Większość organów ds. marketingu treści powinna wykonać poniższy quiz. Ale nie martw się, jeśli nie … mamy Cię osłaniać ( wyjaśnię).
Jak zapewne wiesz, content marketing to gorący temat, a kolejne badania mówią nam, że tak pozostanie w dającej się przewidzieć przyszłości.
To bardzo dobra wiadomość, jeśli jesteś twórcą treści. To jeszcze lepsza wiadomość, jeśli budujesz autorytet jako autor w Internecie.
Ale jesteś?
Czy ludzie dzwonią do ciebie po radę … zapraszając Cię do zasiadania w panelach ekspertów … niszcząc Twoją skrzynkę odbiorczą błagając Cię o pracę nad ich najlepszymi projektami?
Kiedy stajesz się autorytetem w swojej dziedzinie, stajesz się bardziej wpływowy, zyskujesz więcej uwagi, zyskujesz większe uznanie i zarabiasz więcej pieniędzy. To właśnie prawdziwy autorytet może dla ciebie zrobić.
Czas przetestować swoje kotlety content marketingowe
Jesteś autorytetem w dziedzinie content marketingu? Rozwiąż krótki quiz, aby sprawdzić swoją wiedzę poniżej.
Zostaw swoje odpowiedzi w komentarzach …
- Prawda czy fałsz: narzędzia do badania słów kluczowych pozwalają zobaczyć, czego ludzie faktycznie szukają w Internecie.
- Jakie są trzy filary content marketingu online? (Podpowiedź: jeden z nich to “treść” … pozostałe dwa zaczynają się na”S”.)
- Kiedy jest najlepszy czas dnia (lub nocy), aby wysłać e-mail do listy, aby uzyskać najlepszą odpowiedź?
- Wymień dwie zalety tworzenia strony docelowej treści (są w sumie cztery).
- Jaka jest różnica między content marketingiem a copywritingiem?
- Co to znaczy, gdy mówimy “nie buduj na wynajętej ziemi”?
- Prawda czy fałsz: zawartość kamienia węgielnego ma krótki okres przydatności do spożycia.
- Jaka jest optymalna liczba celów, które powinna mieć strona docelowa: jeden, dwa lub trzy?
- Co oznacza CTA?
- Na podstawie średniej wartości zamówienia, które źródło ruchu jest bardziej opłacalne: wyszukiwanie czy społecznościowe?
Teraz, jeśli masz wszystkie dziesięć w porządku, ty … ty, mój przyjacielu, jesteś sprzedawcą, którego należy czcić. Siedem do dziewięciu w prawo i jesteś jednym smart content marketing cookie. Cztery do siedmiu i na pewno jesteś w drodze do statusu autorytetu.
Mniej niż cztery? Nie martw się. …
Jak wykonać test content marketingowy w realnym świecie
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz z tą praktyką content marketingu, czy po prostu musisz odświeżyć podstawy, mamy dla ciebie jeden z najbardziej wszechstronnych bezpłatnych szkoleń marketingowych dostępnych online.
Nazywamy to MyCopyblogger, a kiedy zarejestrujesz się (bezpłatnie), otrzymasz natychmiastowy dostęp do prawie 100 000 sprawdzonych szkoleń marketingowych w czternastu ebookach … i odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania.
Dodatkowo, zapiszemy Cię na nasz 20-częściowy kurs marketingu internetowego, który określa sprawdzone ramy marketingu internetowego, który działa, wysyłany bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Kliknij tutaj, aby dołączyć teraz.
I pamiętaj, zostaw swoje odpowiedzi do quizu w komentarzach poniżej. Wrócę z poprawnymi odpowiedziami za kilka dni …