Czy Blogowanie Sprawia, Że Jesteś Biedny?

Śmieją się z nas. Wiedziałeś o tym?

W tej chwili ktoś, kto określa siebie jako “marketera internetowego”, siedzi w swojej sypialni, ubrany tylko w majtki, śmiejąc się z tego, jak ciężko blogerzy pracują za to, jak mało zarabiamy.

Doprowadzamy się do twórczego wyczerpania, oczekując, że wypompujemy niekończący się strumień niezwykłych treści-strumień, który nawet w najlepszych przypadkach przyciąga tylko kilkaset dolarów miesięcznie z przychodów z reklam.

A facet w bieliźnie? Jest jednym z tysięcy, a nawet dziesiątek tysięcy ludzi, którzy co roku zarabiają w Internecie sześć cyfr. Na początku ciężko pracował, ale już nie. Teraz jest połączony i koncentruje się na rosnących przychodach, a nie na tworzeniu nieskończonej ilości darmowych treści.

Porównaj tę historię z historią większości blogerów i musisz się śmiać. Powiedzieć, że jesteśmy przepracowani i słabo opłacani, to niedopowiedzenie.

Facet w bieliźnie uważa, że jest to szczególnie zabawne i słusznie. Jest tylko w połowie tak mądry jak ty, ale zarabia 10 razy więcej pieniędzy.

Więc śmieje się nie tylko z ciebie, ale ze wszystkich blogerów. Wszyscy blogerzy, z wyjątkiem niewielkiej garstki, która odkryła coś, co czyni ich bogatymi.

Jednym z tych blogerów jest Brian. Wkrótce też nim będę. Wiemy coś, czego większość społeczności blogerów jeszcze nie odkryła.

Czy Twoja Etyka Pracy “Zrób To Sam” Naprawdę Ci Pomaga?

Jako całość, my blogerzy Jesteśmy grupą samodzielną. Zazwyczaj piszemy wszystkie własne treści, optymalizujemy je pod kątem wyszukiwarek, promujemy w mediach społecznościowych, a następnie tworzymy indywidualne odpowiedzi na wszystkie otrzymane komentarze i e-maile. Niektórzy z nas nawet projektują własny motyw i zarządzają własnym serwerem.

Uzasadnienie? Koszt.

Większość z nas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie personelu pisarzy, marketerów i personelu obsługi klienta, który pomoże nam w naszym blogu. Oczywiście, chcielibyśmy kiedyś zbudować wokół niego cały personel, ale teraz to tylko hobby, które powoli rozwijasz w coś większego. Robienie tego samemu wydaje się mieć sens.

A może tak?

Jednym z częstych problemów z etyką pracy zrób to sam jest to, że spędzasz tak dużo czasu na robieniu wszystkich podstaw, że nigdy nie dostajesz się do naprawdę ważnych zadań. W przypadku blogerów inwestujemy cały nasz czas w przyciąganie uwagi, ale wielu z nas nigdy nie dociera do zarabianie ta uwaga.

Widzicie, twórcza energia jest skończonym zasobem. Prawdopodobnie możesz przywołać wystarczająco dużo, aby napisać kilka wysokiej jakości postów, ale gdy to zrobisz, nie ma kreatywnej energii na nic innego. Nie ma znaczenia, jak mocno się naciskasz. Kiedy wychodzisz, wychodzisz.

To rozwiązanie, jak na ironię, nie działa ciężej. Działa mniej. I aby dowiedzieć się, jak, nie musimy szukać dalej niż wspomniany marketer internetowy w jego bieliźnie. Udoskonalił ją.

Jak zarabiać miliony Online (lub gdziekolwiek indziej)

Porównaj blogerów z marketerami internetowymi, a zauważysz jedną wyraźną różnicę. Inteligentni marketerzy Internetowi nic nie robią sami. Wolą robić część pracy, a następnie partner z kimś innym, aby zrobić resztę.

Na przykład, najgorętszym tematem w marketingu internetowym jest teraz uruchamia produkt. Podstawową ideą jest to, że tworzysz produkt, współpracujesz ze wszystkimi liderami w swojej branży, aby go promować, a następnie siedzisz wygodnie, gdy sprzedaż zaczyna napływać.

