Budowanie Listy E-Mail

Wbrew powszechnemu przekonaniu, e-mail marketing nie jest martwy.

W rzeczywistości, jeśli chcesz zmaksymalizować zysk swojej firmy, jest jedna rzecz, którą musisz wiedzieć: e—mail marketing ma zwrot z inwestycji (ROI), który bije każdą alternatywę-o wiele.

Z badań wynika, że 99% konsumentów sprawdzaj ich e-maile każdego dnia.

Między osobistymi adresami e-mail, kontami służbowymi, komputerami i urządzeniami mobilnymi niektórzy konsumenci sprawdzają swoje skrzynki odbiorcze nawet do 20 razy dziennie.

Więcej niż 80% detalistów powiedzieć e-mail marketing jest siłą napędową ich nabycia i strategie utrzymania klientów.

Z punktu widzenia marketingu, wysyłanie e-maili jest niezwykle opłacalną strategią, jak również. Średnio ROI daje 38 USD za każdego wydanego dolara, co jest najwyższe wśród innych strategii.

image7 1

Ale Twoje kampanie e-mailowe nie będą działać, chyba że masz wielu subskrybentów.

Dlatego musisz nauczyć się budować swoją listę e-mail.

To jeden z najlepszych sposobów, aby wzbudzić zainteresowanie i zaangażowanie w Twoją markę. Będziesz korzystać z tej listy, aby regularnie pozostawać w kontakcie z klientami.

Ostatecznie, Twoja lista subskrybentów e-mail pomoże Ci zwiększyć zaangażowanie, Generuj leady i napęd konwersji.

Rzecz w tym.

Budowanie listy może być dość zagadkowe zarówno dla początkujących marketingu internetowego i weteranów.

Marketerzy się zgadzają. A whopping 63% powiedz generowanie potencjalnych klientów jest ich największym wyzwaniem.

SOI blog top challenges4 1 png 1 000 500 pixels

Na szczęście, jeśli zastosujesz się do wskazówek, które opisałem w tym poście, będziesz miał znacznie łatwiejszy czas budowania listy e-mail.

Zanurzmy się.

1. Wybierz platformę

Zanim przejdziesz do czegokolwiek innego, musisz wybrać oprogramowanie e-mail, którego chcesz użyć.

Będzie to zależeć od wielu czynników w zależności od potrzeb i potrzeb Twojej firmy, ale będziesz miał wiele opcji do wyboru. Stały Kontakt jest świetnym punktem wyjścia dla początkujących:

Ale to nie jedyna opcja. Sprawdź podobne platformy e-mail marketingu, takie jak:

  • GetResponse
  • MailChimp
  • Monitor Kampanii
  • ActiveCampaign

W większości przypadków wszystkie będą miały podobne funkcje i zalety. Wszystko zależy od Twoich preferencji dotyczących interfejsu, cen i innych czynników.

Porównaj przynajmniej kilka z tych wyborów przed podjęciem decyzji. Jedno jest pewne: będziesz potrzebować oprogramowania, które pomoże Ci w tym zadaniu.

Platformy e-mail marketingu znacznie ułatwią Ci życie. To dlatego, że to, co próbujesz osiągnąć, znacznie różni się od wysyłania masowych wiadomości e-mail do znajomych i rodziny.

Wysyłanie treści promocyjnych do subskrybentów bezpośrednio z osobistego konta e-mail nie jest realną opcją, jeśli chcesz traktować rzeczy poważnie.

Poza tym, poświęciłbyś więcej czasu, niż byś potrzebował, gdybyś zrobił to ręcznie. Oboje wiemy, jak bardzo cenisz swój czas, więc skorzystaj z wszelkich dostępnych narzędzia marketingowe oszczędzające czas.

2. Daj ludziom powód do subskrypcji

Twoja firma może być świetna, ale nie wszyscy o tym wiedzą. Jest to szczególnie ważne, jeśli masz firmę startupową.

Plus, ludzie dostają wystarczającą ilość e-maili przez cały dzień. Naprawdę myślisz, że chcą otrzymywać więcej?

W rzeczywistości, przeciętny człowiek kto pracuje w biurze otrzymuje 121 e-maili każdego dnia.

Ponadto, 49% konsumentów zgłoś, że otrzymują zbyt wiele e-maili marketingowych od firm.

Ważne, żebyś rozpoznał te statystyki. Dzieje się tak dlatego, że odwiedzający witrynę i klienci nie subskrybują Twojej listy e-mail, chyba że dasz im jakąś zachętę.

Musisz dostarczyć im jakąś ofertę lub wartość, która poprawia ich życie lub doświadczenie z Twoją marką.

Korzyści pieniężne i rabaty to jedne z najlepszych sposobów na zachęcenie potencjalnych subskrybentów.

Na przykład załóżmy, że masz sklep ecommerce. Możesz mieć wyskakujące okienko lub promocję na swojej stronie głównej, oferując zniżkę na zakup, gdy klient zarejestruje się, aby otrzymywać e-maile.

Nie chcę nikogo wyzywać, więc nie będę używał jego nazwiska. Ale oto przykład czegoś, co ostatnio widziałem na stronie e-commerce:

image1 1

Nie zrozum mnie źle, nie są całkowicie poza celem. Ale spójrz na to okienko i powiedz, czy cię podnieca.

Poinformowanie subskrybentów, że jako pierwsi dowiedzą się o nowej wersji produktu, promocji lub historii, może nie wystarczyć, aby mogli się zdecydować.

Zamiast tego, spójrz na ten przykład z Bed Bath & Beyond:

image8

Porównaj to z naszym poprzednim przykładem. To bardziej kuszące.

Dlaczego?

Dzieje się tak dlatego, że Bed Bath & Beyond oferuje wartość, z której ludzie mogą faktycznie korzystać. Ludzie mogą się podekscytować zniżką 20%.

Mogą zarejestrować się tylko po to, aby otrzymać tę początkową zniżkę, ale jeśli nawiążesz z nimi dobre relacje, mogą przekształcić się w subskrybentów na całe życie. Omówimy to bardziej szczegółowo, jak będziemy kontynuować.

3. Odkryj swoje możliwości magnes ołowiu

Nie ma znaczenia, jakiej strategii budowania listy używasz. Nie ma znaczenia, którą publiczność kierujesz.

Wszystkie drogi do budowania listy prowadzą do magnesu ołowianego.

Nikt nie poda ci swojego adresu e-mail bez otrzymania atrakcyjnej oferty w zamian.

O tak.:

Smart Blogger

Mając to na uwadze, pierwszym krokiem jest wybranie zachęt grupa docelowa chciałbym.

Zastosuj te kroki w działaniu, aby określić, co to jest.

Krok # 1: Czego chcą twoi odbiorcy?

Pomyśl o ostatecznym wyniku. Jeśli podwoisz ich największy ból, nie będzie trudno wymyślić.

Krok # 2: Jakie jest twoje nadrzędne rozwiązanie, aby pomóc im uzyskać to, czego chcą?

Pomyśl o szerszej perspektywie.

Na przykład, jeśli jesteś trenerem biznesu, twoim ostatecznym celem może być, aby Twoi klienci przynieść więcej sprzedaży i większe zyski.

