Odkryłem w tym tygodniu, że Copyblogger ma silnych fanów wśród 2-letniego zestawu.
Podczas pracy nad okładką w czwartek rano i klikania postów na stronie głównej, moja córka Sydney stawała się coraz bardziej podekscytowana, gdy przewijałem od dołu:
“Spójrz na tego chłopca!”
“Lody!!”
“Kwiat!!!”
Zastanawiam się, czy zrobiliśmy odpowiednie SEO dla terminów “SpongeBob” i “kissing boo-boos”.”
Teraz wyobraź sobie sterty gotówki czekające na zarobienie – gdyby Brian mógł po prostu zająć się optymalizacją dla tej nieeksploatowanej publiczności młodych kupców z pięciocentówkami od babci.
Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:
Niedziela:
Copyblogger ma 5 lat!
Mam odpowiedź. Chyba ta strona is zoptymalizowany poprawnie.
To urodziny Copybloggera! Wyślij prezenty i pieniądze.
Przeczytaj cały post tutaj.
Poniedziałek:
38 krytycznych książek, które każdy bloger musi przeczytać
Chcesz zwiększyć swoją wiedzę biznesową bez kasowania czesnego do szkoły z Ivy League całkowicie nieistotnej dla twojej ścieżki kariery, jak tak wielu nieszczęsnych scenarzystów komediowych zrobiło? Więc powinieneś przeczytać te książki. Jedyne czego brakuje przedsiębiorcom to Wszyscy Robią Kupę.
Przeczytaj cały post tutaj.
Wtorek:
Jaka jest różnica między Content marketingiem a copywritingiem?
Jestem prawie pewien, że dobrym metaforycznym sposobem na opisanie tego posta byłoby: “jeśli go zbudujesz, nie przyjdzie”, a “on” będzie twoim klientem. to, że masz świetne treści, nie oznacza, że odpowiednio je wykorzystujesz i zachęcasz kogokolwiek do przeczytania i podjęcia działań. Jeśli uważasz, że copywriting jest inny i różni się od content marketingu, robisz to źle. Te dwie rzeczy idą w parze, jak Kevin Costner i złe recenzje.
Przeczytaj cały post tutaj.
Środa:
Czy Tworzysz Sensowne Treści?
Czy Twoje treści zmieniają sposób, w jaki czytelnicy postrzegają świat? Czy to powoduje, że podejmują działania? Czy generuje wyniki? Jeśli nie, to nie sensowne a jeśli to nie ma znaczenia, to tworzysz coś w rodzaju bałaganu. Jeśli to zrobisz, ci ludzie z feng shui przyjdą po ciebie, ponieważ naprawdę nie lubią bałaganu. Więc jeśli nie chcesz być pobity posągami Buddy i uduszony kadzidłem, przeczytaj ten post.
Przeczytaj cały post tutaj.
Czwartek:
Dlaczego każda inteligentna mała firma jest w branży medialnej
W tym odcinku podcastu Imfsp Brian i Robert opowiadają o tym, jak stworzyć i przeprowadzić strategię treści dla małej firmy. W jakiś sposób ma to związek z zaczynaniem myśleć jak biznes medialny, ale nie mogę powiedzieć, jak dokładnie, ponieważ to zrujnowałoby niespodziankę. (Wskazówka: nośnikiem nie są kredki wykonane z konopi. Lat 90.).
Przeczytaj cały post tutaj.
Piątek:
Pięć kroków do stworzenia wyjątkowej zawartości
Wszyscy ci ornery młodzi ludzie dzisiaj tam w sieci … wszyscy wydają się chcieć “treści” w swoich wpisach na blogu. Cholerni whippersnappers! W moich czasach, można po prostu mówić o swoim kocie cały czas, lub zoptymalizować dla słowa “Viagra,” i masz więcej odwiedzających witrynę, niż można obsłużyć. Cóż, ten post powie Ci, jak upewnić się, że Twoja witryna ma coś wartościowego, co ludzie będą chcieli przeczytać. I trzymaj się z dala od mojego trawnika!
Przeczytaj cały post tutaj.
Fajne linki w tym tygodniu:
- Kwestionowanie Quory: Nie mam pojęcia, czym jest Quora i jestem zbyt fajny, aby podjąć trud, aby się dowiedzieć, ale otrzymuję wiele e-maili o tym, które ignoruję. Oto dlaczego, najwyraźniej.
- 10 największych błędów artystów i twórców w marketingu internetowym (i jak je naprawić): Nazwij to niesprawiedliwym uogólnieniem, jeśli musisz, ale artyści nie są dobrzy w marketingu czegokolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek. (Oto jak to naprawić, czy rozpoznałeś Simpsonowie Referencja, którą właśnie zrobiłem.)
- Czego Mój 4-Letni Syn Nauczył Mnie O Udanym Blogowaniu: Ponieważ Copyblogger właśnie skończył pięć lat, w czołówce pojawił się dwulatek, a ja już zrobiłem odniesienie do kupy, naprawdę nie było wątpliwości co do linkowania do tego posta.
- Sprzedane: Nie mogłem się oprzeć. To jest pierwszy post, który kiedykolwiek pojawił się na Copyblogger. Cue a 1980s style “building something” montaż muzyczny (jak ten klasyk z Real Genius).
O autorze: Johnny B. Truant specjalizuje się w sprzedaży poprzez historie i bardzo chciałby założyć ci tani blog lub stronę internetową. (To ” tani “jak ” niedrogi”, nie jak ” tandetny.”)