Innym gorącym tematem jest marketing afiliacyjny. W tym modelu nie tworzy się nic do sprzedania. Zamiast tego promujesz produkty innych osób w zamian za prowizję od każdej sprzedaży.

Zauważyłeś podobieństwo? W obu przypadkach nikt nie robi wszystkie pracy.

To nie przypadek. Budowanie udanego biznesu internetowego to ogromne przedsięwzięcie, a zrobienie tego wszystkiego samemu jest szalone. Jeśli jesteś początkującym, jedynym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest skupienie się na części procesu, a resztę pozostawić swoim partnerom.

To jest główny powód, dla którego premiery produktów i marketing afiliacyjny są tak popularne. Zmniejszają niezliczone zadania związane z marketingiem internetowym do czegoś, co może poradzić sobie garstka ludzi.

Marketing JV i programy partnerskie są dość typowe. Jest wiele innych aspektów współpracy, które stają się naprawdę kreatywne (i lukratywne).

Brakujący składnik sukcesu blogowania

Zauważyłeś, że wszystko, co robi Brian, to partnerstwo?

Jako nauczyciel współpracował z Tonym Clarkiem. W pracy magisterskiej współpracował z Chrisem Pearsonem. Do Lateral Action nawiązał współpracę z Markiem Mcguinnessem i Tonym Clarkiem (ponownie).

Niektórzy z was mogą nawet pamiętać Tubetorial, kolejną współpracę Briana i Chrisa Pearsona. Sprzedali if za sześć cyfr po sześciu miesiącach pracy w niepełnym wymiarze godzin.

Można nawet powiedzieć, że produkcja treści w Copyblogger to partnerstwo. Brian nie pisze już wszystkich postów sam. Współpracuje z zespołem pisarzy, aby zapewnić Ci stały strumień niezwykłych postów.

Dlaczego?

Nie tylko dlatego, że Brian jest mądry. To również dlatego, że jest człowiekiem. Wie, że nie jest w stanie napisać codziennego postu dla Copybloggera oraz budowanie innych firm w tym samym czasie. Nikt nie ma tyle twórczej energii. Nawet Brian.

Więc czym się zajmuje? Jest wspólnikiem.

Partnerstwo jest brakującym składnikiem sukcesu blogowania. Tak, możesz założyć bloga samodzielnie. Tak, możesz sprawić, że będzie popularny sam. Tak, możesz być w to zaangażowany na zawsze. Ale jeśli chcesz na tym zyskać, musisz współpracować z innymi ludźmi.

Brian nie zarabiał na Copybloggerze, wypełniając go reklamami. Zamiast tego wykorzystał widoczność bycia blogerem z listy A, aby przyciągnąć utalentowaną grupę partnerów, aby mógł tworzyć odpowiednie produkty i usługi dla przyciągniętej publiczności.

Oczywiście, łatwiej powiedzieć niż zrobić, prawda? Z pewnością zarabianie pieniędzy w Internecie jest o wiele bardziej skomplikowane niż założenie bloga i rozpowszechnianie informacji o tym, że szukasz partnerów.

Po tym wszystkim, minęło dwa i pół roku, zanim Copyblogger zaczął generować sześć cyfr miesięcznie jako jednostka biznesowa. Na szczęście mamy o wiele więcej do nauczenia na ten temat.

Strategie partnerskie dla niewidzialnych blogerów

A jeśli nie masz jeszcze żadnej widoczności?

Czy istnieją sposoby na wykorzystanie partnerstwa, aby przyspieszyć i przyspieszyć swój sukces? Czy spędzanie roku lub dwóch lat przyciąga uwagę i buduje publiczność, czy są inne opcje?

Jestem żywym dowodem na to, że istnieją inne metody, które działają. W następnym poście Brian opowiada o dwóch modelach.

Fnd więcej o partnering zyski tutaj.

O autorze: Jon Morrow jest współredaktorem Copybloggera i współzałożycielem Partnering Profits.

Total
0
Shares
Related Posts