Pięć Strategii Budowania Linków, Które Działają

Widzieliśmy, że prawdziwym sekretem SEO Copywriting 2.0 jest tworzenie atrakcyjnych treści, które naturalnie przyciągają linki, a nie żebractwo na linki do naszej strony “zoptymalizowanej” ze słowem kluczowym. Innymi słowy, SEO copywriting to teraz wszystko o koncepcjach i słowach zorientowanych na odpowiedź, które ostatecznie skutkują korzystnym działaniem ze strony czytelnika.

Ponieważ popularność naszych treści zależy od reakcji na nią off-page, ma sens, że możemy również potrzebować wyjść poza granice samej strony, aby uzyskać słowo. Na szczęście te same umiejętności copywritingu, których używasz do tworzenia i tworzenia treści, mają również zastosowanie do ich promowania.

Sposobem na tworzenie atrakcyjnych treści jest skupienie się na ” tym, co jest w tym dla czytelnika.”Podobnie, nikt nie będzie łączyć się z Tobą, chyba że to daje im korzyść, jak również.

Klucz jest ten sam-zrozum, z kim rozmawiasz, a następnie dowiedz się, co przyciągnie ich uwagę i przekona do działania. Oto 5 sposobów na to.

1. Portale Społecznościowe

Najszybszym sposobem na to, aby wyjątkowa treść przyciągnęła uwagę, co skutkuje drugorzędnymi linkami, jest uczynienie strony głównej Digg lub Delicious popularną. Istnieje wiele podobnych witryn, które mogą również napędzać ruch wysokiej jakości, takich jak Reddit, TechMeme i Magnolia. Aby uzyskać więcej nietypowych treści, Fark potrząśnie Twoim serwerem. Ponadto istnieją dziesiątki witryn agregatorów, takich jak PopURLS, które również napędzają ruch w oparciu o Twoje włączenie w głównej witrynie.

Jeśli wykonałeś świetną robotę ze swoim nagłówkiem, powinien magnetycznie przyciągnąć ludzi. Musisz jednak zrozumieć odbiorców każdej witryny mediów społecznościowych. To, co działa jako nagłówek dla Digg, często nie działa na Reddicie. Dostosuj odpowiednio, ale spróbuj zachować słowa kluczowe w tytule, jeśli w ogóle to możliwe, ponieważ większość wynikowych linków po prostu zwróci ten tytuł.

Kolejnym kluczowym elementem sukcesu na Digg jest skrócony opis, ponieważ wiele osób zagłosuje na treść opartą na nagłówku i krótkiej kopii, która ją opisuje. Czasami może to być po prostu twój istniejący akapit otwierający, ale możesz stworzyć wyspecjalizowany opis, który najlepiej przemawia do kultury witryny.

Przesyłanie własnych treści do witryn mediów społecznościowych jest postrzegane z góry (przynajmniej z prawdziwym imieniem i nazwiskiem), więc ma sens, aby znajomy przesłał za ciebie. Kiedy konkretnie kierujesz stronę z wiadomościami społecznościowymi, chcesz kontrolować kopię nagłówka i podsumowania, ponieważ dokładnie ta sama treść przesłana ze słabą kopią nagłówka i opisu może pójść absolutnie nigdzie.

2. Linkowanie

Linkowanie out aby przyciągnąć linki? Tak.

Angażowanie się w dialog z odpowiednimi blogami w twojej niszy to świetny sposób na zauważenie i może prowadzić do linków zwrotnych. Blogerzy zdecydowanie obserwują, kto łączy się z nimi dzięki Technorati, a Ty możesz przejąć inicjatywę, łącząc się pierwszy przed szukaniem w zamian.

Po prostu łączenie się ze względu na łączenie nie osiągnie wiele, zwłaszcza z blogerami, którzy dostają wiele linków. Kluczem jest bycie strategicznym o tym, jak łączysz i co mówisz.

To jak każda inna rozmowa. Przyłącz się i dodaj swoje dwa grosze, ale upewnij się, że masz coś merytorycznego do powiedzenia, które dobrze odbije się na Tobie. Użyj świetnego nagłówka, aby upewnić się, że zostaniesz zauważony, a następnie dostarcz towar. A ponieważ treść Twojego kamienia węgielnego jest podstawą tego, o czym prawdopodobnie jest rozmowa, znalezienie sposobu, aby wspomnieć o tym w kontekście dialogu, naturalnie zwróci na to uwagę wpływowych osób w twojej dziedzinie.

3. E-Maile Sieciowe

Dni płaskiego żebractwa linków zanikają, ale nadal możesz dotrzeć do innych blogerów jako sposób na podniesienie własnego profilu. Jeszcze raz, możesz dowiedzieć się, co z tego będą mieli?

