Marki muszą nauczyć się opanować sztukę opowiadania krótkich historii.
Technologia umożliwia to, A Uwaga konsumentów obejmuje popyt.
Niezależnie od tego, czy jest to 6-15 sekundowy film, pojedyncze zdjęcie, czy 140 znaków przydatności, firmy muszą nauczyć się szybko i skutecznie opowiadać historię swojej marki.
Ale z całym szumem na temat opowiadania krótkich historii, zbyt wiele marek często zapomina o dłuższej narracji marki i robią duży błąd, robiąc to.
Oto dwa powody, dla których Twoja marka nie wolno porzuć treści o długiej formie.
1. Ciągła Siła poszukiwań
Nawet wraz ze wzrostem mediów społecznościowych, niesamowity odsetek prawdziwych ludzi nadal korzysta z dobrych, staromodnych wyszukiwarek. Google jest stroną główną dla milionów na całym świecie.
Kiedy po raz ostatni widziałeś tweeta lub wideo Vine w wynikach wyszukiwania? Zgaduję, że nigdy, chyba że oczywiście szukasz konkretnego konta lub osoby.
I gwarantuję, że będziesz nigdy zobacz Facebook Instagram aktualizację statusu w wynikach wyszukiwania … z oczywistych powodów .
Codziennie używamy wyszukiwania, a kiedy to robimy, jesteśmy na misji.
To nie jest tak jak Twitter czy Facebook, gdzie przewijamy nasze kanały i sprawdzamy nasze @odpowiedzi, wiadomości i liczbę obserwujących. A potem przejdź na LinkedIn, żeby zobaczyć, kto śledził nasz profil.
Kiedy używamy wyszukiwania, to dlatego, że chcemy czegoś i chcemy tego teraz. Mogą to być bilety do kina, informacje o destynacji wakacyjnej lub badania w najnowszej technologii centrów danych.
Pytanie, które musisz sobie zadać, brzmi, Czy Twoje treści są rzeczywiście nawierzchnia w wynikach. Jeśli koncentrujesz się i inwestujesz pieniądze wyłącznie w opowiadanie krótkich historii, tracisz ogromną szansę na dotarcie do nowych ludzi, sprzedaż dodatkowych produktów i wykazanie się przywództwem myślowym.
2. Demonstrowanie swojej wiedzy
Jedną z zalet korzystania z mediów społecznościowych w przestrzeni B2B jest wykazanie przywództwa myślowego.
Mamy nadzieję, że masz naprawdę inteligentnych inżynierów, naukowców i menedżerów produktów, którzy pracują dla Twojej firmy. I najprawdopodobniej mają bardzo specyficzny punkt widzenia na temat technologii, która może być wykorzystana do rozpoczęcia rozmów i wpływania na ludzi.
Dane z barometru zaufania Edelman 2013 mówią nam, że-jeśli chodzi o zaufanie i wiarygodność – „ludzie tacy jak ty”, „eksperci przedmiotowi” i „pracownicy firmy” zawsze pozycja wysoko, gdy ludzie szukają informacji o firmie.
Ale czy w ogóle można zademonstrować przywództwo myślowe w tweecie?
Oczywiście możesz … używając serii tweetów lub filmów, tak. Ale to jest założenie, że masz publiczność i że oni rzeczywiście zwracają na ciebie uwagę.
Ale co z CIO firmy, która jest zainteresowana inwestycją w nową technologię data center? Tak, mogą przejść do Twittera i przeglądać swój kanał, to jest dane.
Ale gwarantuję ci to. …
Idą do wyszukiwarki, bo wiedzą, tak jak wiesz, że Google wie najlepiej. Chcą informacji i to teraz.
Osiągnięcie równowagi
W sieci jest dziś nadmiar treści.
I z tym, istnieje również deficyt uwagi w umysłach konsumentów. To sprawia, że niezwykle trudno jest dotrzeć do nich z przekazem marki.
Krótkie opowiadanie historii jest ważne. To twoja próba dotarcia do zapracowanych konsumentów i przełamania bałaganu dzięki atrakcyjnym treściom kreatywnym i wizualnym.
Więc pytam was: dlaczego nie spróbować ułatwić im życie, pozwalając im dotrzeć do was?
Możesz to zrobić, poświęcając trochę więcej czasu i zasobów, opowiadając pełną historię, która ma więcej niż tylko 140 znaków.
Flickr Creative Commons image by Steve Lodefink