Jeśli spędzasz w ogóle czas na wyszukiwaniu w Google, prawdopodobnie zauważyłeś, że filmy z YouTube dominują na pierwszej stronie.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, w jaki sposób możesz uzyskać pozycję swoich filmów w Google i w wewnętrznej wyszukiwarce YouTube, ten post jest dla ciebie.
Pokażę Ci, jak zoptymalizować filmy, aby zmaksymalizować widoczność w wyszukiwarkach.
Kiedy ostatnio oglądałeś film na YouTube?
Jeśli jesteś normalnym człowiekiem z dostępem do Internetu, zgaduję, że w ciągu ostatnich 24 godzin nawiązałeś interakcję z YouTube.
YouTube jest jedną z najczęściej odwiedzanych stron internetowych na świecie, z ponad 6 miliardami godzin wideo przesyłanych miesięcznie z serwisu.
To, moi przyjaciele, jest szaleństwo!
Ponieważ YouTube jest częścią Google universe (Alphabet Inc.), Filmy z YouTube są zintegrowane z wynikami wyszukiwania Google. Facebooku, jest całkiem spora szansa, że jest to film z YouTube (mimo że Facebook walczy).
Filmy z YouTube są wszędzie. Facebook Instagram jest popularny, bez względu na to, jak popularne są historie na Instagramie, i bez względu na to, jak modny jest Snapchat.
Platforma jest kopalnią złota, a popularni Youtuberzy, tacy jak PewDiePie (którego szacowana wartość netto wynosi około 70 milionów dolarów), przewyższają tradycyjne gwiazdy, takie jak Allen Iverson, Meghan Trainor i Hillary Clinton.
Podobnie jak w przypadku Google, częścią odkrywania na YouTube jest optymalizacja pod kątem wyszukiwania.
Ostatnio dużo czasu spędzam na YouTube i wow—Wciąż uczę się hacków mocy i szalonych technik, które pomagają moim klientom rozpędzić ich przychody.
YouTube nie umarł. To nie jest stara szkoła. To nie jest lamerskie.
YouTube jest red hot narzędzie do wyszukiwarki moc, i możesz z tego skorzystać.
Dlaczego chcesz tworzyć filmy i próbować je pozycjonować w wyszukiwarce YouTube i Google?
Cóż, oczywistą odpowiedzią jest to, że bardzo łatwo jest oceniać filmy z YouTube w Google i jak widać z tego wyniku wyszukiwania dla “jak oceniać filmy z YouTube”, cztery najlepsze wyniki pochodzą z YouTube. To nie jest pojedyncze słowo kluczowe. Tylko jeden, którego losowo Szukam, ” najlepszy mikrofon internetowy.”Dwa tutaj, powyżej fałdy, są z YouTube.
Omówiłem już podstawy budowania udanego kanału na YouTube. W tym artykule chcę omówić niektóre z zaawansowanych sposobów zwiększenia widoczności wyszukiwania w YouTube.
1. Napisz długie, szczegółowe opisy dla każdego filmu
Chciałeś zaawansowanych wskazówek? OK, więc dołączenie szczegółowego opisu wideo nie wydaje się zbyt zaawansowane, ale wspominam o tym najpierw, ponieważ jest to absolutnie niezbędne.
I może ci czegoś brakuje.
Im dłuższy i bardziej szczegółowy opis Wideo, tym lepiej będziesz w stanie ocenić odpowiednie wyszukiwania.
Oto dlaczego: słowa kluczowe kontekstowe. Słowa kluczowe kontekstowe są sercem wszystkich wyszukiwań Google i YouTube.
Koncepcja jest prosta. Nie próbujesz po prostu znaleźć się w rankingu dla jednego słowa kluczowego o długim ogonie. Próbujesz znaleźć się w rankingu dla różnych luźno powiązanych wyszukiwań, które mogą, ale nie muszą, zawierać dokładną frazę słowa kluczowego, którą kierujesz.
Więc czym się zajmujesz? Tworzysz długi i szczegółowy opis wideo, który nieuchronnie będzie zawierał niektóre lub wszystkie odpowiednie słowa kluczowe.
Poniższy przykład opisu wideo Dove pokazuje, w jaki sposób hashtag i link do strony internetowej mogą być użyte w polu opisu wideo, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.
Ponieważ przechowuje filmy generowane przez użytkowników, YouTube jest często określany jako sieć społecznościowa. Szczegółowe opisy filmów są często oklaskiwane przez społeczność YouTube i mogą pomóc ci zdobyć zwolenników.
Słowa kluczowe Long-tail są równie ważne na YouTube, jak każda inna strona, ponieważ pozwalają one na dostarczenie konkretnych informacji na temat pięciu do siedmiu słów kluczowych terminów poprzez wykorzystanie informacji kontekstowych.
