Blogowanie i SEO: 5 prostych kroków do rangi bloga

Wyszukiwanie organiczne pozostaje ważnym sposobem generowania ruchu na Twoim blogu.

Jest to niezbędna część marketingu blogów, aw poniższym poście pokażemy kroki i narzędzia potrzebne do optymalizacji postów, aby pomóc w rankingu bloga.

Zaczynajmy.

Chcesz więcej ruchu SEO?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

1. SEO friendly blog design

Czy wiesz, że zbudowanie pięknie zaprojektowanej strony internetowej może być tak samo ważne dla rankingów w wyszukiwarkach, jak architektura witryny i wybijanie wysokiej jakości treści?

To prawda.

seo web design

Ale na co dokładnie należy zwrócić uwagę? Aby ci pomóc, zebrałem listę dziesięciu elementów dobrego projektu bloga, które okazały się również pomocne w rankingach wyszukiwarek.

1. Zachowaj ważną zawartość nad fałdą

Jest to dość standardowe, a niektórzy nawet twierdzą, że nie jest to takie ważne, ponieważ ludzie są szkoleni do przewijania, ale w moich własnych testach i testach innych, widziałem to w kółko. Więc, zachowaj ważne informacje w tych najlepszych 768 pikselach. Badania wykazały, że ludzie przewijają, ale w rzeczywistości spędzają 80% czasu powyżej fałdu i tylko 20% poniżej.

To prowadzi nas do tematu suwaków, które są dość popularne. Nie jestem fanem sliderów, ponieważ mają tendencję do dezorientowania użytkownika. Gdy użytkownik pojawia się na stronie, a nieruchomość nad fałdą jest zdominowana przez suwak, polowanie jest włączone.

To nigdy nie jest to dobre doświadczenie użytkownika.

Zamiast tego, jeśli zdecydujesz się użyć suwaka, upewnij się, że jego pozycja jest uzasadniona. Innymi słowy, upewnij się, że suwak jest najważniejszą rzeczą, którą chcesz, aby użytkownik zobaczył/zrobił, gdy pojawi się na twojej stronie/blogu.

Na przykład uzasadnione może być użycie suwaka do wyświetlania najlepszych produktów lub najlepszych treści w witrynie. To uzasadnione na przedsiębiorcę:

entrepreneur slider

Ale zauważ, jak użytkownik pozostaje w pełnej kontroli. Jest to kolejny istotny czynnik, o którym należy pamiętać podczas tworzenia suwaka.

W przypadku Quick Sprout ważne informacje są dwojakie: najnowszy post na blogu i wezwanie do działania o bezpłatny raport. Tak, zawsze określić, co jest jedynym celem strony … a następnie upewnij się, że jest powyżej krotnie.

2. Zachowaj liczbę linków na stronie poniżej 100

Chociaż Google zaleca, aby liczba linków na stronie była mniejsza niż 100, nie służy to wyszukiwaniu, ale projektowaniu i obsłudze użytkownika. W rzeczywistości Matt Cutts opublikował stronę z blisko 200 linkami.

Dlaczego Google zaleca ograniczenie liczby linków do 100? Kiedyś było tak, że Google indeksowało tylko do 100 kilobajtów strony … co odpowiadało około 100 linkom. Teraz Google może łatwo indeksować stronę znacznie większą.

Co się stanie, jeśli zdecydujesz się umieścić więcej niż 100 linków na stronie? Google może cię indeksować i patrzeć na Ciebie jak na spamera.

Jednak to, co robisz, może być uzasadnione, a posiadanie ponad stu linków, takich jak Cutts, może również działać, jeśli jest to uzasadnione. W takim przypadku przekażesz tylko ograniczoną ilość PageRank, ponieważ na tej stronie jest mnóstwo linków.

Sposób, w jaki użytkownik doświadcza strony, jest w dzisiejszych czasach ważniejszy niż PageRank lub czyste środki SEO, więc ograniczenie 100 linków do strony jest dobrym pomysłem.

3. Twórz strony hub

Jednym z najlepszych sposobów na uzyskanie treści z archiwów i dostarczenie wartości SEO do witryny jest utworzenie strony centrum najlepszych treści.

Na przykład możesz podzielić zawartość na początkujący, początkujący i porady ekspertów na dany temat, a następnie połączyć się z całą tą treścią na jednej stronie. Możesz również podzielić go według tematów, takich jak Problogger na stronie Archiwum:

hub pages

Dlaczego jest to ważne? Z dwóch powodów: jest to ważne dla doświadczenia użytkownika, ale także nadaje starym stronom nowe życie, przynosząc powolną, niską wydajność strony z powrotem do znaczenia w wyszukiwarkach.

4. Ogranicz przestrzeń reklamową

To proste: jeśli chodzi o projektowanie bloga pod kątem niesamowitego SEO, musisz ograniczyć liczbę używanych reklam. Jeśli tego nie zrobisz, spowolnisz czas ładowania, co zaszkodzi Twojemu ruchowi.

Z punktu widzenia użytkownika ludzie gardzą reklamami i kciuk w dół do witryn, w których jest ich zbyt wiele. Jeśli koniecznie musisz używać reklam, Przejrzyj swoje analizy, aby określić dwie lub trzy najlepsze reklamy, a następnie wyciąć resztę.