Krok # 3: Jakie są małe kroki wymagane do dostarczenia tego ostatecznego rozwiązania?

Zgodnie z powyższym przykładem, małe kroki mogą być:

  • tworzenie listy e-mail
  • mieć plan content marketingowy
  • Uruchom produkt
  • skonfiguruj lejki sprzedaży evergreen
  • wynajmij wirtualnego asystenta

Twoje najlepsze darmowe treści leżą w tych małych krokach.

Pomoże Ci stworzyć ofertę, której chce twoja publiczność. Zapewni to również, że oddasz coś, co da im natychmiastową wygraną.

Jest to bardzo ważne dla magnesów ołowiowych.

Chcesz, aby subskrybenci konsumowali treści, wdrażali je i osiągali pozytywny wynik.

Teraz, gdy masz pomysł, z czego skorzystają Twoi odbiorcy, nadszedł czas, aby stworzyć coś konkretnego.

4. Twórz bezpłatne zachęty, aby przyciągnąć idealną publiczność

Przejdę do rzeczy.

Cztery strategie działają wyjątkowo dobrze.

Strategia # 1: Wybierz najlepsze posty i twórz ulepszenia treści.

Ulepszenia zawartości szybko stają się złotym standardem budowania list.

Brian Dean zwiększył liczbę konwersji o 785% korzystanie z ulepszeń zawartości.

How To Boost Conversions by 785 in One Day The Content Upgrade

Oto jak to zrobić:

  1. Przejrzyj swoje analizy.
  2. Wybierz posty na blogu, które uzyskały największy ruch i zaangażowanie.
  3. Stwórz motywację specyficzną dla tego fragmentu treści.

Powiedzmy, że piszesz post ” Jak pisać posty na blogu, które plasują się na pierwszej stronie Google.”

Możesz utworzyć “listę kontrolną SEO” jako aktualizację treści i umieścić ją w swoim poście na blogu.

Oto przykład:

6 Step Sales funnel we used to make 220 750 from our online course

Szanse, że ktoś zarejestruje się, aby otrzymać tę aktualizację? Sky high.

Zwiększa wartość Twojego postu, ponieważ daje czytelnikom cenny zasób do wdrożenia tego, co właśnie omówiłeś.

Strategia # 2: Stwórz magnes ołowiowy specyficzny dla marki

Jest to zachęta, która stoi sama w sobie.

Nie jest związany z żadną treścią i powinien mieć masowy urok.

Nie chodzi mi o to, że musi być skierowany do wszystkich w Internecie. Ale ludzie na twoim rynku docelowym powinni być przyciągani przez Twoją markową bezpłatną ofertę.

Oto kilka przykładów:

  • kurs e-mail
  • wyzwanie
  • Biblioteka Zasobów
  • najlepszy przewodnik
  • Grupa na Facebooku lub inna społeczność online
  • seria treści, np. seria wideo lub seria postów na blogu
  • zestaw narzędzi

Strategia # 3: Stwórz magnes ołowiany, który przygotowuje klienta do zakupu

Większość ludzi mówi o dwóch pierwszych strategiach. Ale wielu pomija najważniejsze.

Musisz mieć magnes ołowiany, który jest podłączony do Twoich ofert premium.

Dotyczy to fizycznego produktu, usługi lub produktu informacyjnego.

Ten rodzaj magnesu ołowiowego jest często (nie zawsze) mniejszy i szybki do spożycia. W ten sposób dajesz subskrybentom apetyt na płatny produkt.

W przypadku produktów fizycznych i oprogramowania łatwo jest wymyślić zachętę. Możesz oddać kod kuponu, bezpłatny okres próbny itp.

Jak Curologia robi:

Curology Custom Acne Treatment

Oto dobra zasada dotycząca informacji-produktów i usług:

  • Twoje darmowe treści mogą zdradzić “dlaczego” i “co”
  • Twoje płatne treści mogą być dostosowane do “jak”

Spójrzmy na przykład z Jeff Walker.

Oferuje program premium, który pomaga przedsiębiorcom uruchomić produkt.

Nazywa się to formułą wprowadzenia produktu na rynek.

Home Jeff Walker

Jego bezpłatną zachętą jest “Launch workshop”, który jest bezpośrednio związany z jego płatnym produktem.

I to właśnie mam na myśli przygotowując klienta do zakupu.

Jest to inteligentny sposób na zbudowanie ciepłej listy potencjalnych nabywców.

Strategia # 4: Stwórz promocyjny magnes ołowiowy

Ostatnią techniką jest Uruchom promocję.

W tym miejscu korzystasz z prezentów, aby przyspieszyć budowanie listy.

Kiedy dobrze to wdrożysz, działa cuda. Ale przyznam, że to nie jest moja ulubiona strategia.

Dlaczego?

Po pierwsze, nie jest wiecznie zielony.

To nie jest coś, co można ustawić i zapomnieć.

Prowadzisz swoją promocję przez określony okres. W tym czasie musisz agresywnie sprzedawać prezenty i ściśle nimi zarządzać.

Po tym, jak Twój awans się skończy, to koniec. To już nie ma dla ciebie sensu.

Oto moja rada:

  • prowadź konkursy oszczędnie;
  • upewnij się, że możesz je dobrze wykonać, ponieważ promocje mogą łatwo flop;
  • podaruj coś, co ściśle pasuje do Twoich ofert premium.

Na której z tych czterech strategii powinieneś się skupić?

Wszystkie.

Dni jednego magnesu ołowianego minęły.

Oczywiście nie musisz tworzyć wszystkich na raz. To wymaga czasu.

Ale staraj się mieć każdy z tych rodzajów zachęt w swoim arsenale.

5. Zaprojektuj swoją stronę do konwersji

Wymyśliłeś swoje pomysły na magnesy ołowiane i je stworzyłeś.

Co teraz?

Nadszedł czas, aby upewnić się, że odwiedzający Twoją witrynę mają każdą okazję, aby pobrać te bezpłatne zasoby.

Nie chodzi o projektowanie witryny od podstaw ani wydawanie dużych pieniędzy na projektowanie stron internetowych.

Po prostu chcesz mieć pewność, że twój ruch internetowy jest kierowany do Twoich zachęt.

Kilka poprawek wystarczy.

Oto moje zalecenia.

1. Umieść magnes ołowiowy specyficzny dla Twojej marki nad fałdą swojej witryny

Powyżej zagięcia znajduje się górna połowa strony internetowej.

Jest to sekcja, którą użytkownik sieci widzi bez konieczności przewijania w dół.

Założenie jest proste.

Masz kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających. Jeśli twoim głównym celem jest zbieranie potencjalnych klientów, pierwszą rzeczą, którą użytkownicy powinni zobaczyć, jest możliwość zarejestrowania się na liście e-mail.

Oto przykład z Kreator Blogowania:

Blogging Wizard Discover Actionable Blogging Tips You Can Use

Oto kolejny przykład:

Done For You Funnel Service AutoGrow co

2. Twórz strony docelowe o wysokiej konwersji dla swoich magnesów ołowianych

Każdy samodzielny magnes prowadzący potrzebuje strony docelowej. (Ta zasada nie dotyczy aktualizacji zawartości.)