Jenna Marbles zbudowała ponad 16 milionów obserwujących i jest najczęściej subskrybowanym użytkownikiem kobiecym. Marbles wykorzystuje swoje opisy wideo do rozpowszechniania informacji o witrynie, blogu i mediach społecznościowych.
2. Dokładnie zbadaj i wybierz odpowiednie słowa kluczowe dla każdego filmu
Ponieważ filmy YouTube są również przeszukiwania przez Google, ma sens, aby zoptymalizować dla obu wyszukiwarek.
W rzeczywistości YouTube jest drugim po Google jako najczęściej używana wyszukiwarka online. Oto jak wyglądają wyniki wideo na SERP:
Search Engine Journal ma świetny artykuł na temat optymalizacji filmów YouTube zarówno dla YouTube i wyszukiwania Google za pomocą long-tail badania słów kluczowych na Google narzędzie do planowania słów kluczowych.
Te szczegółowe instrukcje wyjaśniają, jak określić, które słowa kluczowe będą działać najlepiej na obu platformach.
Wiedz, że diabeł tkwi w szczegółach. Dodanie jak największej ilości informacji tekstowych do filmu zapewnia zarówno ludziom, jak i robotom (i wszelkim hybrydom, takim jak Stephen Hawking, mogą istnieć) niezbędne informacje kontekstowe.
3. Osadzaj i udostępniaj filmy w miarę możliwości
Bezpośrednie SEO wideo dla kontekstowych słów kluczowych jest wielki (70% wszystkich wyników wyszukiwania Google w 2012 zawarte wideo), ale gdzie YouTube jest bardzo przydatne w hostingu treści wideo jest dla filmów używanych w mediach społecznościowych i Internecie.
Przyciski osadzania i udostępniania wideo są już zawarte w domyślnych opcjach, więc nie musisz nawet robić niczego specjalnego jako twórca, chyba że chcesz ograniczyć dystrybucję w jakikolwiek sposób.
Im więcej stron internetowych, forów, czatów i sieci społecznościowych łączy się z Twoim filmem, tym bardziej prawdopodobne jest, że zostanie znaleziony. Jest to podstawowe linki zwrotne SEO stosowane do treści wideo.
Dodawanie treści wideo do blogów i stron internetowych zwiększa zaangażowanie na wiele sposobów, w które nie wejdę zbyt głęboko, ponieważ broniłem korzystania z wideo na moich blogach.
Ludzie uwielbiają oglądać filmy online, a te akcje są tym, co ostatecznie napędza ruch wideo, dopóki nie stworzy organicznego ruchu w wyszukiwarce.
4. Twórz playlisty tematyczne
Oprócz posiadania filmów jako sposobu na zwiększenie oglądalności, posiadanie list odtwarzania (wyselekcjonowanych list filmów) zwiększa również czas kanału, zaangażowanie, długość wideo i inne ważne wskaźniki KPI, które poprawiają zwrot z inwestycji.
Każdy może utworzyć listę odtwarzania YouTube, klikając ten przycisk:
Gdy znajdziesz się na liście odtwarzania, zobaczysz na niej listę filmów podczas oglądania bieżącego filmu. Następnie możesz poruszać się po liście odtwarzania.
Ten format zapewnia bardziej wciągające wrażenia z kanałów, a tworzenie świetnych list odtwarzania może mieć większy wpływ niż tworzenie filmów. Spotify zbudowało całą markę o wartości 10 miliardów dolarów w obliczu silnej konkurencji ze strony Apple, Pandory, a nawet YouTube ze względu na wyselekcjonowane playlisty.
Oto jak to wygląda:
Playlisty są mocno promowane przez YouTube,a Twoje wideo jest bardziej prawdopodobne, aby być oglądane jako część listy odtwarzania niż samodzielnie w ekosystemie YouTube ponad miliard unikalnych użytkowników miesięcznie 1.
Jednak solowe filmy pojawiają się częściej w wyszukiwaniach Google, więc każdy zapewnia wartość.
5. Obserwuj swoje dane i rozwijaj swoich subskrybentów
Na YouTube posiadanie subskrybentów oznacza posiadanie siły roboczej. Dla marek, firm i organizacji na YouTube, kluczowe wskaźniki do pomiaru sukcesu kampanii marketingu treści wideo są nieco inne. Oto pomysł kluczowych wskaźników, których należy szukać w wideo SEO:
Subskrybenci zwiększają widoki, co może zwiększyć przychody z programu partnerskiego Adsense, ale to tylko projekt poboczny, aby pomóc kanałowi zapłacić za siebie i utrzymać się.
Gdzie Twoje wideo plasuje się w wyszukiwarkach YouTube, wskaźnik klikalności osób, które go oglądają, i współczynnik odrzuceń osób opuszczających po obejrzeniu tylko jednego filmu są prawdziwymi miernikami sukcesu marketingu treści wideo.
Phil Defranco zbudował swoją milionową fortunę na zapleczu 6 milionów+ subskrybentów YouTube. Zachęcanie ludzi do subskrybowania Twojego kanału może szybko zbudować oglądalność dla nowych filmów i pomóc zwiększyć szanse na pojawienie się w SERP YouTube.
6. Optymalizuj Filmy pod kątem odpowiedniej długości
Ludzie, którzy mówią, że długość nie ma znaczenia, są prawdopodobnie zdenerwowani tym, jak krótki jest ich film.
Jeśli tworzysz reklamę wideo, wymóg jest krótszy niż 1 minuta (30 sekund to jeszcze lepiej), ale w przypadku treści wideo potrzebujesz filmów, które najlepiej mają długość 10 minut lub dłużej.
Urządzenie, na którym oglądany jest film, robi różnicę, podobnie jak długość wideo. Na przykład teledyski są zwykle 3-6 minut, co czyni je idealnymi do korzystania z urządzeń mobilnych.
Jeffrey Katzenberg z Dreamworks wyjaśnił podczas dyskusji na temat Super Mobility Week w CTIA, że studia koncentrują się na dostarczaniu 3-5-minutowych klipów wideo z poziomem produkcji Gry o Tron.
Instagram Facebook, Vine lub Instagram jest również często preferowany przy tworzeniu klipów na żywo w innych sieciach społecznościowych.
Oto lista średniej długości wideo z 10 najczęściej udostępnianych Filmów na Facebooku od września 2015:
Dzięki rosnącemu wykorzystaniu wideo mobilnego wystarczy 5-10 minutowy film, a ponad 20 minutowe filmy służą jako namioty do przyciągania widzów.
Niektóre podcasty i vlogi rozciągają się dłużej, ale dopóki nie opanujesz wszystkiego, to są długości, na których powinieneś się skupić.
Pamiętaj, liczy się jakość. Najpopularniejsze filmy są kręcone w rozdzielczości co najmniej 1080p, a na rynku dostępne są zarówno filmy 4k, jak i 360-stopniowe, podczas gdy Telewizory wykraczają poza 8k od tegorocznych targów CES.
Poświęć czas, pieniądze i zasoby, aby profesjonalnie nakręcić, edytować i animować film, aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że będzie on wyświetlany szerzej.
7. Rozważ widoki crowdsourcingowe
Badania rynku jest ważną częścią marketingu, ale do przeprowadzenia tych badań z filmów online jest trudne.
Możesz zabiegać o poglądy, ale musisz pamiętać o wytycznych społeczności YouTube. Niektóre firmy odniosły sukces, korzystając z usług takich jak Mechanical Turk Amazon do crowdsourcingu wyświetleń wideo.
Oto jak to działa:
Zamiast bezpośrednio kupować poglądy, firmy wynajmują platformy crowdsourcingowe do przeprowadzania badań rynkowych: “obejrzyj ten film i daj nam znać, co myślisz, wypełniając tę ankietę.”Każda osoba otrzymuje odszkodowanie $.10 do $1.00 za ich czas.
To badanie rynku zwiększa oglądalność, co pomaga w rankingu filmów, a także zapewnia dodatkową korzyść w postaci setek do tysięcy (bez względu na to, ile zadań crowdsourcingowych wypłacasz) ankiet dotyczących jakości wideo. Ta informacja zwrotna może być nieoceniona w tworzeniu większej ilości treści.
Najważniejszą uwagę jednak zapisałem na koniec.
8. Bądź dokładny
Zacząłem ten artykuł, wspominając o znaczeniu wypełniania wszystkich pól i zamierzam zakończyć tą samą notką, ponieważ jest to tak ważne.
Czy kiedykolwiek zauważyłeś, jak wiele informacji jest zapchanych na opakowaniu wszystkiego, co kupujesz, od cukierków po elektronikę?
Firmy odnoszą sukces, przebijając się przez mnóstwo papierkowej roboty i szlifując w dostarczaniu jak największej ilości informacji. Nie ma przykładu popularnego Youtubera, który nie skrupulatnie etykietuje swoich filmów.
Oto jak wygląda formularz przesyłania filmów na YouTube, z prośbą o Napisy, Język, kategorię, tagi, opisy i inne informacje:
Wypełnij to wszystko za każdym razem przed publikacją, aby zwiększyć widoczność.
Możesz także dodać czas i lokalizację filmowania, włączać/wyłączać komentowanie i oceny, kontrolować, czy film można osadzać w zewnętrznych witrynach, dodawać adnotacje i inne. Obejrzyj kilka filmów na YouTube, a zobaczysz, jak często te funkcje są używane.
Wniosek
Obecność na YouTube jest niezwykle ważna, zwłaszcza z naciskiem na sferyczne treści wideo i wyniki wyszukiwania wideo.
Tworzenie profesjonalnych treści wideo to tylko pierwszy krok.
Uwidocznienie go wymaga skrupulatnego etykietowania i dbałości o szczegóły, aby stworzyć gotowy produkt.