Dlaczego nikt nie dba o Twoje treści (i co z tym zrobić)

Kilka tygodni temu postanowiłem otworzyć swoje usługi coachingowe tylko na jeden dzień.

Wyniki tego 24-godzinnego okresu były wstrząsające … dla moich klientów.

W tej rundzie konsultacji zauważyłem, że wielu moich klientów — jak wielu online-koncentruje swoje treści na dokładnie. nie to.

Chcieli zarabiać, pomagając ludziom-ale w ostrym świetle dnia ich strony internetowe przedstawiały zupełnie inną historię.

Wyniki mojego kwestionariusza konsultingowego, użyte nazwy domen i treści na ich stronach jasno pokazały, że moi klienci konsekwentnie koncentrują się na jednej rzeczy … siebie.

Moja opinia?

Nikogo to nie obchodzi. ty.

Teraz pokażę Ci, gdzie powinieneś się skupić …

Zimna twarda prawda musi być bezpośrednio

Złagodziłem porady dla moich klientów, mówiąc im, że nikt nie dba o na ani jedno, ani drugie.

Przynajmniej dopóki nie dam moim czytelnikom czegoś, na czym mogliby się troszczyć.

Obawy wielu z nich, co ma jakiś logiczny sens, polegały na tym, że gdyby nie skoncentrowali treści witryny wokół siebie, nie byliby w stanie skutecznie zbudować swojej osobistej marki.

Wyrzuciłem przykład oparty na moich własnych doświadczeniach z budowania wielu udanych blogów, z których wszystkie nie zawierały zbytniego osobistego brandingu w treści.

Na przykład na ViperChill około 400 ludzi miesięcznie ląduje tam, szukając wariacji na moje imię, Glen Allsopp. Mówię wariacje, bo wielu ludzi lubi nazywać mnie Glenn, ale to wykład na inny dzień.

Moje pełne imię i nazwisko znajduje się tylko w jednym miejscu na tej stronie.

Nie pojawia się w moich postach, nie ma go w komentarzach i nie ma go na pasku bocznym. W rzeczywistości nie pojawia się na żadnej statycznej stronie na mojej stronie. Może wspominałem o tym kilka razy, ale to Ukryte w treści postu.

Najczęściej spotykane przypadki mojego imienia i nazwiska są na inne strony internetowe w takich sprawach jak wywiady, posty gości i recenzje produktów, które stworzyłem.

Jedynym powodem, dla którego udzielam wywiadów i przyciągam ludzi, którzy chcą promować moje produkty, jest to, że ludzie jak to, co mam do powiedzenia po pierwsze. Ufają mi. Wiedzą, że mogę im pomóc. Wtedy chcą wiedzieć więcej o mnie.

Twoi czytelnicy dbają o siebie przede wszystkim, nie o Tobie.

Zaczynają troszczyć się o ciebie tylko wtedy, gdy dajesz im wartość, po którą wracają. Z czasem stają się ciekawi, kto stoi za tą niesamowitą wartością i to jak zacząć budować swoją markę osobistą.

Ponieważ chcesz zbudować swoją osobistą markę, ale jednocześnie przyciągnąć czytelników, są dwie rzeczy, które zdecydowanie polecam …

Być osobistym (ale nie też osobiste)

Istnieje dosłownie ponad 100 milionów aktywnych blogów, więc nie jest łatwo zostać zauważonym, a tym samym stworzyć trwały związek z publicznością.

Jak słusznie powie Ci wiele porad dotyczących blogowania, bycie osobistym w swoich postach i aktywności online jest jednym z najlepszych sposobów, aby czytelnicy dowiedzieli się więcej o Tobie i zaangażowali się w treści, które konsekwentnie tam publikujesz.

To nie przypadek, że wiem sporo o niektórych z największych twórców treści online.

Wiem, że Brian był kiedyś prawnikiem, pośrednikiem w obrocie nieruchomościami i sprzedawcą ezine.

Wiem, że Darren Rowse (nie muszę nawet mówić o swojej stronie internetowej, kolejny przypadek) mieszka w Australii z żoną V.

Wiem, że Sonia ma młodego syna i ma niesamowitą różową fryzurę.

Nie znam się na tych rzeczach, bo ciągle o nich mówią. Znam ich, ponieważ uwielbiam treści, które piszą, a z czasem, poprzez serię artykułów, które śledzę, dowiaduję się trochę więcej o każdym z nich.

Kap, kap, kap.

Uzależnienie od wartości, którą konsekwentnie mi dostarczają, jest jedynym powodem, dla którego przyszedłem dowiedzieć się więcej o każdym z nich.

Skoncentruj się na swoim czytniku

Ostatnio robiłem wiele testów split-testowych i mam przykład, który jeszcze bardziej potwierdza mój punkt widzenia.

Założyłem stronę squeeze, która promowała darmowy ebook, który stworzyłem,i zmieniała wiele nagłówków. Dwie z nich to:

  • Dowiedz się, jak ten Blog zyskał ponad 10,000 subskrybentów w ciągu zaledwie 12 miesięcy
  • Dowiedz się, jak możesz powiększyć swój Blog do subskrybentów 10,000 w zaledwie 12 miesięcy

Czy możesz zgadnąć, który z nich spowodował najwięcej konwersji?

Drugi nagłówek wyprzedził pierwszy z ogromnym marginesem. Powodem jest to, że pierwszy nagłówek kładł nacisk na mnie i drugi kładzie nacisk na czytelnika.

Jedynym powodem, dla którego ludzie czytają dowolny blog jest ze względu na wartość, jaką z niego czerpią

Gdyby Brian i Sonia zaczęli umieszczać tutaj treści, które skupiały się głównie na ich życiu osobistym, jestem pewien, że szybko zauważą, że poziom zaangażowania publiczności spadnie.

To podstawowa filozofia Copybloggera tworzenia treści, która przynosi korzyści czytelnikom … tydzień w tygodniu … sprawia, że liczba subskrybentów rośnie.

Nie zakładaj automatycznie, że musisz mówić o sobie przez cały dzień i tynkować swoją witrynę osobistymi zainteresowaniami i wydarzeniami, aby budować swoją markę.

Z własnego doświadczenia i przykładów zaczerpniętych z niektórych z największych blogów online, bycie osobistym – ale subtelnym – jest zwykle znacznie lepszą drogą do podjęcia.

Total
0
Shares
Related Posts

Długi Ogon Wiatr

Nie wierzę, że kiedykolwiek widziałem, że główny temat książki biznesowej zyskuje tak ogromną trakcję – przed wydaniem książki…