Jeśli zdecydujesz się wystartować lista-ogłoszenia budowlane przyda ci się ten atut. Jeśli chcesz skierować ruch w mediach społecznościowych na magnes wiodący, przyda się również.

Porozmawiajmy o anatomii solidnej strony docelowej. Musi mieć:

  • główny nagłówek
  • nagłówek lub podtytuł wtórny
  • oświadczenie opisowe
  • korzyści w punktach
  • obraz twojego magnesu ołowianego
  • Minimalne pola formularza (maksymalnie dwa pola)
  • wezwanie do działania
  • dowód społeczny (jeśli go masz)
  • fragment o Tobie i obraz (opcjonalnie)

Wiem. Większość stron docelowych nie zawiera wszystkich tych elementów.

Dlatego nie działają.

Polecam w tym wszystko wymienione powyżej, ale jeśli masz do wyboru, pierwsze siedem wykona zadanie.

3. Za każdym razem, gdy prowadzisz promocję, umieszczaj ją nad zakładką

Kiedy zdecydujesz się uruchomić promocję budowania listy, musisz wykorzystać tę doskonałą nieruchomość.

Jak wspomniałem wcześniej, prezenty wymagają wielu działań marketingowych. Im więcej ekspozycji możesz uzyskać, tym bardziej odniesiesz sukces.

Po prostu zastąp to, co znajduje się nad Twoim pasem w tej chwili, czymś związanym z Twoją promocją.

Jak w tym przykładzie:

Giveaway TechnoBuffalo

6. Konsekwentne tworzenie treści o wysokiej wartości

Jeśli utworzysz magnesy ołowiane, których chcą twoi odbiorcy i zoptymalizujesz swoją witrynę pod kątem konwersji, osiągniesz dwie rzeczy.

Pierwszy, masz podstawy, aby skalować swoje wysiłki budowania listy.

Drugi, korzystasz z ruchu, który już otrzymujesz.

Sama ta kombinacja zrobi różnicę. Ale zobaczmy, jak możesz to przyspieszyć.

Polecam trzy rodzaje treści.

1. Wysokiej jakości posty na blogu z ulepszeniami treści

W drugim kroku rozmawialiśmy o znaczeniu postów na blogu z ulepszeniami treści.

Jednak pracowałeś z istniejącymi treściami.

Musisz publikować wartościowe posty co tydzień. Jeśli możesz utworzyć uaktualnienie zawartości dla każdego artykułu, zdecydowanie to zrób.

Jaka jest idealna częstotliwość publikacji?

To zależy od twojej niszy i odbiorców.

Powiem ci jedno.

Nie musisz pisać codziennie. Liczy się konsekwencja.

Jeden post w tygodniu wystarczy, aby zobaczyć wyniki z budowania listy.

2. Webinaria

Być może zauważyłeś, że webinaria są obecnie modne.

I nie bez powodu.

To świeży sposób na dostarczanie wartości odbiorcom.

Jest szczególnie przydatny w budowaniu list, ponieważ jest bramką. Ludzie muszą zarejestrować się na liście e-mail, aby wziąć udział.

Rzecz w tym.

Webinaria są strategią samą w sobie. To wymaga przygotowania, odpowiednich narzędzi i solidnego marketingu, aby odnieść sukces.

Ale warto.

Webinaria zwykle trwają około 60 minut. Oznacza to, że będziesz potrzebował wielu treści do pracy.

Wspaniałe wieści?

Ta treść jest zazwyczaj wiecznie zielona i może być przekształcona w posty na blogu lub posty w mediach społecznościowych.

3. Treści w mediach społecznościowych

Nie ma lepszego źródła wolnego ruchu niż Twoje profile w mediach społecznościowych.

Zalecam skupienie się na jednej głównej platformie, na której spędzają czas Twoi odbiorcy.

Post konsekwentnie. Zbuduj zaangażowaną społeczność. I skieruj ten ruch społecznościowy na swoją główną stronę.

7. Dodaj pasek boczny do swojej strony głównej

Musisz wymyślić sposoby promowania swojej listy e-mailowej bez psowania doświadczenia użytkownika.

W końcu nadal chcesz, aby odwiedzający konsumowali Twoje treści.

Dlatego pasek boczny na stronie głównej jest idealnym miejscem do dołączenia formularza zgody na e-mail. Jak zapewne zauważyliście, stosuję tę strategię na QuickSprout blog.

quicksprout

To proste, ale skuteczne.

Odwiedzający mogą poruszać się po mojej stronie i czytać mojego bloga, nie denerwując się gigantycznymi dzwonkami i gwizdkami, próbując skłonić ich do subskrybowania mojej listy e-mailowej.

Rozmiar, rozmieszczenie i lokalizacja przycisku opt-in na pasku bocznym są subtelne, ale jasne i czytelne.

Oprócz umieszczenia paska bocznego na stronie głównej, Możesz umieścić go również na innych stronach swojej witryny.

Zwiększy to twoje szanse na uzyskanie większej liczby subskrybentów.

Przede wszystkim nie wszyscy będą nawigować bezpośrednio do twojej strony głównej. Jeśli ktoś wyląduje na innej stronie za pomocą wyszukiwania organicznego, nadal chcesz, aby zobaczył twój pasek boczny.

Ponadto, ponieważ pasek boczny jest subtelny, możliwe, że odwiedzający witrynę może go przeoczyć na twojej stronie głównej. Tak długo, jak jest na uboczu i nie przeszkadza w nawigacji, nie będzie irytujące, jeśli umieścisz go na wielu stronach.

8. Utwórz oddzielną stronę docelową

Innym sposobem na zdobycie większej liczby subskrybentów wiadomości e-mail jest zbudowanie dedykowanej strony docelowej dla opt-ins.

To na pewno nie denerwuje odwiedzających Twoją witrynę, ponieważ nie zobaczą strony, chyba że do niej przejdą.

Ponadto posiadanie oddzielnej strony docelowej ułatwi Ci promowanie listy e-mail za pośrednictwem innych kanałów marketingowych. Na przykład, jeśli promujesz treść wiadomości e-mail wśród obserwujących w mediach społecznościowych, możesz podać link do tej strony, a nie do strony głównej.

Zobacz jak Moz realizuje tę strategię dzięki dedykowanej stronie docelowej opt-in:

moz

Bardzo podoba mi się sposób, w jaki MOZ rzuca swoją listę e-mailową.

Zamiast tylko prosić klientów o subskrybowanie biuletynów, odróżnia się od konkurencji.

Odwiedzający witrynę dokładnie wiedzą, co otrzymają, jeśli zarejestrują się, aby otrzymywać te treści. Nie będzie żadnych niespodzianek.

Moz dostarczy im dziesięć najlepszych artykułów na temat marketingu online i SEO w cyklu półrocznym.

Odwiedzający wie również, że ich Skrzynka odbiorcza nie zostanie zalana zbyt dużą ilością treści promocyjnych, jeśli subskrybują.

