Czy Social Media zabiły gwiazdę marketingu?

Here we go again …

Czytałeś dziś wiadomości? Wygląda jak marketing nie żyje jeszcze raz.

Wiesz … wszystko czego potrzebujesz to Uchwyt na Twitterze, strona na Facebooku i autentycznie ogromny cyfrowy uśmiech, aby dotrzeć do odbiorców i zgarnąć Bele gotówki (tylko upewnij się, że się uśmiechasz).

Uh-huh.

Zawsze jest dużo szumu wokół marketingu, nowy marketing i śmierć marketingu.

Nie kupuj tego. Naprawdę..

Prawda o tym, co musisz zrobić dla swojej firmy lub pomysłów, istnieje od tysięcy lat. To bardzo proste. Oraz bardzo skuteczne …

W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:

  • Czy Twitter i Facebook zabiły marketing?
  • Pierwsze i najważniejsze prawo dobrego marketingu
  • Dlaczego oszustów, naciągaczy i oszustów są rzeczywiście dobre dla Twojej firmy
  • Zasadnicza różnica między perswazją a manipulacją
  • Jak pozostawać w tyle za technologią i nadal mieć wpływ

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 24,7 MB | 20:33
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Blog Setha Godina
  • Fred WIlson o marketingu
  • Zobiektywizowane
  • Content Marketing 101
  • Jakie jest założenie?

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts