Dlaczego Twój Następny Klient Marketingu Online Może Mieszkać Obok

Nowe buzz słowo na ulicy jest lokalne.

Chodzi o to, że to nie tylko buzz.

Brian Clark i Robert Bruce mówili o lokalnych firmach w lutym w Internet Marketing for Smart People Radio show. Jeśli jeszcze tego nie słyszałeś, musisz to sprawdzić.

Lokalne to miejsce, gdzie my — niezależnie od tego, czy nazywasz siebie copywriterem, marketerem internetowym, konsultantem mediów społecznościowych, programistą stron internetowych, czy wszystkimi wyżej wymienionymi-wkrótce znajdziemy naszych kolejnych i najlepszych klientów. Ponieważ Internet łączy nas globalnie, łączy nas również lokalnie.

To prawda, światowa sieć w końcu zatoczyła koło, aby ponownie połączyć nas z biznesem mama-i-pop obok.

Spójrz na Yelp, Foursquare i ostatnie sukcesy Groupona, LivingSocial i mnóstwo podobnych firm. Konsumenci głosują swoimi portfelami: chcą lokalne firmy, tak samo jak oni chcą Narodowego (spójrz na sukces nagiej pizzy).

Wraz z rosnącym popytem konsumentów na lokalne firmy, popyt nalokalni marketerzy Internetowi będzie również rosnąć.

Odbierzesz telefon?

Dlaczego jesteśmy lokalnymi bohaterami biznesu?

Po pierwsze, większość lokalnych małych firm nie może sobie pozwolić na opłaty dużych agencji reklamowych, a nawet małych w wielu przypadkach.

Większość lokalnych firm jest własnością rodzinną. Każde pieniądze, które idą do biznesu, to pieniądze, które biorą od swoich rodzin.

Chcą wydać jak najmniej.

Po drugie, 40% małych firm nie ma obecności w Internecie. I wiele z tych, które do czy jakaś strona nadal ma dużo miejsca do poprawy.

Proste zadania, takie jak utworzenie dobrze zaprojektowanej strony internetowej, stwierdzenie ich Google Places page i utworzenie kont na Twitterze i Facebooku mogą wykładniczo poprawić ich obecność w Internecie.

Po trzecie, wielu lokalnych właścicieli firm nie ma czasu, aby nauczyć się i wykonać to, co jest potrzebne, aby skutecznie sprzedawać w Internecie.

Wiele lokalnych firm jest prowadzonych przez ich właścicieli i jednego lub dwóch pracowników. Jest ledwie wystarczająco dużo czasu na codzienną pracę, nie mówiąc już o siadaniu, aby nauczyć się marketingu internetowego.

Jeśli czytasz Copyblogger, wiesz już więcej o marketingu online opartym na treści niż większość lokalnych właścicieli firm.

Więc dlaczego lokalne firmy nie pukają do moich drzwi?

To dość interesujące. Oto trzy powody, dla których lokalne firmy unikają marketingu w Internecie.

1. Oni naprawdę trzymają swoje pieniądze
Pamiętasz, jak mówiłem, że pieniądze na te firmy idą do firmy albo do ich rodzin? Chcą mieć pewność, że każdy dolar zostanie wydany mądrze.

Chcą zobaczyć solidne studia przypadków marketingu online dla podobnego lokalnego biznesu. Kiedyś było dość trudno znaleźć przykłady lokalnych firm skutecznie wykorzystujących Marketing internetowy. Teraz, w miarę jak coraz więcej firm przyjmuje te zasady, staje się to znacznie łatwiejsze.

2. Marketing internetowy jest trudny do zrozumienia
Większość właścicieli firm uważa, że marketing internetowy oznacza utworzenie konta na Twitterze i tweetowanie tego, co mieli na śniadanie. Nic dziwnego, że wahają się wejść do sieci.

Zademonstruj, o co tak naprawdę chodzi w marketingu online. Najlepszym sposobem jest, aby rozpocząć proste. Nawet najmniej doświadczony w Internecie biznes wie, jak ważne jest Google, i że jeśli chcą przyciągnąć więcej klientów, muszą być wyżej w wyszukiwarkach. Twitter, Facebook i blogi, w szczególności z programem smart content marketing, pomogą im w tym.

I to Ty możesz ustawić dla nich taki program. To dla Ciebie stosunkowo proste … dla nich to fizyka jądrowa.

3. Złe Doświadczenia
Są właściciele firm, którzy są gotowi do korzystania z internetu, ale nie wiedzą, gdzie się zwrócić. Wiele z nich zostaje odebranych przez marnych marketerów internetowych, niekompetentnych projektantów stron internetowych lub niedokończone usługi SEO-wszystkie z nich przeładowują i podnoszą.

Te historie rozeszły się wśród lokalnych właścicieli firm, tworząc nieufność do nas wszystkich, którzy uczą, jak sprzedawać za pomocą sieci. Twoim zadaniem jest pokazać, że jesteś godny zaufania.

Sprawdź darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi 20-częściowy kurs. Pokaże Ci, jak być godnym zaufania i da ci świetne ramy, aby zacząć pomagać lokalnym firmom, koncentrując się na właściwej podstawie.

Tylko Ty możesz to zrobić

Oto mój ostatni kicker. Myślę, że jesteś idealną osobą, aby pomóc lokalnym firmom w Twojej okolicy odnieść sukces. A oto dlaczego …

Rozumiesz swój lokalny rynek lepiej niż ja, Brian, Sonia lub ktokolwiek inny w Copyblogger lub w świecie marketingu online.

Mieszkasz tam.

Pracujesz, bawisz się, jesz, sypiasz z miejscowymi. Wiesz, co ich kręci. Gdybym przyszedł do Twojej okolicy, musiałbym poświęcić trochę czasu, aby poznać tajniki tego obszaru i I tak nie znam tego lepiej niż ty..

Rozumiesz również marketing lepiej niż ktokolwiek w Twojej okolicy. Mogę łatwo powiedzieć, że każdy, kto czyta Copyblogger, zna ponad 99% ludzi.

Nadszedł czas, abyś wziął to, czego nauczyłeś się na Copyblogger i zastosował to w lokalnych firmach.

Jesteś idealną osobą, aby pomóc lokalnym firmom w Twojej okolicy odnieść sukces. Bierzmy się do roboty.

Aby pomóc Ci zacząć, Pobierz ten przewodnik, aby poprawić swój Ranking Google, który zrobiłem dla lokalnych salonów. Możesz łatwo dostosować go do innych firm w Twojej okolicy.

Mój prezent dla Ciebie.

WordPress Landing Pages Made Easy

 

Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:

  1. Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
  2. Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
  3. Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.

Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts

Hej. …

Co powiesz na nagłówek? Jeśli widziałeś wczoraj wiadomości z obozu Obamy,” Hej ” był najbardziej udanym tematem wiadomości…