Dlaczego marki B2B muszą tworzyć treści o długiej formie

Marki muszą nauczyć się opanować sztukę opowiadania krótkich historii.

Technologia umożliwia to, A Uwaga konsumentów obejmuje popyt.

Niezależnie od tego, czy jest to 6-15 sekundowy film, pojedyncze zdjęcie, czy 140 znaków przydatności, firmy muszą nauczyć się szybko i skutecznie opowiadać historię swojej marki.

Ale z całym szumem na temat opowiadania krótkich historii, zbyt wiele marek często zapomina o dłuższej narracji marki i robią duży błąd, robiąc to.

Oto dwa powody, dla których Twoja marka nie wolno porzuć treści o długiej formie.

1. Ciągła Siła poszukiwań

Nawet wraz ze wzrostem mediów społecznościowych, niesamowity odsetek prawdziwych ludzi nadal korzysta z dobrych, staromodnych wyszukiwarek. Google jest stroną główną dla milionów na całym świecie.

Kiedy po raz ostatni widziałeś tweeta lub wideo Vine w wynikach wyszukiwania? Zgaduję, że nigdy, chyba że oczywiście szukasz konkretnego konta lub osoby.

I gwarantuję, że będziesz nigdy zobacz Facebook Instagram aktualizację statusu w wynikach wyszukiwania … z oczywistych powodów .

Codziennie używamy wyszukiwania, a kiedy to robimy, jesteśmy na misji.

To nie jest tak jak Twitter czy Facebook, gdzie przewijamy nasze kanały i sprawdzamy nasze @odpowiedzi, wiadomości i liczbę obserwujących. A potem przejdź na LinkedIn, żeby zobaczyć, kto śledził nasz profil.

Kiedy używamy wyszukiwania, to dlatego, że chcemy czegoś i chcemy tego teraz. Mogą to być bilety do kina, informacje o destynacji wakacyjnej lub badania w najnowszej technologii centrów danych.

Pytanie, które musisz sobie zadać, brzmi, Czy Twoje treści są rzeczywiście nawierzchnia w wynikach. Jeśli koncentrujesz się i inwestujesz pieniądze wyłącznie w opowiadanie krótkich historii, tracisz ogromną szansę na dotarcie do nowych ludzi, sprzedaż dodatkowych produktów i wykazanie się przywództwem myślowym.

2. Demonstrowanie swojej wiedzy

Jedną z zalet korzystania z mediów społecznościowych w przestrzeni B2B jest wykazanie przywództwa myślowego.

Mamy nadzieję, że masz naprawdę inteligentnych inżynierów, naukowców i menedżerów produktów, którzy pracują dla Twojej firmy. I najprawdopodobniej mają bardzo specyficzny punkt widzenia na temat technologii, która może być wykorzystana do rozpoczęcia rozmów i wpływania na ludzi.

Dane z barometru zaufania Edelman 2013 mówią nam, że-jeśli chodzi o zaufanie i wiarygodność – “ludzie tacy jak ty”, “eksperci przedmiotowi” i “pracownicy firmy” zawsze pozycja wysoko, gdy ludzie szukają informacji o firmie.

Ale czy w ogóle można zademonstrować przywództwo myślowe w tweecie?

Oczywiście możesz … używając serii tweetów lub filmów, tak. Ale to jest założenie, że masz publiczność i że oni rzeczywiście zwracają na ciebie uwagę.

Ale co z CIO firmy, która jest zainteresowana inwestycją w nową technologię data center? Tak, mogą przejść do Twittera i przeglądać swój kanał, to jest dane.

Ale gwarantuję ci to. …

Idą do wyszukiwarki, bo wiedzą, tak jak wiesz, że Google wie najlepiej. Chcą informacji i to teraz.

Osiągnięcie równowagi

W sieci jest dziś nadmiar treści.

I z tym, istnieje również deficyt uwagi w umysłach konsumentów. To sprawia, że niezwykle trudno jest dotrzeć do nich z przekazem marki.

Krótkie opowiadanie historii jest ważne. To twoja próba dotarcia do zapracowanych konsumentów i przełamania bałaganu dzięki atrakcyjnym treściom kreatywnym i wizualnym.

Więc pytam was: dlaczego nie spróbować ułatwić im życie, pozwalając im dotrzeć do was?

Możesz to zrobić, poświęcając trochę więcej czasu i zasobów, opowiadając pełną historię, która ma więcej niż tylko 140 znaków.

Flickr Creative Commons image by Steve Lodefink

Total
0
Shares
Related Posts