9. Zezwalaj odwiedzającym na utworzenie konta przed dokonaniem zakupu

Możesz także uzyskać więcej subskrybentów wiadomości e-mail, ułatwiając odwiedzającym przekazywanie informacji podczas wykonywania kolejnej czynności w witrynie.

Chodzi o to, że chcesz ograniczyć liczbę kroków dla danego procesu.

Na przykład, załóżmy, że klient chce utworzyć konto w Twojej witrynie. Jeśli w tym czasie podadzą ci swój adres e-mail, nie będą musieli tego robić ponownie, aby zapisać się na e-maile.

Polecam połączenie strategii tworzenia konta z metodą opt-in e-mail, gdy klienci dokonują zakupu.

Spójrz na ten przykład z Lululemon:

lululemon

Jak widać, marka daje odwiedzającym swoją stronę możliwość utworzenia konta przed rozpoczęciem procesu realizacji zakupu.

Tworząc konto, zapisują się również do wiadomości e-mail.

To powiedziawszy, nie chcesz zmuszać ludzi do swojej listy e-mailowej. Klient może łatwo odznaczyć to pole, jeśli nie chce subskrybować.

Wkrótce omówimy więcej tych pól wyboru podczas procesu realizacji zakupu.

10. Wyzwalaj wyskakujące okienka, gdy odwiedzający wyświetlają zamiar wyjścia

Jak powiedziałem wcześniej,nie chcesz przytłaczać odwiedzających witrynę wyskakującymi okienkami.

Jeśli ktoś wyląduje na twojej stronie i wyskakujące okienko przejmie Ekran w ciągu pierwszych kilku sekund, będzie to denerwować odwiedzającego. Nie chcesz, żeby to się stało.

Ale wyczucie czasu jest najważniejsze.

Możesz ustawić wyskakujące okienko, które będzie wyświetlane, gdy odwiedzający witrynę wyświetli intencję zakończenia. OptinMonster dostarcza tę technologię i wykorzystuje strategię na własnej stronie internetowej:

optinmonster

Co ciekawe, byłem na stronie czytając więcej o technologii exit-intent.

W treści był hiperłącze z napisem “9 unique exit intent popups”, które podkreśliłem powyżej, aby zobaczyć. Pomyślałem, że to interesujące i istotne, więc kliknąłem, aby otworzyć go w nowej karcie.

Wtedy pojawiło się okienko.

Technologia exit-intent rozpoznała, że otworzyłem link w nowej karcie, co oznacza, że prawdopodobnie opuszczę bieżącą stronę, aby ją przeczytać.

OptinMonster wykorzystał to okienko jako okazję do zbierania adresów e-mail.

Tym z Was, którzy są zainteresowani wdrożeniem tej strategii, polecam zapoznanie się z tym oprogramowaniem. To odświeżające, gdy marki praktykują to, co głoszą, a technologia działała tak, jak reklamowana, gdy przeglądałem tę stronę.

11. Przypnij lepki pasek do wszystkich stron

Lepkie paski są podobne do pasków bocznych, omówionych wcześniej.

Paski boczne znajdują się z boku Twoich stron, tak jak sama nazwa wskazuje. Ale lepkie paski są umieszczane na górze strony.

Podczas przewijania przez użytkowników Pasek lepki pozostaje na swoim miejscu.

Możesz korzystać z takich usług jak Unbouce aby zbudować lepkie paski na swojej stronie internetowej.

sticky bar

Gdy odwiedzający witrynę przewijają i nawigują, zawsze będą widzieć opcję rejestracji na twoje e-maile.

Użytkownicy nie będą postrzegać tego jako irytujące, ponieważ lepki pasek nie jest nachalny i nie zakłóci ich doświadczenia podczas przeglądania witryny.

12. Umieść pola subskrypcji na dole treści

Ponownie, nie chcemy, aby Twoje prośby opt-in przejmowały Twoją witrynę. Odwiedzający Twoją witrynę muszą być w stanie czytać Twoje treści bez przerywania.

Dlatego umieszczenie pól subskrypcji na dole stron jest realną strategią.

Istnieje kilka korzyści z tej metody.

Przede wszystkim nie utrudnia to przeglądania przez użytkownika. Ale daje to również odwiedzającym Twoją witrynę szansę na konsumpcję Twoich treści.

Jeśli nigdy wcześniej nie byli na twojej stronie, dlaczego chcieliby się zarejestrować, aby otrzymywać e-maile od Ciebie w ciągu pierwszych kilku sekund od wizyty?

Ale po tym, jak będą mieli okazję nawigować i przewijać do dołu strony, będą bardziej zaznajomieni z Tobą i Twoją usługą lub produktem. To Twoja szansa, aby powiedzieć im, że masz listę e-mail.

Sprawdź jak ProBlogger wykorzystuje tę taktykę na swojej stronie internetowej:

problogger

Jak widać, pola subskrypcji znajdują się na samym dole strony.

Jest to kolejny przykład tego, w jaki sposób zawarte informacje informują potencjalnych subskrybentów, co dokładnie otrzymają, jeśli zarejestrują się w e-mailach. Jest to cotygodniowy biuletyn zawierający porady, wskazówki i samouczki dotyczące blogowania.

Rozważ przesunięcie położenia obecnych pól wyboru na dół stron.

13. Utwórz pole wyboru opt-in podczas procesu realizacji transakcji

Wcześniej mówiłem o tym, jak można zbierać adresy e-mail, dając klientom możliwość utworzenia konta przed dokonaniem zakupu.

To powiedziawszy, nie chcesz zmuszać ludzi do założenia konta tylko po to, aby coś kupić. Jeśli masz długi i skomplikowany proces realizacji transakcji, zaszkodzi to współczynnikom konwersji.

Dlatego musisz zrozumieć i wdrożyć moje taktyka zapobiegania porzucaniu koszyka.

Nawet jeśli klient nie utworzy konta, nadal będzie musiał podać swój adres e-mail, aby uzyskać Paragon, potwierdzenie zamówienia i informacje o wysyłce.

Dodaj proste pole wyboru do tego procesu, które daje konsumentowi możliwość zarejestrowania się na liście e-mail.

Oto przykład jak Walmart wykorzystuje tę strategię:

walmart

Walmart ma opcję płatności dla gości. Jeśli użytkownik nie ma konta, może dokonać zakupu bez jego utworzenia.

Jak widać, adres e-mail jest nadal wymagany do sfinalizowania zakupu.

Dodali proste pole wyboru poniżej pola e-mail, aby ich klienci mogli subskrybować.

Podobnie jak w przykładzie, który widzieliśmy wcześniej, jeśli ktoś nie chce się zgłosić, wystarczy odznaczyć to pole.

14. Dodaj pole suwaka

Pola suwaków są podobne do okien wyskakujących, ale są mniej inwazyjne.

Zamiast pojawiać się i przejmować ekran, po prostu przesuwają się w widoku, aby przyciągnąć uwagę gościa, pozostając w rogu ekranu.

Oto przykład jak BuildFire wykorzystuje suwaki na swojej stronie internetowej:

buildfire 1

Ten suwak jest specjalnie zaprojektowany do zbierania adresów e-mail.

