Dlaczego Warto Pisać Krótkie Artykuły

Po napisaniu pierwszego szkicu nowego postu Copybloggera w zeszłym tygodniu zauważyłem coś ciekawego.

Napisałem wniosek, a następnie spojrzałem na liczbę słów (która była nieco poniżej 700 słów) i pomyślałem: “Co mogę zrobić, aby to wydłużyć?”

Moje artykuły dla Copyblogger zazwyczaj działają między słowami 1500 i 2000. Po napisaniu tego krótszego kawałka zastanawiałem się, czy coś jest nie tak. Pomyślałem, że może muszę wymyślić inny dowód na mój pomysł lub dodatkowy przykład, aby zilustrować mój punkt widzenia.

Potem się powstrzymałem.

Treści Online nie muszą być długie, aby były znaczące. Przestań pisać, gdy już w pełni przekażesz swój punkt widzenia-nie pisz dalej, aby uzyskać określoną liczbę słów.

Tak, wiele długich postów radzi sobie bardzo dobrze w Internecie. Niektóre epickie posty Copyblogger zostały udostępnione tysiące razy w mediach społecznościowych i często przyciągają również wiele komentarzy.

Ale pamiętaj, że Brian Clark zbudował tę stronę na fundamencie ostrych postów na blogach i copywritingu, a większość jego wczesnych postów nie była epickimi esejami. Wiele z nich było poniżej tysiąca słów.

Niektóre artykuły z jego legendarnej już serii Copywriting 101 zawierały mniej niż 500 słów.

Więc proszę, nie używaj więcej słowa, Gdy mniej słowa wystarczą. Jeśli wypełniasz artykuły puchem, możesz sprawić, że Twoje cenne słowo się liczy, ale stracisz odbiorców.

Thomas Jefferson powiedział kiedyś:

Nigdy nie używaj dwóch słów, gdy jeden zrobi.

I nie zapominajmy, że jeden z najczęściej czytanych blogerów na świecie jest znany w dużej mierze ze swojej zwięzłości.

Z pewnością jest czas i miejsce na pisanie dogłębnych treści, długich listów sprzedażowych i przemyślanych esejów. Ale bez względu na to, co piszesz, musisz napisać tak mało-lub tak dużo-ile potrzeba, aby w pełni wyjaśnić swoje stanowisko i przekonać czytelnika.

W Twojej strategii treści jest miejsce na pisanie krótkich, zwięzłych artykułów. Dobrzy pisarze wiedzą jak długo tworzyć oraz krótka treść, a oni opanowali sztukę wiedzenia, którego użyć w każdej sytuacji pisarskiej.

Potraktuj to jako przypomnienie, aby krótkie posty były przydatne w zestawie narzędzi do pisania. Wielu z Twoich odbiorców podziękuje Ci za to.

I to właśnie dla niego piszesz, prawda?

Total
0
Shares
Related Posts