Więcej niż jednorazowe prośby o łącza, networking za pośrednictwem poczty e-mail i komunikatorów polega na nawiązywaniu i rozwijaniu relacji z innymi w przestrzeni mediów społecznościowych. Są to znani blogerzy linkerati w twojej niszy, najlepsi użytkownicy Digg, odpowiedni dziennikarze internetowi i wpływowi współpracownicy forum internetowego.

Napisz e-maile wprowadzające z perspektywy copywritingu. Przyciągnij uwagę, zyskaj zainteresowanie i stwórz chęć pomocy w przyszłości, oferując coś, co przyniesie korzyści oni najpierw.

4. Wpisy Gości

Kolejną zaletą sieci w twojej niszy jest to, że stwarza możliwości wystąpienia gościa piszącego. Możesz dodać treści, które nie tylko pozwalają podnieść swój profil, ale pozwalają na linki do własnej witryny. Po raz kolejny, tworzenie zabójczej oryginalnej zawartości otworzy przed tobą drzwi, zwłaszcza gdy zostanie stworzona z korzyścią dla kogoś innego. I możesz użyć tej zawartości Killer cornerstone, którą już wyprodukowałeś, jako przykład jakości, którą możesz dostarczyć.

W zależności od relacji z właścicielem witryny, możesz być w stanie połączyć się z treścią kamienia węgielnego z samej treści, ale tylko wtedy, gdy cytat jest niezwykle istotny dla treści i korzystny dla czytelnika. W przeciwnym razie twój link będzie musiał pojawić się w Twojej linijce.

Większość ludzi ma tendencję do linkowania do swojej witryny lub adresu URL bloga w linii przesyłanych treści. Odwróć to, skupiając się na czytelniku, a nie na Tobie, i zaprezentuj swoją podstawową zawartość zamiast strony głównej.

Na przykład, gdybym miał gościć bloga gdzieś o strategiach przyciągania linków, która linia jest bardziej atrakcyjna dla czytelnika po zakończeniu mojego artykułu?

Nie.:Brian Clark pisze o copywritingu online na Copyblogger.

Tak.:Sprawdź darmowy samouczek SEO Copywriting 2.0 Briana Clarka, który dotyczy nowego stylu pisania online, który pomaga twojej witrynie dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach.

Nie tylko jest to lepsze dla czytelnika, ale i dla Ciebie. Twój link zawiera tekst zakotwiczenia bogaty w słowa kluczowe, który pomaga twojej zawartości kamienia węgielnego w wyższej pozycji.

5. Katalogi Artykułów

W pewnym momencie przesłanie około 20 artykułów do katalogu, takiego jak Ezine Articles z odpowiednim tekstem kotwicy, zapewni Ci naprawdę dobrą pozycję w rankingu niektórych wyszukiwanych haseł, przynajmniej w Yahoo i MSN. Jednak ponieważ silniki dyskontują powielanie treści, posiadanie dziesiątek, setek, a nawet tysięcy witryn ponownie publikuje Twój artykuł (i linkuje do niego), nie robi już samej sztuczki.

Jednak strona taka jak Ezine Articles jest nadal doskonała do tworzenia ekspozycji na treść kamienia węgielnego. Posiadanie linku do wielo-częściowego samouczka wyświetlanego na setkach stron internetowych napędza bezpośredni ruch i może prowadzić do odniesienia do treści w innych postach i artykułach, które do podaj link authority.

Strategia jest taka sama jak w przypadku publikowania gości na blogu. Napisać oryginalną treść, która nie pojawiają się w witrynie i przesłać do jednego lub więcej renomowanych katalogów. Powtarzaj, aż otrzymasz wyniki.

Wniosek

Słowa, które umieszczasz na stronie internetowej, nie mają własnego życia, dopóki nie zostaną przeczytane. I te same słowa nie zyskają znaczenia w wyszukiwarkach, dopóki słowa nie zostaną powiązane z odpowiednimi, autorytatywnymi źródłami.

Wyszukiwarki nadal mogą być gamed, podobnie jak offline systemy świata rzeczywistego mogą być wykorzystywane. Jednak cele wyszukiwarek są podobne do ogółu społeczeństwa i stają się bardzo dobre w znajdowaniu łamaczy reguł i wymierzaniu kar. Tworzenie atrakcyjnych treści i korzystnych relacji to strategie, dzięki którym nie zostaniesz zbanowany ani ukarany, a także wartość dodana do ogólnego celu, jakim jest konwersja wizyt w witrynie na przychody.

Jest to fragment darmowego 28-stronicowego raportu o nazwie Jak tworzyć treści dobrze pozycjonujące się w wyszukiwarkach. Aby uzyskać całą historię, udaj się na stronę SEO Copywriting Made Simple, aby natychmiast pobrać pełny zaktualizowany plik PDF.

Total
0
Shares
Related Posts