Zauważ, jak duży jest suwak na stronie. Prawdopodobnie zajmuje najwyżej 20% ekranu. Odwiedzający nadal mogą przewijać i nawigować bez problemu.

Jeśli użytkownik nie chce subskrybować, może łatwo zamknąć okno suwaka bez denerwowania się lub frustracji.

15. Starannie umieść pole subskrypcji na początku strony głównej

Jeśli zbieranie adresów e-mail jest obecnie jedną z Twoich podstawowych strategii marketingowych, możesz nie chcieć chować przycisków opt-in u dołu strony lub na osobnej stronie docelowej.

Nadal możesz promować swoją listę e-mail na początku strony głównej.

Tylko upewnij się, że jest zrobione gustownie. Spójrzmy jak ConversionXL wykorzystuje tę strategię na swojej stronie internetowej:

conversion xl

Firma czuła, że uzyskanie subskrybentów było na tyle ważne, aby umieścić zaproszenie do subskrypcji na początku swojej strony głównej. Nie ma w tym nic złego.

Ale zauważ, że nie przejmuje całej strony.

Strony działają zarówno: wyświetla inne treści, jak i gromadzi adresy e-mail.

Jeśli chcesz zastosować tę strategię w swojej witrynie, upewnij się, że uwzględniłeś układ, który Ci pomoże Zaprojektuj stronę główną, która konwertuje.

16. Zachęcaj subskrybentów do zapraszania znajomych i rodziny

Aby w pełni wykorzystać swoją listę subskrybentów, niech Twoi subskrybenci pracują dla ciebie.

Ułatw im przesyłanie treści do znajomych i rodziny.

Nawet jeśli masz świetny biuletyn lub promocję, jest mało prawdopodobne, że większość ludzi zrobi to z dobroci serca. Będziesz musiał kontynuować strategię dawania im zachęty lub wartości dodanej, aby zachęcić do działania.

Powinieneś zaoferować subskrybentom zniżkę, aby zachęcić ich znajomych lub członków rodziny do dołączenia do listy e-mail.

Badania pokazują że 28% ludzi byłoby bardziej skłonnych do polecania, gdyby otrzymali za to nagrodę.

Chodzi o to, aby stworzyć efekt kuli śnieżnej.

Chcesz, aby każdy nowy subskrybent przyciągnął więcej osób. Jak powiedziałem wcześniej, nie możesz polegać na osobach rejestrujących się tylko z twojej strony internetowej. Zachęcanie do udostępniania pomoże ci uzyskać więcej subskrybentów.

17. Kierowanie istniejącego ruchu do wysokowydajnych stron docelowych

Jak obiecałem, nie będziemy wymyślać koła na nowo.

Brian Dean nazywa to techniką Landing Page Funnel (LPF). Wymaga dwóch rzeczy, które powinieneś już mieć:

  1. ruch drogowy
  2. strona docelowa przeznaczona do konwersji potencjalnych klientów.

Nie martw się, nie potrzebujesz dziesiątek tysięcy odwiedzających dziennie ani strony docelowej, która konwertuje na 50%.

Oto jak to działa.

Pierwszy, zidentyfikuj strony docelowe, które konwertują najlepsze w Twojej witrynie.

Wtedy, bezpośredni ruch, który już otrzymujesz na te strony.

Łatwizna, prawda?

Większość ludzi chce więcej ruchu. Niektórzy podejmują nawet niezbędne kroki, aby zdobyć tych bardzo pożądanych odwiedzających witrynę.

Ale tracą złotą szansę na przekształcenie tej uwagi w leady.

Gdy masz dwa elementy, nie jest to trudne do zrobienia.

Wszystko, co musisz zrobić, to link do tych stron docelowych o wysokiej konwersji.

Umieść link na górze piramidy swojej strony (w głównym menu nawigacyjnym):

Internet Marketing Strategy Social Triggers 1

Możesz również umieścić link w sekcji komentarzy postów, tak jak ja na Neilpatel.com:

How to Skyrocket Your Traffic by Bringing Your Old Content Back From the Dead

Lub umieść linki do stron docelowych dla najlepszych zasobów na pasku bocznym:

Starting and growing a blog Social Triggers

Chodzi mi o to: możesz nie potrzebować więcej ruchu lub ofert opt-in, Aby zwiększyć liczbę subskrybentów.

Śledź, gdzie Twoi obecni użytkownicy spędzają najwięcej czasu i upewnij się, że mają łatwy dostęp do strony docelowej o wysokiej konwersji.

To tak proste, jak dodanie kilku linków.

Ale co, jeśli żadna z twoich obecnych stron docelowych nie konwertuje się dobrze?

Ulepsz je.

Podstawowy formularz pobierania wiadomości e-mail nie wystarczy.

Musisz mieć wszystkie elementy perswazyjne na swojej stronie docelowej.

Oto jak poprawić strony docelowe:

  • zmniejsz liczbę pól formularza. Jedno pole formularza jest doskonałe, dwa wystarczą, a trzy to za dużo.
  • Dodaj elementy dowodu społecznego. Masz poparcie od Wielkiego nazwiska? Popisuj się. Masz 15 000 subskrybentów? Niech ludzie się dowiedzą. Masz jeden raving referencje od czytelnika? Funkcja to.
  • mają silną propozycję wartości. Zademonstruję na przykładzie Smartbloggera.

10 Creative Places for Opt In Forms That ll Supercharge Your Signups

Mają ten sam magnes od wieków.

I założę się, że nawraca się jak szalony.

To cenny zasób do pisania nagłówków.

Nie proszą ludzi o

pobierz te formuły nagłówków.

Zamiast tego prowadzą z przekonującą propozycją wartości:

pisz wirusowe posty na blogu szybciej.

To ma sens?

18. Twórz aktualizacje zawartości

Jestem wielkim fanem ulepszeń treści.

Możesz podnieść poziom swojej zawartości, dodając bonusy unikalne dla każdego kawałka zawartości.

Załóżmy, że piszesz najlepszy przewodnik po promowaniu posta na blogu. Możesz utworzyć szybką ściągawkę do promocji postów na blogu.

O tak.:

17 Insanely Actionable List Building Strategies That Work Fast

Musisz tylko wyodrębnić kluczowe punkty z już napisanego posta na blogu i stworzyć dodatkową zawartość.

Polecam, aby był krótki, zgryźliwy i łatwy w użyciu.

Magnesy ołowiane, w tym ulepszenia treści, powinny być czymś, co abonenci mogą szybko konsumować i wdrażać.

W ten sposób pojawia się poczucie natychmiastowej satysfakcji, a postrzegana wartość wzrasta.

Dokładnie tego chcesz.

Przyznaję. Jest to najbardziej czasochłonna taktyka na tej liście.

Po tym wszystkim, trzeba stworzyć unikalny bonus dla każdego postu.

Jest kilka sprytnych sposobów na obejście tego i podzielę się nimi z Tobą.

1. Twórz wielofunkcyjne aktualizacje zawartości.

Innymi słowy, Utwórz bonus, który można wykorzystać do kilku postów na blogu.

Jest to łatwe do zrobienia, jeśli blogujesz na te same tematy.