5. Zaprojektuj swoją witrynę z myślą o szybkości

Następnie będziesz chciał ocenić szybkość witryny. Wykazano, że użytkownicy, którzy mogą szybciej wyszukiwać, są szczęśliwsi. W rzeczywistości Google dowiedział się, że spowolnienie wyników wyszukiwania o zaledwie 400 milisekund faktycznie zmniejszenie liczby wyszukiwań o ponad pół procenta.

Jednak w sferze SEO szybkość nie jest tak ważnym sygnałem, jak znaczenie strony. Ale jak w przypadku większości rzeczy online, jeśli chodzi o szybkość, problemy mogą się kumulować. Tak, trzeba naprawić jak najwięcej z nich, jak to możliwe, speed jest jednym z nich.

Jak szybka jest Twoja strona? Użyj narzędzia Google Page Speed. To jest to, co wymyśliłem, gdy testowałem Quick Sprout:

google page speed

Raport, który zajmuje mniej niż pięć sekund, aby wygenerować (może więcej na większych stronach), pokazał mi zalecenia, które wahały się od eksperymentalnego do wysokiego priorytetu. Nie wiem jak wy, ale uważam, że to bardzo pomocne.

Kliknij na link “włącz kompresję”, a otrzymasz tę stronę:

google compression

Jak widzisz, muszę iść do pracy.

Innym narzędziem do pomiaru prędkości witryny jest strona wydajności witryny w Narzędziach dla webmasterów. Możesz dowiedzieć się, jak ludzie korzystają z twojej witryny na całym świecie, jaki czas reakcji mają na stronie, Jakie są Miesięczne trendy i zalecenia dotyczące poprawy szybkości witryny.

Ponieważ jedynym wydatkiem na poprawę szybkości witryny jest to, ile potu inwestujesz, opłaca się to zrobić.

6. Zachowaj małe obrazy

Nie mogę wyrazić wystarczająco dużo, jak ważne są obrazy dla treści internetowych w dzisiejszych czasach. Dlatego napisałem artykuły takie jak Forget Blogging jak zwykle, które pokazują, że aby przyciągnąć czytelników, musisz dostarczyć obrazy i grafikę.

Ale nadęty obraz może slow ta strona pobierania, zmniejszając w ten sposób Szybkość witryny. Najprostszym sposobem na to jest zapisywanie obrazów jako .JPG i tekst / nagłówki jako .gify. Jeśli masz obraz, który nie jest .jpg, użyj narzędzia, aby zapisać go jako .jpg.

Na Performance Złota Zasada mówi, że 80% -90% doświadczenia użytkownika opiera się na pobieraniu obrazów, arkuszy stylów, pamięci flash itp. dlatego dobrze jest rozpowszechniać tę zawartość na wielu serwerach za pomocą sieci dostarczania treści, takiej jak Akamai

CDN to zestaw serwerów, które buforują obiekty sieci web, takie jak skrypty, adresy URL, tekst i grafika, w efekcie zwiększając przepustowość, co zmniejsza opóźnienia witryny i stres na jednym serwerze. Innymi słowy, poprawiasz Szybkość witryny.

7. Zaprojektuj swoją nawigację dla UX i SEO

Nawigacja jest ważna zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwania. Pająki indeksują nawigację, aby pomóc im określić architekturę witryny, podobnie jak mapa witryny.

Z drugiej strony użytkownik korzysta z nawigacji, aby poruszać się po witrynie. Często widziałem UX trump wyszukiwania przez programistów za pomocą nawigacji zbudowany z javascript lub Flash. Jest to ogromny Nie-Nie, ponieważ wyszukiwarki nie mogą indeksować nawigacji, jeśli zbudujesz ją w javascript lub Flash.

Zamiast tego musisz użyć standardowego HTML i CSS, aby uzyskać to, co najlepsze z obu światów. Ale możesz ujść na sucho, dodając atrakcyjność wizualną do paska nawigacyjnego HTML/CSS za pomocą Flasha, tak jak zrobił to ogród botaniczny w Atlancie:

flash navigation

8. Użyj bułki tartej

Podobnie jak nawigacja, zarówno Wyszukiwarki, jak i użytkownicy uważają, że bułka tarta jest przydatna. Użytkownicy uważają je za przydatne do zlokalizowania, gdzie są w Twojej witrynie, zwłaszcza jeśli przeszli przez głęboką stronę.

Oto przykład tego, czego nie powinieneś robić:

apple breadcrumb

To trochę mylące z punktu widzenia UX, nie sądzisz? Oczywiście, Google dostaje to:

google breadcrumb

Strzałki pokazują kierunek hierarchii od rodzica do dziecka, a każdy zestaw jest linkiem, a strona kończąca nie jest linkiem. Wyszukiwarki uważają tę metodę za przydatną, ponieważ pomaga im odpowiednio kategoryzować treści.

9. Zbuduj piękno w swoim projektowaniu stron internetowych

Wraz ze wzrostem wieku wyszukiwania nastrojów, doświadczenie użytkownika pomoże określić, jak wyszukiwarka będzie oceniać witrynę.

Powiedzmy, że ludzie znajdują drogę do Twojego bloga poprzez wyszukiwanie. Lądują na twojej stronie, rozglądają się, nie lubią tego, co widzą, ponieważ jest tandetnie zaprojektowane a potem wyskakuj stamtąd. Na przykład Google zapyta, czy chce Zablokuj ten wynik wyszukiwania, czy nie. Jeśli użytkownik zdecyduje się go zablokować, jesteś skazany. To znak przeciwko tobie.

google block site

Ale powiedzmy, że tego nie blokują. Google nadal będzie się zastanawiać, dlaczego użytkownik odbił się od strony i ponownie znalazł się w wynikach wyszukiwania. Może liczyć na Ciebie. Dlatego musisz zaprojektować swoją stronę, aby przyciągnąć i zostawić użytkowników. Zaczyna się od dobrze zaprojektowanej strony.

Spędziłem lata testując różne projekty Quick Sprout, szukając zoptymalizowanego wyglądu. Podczas testowania najważniejsze rzeczy, które musisz przetestować, to widoki strony, czas na stronie i współczynnik odrzuceń. Zaprojektuj piękną stronę, aby obniżyć te stawki.

10. Indeksowanie i Walidacja witryny

Jako rodzaj recenzji, jeśli chodzi o projektowanie niesamowitej witryny do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, musisz indeksować i sprawdzać swoją witrynę, aby określić, gdzie jesteś.

Co należy przetestować i jak? Oto lista kontrolna, która pomoże Ci zobaczyć, co należy przeszukiwać i zweryfikować…a potem podzielę się z Tobą narzędziem, które pomoże Ci to zrobić. Musisz potwierdzić:

  • HTML / XHTML
  • CSS
  • Dostępność (sekcja 508 i standardy WAI)
  • Martwe linki
  • Kanały
  • Wiele przeglądarek
  • Wiele urządzeń

Możesz użyć narzędzi indeksowania SEOmoz lub narzędzi walidacji W3C, aby przetestować swoją stronę i znaleźć wszystkie dokumenty, które muszą być naprawione w priorytecie.

Po przetestowaniu i zidentyfikowaniu wszystkich problemów, ustal priorytety, napraw, a następnie ponownie przetestuj. Napraw ponownie, a następnie, zamiast używać narzędzi do ponownej weryfikacji, poproś rodzinę i znajomych o przetestowanie witryny, aby uzyskać kąt użytkownika na twojej stronie.

2. Optymalizacja Postów Na Blogu

Ludzie szukają informacji w Internecie. Blogowanie jest jednym ze sposobów zaspokojenia popytu na informacje.

Optymalizacja postów na blogu pod kątem wyszukiwania organicznego osiąga dwie rzeczy:

  1. Tworzy treści, których chce i potrzebuje grupa docelowa
  2. Komunikuje wyszukiwarkom, czym są Twoje treści, aby mogły udostępniać je odbiorcom docelowym

Za każdym razem, gdy tworzysz treści online, najpierw chcesz pomyśleć o czytelniku. W większości przypadków, gdy skupisz się na czytelniku, część SEO równania zostanie załatwiona bez większego wysiłku.

Ale istnieje kilka ważnych kroków, które należy podjąć, aby zoptymalizować swoje posty na blogu, aby komunikować się z wyszukiwarkami, aby mogły one uszeregować Twoje posty.

W tym poście omówimy tylko istotne informacje i przedstawimy kroki optymalizacji postów na blogu pod kątem SEO.

Oto te kroki.

Uwaga:Nie będziemy spędzać dużo czasu na podstawach, takich jak tytuł, adres URL itp. Istnieje niezliczona ilość postów na te tematy, ale uwzględnimy je, ponieważ są one niezbędne do skutecznego pozycjonowania blogów.

1. Słowo Kluczowe I Fokus

Podczas marketingu postów na blogu często poruszasz tematy, których Twoja grupa docelowa szuka w Internecie. Będziesz pisał o gorących tematach, trendach i typowych pytaniach branżowych. Będziesz również wykonywać badania słów kluczowych, aby dowiedzieć się, czego szukają Twoi odbiorcy w wyszukiwarkach.

Podczas tworzenia każdego postu na blogu chcesz mieć na uwadze jedną główną frazę słowa kluczowego dla każdego postu. Z tej jednej fokusowej frazy kluczowej możesz mieć dodatkowe dodatkowe frazy kluczowe. W większości przypadków naturalnie używasz drugorzędnych słów kluczowych podczas pisania postu, ale jeśli znasz je z wyprzedzeniem, możesz je uwzględnić.

Przykładem może być napisanie postu dla wyrażenia kluczowego “projekt salonu”. To jest twoje słowo kluczowe focus.

Dodatkowe frazy kluczowe mogą obejmować:

  • “nowoczesny wystrój salonu”
  • “vintage living room design”
  • “living room design inspiration”

Rozumiesz.

Z pomysłów na blogu musisz ekstrapolować główny nacisk na słowo kluczowe.

Gdy to zrobisz, możesz utworzyć lub odtworzyć swój tytuł.

2. Świetny Tytuł

Można argumentować, że tytuł jest najważniejszym elementem Twojego bloga.

Oczywiście treść musi być wyjątkowa, ale jeśli twój tytuł nie jest atrakcyjny, nikt nie kliknie, aby przeczytać treść, niezależnie od tego, czy pochodzi z linku w mediach społecznościowych, wyniku wyszukiwania czy czegokolwiek innego.

Aby przyciągnąć uwagę, Twój tytuł musi być intrygujący dla docelowych odbiorców. Musi naprawdę zachęcić ich do klikania.
A z drugiej strony chcesz, aby tytuł był zoptymalizowany pod kątem SEO. W końcu tytuł musi być odpowiedni dla grupy docelowej i musi komunikować się z wyszukiwarkami, o czym jest post.

Niektórzy mówią, że nie można zrobić obu, ale jest to możliwe, jeśli znasz sekret.

Oto kilka przykładów chwytliwych tytułów:

  • Czy Popełniasz Te Wspólne Błędy W Projektowaniu Salonu?
  • 101 Inspirujących Trendów W Projektowaniu Salonu
  • 25 Porad Ekspertów W Zakresie Projektowania Nowoczesnego Salonu

Każdy z tych tytułów wykorzystuje specjalną formułę znaną z uzyskiwania kliknięć (i jest wiele innych) jednocześnie używając słowa kluczowego focus.

Rodzaje postów wymagających kliknięć to:

  • Pytania
  • Listy
  • How-to
  • Sekrety
  • Błędy

Należy również zauważyć, że ostatni tytuł na liście jest przykładem typu postów, które są łatwe do wprowadzenia na rynek. Zawiera wskazówki od ekspertów. Możesz przeprowadzić wywiady z ekspertami w branży i poprosić ich o udostępnienie postu po jego opublikowaniu.

Oto kilka zasad finalizacji twojego tytułu:

  • Nie przekraczaj 60 znaków
  • Użyj słowa kluczowego focus raz
  • Nie wypychaj go słowami kluczowymi

Mimo że znaczniki tytułu opierają się na szerokości liczby pikseli, a nie na liczbie znaków, warto zachować tytuły do 60 znaków lub mniej.

Zachowaj tytuły naturalne, istotne i jasne dla czytelników.

3. Struktura URL

Istnieje kilka teorii na temat tworzenia adresów URL dla postów na blogu.

Jedną ze szkół myślenia jest użycie pełnego tytułu jako adresu URL.

Powiedzmy, że wybrałeś tytuł:

101 Inspirujących Trendów W Projektowaniu Salonu

Twój URL skończy się: / 101-inspirational-living-room-design-trends/

Świetny tytuł.

Inną myślą jest to, że krótsze adresy URL są lepsze. Żeby było krótko, użyłbyś adresu URL: / inspirational-living-room-design/

Oba są ważne, ale nie chcesz natknąć się na rażące kierowanie na to, co Twoim zdaniem chcą Wyszukiwarki. Utwórz adres URL, aby zapewnić najbardziej odpowiednie informacje dla odbiorców. Kiedy zobaczą adres URL, powinni natychmiast wiedzieć, o czym jest post.

Kilka zasad tworzenia adresów URL bloga:

  • Unikaj używania daty w adresie URL, chyba że bezwzględnie konieczne jest unikanie powielania z innym adresem URL na swojej stronie lub blogu
  • Używaj myślników zamiast podkreślników
  • Użyj wszystkich małych liter zamiast wielkich lub właściwych liter

4. Opis META

Opis meta jest kolejnym ważnym elementem zachęcającym do kliknięć w wynikach wyszukiwania. Głównym elementem, który ludzie widzą na stronach wyników wyszukiwania, jest tytuł.

Wraz z tytułem jest teraz więcej elementów wizualnych, takich jak zrzuty ekranu wideo i awatary autora wynikające z autorstwa Google, które są określane jako fragmenty bogate.

Ale drugorzędnym elementem sERP jest opis.

Jest to mniejszy tekst pod tytułem, który opisuje bardziej szczegółowo, co znajduje się na stronie.

Pisząc swoje opisy chcesz podzielić się trochę tym, co czytelnik znajdzie w całym artykule. Wzbudzić ich zainteresowanie. Użyj wyrażenia kluczowego focus.

Nie przekraczaj 160 znaków. Nie wypychaj go słowami kluczowymi. Napisz tak, jakbyś pisał akapit wprowadzający do swojego artykułu.

Celem jest przekonanie poszukiwacza do kliknięcia na twój post.

5. Pozycje

To prosta sprawa, ale nagłówki są czymś, co łatwo przeoczyć podczas formatowania postów na blogu.

Książki mają rozdziały nie bez powodu.

Rozdziały rozbijają treść. Łatwiej jest trawić treść, jeśli chodzi o segmenty.
Nagłówki postów na blogu ułatwiają czytelnikowi trawienie.
Jest to jeden z powodów, dla których warto używać nagłówków w postach na blogu i jest to duży powód, ale innym ważnym powodem włączenia nagłówków w postach na blogu jest organiczna optymalizacja wyszukiwania.

Korzystanie ze słowa kluczowego głównego ostrości i drugorzędnych słów kluczowych w nagłówkach daje czytelnikowi wskazówki, o czym jest treść podczas skanowania artykułu. A Wyszukiwarki używają go również jako sygnału.

6. Łączenie Wewnętrzne

Linki wewnętrzne pomagają sprzedawać posty na blogu, gdy czytelnicy czytają posty na blogu.

Kiedy ktoś skończy czytać Twoje treści, musisz dać mu następny krok. Jeśli linkujesz do 4 lub 5 poprzednich postów na blogu, dajesz czytelnikowi coś do zrobienia, a to przynosi ci korzyści. Nadal czytają twoje treści. Pozostają na twojej stronie. Nadal budujesz zaufanie i relacje, które prowadzą do sprzedaży.

