Dlaczego strategiczna współpraca jest sekretem sukcesu XXI wieku

Istnieje wiele sposobów, aby odnieść sukces w Internecie, i wiele porad, aby tak się stało. Ale na czym polega jedna rzecz, na której może polegać każdy odnoszący sukcesy przedsiębiorca?

Gdybym miał zredukować mój przepis na sukces do zaledwie trzech składników, oto, co te trzy byłyby:

  • Zawartość
  • Copywriting
  • Współpraca

I gdybym miał zrezygnować z dwóch z nich, kontynuowałbym współpracę.

To może być szok, biorąc pod uwagę tematykę tego bloga. Ale to prawda.

Strategie Partnerskie Na Zwycięstwo

Rzecz w tym, że nawet gdybym nie mógł wypisać się z worka McDonalda z Big Mac grease, nadal mógłbym zarabiać pieniądze. Moja znajomość strategii partnerskich (joint ventures, Alianse strategiczne, współpraca projektowa) gwarantuje możliwość stworzenia umowy, która ma wszystkie niezbędne talenty i atuty do realizacji projektu.

I nawet gdybym był spłukany, mógłbym to zrobić nie wydając ani grosza, a wszystko to czyniąc wszystkich zaangażowanymi lepiej. Włącznie ze mną, oczywiście.

Nie mówię tego, bo jestem kimś wyjątkowym. Mimo że praktykowałem prawo gospodarcze i widziałem z pierwszej ręki, że naprawdę bogaci w pokoju byli ludzie biznesu, którzy zawarli umowy (nie prawnicy, którzy je spisali), nadal Zajęło mi 5 lat, aby zastosować strategie partnerstwa w sposób przedsiębiorczy.

(A jeśli uważasz, że bycie adwokatem dało mi nieuczciwą przewagę, pomyśl jeszcze raz. Prawnicy są szkoleni, by być kontradyktoryjni, i to jest pocałunek śmierci dla mądrych transakcji. Musiałem się z tym pogodzić i zmienić nastawienie).

Prawda jest taka, że były co najmniej dwa razy Pre-Copyblogger, że inteligentne partnerstwo trzymało mnie w grze i pozwoliło mi wziąć rzeczy wyżej (prawdziwa prawda jest taka, że uratowali mój tyłek). To duża część historii powrotnej do natychmiastowego sukcesu (tak po prawej) Copybloggera.

Przewiń do dzisiejszego dnia, a ja wciąż jestem na tym.

Sekret sukcesu … przed i po Copybloggerze

Jako firma Copyblogger odnosi sukces nie ze względu na odsłony stron, ale z powodu tego, co Promuje. A to, co promuje, jest możliwe dzięki współpracy z dwoma wyjątkowo utalentowanymi partnerami-Chrisem Pearsonem (DIY Themes) i Tonym Clarkiem (Teaching Sells). Mam inne rzeczy w pracy z Sonią Simone, Markiem Mcguinnessem i Jonem Morrowem, trzema innymi wyjątkowo utalentowanymi ludźmi.

Krótko mówiąc, nie możesz tego zrobić sam. A kto chce?

Jak już mówiłem, zacząłem Copyblogger, aby zademonstrować, co mogę zrobić, aby przyciągnąć partnerów i zrobić inne projekty. Nie było potrzeby, aby Copyblogger stał się tak zwanym blogiem „a-list”, aby to osiągnąć, ale chyba poniosło mnie.

Co znajdziesz wiele więcej ciekawe są strategie partnerskie, z których korzystałem przed każdy wiedział, kim jestem. Podzielę się z wami tymi historiami i przykładami w przyszłym tygodniu.

Ale następny w tej serii partnering Profits, współredaktor Copyblogger, Jon Morrow, wyjaśnia, dlaczego strategie partnerstwa mogą zapewnić mądrzejszą drogę do sukcesu niż Twoja obecna ścieżka. Jon ma również doświadczenie w Offline joint ventures, jako organizator wysoko dolarowych grup inwestycyjnych na rynku nieruchomości. Przeportował swoją skuteczną taktykę online, a to czyni go facetem, którego musisz słuchać.

Fnd więcej o partnering zyski tutaj.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts