Czy Twoja strona wytrzyma Test zakupów w oknie?

Zakupy w oknie mogą być rozczarowującym doświadczeniem.

Piękny wyświetlacz przyciąga cię, tylko po to, aby doprowadzić do sklepu ze złym wyborem i kiepską Obsługą Klienta. Co oznacza, że musisz zawrócić i wrócić na ulicę, aby kontynuować poszukiwania.

Firmy internetowe też mają wyświetlacze okien – a przynajmniej dobry odpowiednik.

Jeśli prowadzisz działalność w Internecie, możesz być zaskoczony, wiedząc, że wyświetlacz okna może składać obietnice, których Twój sklep nie realizuje.

Podążaj za mną i moją córką, kupując nowe buty przeciwdeszczowe, a odkryjesz, co działa, a co nie, gdy stworzysz internetowy “wyświetlacz okienny”, aby zachęcić klientów do zakupu.

Szukaliśmy tych samych rzeczy, które większość ludzi robi podczas zakupów: dobry wybór, produkty wysokiej jakości, przyjemne zakupy, doskonała Obsługa klienta i cena, na którą mogliśmy sobie pozwolić.

Wiele wystaw okiennych wydawało się obiecywać te rzeczy.

Jak ten tam. To tych butów szukamy?

Weszliśmy do sklepu.

Jest ktoś w domu?

Gdy nasze oczy dopasowały się do sklepu, zauważyliśmy, że jest ciemno i trochę trudno dostrzec, co sprzedają. Miejsce wydawało się opuszczone i nikt nie przyszedł nam pomóc.

Widzieliśmy parę butów w oknie, ale teraz, gdy byliśmy w środku, nie byliśmy pewni, czy nawet noszą buty.

Mieli buty, ale nie było kolejności ich prezentacji. Nie wydawały się być organizowane przez Buty męskie i damskie. Nie były wyświetlane według rozmiaru ani stylu. Po prostu zostały umieszczone w sklepie losowo, i nie było tam nikogo, kto pomógłby nam znaleźć to, czego szukaliśmy.

Wycofaliśmy się, wróciliśmy na ulicę i szukaliśmy dalej.

Sklep 2: zaczepiony przez hustlera

Kilka kroków za pierwszym sklepem, zobaczyliśmy kolejny wyświetlacz okna. Był pełen światła i zawierał buty, które były zorganizowane w stylu męskim i damskim. Łatwo było zauważyć, że mają dużo zapasów.

Weszliśmy do środka.

Ten sklep wyglądał znacznie lepiej na pierwszy rzut oka. Ale głośna muzyka grana w tle była naprawdę trudna do zniesienia. Ściany sklepu zostały pomalowane na kolory fluorescencyjne. To było rozpraszające i trudne do skupienia.

Sprzedawca podszedł. Naciągnął się, by mówić o muzyce i głośno zapytał, czego szukamy.

Powiedzieliśmy, że szukamy butów przeciwdeszczowych, a on skierował nas na wystawę skórzanych butów na 5-calowych Szpilkach. Próbował mnie przekonać, że te buty świetnie wytrzymają w deszczu, a poza tym nogi mojej córki będą wyglądały na dłuższe.

Zauważyłem, że buty kosztowały 485,00 dolarów i zastanawiałem się, czy że miał coś wspólnego z jego rekomendacją.

Udawałem, że muszę wykonać pilny telefon i spieszyliśmy się.

Sklep 3: nasze szczęście się odwraca

W tym momencie byliśmy trochę sfrustrowani.

Pierwsze dwa sklepy złożyły obietnicę ze swoimi wystawami okiennymi. Weszliśmy do środka oczekując, że znajdziemy to, co wpadło nam w oko w oknie. Jednak po wejściu do środka Zakupy się rozpadły.

Byliśmy trochę zmęczeni w tym momencie, ale kontynuowaliśmy, mając nadzieję na kolejny pokaz, który przykuł naszą uwagę.

Tym razem w końcu nam się poszczęściło.

Wyświetlacz okna wyglądał zorganizowany i atrakcyjny. Buty zostały pogrupowane, podzielone na style męskie i damskie i uporządkowane według kolorów.

Przestronna, kojąca atmosfera powitała nas, gdy weszliśmy do środka. Było dużo miejsca na spacer po alejkach i bliższe przyjrzenie się produktom. Przeskanowaliśmy towar i od razu znaleźliśmy sekcję butów.

Kiedy przenieśliśmy się do tej części sklepu, pojawił się sprzedawca. Dał nam znać, że wszystkie ich buty zostały oznaczone 50% w tym tygodniu, i że może nam pomóc znaleźć to, czego szukaliśmy.

Zaczęliśmy czuć lucky w tym tygodniu wybraliśmy się do tego konkretnego sklepu w poszukiwaniu butów.

Znaleźliśmy styl, który lubi, ale nie mieli ich w różowym kolorze. Moja córka miała serce ustawione na różowe buty przeciwdeszczowe.

Zapytaliśmy sprzedawcę, co możemy zrobić, a on miał dla nas świetną odpowiedź. Mogli zamówić buty w jej rozmiarze, w kolorze różowym. Dostarczali je za darmo, a ona miała je następnego dnia.

Z radością oddałem swoją kartę kredytową. Zwycięstwo!

Który sklep jest Twój?

Jeśli uważasz, że jest to lekcja tylko o witrynach e-commerce, takich jak Amazon lub Zappos, pomyśl jeszcze raz.

Każda strona daje swoim czytelnikom doświadczenie. Do ciebie należy upewnienie się, że Twoja witryna, zwłaszcza Strona główna, dostarcza to, czego chcą.

Kiedy ludzie przychodzą na stronę główną Twojej witryny, który z tych sklepów odzwierciedla ich wrażenia? Czy Twoja strona główna jest nieproszona i zdezorganizowana? Czy jest jasny, głośny i niezbyt pomocny?

A może sprawia, że Twoje oferty są łatwe do przejrzenia i zachęcają do rejestracji lub zakupu?

Czy masz systemy pomocy, takie jak strony FAQ i formularze kontaktowe, aby ułatwić klientom uzyskanie odpowiedzi na pytania?

Czy ułatwiłeś znalezienie świetnych treści, które dają im dokładnie to, czego szukają? Czy wszystko na stronie ma na celu upewnienie się, że znajdą to, czego chcą?

Czy śledzisz to, czego szuka twój klient, aby mieć pewność, że wyświetlasz to, co jest na rynku do zakupu?

Twoja strona główna to obietnica, tak jak robi to wyświetlacz okien. Jeśli jest skonfigurowany poprawnie, klienci klikną, aby wejść i dowiedzieć się więcej.

Kiedy cię znajdą, kupią ci buty?

Spełnij swoje cyfrowe marzenia

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem kolejnego kroku w celu sprzedaży kursów online, witryn członkowskich, e-booków i innych produktów i usług cyfrowych, powinieneś sprawdzić Digital Commerce Academy.

Digital Commerce Academy (DCA) to Twoja mapa drogowa do budowania biznesu swoich marzeń bez marnowania czasu i pieniędzy, potknięcia się o znalezienie właściwej drogi lub popełnienia niepotrzebnych błędów.

DCA oferuje kursy pełnowymiarowe (w tym kursy Briana Clarka Zbuduj swój biznes szkoleniowy online w inteligentniejszy sposób), Ponad 20 seminariów internetowych zawierających dogłębne studia przypadków i edukację na temat najnowocześniejszych narzędzi,a także pytania i odpowiedzi z zespołem Rainmaker Digital.

Drzwi do DCA są obecnie zamknięte, ale okresowo je otwieramy. Dołącz do poniższej listy oczekujących już dziś, aby jako pierwszy usłyszeć, kiedy możesz dołączyć.

Wpisz swój e-mail:



Total
0
Shares
Related Posts