Ponownie czytelnicy bloga doceniają linki wewnętrzne, o ile nie są przesadzone. A ponieważ czytelnicy wykazują preferencje w kierunku wewnętrznego linkowania, Wyszukiwarki również to robią.

Wewnętrzne linkowanie daje wyszukiwarkom wskazanie odpowiednich treści na Twoim blogu. Łącząc się z autorytatywnym postem na swoim blogu z innym odpowiednim postem, wskazujesz, że oba posty są ważne.

Linki wewnętrzne mogą również zwiększyć ruch i czas na stronie, które są dwoma dodatkowymi wskaźnikami, których Wyszukiwarki używają do oceny trafności i autorytetu Twojego bloga.

3. Użyj wtyczek SEO WordPress

WordPress to najpopularniejszy dostępny system zarządzania treścią blogów.

Jednym z powodów, dla których WordPress jest popularny, jest społeczność programistów. Oprogramowanie jest dostarczane z ogromnym rynkiem darmowych i premium wtyczek.

Omówiliśmy szczegółowo WordPress i niezbędne wtyczki, które sprawiają, że Twoja witryna WordPress jest potęgą SEO. Dodamy kilka do listy w celach marketingowych blogów, ponieważ dotyczy wyszukiwania organicznego.

1. Yoast WordPress SEO Plugin

To najlepsza wtyczka SEO dla Twojego bloga. W innym poście na temat SEO omówiliśmy szczegółowe elementy, którymi chcesz się zająć, aby twój blog był zoptymalizowany pod kątem wyszukiwania organicznego.

Yoast jest darmową wtyczką. To bonus. Został pobrany prawie 7 milionów razy w chwili pisania tego tekstu. Z ponad recenzjami 3,000 ma prawie doskonałą ocenę 5 z 5 na WordPress.

Możesz zrobić prawie wszystko za pomocą tej wtyczki, jeśli chodzi o optymalizację postów na blogu.

2. Google XML Sitemaps

Google XML Sitemaps to prosta wtyczka. Nie musisz robić wiele, aby go skonfigurować, ale daje Google informacje, których potrzebuje, aby wiedzieć, co znajduje się w Twojej witrynie. (pamiętaj, aby wyłączyć Yoast sitemaps, jeśli używasz tej wtyczki obok niego, aby nie tworzyć duplikatów map witryn XML)

3. W3 Total Cache

Szybkość witryny jest ogromnym czynnikiem sukcesu witryny i bloga. Ludzie oczekują szybkiego załadowania witryny. Nie ma nic bardziej frustrującego dla kogoś niż czekanie i czekanie na załadowanie treści. Zbyt wiele blogów WordPress trwa zbyt długo, aby załadować.

Uzyskanie wysokiej jakości hosta WordPress będzie dużą pomocą, ale dodanie całkowitej pamięci podręcznej W3 doda kolejną warstwę ulepszeń.

4. Polowanie Na Linki

W tej części będziemy trzymać się tego, jak możesz polować na linki do postów na blogu, które tworzysz.

1. Przejdź Do Popularnych Blogów W Twojej Branży

Przejdź do popularnych blogów w Twojej branży. Prawdopodobnie masz kilka, które już znasz i śledzisz. Aby znaleźć więcej Szukaj “Twoja branża” + blog i powinieneś uzyskać dobrą listę blogów do użycia.

2. Szukaj Blogów Publikujących Trackbacki

Częstym elementem używanym przez większość blogów jest trackback. Jest to sposób na okazanie uznania dla linku na blogu. Gdy inny blog lub strona internetowa łączy się z postem, w pobliżu komentarzy do oryginalnego postu znajduje się trackback.

Z listy blogów branżowych Utwórz listę blogów, które umożliwiają trackbacki.

3. Znajdź Najpopularniejsze Posty Na Tych Blogach

Z listy blogów, które umożliwiają trackbacki, poszukaj najpopularniejszych postów. Będą to te z najbardziej społecznościowymi udziałami, komentarzami i utworami.

4. Twórz Treści Lepsze Niż Popularne Posty

Teraz znasz typ postów, które są popularne wśród odbiorców docelowych. Twoim celem jest teraz tworzenie postów na blogu, które wykraczają poza te popularne posty. Dodaj więcej wartościowych treści do tematu za pomocą posta na blogu.

Oczywiście zajmie to trochę czasu, ale będzie warto, ponieważ będziesz w stanie zbudować jeszcze więcej linków niż oryginalny blog wygenerowany.

5. Zbuduj Listę Osób Do Kontaktu Z Trackbacków

Po utworzeniu treści możesz wrócić do trackbacków i przeanalizować informacje. Niektóre będą z mniejszych blogów, z których byłoby miło uzyskać link, ale nie idealny. Inne będą z ogromnych stron internetowych, które mogą, ale nie muszą, linkować do Twojego postu.

No i jest ten słodki punkt. Są to blogi pośrodku, które mają dość dobrą siłę przebicia, ale nie są wystarczająco duże, aby zignorować twoje e-maile.

6. Wyślij E-Mail Do Blogerów Z Listy Trackback

Gdy masz już listę blogów sweet spot, możesz wysłać do nich e-mail, informując ich o nowym, niesamowitym fragmencie treści, który stworzyłeś.

Wspomnij, że widziałeś, że skomentowali / powiązali z oryginalnym postem na blogu. Następnie wspomnij, że zająłeś temat jeszcze dalej dzięki zaawansowanemu lub bardziej dogłębnemu postowi.

Zostaw to. Jeśli wykonałeś dobrą robotę, kilka z nich zamieści link do Twojego posta.

5. Bloguj konsekwentnie i trzymaj się go

blogging

Bloguję od ponad dziesięciu lat.

Dziesięć lat! I nie zrezygnowałem.

To dużo czasu.

Nie próbuję się wygłupiać. Chcę tylko coś powiedzieć.

Dlaczego nie przestałem blogować? W końcu dostaję mnóstwo ruchu ze starych postów na blogu, które napisałem dwa, cztery, a nawet osiem lat temu.

Dlaczego to robię? Pisanie jest karą pracy. To trudne i zajmuje dużo czasu. Czy nie mam lepszych rzeczy do zrobienia, takich jak oglądanie Netflixa lub po prostu relaks?

Dlaczego jestem tak oddany blogowaniu?

Zdradzę ci sekret. Ja właściwie miłość co robię. To jeden z powodów. Bloguję, bo lubię to robić.

Ale jest inny powód. To powód biznesowy. I opiera się na danych.

Jeśli wiesz coś o SEO, wiesz, że Google ceni świeże treści. Świeże treści są istotnym czynnikiem wpływającym pozytywnie na oceny. Logika polega na tym, że im częściej aktualizujesz swoją witrynę, tym częściej Googlebot (Bot indeksujący Google) odwiedza Twoją witrynę.

To z kolei daje możliwość osiągnięcia lepszych rankingów.

Chociaż możesz zaktualizować swoją witrynę na kilka różnych sposobów (nie wspominając o wszystkich różnych rodzajach treści, które możesz utworzyć), pisanie nowych postów na blogu jest najprostszym sposobem generowania świeżych treści.

Wróćmy więc do mojego pytania: dlaczego nadal bloguję? Dlaczego są ty blogowanie? Powinieneś odejść? Powinien I odejść? Czy istnieją lepsze sposoby na marketing, zwiększenie ruchu i zwiększenie konwersji?

Czy blogowanie jest naprawdę wszystkim, co jest pęknięte? Dokładniej, jak duży wpływ ma to na SEO?

W tym artykule zamierzam pozbyć się uprzejmości, domysłów i porad “najlepszych praktyk”. Zamiast tego zamierzam podać dane, abyś mógł uzyskać zimne, twarde fakty, co się stanie, jeśli zdecydujesz się przestać blogować.

Kilka kluczowych statystyk

Po pierwsze, oto tylko kilka statystyk z Kapost, aby umieścić blogowanie w perspektywie:

  • Obecnie istnieje 1,26 miliarda witryn internetowych NA ŻYWO. Liczba ta wciąż rośnie.
  • Blogi dają stronom internetowym 434 procent więcej indeksowanych stron i 97 procent więcej indeksowanych linków.
  • Prawie 50 procent kupujących B2B czyta od trzech do pięciu postów na blogu, zanim dotrą do sprzedaży.
  • Firmy B2B, które blogują generują 67 procent więcej potencjalnych klientów miesięcznie niż te, które nie blogują.

To są prawdziwe numery. Pokazują, jak monumentalny wpływ może mieć blogowanie.

Ale co by się stało, gdybyś przestał blogować?

Wyciągnij wtyczkę. Odszedłeś. Jesteś skończony. Koniec z publikowaniem.

Co by się stało?

Czy miałoby to jakieś katastrofalne skutki, czy też byłoby tylko łagodną przeszkodą?

Rzućmy okiem na badania, które wystawiły to na próbę.

251 dni bez blogowania

Programista WordPress/menedżer mediów społecznościowych / ekspert SEO Robert Ryan przeprowadził prosty, ale pouczający eksperyment.

W 2015 wstrzymał się od publikowania jakichkolwiek nowych treści na swoim blogu przez 251 dni. To osiem miesięcy i siedem dni.

Oto niektóre z jego kluczowych ustaleń:

  • Ogólny ruch na stronie odnotował znaczny spadek, ponieważ spadł o 32 procent.
  • Ruch organiczny spadł o 42%.
  • Ruch na stronie kontaktowej zmniejszył się o 15 procent.
  • Ogólna konwersja witryny spadła o 28 procent.

Co możemy zabrać z tych statystyk?

Blogowanie wpływa na ogólny ruch

Kiedy Ryan zrezygnował z blogowania, jego ruch gwałtownie spadł o 32%.

Jakość obrazu jest niska, ale oto wykres, który zamieścił:

image11

Fakt, że ogólny ruch Ryana spadł o prawie jedną trzecią w tym czasie, jest namacalnym dowodem na to, że istnieje korelacja między Twoim blogiem a ogólnym natężeniem ruchu.

Szczerze mówiąc, uważam, że to trochę niepokojące widzieć tak dramatyczny spadek tylko z powodu nie blogowanie.

Oczywiście należy pamiętać, że jego eksperyment trwał ponad osiem miesięcy.

Gdybyś przestał blogować tylko na miesiąc lub dwa, konsekwencje prawdopodobnie nie byłyby tak ekstremalne.

Jednak i tak nie zrobi ci to przysługi.

To ma sens. Co jeśli Twoja firma wpadnie w kłopoty, zachorujesz lub stanie się coś innego, co uniemożliwi ci blogowanie przez pewien czas?

Proponuję mieć zaległości artykułów do opublikowania przez cały czas. Lubię mieć kilka postów zaplanowanych z wyprzedzeniem. Jeśli pojawi się coś nieoczekiwanego, przynajmniej wiem, że moje posty będą działać zgodnie z harmonogramem.

Ruch organiczny może mieć ogromne znaczenie

42-procentowy spadek ruchu organicznego jest kolosalny.

Dla niektórych firm, tego rodzaju spadek może zrobić różnicę między making pieniądze i przegrana pieniądze.

Utrata ruchu organicznego o takiej wielkości jest podobna do otrzymania kary algorytmicznej.

Większość stron internetowych zyskuje większość swojego ruchu organicznie.

image03

Jeśli jesteś w branży “usług biznesowych”, zarabiasz nieproporcjonalnie dużo ruchu organicznego.

image05

Skąd się bierze ten cały ruch organiczny?

Pochodzi z treści. Dokładniej, pochodzi z blogowanie.

Ruch organiczny to nic do mrugnięcia. To jest linia życia Twojego biznesu. To twoja publiczność.

Trudno zaprzeczyć, że Google rzeczywiście pokazuje preferencje witrynom o konsekwentnie świeżej treści.

Jak wyjaśnia Moz,

“Witryny, które dodają nowe strony w wyższym tempie, mogą uzyskać wyższy wynik świeżości niż witryny, które dodają treści rzadziej.”

image00

To oczywiście wszystko teoretyczne. Nikt nie wie dokładnie, jak działa algorytm Google.

Ale nie możemy zaprzeczyć, że rezygnacja blog prowadzi do organicznego ruchu nosedive.

Mając witrynę dynamiczną (publikowanie treści), a nie statyczną (nie publikowanie nowych treści), udostępniasz Google nową zawartość do indeksowania i indeksowania. Z kolei to utrzymuje Cię na radarze Google w pozytywny sposób.

Musisz również wziąć pod uwagę fakt, że każdy nowy wpis na blogu daje możliwość wygenerowania więcej linków zwrotnych i rangi dla dodatkowych słów kluczowych.

Wyobrażam sobie, że ty chcesz zobaczyć wzrost ruchu w taki sposób:

image01

Faktem jest, że nie możesz uzyskać takiego ruchu, chyba że blogujesz tak, jak myślisz.

Kiedy przestaniesz blogować przez dłuższy czas, twój strumień ruchu organicznego może wyschnąć, co oczywiście może mieć niepożądane konsekwencje.

Więcej blogowania to więcej leadów

Statystyki Kaposta, stwierdzające, że marki z 15 blogami miesięcznie średnio 1,200 nowych potencjalnych klientów miesięcznie, oraz statystyki Ryana-stwierdzające, że ruch na jego stronie kontaktowej spadł o 15 procent-pokazują nam, jak naprawdę przeplatają się blogowanie i generowanie leadów.

To ma sens, kiedy się nad tym zastanowić.

Brak blogowania oznacza znacznie mniej organicznego i ogólnego ruchu. Z kolei mniej odwiedzających ląduje na twojej stronie, co oznacza mniej potencjalnych klientów.

Blogowanie, całkiem oczywiście, prowadzi do większej liczby potencjalnych klientów.

image06

Zwróć uwagę na te dane z MarketingCharts.com. ich dane pokazują, że wyższa częstotliwość blogowania jest pozytywnie skorelowana z wyższymi wskaźnikami pozyskiwania klientów.

image10

Rezygnacja z blogowania jest zabójcą konwersji

Ostatnim i być może najbardziej niepokojącym z ustaleń Ryana był spadek ogólnej liczby konwersji witryny (28 procent).

Mogę połączyć kropki, żeby zobaczyć, jak to się mogło stać.

Niewiele osób bloguje po prostu do cholery. Blogujemy, bo to robi znaczącą różnicę.

Blogujemy, bo to buduje konwersje.

Ale jak to działa? Jak blogowanie jest tak nierozerwalnie związane z konwersjami?

Z mojego doświadczenia wynika, że blogowanie jest niesamowicie skutecznym sposobem budowania relacji z moimi odbiorcami i zapewnienia im komfortu z pomysłem zakupu.

Na przykład, zanim potencjalny klient będzie chciał kupić Crazy Egg, istnieje duża szansa, że najpierw chciałby zbadać “The Daily Egg”, który jest dołączonym blogiem.

Nic nie sprzedaję na tym blogu. Ja tylko dostarczam wartość, wartość, wartość.

image09

W rzeczywistości, dwie statystyki z Aabaco wykazały, że ” 60 procent konsumentów czuje się bardziej pozytywnie o firmie po przeczytaniu niestandardowych treści na swojej stronie.”

Chodzi o pielęgnowanie pozytywnych uczuć, choć brzmi to niejasno.

Co więcej, ” 78 procent konsumentów uważa, że firmy stojące za treściami są zainteresowane budowaniem dobrych relacji.”

Dobre relacje buduje się jeden wpis na blogu na raz.

Zasadniczo blogowanie buduje zaufanie.

Jeśli blogujesz we właściwy sposób, możesz wykazać przejrzystość.

image04

Przejrzystość z kolei tworzy zaufanie.

Nie ma tu żadnej tajemnicy. Jeśli chcesz naprawdę wpływać na zakupy (konwersje), powinieneś blogować.

Klienci oczekują treści, aby rozwijać i podtrzymywać pozytywność i dobrą wolę wobec marki.

Ta pozytywność i dobra wola wpływa na konwersje. Zarobisz więcej konwersji, ponieważ blogujesz. To takie proste.

image02

Chciałbym również podkreślić, że zatrzymanie blogowania znikąd może sprawić, że będziesz wyglądać trochę łuszcząco w oczach klientów. Niektórzy mogą nawet zastanawiać się, czy nadal prowadzisz interes.

Nikt nie chce robić interesów z miejscem, które wydaje się ciche i niezamierzone. Możesz nadal być w biznesie, ale jeśli twój blog nie brzęczy nowymi treściami i aktywnością, użytkownicy mogą zorientować się, że nie jesteś w pobliżu, aby im służyć.

To zabije Twoje konwersje.

Z tych powodów możesz zobaczyć, jak brak blogowania może powoli spływać, aby zaszkodzić konwersjom i ostatecznie doprowadzić do znacznego spadku liczby klientów.

Jeff Bullas zapewnia doskonałe wyjaśnienie, w jaki sposób blogowanie buduje wiarygodność w tej infografice:

image08

To nie są tylko losowe statystyki. Są to konkretne sygnały oparte na danych, że twój blog buduje Twoją wiarygodność.

A twoja wiarygodność jako firmy wpływa na to, czy ludzie będą kupować od ciebie.

Na wynos

Chociaż nie mogę powiedzieć na pewno, że doświadczysz tego samego poziomu luzów, co Ryan, można powiedzieć, że rzucenie blogowania przez dłuższy czas nie pomoże ci.

Nawet jeden miesiąc bez aktualizacji może rzucić klucz w twoje SEO.

Z tego powodu nie mogę wystarczająco podkreślić, jak ważne jest, aby być konsekwentnym z publikowaniem blogów.

Każdy ma własną opinię na temat tego, co jest absolutnym minimum, ale większość blogerów zgodziłaby się, że powinieneś dążyć do co najmniej jednego tygodniowo.

Blog taki jak Huffington Post (tak, to blog) publikuje artykuł na minutę. Mogą to zrobić, ponieważ mają tonę pół-wolnych i konsorcjalnych treści wypychanych.

Jeśli jesteś Forbes, możesz opublikować ponad 1000 artykułów miesięcznie.

image07

Oczywiście nie będziesz w stanie dotrzymać kroku Forbes lub Huffpo, zwłaszcza jeśli blogujesz dla swojej osobistej marki.

Zamiast tego powinieneś skupić się na konsekwencja. Jak pokazuje ten artykuł, po zakończeniu blogowania Twój ruch i konwersje tank.

Jeśli będziesz konsekwentny, wygrasz.

Wniosek

Wyszukiwanie organiczne pozostaje głównym źródłem ruchu dla blogów. Podążanie za wskazówkami w tym poście pomoże skonfigurować bloga na sukces dzięki wyszukiwaniu organicznemu.

Ogólnie rzecz biorąc, pisz dogłębne artykuły, które są postrzegane jako lepsze niż jakiekolwiek inne źródło treści przez grupę docelową. Jeśli stworzysz coś lepszego niż inni, nie będziesz miał problemu z osiąganiem dobrych wyników w rankingach organicznych.

Użyj WordPress i jego darmowych i premium wtyczek, aby zoptymalizować swój blog, strony i posty. Może pomóc oczyścić zawartość, dzięki czemu poprawnie komunikujesz się z silnikami.

Na koniec utwórz rodzaj treści, które są najczęściej udostępniane i łączone przez odbiorców docelowych i wpływowych w Twojej branży. Linki pozostają główną częścią organicznych algorytmów wyszukiwania, więc zdobycie tych kluczowych linków z czasem przyniesie korzyści Twojemu blogowi.

Blogowanie osiąga znacznie więcej niż tylko demonstrowanie swojej wiedzy i budowanie zaufania.

Odgrywa ważną rolę w SEO, a częstotliwość twojego blogowania może określić, ile ruchu przyciągasz, ile generujesz potencjalnych klientów i ostatecznie, ile konwersji dokonujesz.

Jeśli chcesz wygrać w grze marketingu online, musisz publikować treści.

I nie możesz przestać.

Marketing internetowy to maraton, a nie sprint. Jako dziesięcioletni weteran tego sprintu mogę zaświadczyć, że robi się brzydko i męcząco, a czasami chcesz zrezygnować.

Ale mogę też zaświadczyć, że twoja ciężka praca się opłaca.

Jasne, czasami możesz czuć się, jakbyś walnął głową o ścianę, ale cała ta praca to robienie czegoś. Powiększa twoją publiczność. To budowanie zaufania. To przyspiesza konwersje krok po kroku, dzień po dniu, miesiąc po miesiącu.

Nie poddawaj się.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts

Tak pisze Austin Kleon

Steve Jobs błędnie zacytował Picassa, mówiąc: “dobrzy artyści kopiują, wielcy artyści kradną.” Picasso powiedział: “sztuka to kradzież.” T.…