2. Użyj treści, które już masz.

Załóżmy, że piszesz post na blogu zatytułowany ” 27 sposoby generowania większej liczby potencjalnych klientów za pomocą LinkedIn.”

Możesz wyróżnić 21 z tych strategii w swoim poście na blogu i zapewnić resztę jako bonus.

O tak.:

How To Get More Twitter Followers Fast Authority Hacker

3. Miej formułę tworzenia ulepszeń.

Nie musisz mieć każdego rodzaju premii pod słońcem, aby zobaczyć wyniki tej taktyki.

Masz podcast? Trzymaj się zapisów.

Tworzyć tylko długie i wyczerpujące treści? Trzymaj się wersji PDF swoich postów.

Zdecyduj, jakiego rodzaju aktualizację treści chcesz przekazać swoim czytelnikom i wejdź w to wszystko.

Proces stanie się schematyczny i skuteczny, gdy zrobisz to w ten sposób.

Niezależnie od tego, czy korzystasz z tych strategii oszczędzania czasu, czy nie, aktualizacje zawartości są nadal warte czasu, który w nie włożysz.

W zależności od tego, jakie jest rzeczywiste uaktualnienie, może to zająć maksymalnie godzinę.

Nie zaniedbuj widocznych ulepszeń treści. Nie chowaj ich w środku lub na dole swoich postów.

Zamiast tego poinformuj czytelników o tym bonusie od samego początku.

Jakie są przykłady ulepszeń zawartości?

  • Wersja PDF postu
  • cheat sheet
  • Lista kontrolna
  • dodatkowe strategie
  • lista zasobów lub narzędzi
  • wydruki i szablony
  • transkrypcja
  • nagrywanie wideo lub audio
  • wyzwanie

Lista jest długa, ale to daje wystarczająco dużo do myślenia.

Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu listy e-mail, oto moje wyzwanie dla ciebie.

Krok # 1: Przejrzyj analizę swojej witryny i wskaż pięć postów na blogu o największym ruchu.

Krok # 2: Utwórz jedną aktualizację zawartości dla każdego postu na blogu. Spędzić mniej niż godzinę na każdym z nich.

Zastosuj te kroki w działaniu, a zobaczysz różnicę.

19. Tworzenie skarbca Treści wyłącznie dla abonentów

To prawda.

Tradycyjne oferty opt-in już nie działają.

Mówię o nieporęcznych raportach i e-książkach.

Nawet jeśli ludzie zapisują się do tych zasobów, Zwykle odkładają je na czytanie.

Wynik? Nigdy nie konsumują informacji, ale sami je wdrażają.

Pomyśl o ostatnim pobraniu e-booka. Wmawiasz sobie, że przeczytasz to później i nigdy do tego nie dojdziesz.

Założę się, że to zdarza się cały czas. Wiem, że tak jest dla mnie.

Czy istnieje łatwe rozwiązanie?

Umieść wszystkie swoje bezpłatne zasoby w jednym miejscu, aby subskrybenci mogli mieć do nich łatwy dostęp.

Oto przykład z Kreator Blogowania:

Blogging Wizard Discover Actionable Blogging Tips You Can Use

Po kliknięciu linku “ekskluzywna treść” przeniesie Cię na stronę docelową o wysokiej konwersji z zasobami 15+.

15 Guides To Accelerate Your Blog s Growth By 425 Blogging Wizard 1

Zasoby te znajdują się na stronie chronionej hasłem.

Kiedy się zarejestrujesz, Otrzymasz hasło i to wszystko.

Masz dożywotni dostęp do skarbca cennych zasobów.

Uwaga:

Kreator blogowania zawarł tę strategię z aktualizacją treści.

W postach na blogu są one wyposażone w kolekcję zasobów wyłącznie dla subskrybentów jako aktualizację treści.

How To Get More Twitter Followers 24 Effective Tips To Grow Your Following Fast

Sprytne.

Oto kolejny przykład z Melyssa Griffin:

Melyssa Griffin Entrepreneur Blog Tips

Ponownie, nie musisz zaczynać od zera.

Pokażę Ci krok po kroku.

Krok # 1

Zbierz wszystkie darmowe zasoby, które stworzyłeś w przeszłości. Może to być ostateczne przewodniki, listy kontrolne, webinaria, arkusze do ściągania itp.

Oto lista tego, co Kreator blogowania ma w swoim skarbcu, abyś mógł się zorientować:

15 Guides To Accelerate Your Blog s Growth By 425 Blogging Wizard

Krok # 2

Utwórz konkretną stronę internetową, aby hostować te zasoby. Polecam korzystanie z Wtyczka Essential Grid WordPress aby wyświetlić zawartość w konfigurowalnej siatce.

Krok # 3

W WordPress Ustaw widoczność strony jako “chronioną hasłem”, wybierz hasło i opublikuj swoją stronę.

Add New Page ContentHaven WordPress

Krok # 4

Utwórz stronę docelową dla swojej ekskluzywnej zawartości i skieruj ruch na tę stronę.

Natychmiast otrzymasz ofertę opt – in, która zachowa konwersję potencjalnych klientów.

Nie będziesz musiał tworzyć nowej oferty co kilka miesięcy, gdy ta, którą posiadasz, Cię karmi.

Upewnij się, że dodajesz nową zawartość do swojego skarbca, a będziesz gotowy do pracy.

20. One piece of the prawo zawartość

Nawet na zupełnie nowym blogu możesz uzyskać setki subskrybentów z jednym postem, jeśli masz właściwa treść i kilka innych rzeczy (które pokażę Ci później).

Chłopaki z Groove byli w stanie zdobyć ponad subskrybentów 5,000 z pierwszego postu w ciągu zaledwie kilku tygodni:

image21

Te wyniki nie są typowe, ale pokazują, co może zrobić jeden świetny post.

Ale nie zamierzam po prostu powiedzieć, aby stworzyć świetny post. Przeprowadzę Cię przez cały proces.

Najpierw wybierz swój temat (odpowiedni): Coś, o czym nie wspominają content marketerzy bardzo często jest to, że różne rodzaje treści mają różne cele.

image24

Pełna strategia content marketingowa zrobi to wszystko.

Ale tutaj, zajmujemy się jedną rzeczą i tylko jedną rzeczą:

Pozyskiwanie subskrybentów (leadów).

Niektóre rodzaje postów ustanowi Cię jako lidera myśli lub pomoże Ci ustanowić swoją markę, np. pisząc o kontrowersyjnych tematach.

Czasami produkują również subskrybentów, ale zazwyczaj nie jest to ich główny cel.

Inne treści są bardziej zorientowane na sprzedaż, np. studia przypadków. I chociaż mogą one produkować bardzo wysokiej jakości przewody, zwykle nie będą produkować tak wielu, jak większość innych rodzajów treści.

Tak więc, to, na czym chcemy się skupić, to rodzaje treści, które pomogą Ci zdobyć jak najwięcej subskrybentów dzięki Twojemu wpisowi.

