Zespół medialny Copyblogger wrócił z Austin w zeszłym tygodniu, gdzie (prawie) wszyscy zebraliśmy się na firmowym spotkaniu pośród szaleństwa SXSWi.
Przylecieliśmy na trzy dni – ze wszystkich zakątków USA i Kanady – aby porozmawiać o wartościach firmy, o tym, gdzie byliśmy i dokąd zmierzamy.
Nasza firma działa całkowicie zdalnie, więc przed tym spotkaniem nie spotkałem większości moich współpracowników. W ciągu tych trzech dni zbudowałem relacje z naszym zespołem wsparcia, grałem w pokera (źle) z naszymi programistami i związałem się z moją redakcją muzyki i filmów z lat osiemdziesiątych.
Nasz zespół zarządzający myśli długoterminowo. Wiedzą, że długofalowa wartość łączenia nas wszystkich w więź, planowanie, śmiech i marzenia far przewyższa koszt biletów lotniczych, pokoi hotelowych, wyżywienia i prywatne oglądanie nieżyjącego już, wielkiego Patricka Swayze ‘ a Road House (zapytaj Tony ‘ ego Clarka).
Niezależnie od tego, czy o tym wiesz, czy nie, grasz w długą grę z zawartością.
Rzućmy okiem na kilka sposobów, aby poprawić swoją strategię online.
Czas zacząć patrzeć na boki …
Wiemy, że długa forma listu sprzedaży nadal działa w niektórych kontekstach.
Copywriterzy używają ich, kiedy powinni, ponieważ praca. Ale zamiast pisać stronę sprzedaży słowa 4,000, inteligentni marketerzy treści używają tego, co nazwano “list sprzedaży na boki.”
Zamiast zakładać wszystko na jedną stronę, jedną szansę konwersji, rozprzestrzeniamy naszą wiadomość na okres miesięcy i lat. Używamy wielu różnych rodzajów postów na blogu i publikujemy treści w kawałkach po około tysiąca słów.
Budujesz relacje dzięki tej metodzie, sprzedajesz, po prostu robisz to, grając w długą grę. Sprzedajesz w trakcie lata, nie minuty czy godziny.
Wszystkie artykuły, które publikujesz, pełnią różne funkcje na Twoim blogu, ale twój cel końcowy jest zawsze w zasięgu wzroku. To może potrwać dwa lata, aby włączyć perspektywę w klienta, i to jest w porządku. W międzyczasie Twoje czytelnictwo będzie się zmieniać i zmieniać, a ludzie wejdą do Twojego strumienia treści w różnych miejscach.
Jeśli dobrze zorganizujesz swój plan treści, Twoi potencjalni klienci będą poruszać się po wirtualnym taśmie przenośnika w kierunku celu końcowego, którym jest sprzedaż.
I przez cały czas budujesz potencjalnie bardzo cenny atut ( witrynę bogatą w treści) … atut, który posiadasz.
Przejrzyjmy kilka przykładów artykułów z Copyblogger i porozmawiajmy o tym, dlaczego publikujemy różne rodzaje postów na naszej stronie (i jak codziennie obserwujemy długą grę).
Zbuduj zawartość kamienia węgielnego
Niektóre posty — jak legendarny Brian Clark “Don’ t Read this or the Kitty Gets It” – z naszej serii Copywriting 101-wyjaśniają podstawy tematu.
Możesz myśleć o tych kawałkach jak o postach w FAQ-odpowiadają one na pytania, które regularnie zadają twoi klienci i potencjalni klienci.
10-stopniowa Lista kontrolna marketingu treści Sonii Simone to kolejny kamień węgielny Copybloggera. W tym poście Sonia mówi,
Podstawą platformy jest to, co interesuje i angażuje odbiorców. Jeśli dopiero zaczynasz, możesz zacząć od tego, co Cię interesuje i angażuje ty następnie obserwuj i dostosuj się stamtąd.
Jeśli Twoja strona jest zupełnie nowa, zacznij od postów 10, które naprawdę zawierają Twoje podstawowe przekonania i wartości na Twój temat. Zastanów się, czego byś chciał każdy czytelnik Twojej witryny, o której warto wiedzieć.
