Copyblogger Weekly Wrap: tydzień 18 kwietnia 2011

Nie mogę uwierzyć, że przegapiłem rocznicę. Nie moja rocznica ślubu — oczywiście-wiemy z komików stand-up, że mężczyźni nigdy o tym nie zapominają – ale raczej moja Rocznica jako pisarz Copyblogger Weekly Wrap.

Pierwsze Zawijanie odbyło się 27 marca ubiegłego roku. Z wyjątkiem czasu, kiedy zostałem zwolniony i zastąpiony przez Johnny ‘ ego Marra z The Smiths, mogę teraz twierdzić, że przyniósł setki tysięcy ludzi mały kawałek nieczystości przez cały rok. Co znacznie przewyższa mój poprzedni poziom corocznej nieczystości.

Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy. Gdzie mój tort?

Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:

Poniedziałek:

5 kalekich przekonań, które utrzymują pisarzy bez grosza i pogrążonych w przeciętności

“King OF Mean” Jon Morrow powraca ze swoim najnowszym postem o tym, dlaczego prawdopodobnie jesteś do bani, gwarantując, że dostaniesz więcej tego nienawistnego maila, który tak lubi. Ale powinieneś zwrócić na to uwagę, nawet jeśli to boli, bo… no wiesz … rzecz bez grosza/przeciętność. Tak się składa, że Wiem, że zajęło Jonowi cztery godziny, aby napisać tylko tytuł postu do tego, więc przynajmniej możesz zrobić w świetle tego wysiłku, aby go przeczytać.

Przeczytaj cały post tutaj.

Wtorek:

Jak konsekwentnie przyciągać ruch wysokiej jakości do Twojej witryny

Copyblogger organizuje w poniedziałek webinar, aby powiedzieć, jak uzyskać większy ruch-i to nie tylko każdy stary ruch, albo … a na pewno nie psychodeliczny zespół Steve ‘a Winwooda “Traffic” – ale dobry, wysokiej jakości Ruch. Przeczytaj ten post, aby dowiedzieć się więcej na ten temat i o innych nadchodzących webinariach z tej serii. Przy okazji, czy kiedykolwiek zauważyłeś, jak dziwne jest słowo “ruch” po tym, jak go zobaczysz i przeczytasz kilka razy? Korki. Korki. Widzisz?

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

4 sposoby, aby Twój martwy Blog nie nudził czytelników do łez

Byłam wściekła na Pamelę Wilson za lekceważenie mojego bloga w jej intro. To znaczy, ja tylko próbuję tu blogować, i nagle ona jest na Copybloggerze mówiąc, jaki jestem nudny. Powiedziałem o tym Charliemu Gilkeyowi ,a on na to: “nie ma mowy! Właśnie to przeczytałam i Pamela mówi Jestem nuda!”Potem rozmawiałem z pięcioma innymi ludźmi, a oni to przeczytali i okazało się, że mówiła, że wszyscy są nudni. Ona może powiedzieć, że ty też jesteś nudny; przeczytaj post i zobacz. (A potem dowiedz się, jak naprawić swoje otępienie).

Przeczytaj cały post tutaj.

Czwartek:

Jak tworzyć treści Online jak Nieśmiertelny artysta renesansu

W takich chwilach zastanawiam się, co Donatello zrobił Mattowi Gartlandowi, aby wykluczyć go z kolejnego postu copywritingowego zainspirowanego Wojowniczymi Żółwiami Ninja. Ten jest o tym, czego można się nauczyć od żółwi i artystów renesansu, którzy całkowicie je oszukali. Chcesz wiedzieć, jak być atrakcyjnym twórcą i / lub prowadzić grupę mutantów? Mamy wszystko pod kontrolą. Chcesz nosić fioletową maskę, rozumieć naukę i dzierżyć laskę bo? Szkoda, bo ten facet został pominięty na mrozie.

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

Sztuka czarującego marketingu internetowego

W tym odcinku podcastu Copyblogger Brian i Guy Kawasaki opowiadają o oczarowaniu i sposobie wykorzystania go w marketingu, ale myślę, że cała rozmowa o tworzeniu ludzi takich jak ty jest po prostu sprytnym sposobem na ukrycie faktu, że faktycznie czarują ludzi w Czarodziejskim sensie. Czy kiedykolwiek widziałeś Briana lub Guy ‘ a publicznie oświadczających: “nie jestem złym czarodziejem?”Nie? Więc nie mam więcej pytań.

Przeczytaj cały post tutaj.

Fajne linki w tym tygodniu:

  • Masz Zatrucie Srebrną Kulą?: Ten post o świetnie brzmiących radach, które nigdy nie sprawdzają się w praktyce, zabrał mnie z powrotem do starych dobrych czasów z moimi braćmi wilkołakami, walczącymi z iskrzącymi się zniewieściałymi wampirami o uczucie znudzonych nastoletnich gotyckich dziewcząt.
  • Głodni czy strzeżeni: Istnieją dwa typy ludzi i dwa sposoby myślenia – ci, którzy chcą tego, co oferujesz, lub ci, którzy są ostrożni lub niezainteresowani. Na co celujesz?
  • 5 naukowo udowodnione sposoby, aby uzyskać więcej zwolenników: Ten post zawiera kilka fajnych wykresów i powie Ci, jak zdobyć więcej obserwujących na Twitterze. Ten, który właśnie przegapił cięcie, to ” # 6: Be Lady Gaga.”
  • Social Media dla SEO a zaangażowanie klientów: Którego należy użyć w jakim scenariuszu, w jakich proporcjach? Odpowiedź jest tak fascynująca, jak szalona hybryda apple / orange, która pojawia się w tym poście.

O autorze: Johnny B. Truant, który rzeczywiście wie co nieco o biznesie, niedawno zadebiutował swoim Bullet Sessions coaching – więc wydobądź swoje pytania (a także swoich zmarłych).

Total
0
Shares
Related Posts