Czy Twoja strategia mediów społecznościowych opóźnia się, ponieważ nie robisz tej jednej rzeczy?

Marketerzy większości pasków wiedzą, jak ważne i potężne są wezwania do działania.

Jeśli chcesz, aby ktoś podjął konkretne działania, musisz poprosić ich o podjęcie tego konkretnego działania.

Ale wydaje się, że marketerzy mediów społecznościowych albo zapomnieli o CTA, albo całkowicie je odrzucili.

Badacz o nazwisku Irving Kirsch z University of Connecticut przeprowadził interesujący eksperyment z hipnotycznie sugerowanymi osobami.

Połowa badanych została poddana pełnemu transu hipnotycznego i otrzymała stos 30 kartek pocztowych.

Otrzymywali hipnotyczny rozkaz wysyłania jednej karty do laboratorium każdego dnia przez 30 dni.

Druga połowa badanych była po prostu ładnie poprosiłem, biorąc pod uwagę prośby społeczne bez hipnozy, aby zrobić to samo.

Zgadniecie, która grupa wysłała więcej pocztówek?

Druga grupa wysłała więcej kartek. Prośby społeczne mogą być tak samo potężne, jak pełne hipnotyczne sugestie.

Dlaczego więc marketerzy mediów społecznościowych się ich boją?

Moc słowa blog komentowanie

Kiedy studiowałem blogowanie, odkryłem, że posty na blogu, które zawierały słowo “komentarze”, Zwykle otrzymywały więcej komentarzy niż posty na blogu, które nie.

Spójrz na ten wykres wyświetlający najczęściej komentowane słowa:

chart with data about blog comments

To bardzo prosta, bardzo potężna rzecz.

Jeśli chcesz, aby czytelnicy komentowali twój blog, musisz ich zapytać..

Siła wezwania do działania

Najpotężniejszym dowodem siły społecznych wezwań do działania jest skuteczność “please retweet”.

chart with data about retweets

Przestudiowałem statystycznie istotny zestaw próbny składający się z ponad 10,000 tweetów i odkryłem, że te, które używały zwrotów “proszę retweet” lub “proszę RT”, były znacznie bardziej narażone na retweet.

W przypadku dłuższego “please retweet” tweety były cztery razy bardziej prawdopodobne do dzielenia się przez obserwujących.

Nie jestem do końca pewien, dlaczego w kręgach marketingu społecznościowego jest tak duży opór wobec wezwań do działania, ale teraz znasz prawdę.

Wezwania do działania!

A oto jeden dla Ciebie: Zdobądź więcej danych z mediów społecznościowych i informacji o pogromstwie mitów, rejestrując się na webinarium Science of Social Media, które odbędzie się 23 sierpnia. Zarejestruj się już dziś!

Total
0
Shares
Related Posts