Artykuły Fundacji są ważne dla Twojej długiej gry, ponieważ nowi czytelnicy często znajdą od nich Twoją stronę.
Obecni czytelnicy również je pokochają, ponieważ nigdy nie zaszkodzi świeże spojrzenie na podstawy Twojego tematu. Treści Fundacji to chleb powszedni właściciela witryny, ponieważ konsekwentnie przyciągają linki i udostępnianie społecznościowe, 24/7, 365.
Niech twoi czytelnicy będą “hmmmmm”
Ten rodzaj treści odsuwa się o krok od nauczania podstaw i ma widok na temat 30,000 stóp. Baśnie content marketingowe Roberta Bruce ‘ a, jak jego niedawny “wielki szef kuchni i upadająca Restauracja”, są przykładem tego rodzaju treści.
Posty, które sprawiają, że ludzie myślą, pomogą Ci zbudować solidne relacje z odbiorcami.
Udowadniają, że znasz swój temat głęboko, że myślisz o rzeczach na poziomie, którego większość ludzi nie wie — i że chcesz pomóc czytelnikom zrozumieć swój temat na tym poziomie.
Te artykuły są niezapomniane i mogą być bardzo dostępne (i udostępniane), zbyt.
Opanuj miękką (bezpośrednią) sprzedaż
Brian Clark napisał niedawno post o Site Sensor, naszym nowym narzędziu do monitorowania witryny. To nie był typowy post dla Copybloggera, co oznacza, że nie był tylko proste przydatne treści.
Brian miał cel w pisaniu tego postu-chciał wyjaśnić problem, dać wgląd w to, jak on sam doświadczył problemu w przeszłości, a następnie dać świetne rozwiązanie (jeden z naszych nowych produktów) tego problemu.
Ten post nie przesuwa kąta “twardej sprzedaży” — to nie jest list sprzedaży — ale ma więcej skosu sprzedaży bezpośredniej niż niektóre z naszych innych treści.
Absolutnie dobrze jest strategicznie umieszczać takie artykuły … kiedy ma to sens dla odbiorców — w końcu prowadzisz biznes, prawda?
Kluczem jest upewnienie się, że czytelnicy mają prawdziwą wartość, nawet jeśli nie chcą kupować Twojego produktu lub usługi. Sprawdź wprowadzenie do posta Briana, aby uzyskać wskazówki, jak to zrobić.
Zostań newsjackerem
Prawdopodobnie słyszałeś, że Google Reader odchodzi. To ogłoszenie było ważną wiadomością w naszej branży i doskonałą okazją dla zespołu redakcyjnego Copybloggera.
W zeszłotygodniowym poście na temat alternatyw Google Reader, Jerod Morris wyjaśnił, co oznacza upadek Google Reader dla dostawców treści.
Posty takie jak ten koncentrują się na trendach, aktualnych wydarzeniach lub nowościach w Twojej branży. Elementy trendu mogą nie być wiecznie zielone, jak posty fundamentalne, ale nadal są naprawdę ważne.
Posty na temat bieżących wydarzeń wspierają długą grę treści, ponieważ ramują Cię jako eksperta w swojej dziedzinie – jako faceta (lub gal), do którego trafia Twój czytelnik, gdy potrzebuje wiadomości i informacji w Twojej branży. Pozwalają potencjalnym klientom poznać, polubić i zaufać ci jako cennemu dostawcy treści.
Więcej na ten temat znajdziesz w wywiadzie Roberta Bruce ‘ a Newsjacking z Davidem Meermanem Scottem.
Gra content marketing długo gry
W naszym codziennym życiu jako zapracowanych marketerów treści łatwo jest stracić świadomość tego, jaki jest nasz cel końcowy.
Najlepszym posunięciem jest konsekwentne tworzenie interesujących, wysoce udostępnialnych treści, które czytelnicy nie mogą się doczekać. I korzystanie z tego rodzaju postów może pomóc ci to zrobić.
Jakie inne rodzaje postów używasz na swoim blogu i jak pasują do Twojej długoterminowej strategii content marketingowej? Dajcie znać w komentarzach …