Wiedzieć. Na przykład. Zaufanie.
Znasz już formułę. Kiedy osiągniesz ten święty trifecta, jesteś na dobrej drodze do zarabiania na płatnym kliencie. Możesz nawet zdobyć lojalność tego klienta.
Ale twoi czytelnicy mają bardzo wrażliwe radary śluzu.
Nawet nie musisz być complete slimeball zdyskredytować swoją postać. Problemy z zaufaniem czytelników mogą nie odnosić się do słów, które mówisz lub piszesz — mogą nawet być zapalne przez rzeczy, które ty nie. powiedz.
Oto dziewięć sposobów na utratę zaufania klientów (nawet nie zdając sobie z tego sprawy).
1. Twoja marka robi wszystko, co mówi
Jeśli nie pozwolisz swoim fanom i czytelnikom wchodzić w interakcje z Twoją marką, jesteś po prostu sprzedawcą używanych samochodów.
Być może Twoja strona jest pozbawiona dialogu. Może nie masz bloga, forum lub opublikowanych recenzji swojej firmy. Głos na stronie jest tylko twoje i nikogo innego.
Masz wszystkie odpowiedzi, ale nikt nie miał szansy zadać pytania.
Dlaczego w Twojej witrynie brakuje możliwości interakcji? Być może masz obsesję na punkcie jak najszybszego wyprowadzenia produktu. A może po prostu nie jesteś zainteresowany tym, co klient ma do powiedzenia.
Tak czy inaczej, kiedy Twoja marka robi wszystko, co mówi na twojej stronie, masz przepis na nieufność.
2. Jesteś antyspołeczny
Wiem, wiem. Nie masz czasu na media społecznościowe.
Sprawdziłeś to. Założyłeś nawet kilka kont. Ale po miesiącu dzielenia się swoimi opiniami i ofertami, nie zadzwonił żaden telefon.
Myślisz, że to udowodniłeś-Facebook nie jest wart Polubienia, Twitter jest dla ptaków, a tak naprawdę nigdy nie zorientowałeś się, o co w Google+ chodzi.
Ale nie oszukuj się. Te miliardy klientów, których wybrałeś nie aby połączyć się z mają zamiar znaleźć relacje gdzie indziej.
3. Piszesz dla robotów
Świadomie lub podświadomie ciężka praktyka wypychania słów kluczowych jest pewnym wyzwalaczem nieufności.
Nie komponuj kopii tylko po to, aby przyciągnąć uwagę robotów wyszukiwarek. Nawet jeśli zdobędziesz pożądany ranking, musisz pamiętać, że roboty nie mają portfeli.
Najpierw pisz dla ludzi, a potem dla wyszukiwarek.
4. Nie jesteś pomocny.
Jeśli nie zaoferujesz swojej publiczności ręki, to tak samo, jak całkowicie ich olewasz.
W świecie online najbardziej żarliwi słudzy mają najbardziej lojalnych przyjaciół. Hojny dawca pomocy i porad zwiększa zaufanie, które buduje wspaniałe marki, podczas gdy wstrzymania są pozostawione na zimno.
5. No one ‘ S home
Nic nie mówi” Jesteśmy dla Ciebie zbyt zajęci”, jak strona bez adresu e-mail, numeru telefonu lub adresu.
Jest tylko jeden powód, dla którego chcesz zataić dane kontaktowe swoich klientów, a jest to, jeśli po prostu nie chcesz, aby się z tobą kontaktowano.
I oszczędź swoim odbiorcom przycisku” Czatuj teraz ” na stronie głównej-chyba że naprawdę jest przedstawiciel obsługi klienta, który czeka, aby odpowiedzieć na swoje pytania.
Jeśli chcesz być lubiany i zaufany, musisz pamiętać, że ktoś, kto chce się z Tobą skontaktować, jest prawdopodobnie perspektywą (lub przedstawicielem mediów, który chce dać ci wolną prasę.) Tak czy inaczej, musisz dać im szybki i łatwy sposób skontaktowania się z Tobą.
6. Nigdy się nie mylisz
Firmy to ludzie, a ludzie popełniają błędy. I, jako osoba publiczna, ludzie będą Cię wzywać na twoje błędy.
Jeśli zareagujesz Poprzez obronę (lub wskazując palcami), na pewno zobaczysz, że twój iloraz zaufania spadnie.
7. Twój dom jest w rozsypce
Kiedy wchodzisz do sklepu, który jest brudny i niezorganizowany, prawdopodobnie wyjdziesz i nie wrócisz.
Jeśli Twoja strona jest zaśmiecona i hałaśliwa lub jeśli odwiedzający nie mogą łatwo znaleźć tego, czego szukają, zrobisz złe pierwsze wrażenie. W wielu przypadkach, nigdy nawet nie dostaniesz szansa rozwijać zaufanie.
Czy to już czas na małe sprzątanie?
8. Używasz złych słów
Odwiedzający przychodzą na Twoją stronę, aby przeczytać. Kopia, którą znajdą na twojej stronie, powita potencjalnych klientów, wyłączy ich całkowicie lub w ogóle nie zrobi wrażenia.
Zwroty obejmują błędy ortograficzne, słabą gramatykę, rażące bastardizacje języka, niezdarne rzuty sprzedaży, banały i pełne żargonu bzdury, które ludzie walczą, aby rozszyfrować.
Wyczyść swoją kopię, aby rozwinąć matę powitalną dla odwiedzających.
9. I na koniec, jest Twój stary, jasny, zielony śluz
Zabójcy zaufania, których opisaliśmy powyżej, są zazwyczaj Niewinni. Sprawca prawdopodobnie nie chciał nic złego.
Ale możesz być podejrzaną postacią, próbującą ujść na sucho z czymś, co jest nikczemne …
- Taktyka sprzedaży przynęty i zamiany
- Zawiły drobny druk
- Zbyt agresywne pliki cookie
- Sfabrykowane referencje
- Naruszenia Polityki Prywatności
- Niechciane wiadomości e-mail (spam)
- Trudne (lub brakujące) protokoły anulowania subskrypcji
Wyjaśnijmy to sobie.: Nie rób takich rzeczy. Nigdy.
Te (i wiele innych ich odmian) są oślizgłe taktyki, a niektóre z nich są wręcz nielegalne. Trzymaj się z dala od ” zielonego śluzu.”Zawsze. Na zawsze.
Bądź dobry
Nie możesz błagać, kupować ani pożyczać zaufania. Jeśli tego chcesz, musisz zbudować jeden artykuł, podcast, tweet i nagłówek na raz … a to wymaga wysiłku .
Obecni mieszkańcy sieci mają najbardziej precyzyjnie dostrojone filtry BS w historii publikacji i ręce, które nigdy nie są daleko od przycisku Wstecz.
Więc bądź grzeczny. Bądź etyczny i uczciwy. Bądź obecny.
Bądź jak ludzie, którym ufasz najbardziej — ci, którzy chętnie Ci pomogą.
Naśladuj ludzi, którzy ci pomagają, bo tak trzeba nie tylko dlatego, że jest lukratywny.