Obejmuje to:

  • Szczegółowe posty na liście – Uważam, że są to jedne z najlepszych typów postów, jeśli chodzi o uzyskiwanie subskrybentów e-mail i ruchu.
  • Przewodniki” Definitive” – Niezwykle szczegółowe i przydatne przewodniki, które przyciągają dużo ruchu i subskrybentów.
  • Ciekawe, unikalne badania i analizy – W niektórych niszach odbiorcy są głodni unikalnej analizy.

Zdecydowanie sugeruję, abyś skupił się tutaj na dwóch pierwszych, ponieważ robienie interesujących, ale wysokiej jakości badań i analiz jest trudne. Jest również znacznie mniej spójny niż pozostałe dwa.

Aby znaleźć pomysły na te posty, masz kilka różnych opcji.

Opcja 1-Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami na forach: Przewodniki definitywne są świetne, ponieważ obejmują każdy aspekt jednego konkretnego tematu.

Są również najlepiej napisane na tematy, które są powszechnie niezrozumiane.

Jednym ze sposobów na inżynierię wsteczną najlepszych przewodników jest odwiedzanie forów w swojej niszy.

Na przykład załóżmy, że napisałeś blog SEO. Prawdopodobnie udałbyś się do sekcji SEO Forum wojownika.

Potem przejrzysz pierwsze kilkaset wątków:

image10

Zauważysz, że jest kilka pytań, które pojawiają się w kółko w nieco innych formach.

Na powyższym zdjęciu jest jasne, że ludzie chcą dowiedzieć się, jak tworzyć więcej linków zwrotnych.

Oto dobry tytuł dla Twojego przewodnika:

Ostateczny przewodnik po budowaniu wysokiej jakości linków zwrotnych

Jeśli spojrzysz na pasek boczny Quick Sprout, zobaczysz, że w przeszłości stworzyłem zasób na ten temat:

image14

To nie znaczy, że nie możesz stworzyć własnego szczegółowego przewodnika.

Tak długo, jak jest to naprawdę wysoka jakość, ludzie to docenią. Niektórzy po prostu muszą słuchać rzeczy na różne sposoby, więc nawet jeśli twój przewodnik nie jest pierwszym na ten temat, nadal może być przydatny.

Opcja 2-zobacz najlepsze posty na Reddicie: W przeciwieństwie do postów na forach, posty na Reddicie są głosowane. Możesz zobaczyć najbardziej doceniane treści w każdym subreddicie (kategorii).

Jeśli nigdy wcześniej nie korzystałeś z Reddita, przeczytaj mój definitive guide (co za zbieg okoliczności!) na Reddit marketing. Przeprowadzi Cię przez wszystkie podstawy.

Gdy to zrobisz, będziesz wiedział, czym są subreddity i jak znaleźć odpowiedni.

Następnie posortuj go według” góry”, aby zobaczyć najbardziej głosowane posty:

image11

To zdjęcie pochodzi z subredditu w mediach społecznościowych.

Ludzie głosują z dwóch powodów:

  • aby docenić przesłany zasób
  • zgodzić się z czymś

I put a box around a top thread “Poradnik dla nowego social media managera?”

W tym przypadku jest to ktoś, kto szuka pomocy. Co ważniejsze, jest co najmniej 13 innych osób (ma ogólny wynik + 14 po lewej stronie), które chcą poznać te informacje.

Teraz masz świetny pomysł na temat:

Kompletny przewodnik po mediach społecznościowych dla nowego menedżera mediów społecznościowych

Alternatywnie możesz zobaczyć link do naprawdę dobrego posta, który stworzył ktoś inny.

Następnie utwórz lepszy lub stwórz przewodnik na ściśle powiązany temat.

Opcja 3-spójrz na swoich konkurentów: Innym sposobem na znalezienie treści, które generują subskrybentów wiadomości e-mail, jest spojrzenie na konkurencję.

Po prostu szukaj “najlepsi (twoi niszowi) blogerzy” i znajdziesz tonę.

Przejrzyj ich blogi i spójrz na ich paski boczne.

image15

Często zauważysz, że podkreślają 2-3 elementy treści:

Im wyżej na pasku bocznym, tym bardziej prawdopodobne, że jest to naprawdę dobrze wykonane na blogu.

Ponownie możesz stworzyć lepszą wersję lub stworzyć przewodnik na podobny temat.

Brian Dean (Backlinko) nie jest najlepszym konkurentem do oglądania, ponieważ spędza mnóstwo czasu na każdym kawałku treści. Ciężko będzie to naprawić.

Możesz jednak nadal tworzyć powiązane zasoby. Ma przewodnik o wysokiej konwersji do rankingu dowolnego słowa kluczowego. Możesz stworzyć:

  • The definitive guide to ranking any lokalne słowo kluczowe
  • Jak uszeregować dowolne longtail słowo kluczowe

Często znajdziesz konkurentów, którzy produkują dobre, ale nie świetne treści.

Więc kiedy znajdziesz dobry przewodnik, możesz utworzyć go na ten sam temat, ale zrób to sposób lepiej:

image30

Na przykład powyższy artykuł reklamowy na Instagramie ma tysiące akcji i kilka komentarzy, które są dobrze. wskaźniki liczby abonentów, które przyciągnął.

Nie byłoby zbyt trudno stworzyć ” Kompletny przewodnik po reklamach na Instagramie.”

Masz teraz jeden solidny pomysł na przewodnik?

Świetnie, ruszajmy dalej.…

Po drugie, napisz swoją treść (spraw, aby była świetna): Niektórzy z was czytając to są już całkiem dobrymi pisarzami.

Jeśli nie myślisz, że jesteś, możesz się nauczyć. Oto kilka świetnych zasobów na temat pisania lepiej:

  • 12 treść-pisanie tajemnic zawodowych pisarzy
  • Jak podwoić szybkość pisania bez obniżania jego jakości
  • 8 niewykorzystanych składników atrakcyjnych treści, które czytelnicy kochają

Pamiętasz, jak mówiłem, że to prosty przewodnik? Jest, ale ten krok w szczególności wymaga pewnego doświadczenia i wysiłku, aby dobrze wykonać.

Aby naprawdę stworzyć najwyższej jakości przewodnik definitive, spodziewaj się wydać co najmniej 10 godzin.

Może to zająć ci znacznie ponad 20 lub 30 godzin, w zależności od wybranego tematu.

Nie zniechęcaj się, ponieważ jest to jeden z najważniejszych kroków w tym procesie. Im lepiej tworzysz swoje treści, tym Więcej z tego wyjdziesz.

Jeśli pójdziesz na całość i stworzysz absolutnie Epicki kawałek treści, z czasem możesz uzyskać setki, a nawet tysiące subskrybentów z tego pojedynczego kawałka treści.

Nie martw się więc o to, ile pieniędzy wydałeś lub ile czasu zajęło napisanie tego dogłębnego postu. Po prostu skup się na tworzeniu najlepszej możliwej zawartości

21. Cztery źródła ruchu na początek

Jeśli nie promujesz swojego posta, niewiele osób go zobaczy. Pamiętaj, że musisz uzyskać około 1000-2000 odwiedzających Twój post.

Można to zrobić na wiele sposobów w dość krótkim czasie.

Taktyki w tej sekcji są trudne do skalowania, ale są świetne, jeśli dopiero zaczynasz.

