Dlaczego Niektórzy Ludzie Prawie Zawsze Piszą Świetne Tytuły Postów

Jakie są niektóre cechy ludzi, którzy podkręcają tytuły blogów, które działają naprawdę dobrze przez większość czasu? Czy ktoś może się tego nauczyć?

Tak, i z wyjątkiem bardzo rzadkich przypadków, pisanie świetnych tytułów postów i innych nagłówków może prawdopodobnie tylko naucz się. Zamiast polegać na naturalnym talencie, ludzie, którzy konsekwentnie produkują zwycięskie nagłówki, nauczyli się robić trzy podstawowe rzeczy:

1. Rozumieją, że wszystkie fascynujące nagłówki stanowią intrygującą obietnicę, która sprawia, że jest ona niemal nieodparta dla docelowych odbiorców. Zrozumienie zamierzonej publiczności jest kluczowe — naprawdę świetny nagłówek na ogół nie spodoba się każdemu, a podlewanie go na masową apelację tylko cię zrani.

2. Badają nagłówki, które okazały się działać, a to zwykle oznacza nagłówki reklamowe bezpośredniej reakcji. W tym kontekście “udowodnione działanie” oznacza, że ludzie zareagowali na ten konkretny nagłówek, wyciągając portfele i dokonując zakupu. Możesz także uczyć się, studiując niektóre z najlepszych pisarzy nagłówka magazynu, którzy pracują dla Cosmopolitan i podobne błyski, a nawet tabloidy, które widzisz na kasie w supermarkecie.

3. Co najważniejsze, zamiast po prostu naśladować świetne nagłówki, rozumieją dlaczego nagłówek działa i dlatego może podjąć świadomą decyzję, który rodzaj struktury nagłówka jest najbardziej odpowiedni i jak go dostosować w określonym kontekście.

A co z tytułem wpisu na blogu, który właśnie czytasz?

1. Rozpoczęcie tytułu postu od “dlaczego” na początku deklaracji (zamiast pytania) jest jednym z łatwych sposobów na skupienie się na korzyściach płynących z czytania artykułu. To jeden z powodów, dla których tytuł tego postu działa, ale słowa, które następują po “dlaczego” są najważniejsze.

Możesz zrobić to samo, zaczynając od “oto dlaczego”, “co”, “kiedy” lub “jak”, LUB możesz po prostu zrobić mocne stwierdzenie, które wyraźnie pokazuje, że opracowana odpowiedź zostanie dostarczona w treści ciała. I oczywiście starannie sformułowane pytanie może magnetycznie przyciągnąć Twoich zamierzonych czytelników.

2. Tytuł jest wzorowany na tym słynnym nagłówku reklamowym:

Dlaczego niektórzy ludzie prawie zawsze zarabiają pieniądze na giełdzie

W kontekście tego, co chciałem przekazać w tym poście, podstawowa struktura tego klasycznego nagłówka działa idealnie.

Dlaczego?

3. Wiarygodność. Użycie słowa “Niektórzy” i “prawie” zawsze modyfikują”, sprawiają, że nagłówek jest znacznie bardziej wiarygodny. Nawet najlepiej opłacani copywriterzy na świecie zawsze przybij nagłówek, który działa, a niektórzy ludzie nigdy napisz świetne tytuły postów, ponieważ nie poświęcają czasu na naukę.

Wiele osób uważa, że świetny nagłówek jest bombastyczny i pełen hiperboli, ale zwykle tak nie jest. Jeśli ludzie nie wierzą, że możesz spełnić swoją obietnicę, nie będą zawracać sobie głowy czytaniem dalej, a Twój nagłówek zawiedzie.

Ponieważ ludzie reklamujący swoje treści za pośrednictwem Twittera, Facebooka i innych serwisów społecznościowych podnoszą stawkę z nagłówkami, które obciążają wiarygodność, ich wyniki zmniejszą się, a Ty zyskasz przewagę, stając się prawdziwym studentem wspaniałego pisania nagłówków. Zrozumienie, jaki rodzaj nagłówka jest odpowiedni do określonego kontekstu, jest prawdziwym kluczem do pisania magnetycznych tytułów postów, które obejmują i udostępniają treści.

Jest to szósta odsłona z serii postów o nazwie Nagłówki Magnetyczne.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts