Here we go again …
Czytałeś dziś wiadomości? Wygląda jak marketing nie żyje jeszcze raz.
Wiesz … wszystko czego potrzebujesz to Uchwyt na Twitterze, strona na Facebooku i autentycznie ogromny cyfrowy uśmiech, aby dotrzeć do odbiorców i zgarnąć Bele gotówki (tylko upewnij się, że się uśmiechasz).
Uh-huh.
Zawsze jest dużo szumu wokół marketingu, nowy marketing i śmierć marketingu.
Nie kupuj tego. Naprawdę..
Prawda o tym, co musisz zrobić dla swojej firmy lub pomysłów, istnieje od tysięcy lat. To bardzo proste. Oraz bardzo skuteczne …
W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:
- Czy Twitter i Facebook zabiły marketing?
- Pierwsze i najważniejsze prawo dobrego marketingu
- Dlaczego oszustów, naciągaczy i oszustów są rzeczywiście dobre dla Twojej firmy
- Zasadnicza różnica między perswazją a manipulacją
- Jak pozostawać w tyle za technologią i nadal mieć wpływ
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 24,7 MB | 20:33
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Blog Setha Godina
- Fred WIlson o marketingu
- Zobiektywizowane
- Content Marketing 101
- Jakie jest założenie?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.