Wypróbuj je wszystkie lub wszystkie i możesz je połączyć, jeśli chcesz zmaksymalizować ruch (i subskrybentów wiadomości e-mail).

Źródło # 1-Fora: Prawie każda nisza ma co najmniej jedno aktywne forum z czytelnikami docelowymi.

Ponieważ możesz łatwo dodawać treści do forum, jest to dobra okazja do powrotu ruchu do twojej witryny.

Wystarczy wygooglować “topowe (niszowe) fora” i wybrać 1-3 najlepsze:

image16

To naprawdę ważne, abyś nie był postrzegany jako spamer podczas linkowania do swojego posta.

Po pierwsze, zostań aktywnym członkiem społeczności. Zrób co najmniej kilkadziesiąt pomocnych postów.

Kiedy w końcu opublikujesz swój link, upewnij się, że nadałeś mu kontekst.

Wyjaśnij, że zauważyłeś, że wielu członków forum miało problemy z konkretnym problemem i chciałeś go rozwiązać.

image02

Alternatywnie, możesz również sformatować cały post na forum i po prostu zostawić link obok niego. Nie dostaniesz tyle kliknięć, ale niektóre fora są bardzo surowe, jeśli chodzi o to, jak możesz opublikować swój link.

Źródło # 2-indywidualny zasięg e-mail: Jeśli weźmiesz losową grupę czytelników 100 w swojej niszy, otrzymasz Współczynnik konwersji 5-10%, o którym rozmawialiśmy.

Ale jeśli wysłałeś e-mail do najbardziej zainteresowanych, możesz łatwo podwoić lub potroić tę stawkę.

Dobrą wiadomością jest to, że łatwo jest znaleźć tych czytelników, ponieważ są oni najbardziej skłonni do udostępniania lub komentowania postów.

Najpierw wprowadź główny temat swojego postu w narzędziu top content Buzzsumo:

image04

Następnie kliknij “Zobacz sharers” w dowolnym ostatnim odpowiednim artykule, który wyświetli listę osób, które udostępniły ten artykuł na Twitterze, na przykład:

image05

Znajdź tych ludzi na Twitterze.

Poszukaj adresu strony internetowej w ich opisie, gdzie możesz znaleźć adres e-mail, aby się z nimi skontaktować.

image18

Możesz też kliknąć sam post przed wyświetlaniem udostępnień i przejrzeć sekcję komentarzy.

Na przykład, oto kilka komentarzy z jednego z moich postów na Quick Sprout:

image13

Możesz kliknąć nazwy, aby przejść do witryn tych czytelników, a następnie skontaktować się z nimi.

Możesz użyć formularza” Kontakt ” lub zarejestrować się na liście e-mail, aby uzyskać adresy e-mail. Druga opcja jest lepsza, ale nie zawsze jest to możliwe:

image29

Gdy je wyślesz, użyj takiej wiadomości:

Subject: cześć (Imię), pomyślałem, że ci się spodoba…

Cześć (Imię),

Zauważyłem, że skomentowałeś (nazwisko autora) post o (Temat postu) jakiś czas temu.

To był świetny post i faktycznie doprowadził mnie do stworzenia pokrewnego postu o (temat).

Jest to bardzo dogłębne i funkcje (coś, co jest interesujące, jak tajna taktyka).

Jeśli masz chwilę, sprawdź to. Myślę, że ci się spodoba.

Oto link: (URL)

Zdrówko,

(Imię i nazwisko)

Źródło # 3-Reddit i inne agregatory: Reddit to świetne źródło pomysłów. Ale jeszcze bardziej cenny jest fakt, że większość jego społeczności jest w stanie wysłać setki odwiedzających do każdego dobrego postu.

Jeśli znajdziesz 2-3 dość duże subreddity, a Twoja treść zostanie przegłosowana przyzwoitą liczbę razy, możesz uzyskać więcej niż subskrybentów 100 właśnie z tego.

Ponownie, przeczytaj mój przewodnik dotyczący prawidłowego korzystania z Reddit do marketingu, jeśli chcesz odnieść sukces.

Kluczową częścią udanego postu jest autentyczna próba dodania do społeczności. Dodaj szczegółowe podsumowanie wraz z linkiem w poście:

image20

W niektórych subredditach musisz wkleić cały post.

Źródło # 4-gość-wpis: Wreszcie, jeśli nie jesteś wielkim fanem promocji, możesz uzyskać pierwszych subskrybentów za pomocą publikowania gości.

Zamiast publikować treści w swojej witrynie, zamieścisz je na wiodącej stronie w swojej niszy. Pisałem wiele razy o guest-posting z powodzeniem; oto bardzo dokładna strategia.

Dzięki publikowaniu gości wykorzystujesz naturalny ruch, który inne witryny już muszą przekonwertować tych czytelników na subskrybentów.

Idealnie, chcesz opublikować link do swojej oferty aktualizacji treści gdzieś pod koniec postu w biografii autora:

image12

Ten link powinien wskazywać na stronę docelową w Twojej domenie, która oferuje aktualizację treści.

Jest tu kilka rzeczy do zapamiętania.

Po pierwsze, nie wszystkie blogi pozwolą Ci zamieszczać linki do stron docelowych. Wyjaśnij to z wyprzedzeniem.

Ale dostają darmową treść i ma sens, że powinieneś coś z tego uzyskać (a nie tylko “ekspozycję”).

Po drugie, ponieważ jesteś ograniczony tym, gdzie i jak możesz opublikować aktualizację treści, Współczynnik konwersji spadnie.

Jeśli blog jest wystarczająco popularny, nadal możesz mieć więcej subskrybentów, ale pamiętaj o tym.

22. Dodawaj subskrybentów

W końcu osiągnąłeś pierwszych 100, 1000, 10 000, a może nawet 100 000 subskrybentów e-maili.

Gratulacje!

Czas się odprężyć i odprężyć, prawda? Źle.

Rozwijanie listy e-mail musi być stałym priorytetem. Niebo jest tu granicą. Nie ma minusów dodawania większej liczby subskrybentów.

W zależności od wybranej wcześniej platformy, możesz otrzymać więcej opłat, miesięcznych lub rocznych, w zależności od liczby osób dodanych do listy.

Ale koszty są marginalne i warto ze względu na wysoki zwrot z inwestycji w kampanie e-mail marketingowe.

Teraz wystarczy użyć strategii e-mail, aby zwiększyć konwersje i zwiększyć sprzedaż dzięki oferowaniu świetnych treści.

Wniosek

Nie ma tańców wokół tego faktu: budowanie listy e-mail ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy online.

Niech to będzie priorytet.

Nie ma źle sposób na uzyskanie subskrybentów wiadomości e-mail.

Ale niektóre metody są lepsze od innych.

Najlepszy dla Ciebie jest ten, który działa.

Jeśli chodzi o zwiększenie liczby subskrybentów, nie brakuje ci opcji.

Postępuj zgodnie ze strategiami, które przedstawiłem w tym poście. Jeśli je wdrożysz, prawie natychmiast zaczniesz zauważać wzrost rejestracji na liście e-mail.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts