Jak opowiadasz historię swoimi treściami dzisiaj?
Masz bloga. Szach.
Korzystasz z Twittera, Facebooka i YouTube. Sprawdzam, sprawdzam, sprawdzam.
Możesz nawet używać zdjęć zamieszczonych na stronach takich jak Instagram. Czek bonusowy.
Są to wszystkie elementy twojej historii content marketingu i przyczyniają się do pełnej historii Twojej marki, Twojej firmy i twojego związku z tymi w twojej niszy.
Ale co, jeśli mógłbyś zebrać ich wszystkich razem?
Gdy Twoje treści są rozproszone w różnych miejscach w Internecie, czytelnicy muszą stworzyć spójną wersję Twojej marki, łącząc wszystkie elementy. Gdybyś mógł połączyć te elementy, mógłbyś przedstawić bardziej satysfakcjonującą historię dla swoich czytelników.
Kilka tygodni temu odkryłem sposób na połączenie fragmentarycznych fragmentów historii content marketingu w jednolitą, przyjazną dla użytkownika całość.
Rok mobile
Rok 2011 będzie rokiem tabletu i kontynuacji komputerów mobilnych, które rozpoczęły się kilka lat temu. Twoi czytelnicy używają tych urządzeń w postaci telefonów, tabletów, a nawet e-czytników i coraz częściej potrzebują przyjaznych dla urządzeń mobilnych stron internetowych. Odkrywają, że komputery mobilne są nie tylko wygodne, ale niezwykle osobiste.
I pragną go coraz bardziej.
Publikując niesamowite nowe treści, Twoja historia jest opowiadana w wielu miejscach, odbijając czytelników z miejsca na miejsce. Nawet nie zdają sobie sprawy, jak bardzo fragmentuje to ich perspektywę.
Jest to okazja, aby rozwiązać problem, o którym nikt jeszcze nie wie.
Witamy w szalenie łatwym wydawaniu tabletu
Całkowicie przez przypadek (co oznacza, tweet od Briana), natknąłem się na dwóch utalentowanych przedsiębiorców, których możesz chcieć poznać. Tworzą platformę, która pozwoli wydawcom treści (to Ty) opowiedzieć historię w najbardziej niesamowity sposób, jaki kiedykolwiek widziałeś-a wszystko to w ciągu kilku minut.
To OnSwipe, pomysł Jasona Baptiste ‘ a i Andresa Barreto. Zarówno mieszkający w Nowym Jorku, jak i pracujący 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby wprowadzić nowy rodzaj publikacji w twoje ręce.
Facebook, Youtube i Instagram — z których korzystasz każdego dnia, opowiada Twoją historię. To twoja nieodparta Marka. Jason i Andres pozwolą odwiedzającym zobaczyć całą historię w jednym miejscu.
Jest nieskończenie konfigurowalny i nie wymaga żadnych aplikacji. To Ty, sieć, Twoje treści i radykalnie nowe doświadczenie dla odbiorców.
Przyszłość mediów
Myślę, że ci goście z OnSwipe coś kombinują. Zdają sobie sprawę, że aby dotrzeć do odbiorców, powinieneś opowiadać pełną historię. Oto kilka kluczowych elementów filozofii mediów i wydawnictw:
- Wydawcą Może Zostać Każdy – Kiedyś wymagało to dużo czasu i kapitału. Ale w dzisiejszych czasach każdy, kto ma połączenie z Internetem, może publikować, a to nie tylko ebook lub post na blogu. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i cała Twoja historia opowiedziana online.
- Media Społecznościowe Zostały Stworzone Do Publikowania – Media społecznościowe to kanał dystrybucji, który pozwala nam połączyć się z naszymi odbiorcami w ciągu kilku sekund, a nie dni (a nawet godzin).
- Pojawiają Się Nowi Influencerzy – Istnieją trzy rodzaje publikacji. Osobiste publikacje, takie jak Twitter lub Tumblr, duże wydawnictwa, takie jak New York Times, oraz nową kategorię o nazwie ” nowi influencerzy.”To grupa ludzi (po raz kolejny, to Ty), którzy mają wpływ na konkretny temat związany z wartościową demografią.
Nowi influencerzy są kolejnym biciem serca publikacji. Jak ujął to Jason:
Nasza hipoteza jest taka, że już nigdy nie zobaczymy innej dużej scentralizowanej organizacji prasowej, ale luźno powiązanej grupy wpływowych osób w szerokim zakresie tematów. Następny Hearst lub New York Times najprawdopodobniej będzie wyglądać jak fuzja firmy medialnej z sercem dobrze zaprojektowanej firmy programistycznej.
Bariery, które kiedyś uniemożliwiły ci stworzenie osobistego połączenia z czytelnikami, powoli ulegają erozji. Nie musisz polegać na głównym wydawcy, aby opowiedzieć swoją historię, ani zostać programistą aplikacji, aby tworzyć spersonalizowane treści na urządzeniach mobilnych.
Jeśli Jasons i Andres świata mają swoją drogę, będziesz w stanie stworzyć oszałamiające doświadczenia dla swoich czytelników, które zapewnią ostateczny content marketing i zaangażowanie.
Nawet jeśli sam nie czytasz treści na tablecie lub smartfonie (jeszcze), prawdopodobnie wielu czytelników dba o telefon komórkowy — bardzo. A ta liczba tylko rośnie.
Gdy będziesz w stanie połączyć spójną historię, którą mogą zobaczyć i poczuć, korzystając z jednej z najbardziej osobistych platform obliczeniowych, jakie kiedykolwiek stworzono, będziesz w czołówce treści i publikacji dla następnej generacji.
Możesz odwiedzić OnSwipe, aby uzyskać aktualizacje, kiedy usługa będzie gotowa.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o OnSwipe, dogoniłem Jasona i mieliśmy świetny wywiad na Skype. Więc pozwolę mu powiedzieć, dokąd zmierzają. …
Wystarczy kliknąć gracza, aby usłyszeć Wywiad:
Możesz też kliknąć tutaj, aby pobrać MP3.
A co z Tobą-Czy widzisz przyjazne dla użytkownika narzędzie do publikowania tabletu, takie jak OnSwipe, które staje się potężnym narzędziem dla Twojej firmy? Daj nam znać, co myślisz w komentarzach.