Copyblogger Weekly Wrap: Tydzień 12 września 2010

Nie, Nie wylali mnie. Jestem tutaj z powrotem w siodle, gotowy podsumować rzeczy dla Ciebie i umieścić je w łatwo strawnej, punktowej formie.

Więc po co zwolnienia na okładach tygodniowych (teraz dwa razy bardziej smakowite z połową kalorii)? To było lato. Brian i Sonia chcieli odpocząć od usuwania oszczerczych wypowiedzi z moich bazgrołów, a ja chciałem mieć czas na kontynuowanie mojego hobby przerabiania sloganów marketingowych dużych firm.

Na przykład: BP: Przynajmniej teraz wiesz, kim jesteśmy.

Nie? W porządku … oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copybloggerze i w Internecie:

Poniedziałek:

Jak Eminem pozostał istotny (i dlaczego może zapisać Twojego bloga)

W tym poście, który w końcu dowodzi, że Sean Platt faktycznie is Eminem, dowiesz się, jak Marshall Mathers zadzwonił do niego na kilka albumów, potem przeprosił, a potem przyniósł go jeszcze raz… i jak możesz zrobić to samo, aby odbić się od przeciętności z powrotem do swojej gry.

Przeczytaj cały post tutaj.

Wtorek:

Jak budować wiarygodność z kopii sprzedaży

Ten post jest ostatecznym przewodnikiem po pisaniu kopii cred-building, która ominie obronę twojego klienta i zmusi go do zakupu. (Dave nazwał te zabezpieczenia “tarczami”, więc tak naprawdę, nawracanie klientów jest jak atakowanie Gwiazdy Śmierci.) W tym poście są trzy podejścia, ale zupełnie zapomniał ” zbombardować szyb wentylacyjny.”

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

Poradnik Freakonomics do robienia nudnych treści seksownych

Książka Freakonomia udowadnia, że nawet nudne tematy mogą być interesujące, jeśli dodasz zapaśników, a więc oferuje świetny model do uczynienia bloga bardziej czytelnym. (Ale jeśli chcesz prawdziwej inspiracji, uważaj na mój pamiętnik: Ekscytujące opowieści o kodeksie podatkowym w Pensylwanii.)

Przeczytaj cały post tutaj.

Czwartek:

Jak blogować jak Bond. James Bond.

Dziś dowiedzieliśmy się, że najlepszym sposobem na zbudowanie popularnego bloga jest picie, bycie gładkim, walka z super złoczyńcami, masowe relacje z wieloma kobietami i zabijanie ludzi. A może była tu jakaś inna lekcja, nie pamiętam. Może chcesz przeczytać ten post i zobaczyć, come to think of it.

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

3 powody, aby powiedzieć czytelnikom, dlaczego

Nie możesz ufać, że ludzie będą cię słuchać tylko dlatego, że myślisz, że jesteś utalentowany lub niesamowity. Musisz dać im powód do troski i czytania. Jeden Brian przegapił: “przeczytaj ten post albo króliczek go dostanie.”

Przeczytaj cały post tutaj.

Fajne linki w tym tygodniu:

  • Jeśli chcesz nauczyć się marketingu…: … to zrób marketing. Mógłbym tak dalej i dalej, ale to jest bardzo ważna rzecz do odnotowania.
  • Opowiadania 101: The fine art of selling more stuff through stories, in four easy steps (my own secret sauce)
  • Sześć krytycznych kroków do podjęcia przed rozpoczęciem inicjatywy Monitorowania Mediów Społecznościowych: Hej firmy chcą monitorować social media! Wiesz w ogóle, czego szukasz? Może najpierw zwróć uwagę na te sześć rzeczy.
  • 5 Wskazówek Dla Początkujących Cyfrowych Copywriterów Od Praktyk Marketingu: Jeśli chcesz napisać kopię online, jest to świetna Lista 2 w 1. Dostajesz pięć wskazówek, które są do bani, plus Pięć porad, które są niesamowite.
  • Jak zwiększyć zaangażowanie fanów na Facebooku: wywiad z Andreą Vahl: Chcesz dowiedzieć się, jak lepiej korzystać z Facebooka od babci Mary? Jestem do bani na Facebooku i nie mam własnej babci Mary, więc jestem sprzedany.
  • Czy naprawdę potrzebuję listy?: Naomi Dunford odpowiada na odwieczne pytanie: “Czy potrzebuję listy e-mail marketingu?”(Spoiler: Naomi ‘s answer is” s#@&!”)

O autorze: Johnny B. Truant jest w środku darmowej, 4-sesyjnej serii rozmów i webinarów o sprzedaży poprzez opowiadanie historii (czyli jak sprzedaje prawie wszystko).

Total
0
Shares
Related Posts