Copywriting 3.0: jak odbić grubasa od Piły

Dzisiejszy copywriter jest czymś więcej niż tylko ” słownikiem.”

Jeśli tak o sobie myślisz, utkniesz na wieczność w agencji reklamowej Junior Copywriter czyściec.

Przypomnij sobie przerwę w trzeciej klasie, kiedy utknąłeś na pile z grubym dzieciakiem na drugim końcu. Wszystkie fajne dzieciaki grały w kickball. I tam byłeś, czekając na nieuniknione bounce.

Inwestując swój czas w zrozumienie pięciu kluczowych obszarów, będziesz w stanie wykładniczo poprawić swoją zdolność do tworzenia skutecznych treści. I to, moi przyjaciele, jest to, czego potrzeba, aby odbić tłustego dzieciaka od Piły i zacząć grać w dużo fajniejszą grę.

Nie musisz be 500-kilogramowy goryl-wystarczy think jak jeden.

1. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym

Twitter i Facebook zawarły umowy z Google i Bing w celu udostępnienia treści do wyszukiwania, copywriterzy pracujący w przestrzeni online nie mogą ignorować znaczenia wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Każdy portal społecznościowy i zakładka społecznościowa jest teraz miejscem dla treści, które można znaleźć w Internecie.

Jeśli nie możesz usiąść i prowadzić spójnej rozmowy z klientem, która obejmuje wyszukiwanie w czasie rzeczywistym, gruby dzieciak wyśle cię do lotu.

Copywriting 3.0 Tip: Poświęć trochę czasu, aby zrozumieć wyszukiwanie w czasie rzeczywistym. Poznaj indeksowane witryny, rodzaj treści indeksowanych z każdej witryny i miejsce, w którym użytkownicy znajdują wyniki wyszukiwania w czasie rzeczywistym.

Sprawdź wyszukiwarki w czasie rzeczywistym, takie jak OneRiot, przeczytaj, jak Google włącza wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i zastanów się, jak może to wpłynąć na sposób, w jaki ludzie wypowiadają się online.

2. Artykuł marketing i zmiana przeznaczenia treści

Artykuł marketing to już nie tylko budowanie linków zwrotnych.

Zamiast tego chodzi o bułkę tartą. Im więcej zostawisz w Internecie, tym bardziej prawdopodobne jest, że ludzie podążają za tymi okruszkami chleba do miejsca, w którym chcesz, aby się udali.

Jeśli nie jesteś w zgodzie z najnowszymi artykułami marketingowymi i jak zmienić przeznaczenie treści online, aby uzyskać maksymalną widoczność, tracisz kluczową rozmowę, którą powinieneś prowadzić ze swoimi klientami. Nie chodzi już tylko o posiadanie bloga — chodzi o to, gdzie te posty trafiają po ich uruchomieniu na Twoim blogu. Facebook, Twitter, Posterous, eZines – świat czeka tylko na Twoje treści.

Sprawdź nową wtyczkę eZine WordPress, a także fajne funkcje Posterous.

Copywriting 3.0 Tip: Przeczytaj anchor text, badanie słów kluczowych SEO i upewnij się, że każde miejsce docelowe online, dla którego piszesz, rozumie, w jaki sposób strategia SEO wpływa na sukces ich celów online.

Grube dzieci nie lubią bułki tartej-lubią pączki. Pomóż swoim klientom zachować lekkość i zwinność, wprowadzając strategię breadcumb. Co prowadzi nas do następnego punktu. . . .

3. SEO-Savy copywriting

Kiedy ostatni raz usiadłeś z firmą SEO, aby porozmawiać o tym, jak możesz ułatwić im pracę?

Pracuję z wieloma firmami i regularnie wybieram ich mózgi. Jeśli piszesz treści online bez względu na strategię SEO, to po co piszesz?

Niektóre witryny są ukierunkowane na cele, a inne mają wbudowaną publiczność. Ale ogólnie rzecz biorąc, będziesz pracować z klientami, którzy chcą, aby nowy potencjalny biznes wylądował na swoich stronach.

Jeśli nie rozumiesz najnowszych informacji o tym, jak Wyszukiwarki czytają słowa lub podstawy częstotliwości słów kluczowych, stosunku słów kluczowych do długości treści (aby uniknąć wypychania słów kluczowych lub nawet ich używania) i umieszczenia na stronie, pisarz, który poświęcił czas na naukę, sprawi, że będziesz wyglądać oldschoolowo.

B-O-U-N-C-E.

Copywriting 3.0 Tip: Sprawdź Copyblogger SEO Copywriting wykonany prosty przewodnik. Połącz się z lokalną firmą SEO. Przejdź do SEOMoz i przeczytaj listę kontrolną dla początkujących, aby nauczyć się SEO.

I oczywiście powinieneś używać Scribe(niedawno przejrzałem go tutaj).

4. Blogowanie: gdzie zderzają się SEO i media społecznościowe

Wyszukiwarki lurv “dynamiczna treść.”

Mówiąc ogólnie, jest to spójny strumień świeżej treści zamiast zbioru statycznych stron, które nigdy się nie zmieniają. Pokazuje wyszukiwarkom, że strona jest stale aktualizowana i dlatego jest bardziej “trafna.”

Dlatego w dzisiejszych czasach każdy ma bloga. To także miejsce, w którym zderzają się SEO i media społecznościowe.

Blog jest idealnym miejscem, aby pomóc klientowi w realizacji strategii słów kluczowych, zwiększyć ruch i być postrzeganym jako autorytet w przestrzeni, którą chce zdominować. Pokaż swoim klientom, że rozumiesz, jak blogowanie wpisuje się w solidną strategię SEO i jest aspektem nie tylko strategii mediów społecznościowych, ale ogólnego planu marketingowego.

Copywriting 3.0 Tip: Czytaj o strategiach marketingowych blogów, nie lekceważ znaczenia nagłówków w stylu linkbait i zrozum, co robi dobry blog i gdzie złe zawodzą.

Tworzenie treści online to coś więcej niż tweetowanie posta na blogu lub umieszczenie linku na fanpage ‘ u na Facebooku. To zrozumienie, w jaki sposób słowa, których używasz i gdzie ich używasz, wpływają na twoje cele biznesowe.

5. Co oznacza mobile

Z 42.4 milionów iphone ‘ ów na rynku (od stycznia 2010), nie można argumentować, że treści mobilne nie są istotne.

Gruby dzieciak na Pile-Piła zadowolił się oldschoolową kopią SEO. I to wszystko jest w porządku i elegancko. Ale nie wie nic o treściach mobilnych.

Ekrany są mniejsze, rozpiętości uwagi są krótsze. Jeśli nie możesz napisać czegoś, co można przeczytać na światłach (nie to, że ten bloger czyta i jeździ . . . o nie . . .), musisz przemyśleć swoje umiejętności.

Dzięki rejestratorom i dystrybucji wiadomości online nie oglądamy reklam ani nie czytamy reklam. Więc gdzie mają iść firmy? Poruszają się.

Inteligentne firmy opracowują mobilne wersje swoich firmowych stron internetowych. Musisz wiedzieć, jak pisać dla nich, a także sieci reklamowych, które działają na arenie mobilnej.

Copywriting 3.0 Tip: Możesz pisać reklamy, ale nie będziesz odbijać tłustego dzieciaka bez czytania na AdSense Mobile i iAds.

Musisz także zacząć więcej surfować na urządzeniu mobilnym. Zobacz, co Cię denerwuje w treści nie sformatowanej dla urządzeń mobilnych i kto wykonuje świetną robotę. Sprawdź Whole Foods Market na smartfonie.

Świetna robota. Prosto.

Najważniejsze jest to: copywriting stał się zaawansowany technologicznie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze zmieniającym się krajobrazem, nadal utkniesz na piłce z grubym dzieciakiem zamiast w zabójczej grze W kickball z fajnymi dziećmi.

Odrób pracę domową, bądź na bieżąco z tym, jak media społecznościowe i SEO zmieniają sposób komunikacji firm. I nigdy nie zapominaj: nigdy nie jesteś za stary, aby nauczyć się czegoś nowego.

Total
0
Shares
Related Posts