Branża e-commerce kwitnie.
Ludzie kupują produkty online bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Prawie wszystko, co można sobie wyobrazić, można kupić w Internecie i dostarczyć do domu. To świetny czas na bycie konsumentem.
Ale jako przedsiębiorca możesz wykorzystać ten szał, tworząc własny sklep ecommerce.
Możesz skorzystać z tej okazji i założyć sklep internetowy z praktycznie dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Podczas gdy technologia ułatwiła konsumentom kupowanie, łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej jest również rozpocząć działalność online.
Jasne, jest kilka rzeczy, które musisz wymyślić. Musisz stworzyć stronę internetową, wybrać platformę ecommerce, wybrać usługę hostingową i nauczyć się promować swoją markę w Internecie.
Ale zanim przejdziesz do przodu i zaczniesz to wszystko, musisz dowiedzieć się, co zamierzasz sprzedać.
Ostatnio rozmawiałem z wieloma przedsiębiorcami, którzy chcą sprzedawać w Internecie, ale po prostu nie wiedzą, co zaoferować. To właśnie zainspirowało mnie do napisania tego przewodnika.
Korzystając z dogłębnych badań i analizy trendów, wymyśliłem listę dziewięciu popularnych produktów, które możesz sprzedać online w 2021 roku. Skorzystaj z tego przewodnika jako inspiracji dla swojego sklepu ecommerce.
1. Artykuły spożywcze
Kiedy większość ludzi myśli o sprzedaży produktów online, automatycznie myślą o nowych gadżetach lub produktach, które są przeznaczone do codziennego użytku w domu. Albo próbują wymyślić coś innowacyjnego, co rozwiąże wspólny problem.
Wydaje się jednak, że ludzie rzadko myślą o sprzedaży żywności.
Konsumenci kupują wszystko w Internecie, więc dlaczego nie zakupy? Jest to coś, z czego każdy korzysta na co dzień.
Spójrz na obecny i przewidywany wzrost sprzedaży artykułów spożywczych online w samych Stanach Zjednoczonych.
Do 2021 roku eksperci przewidują, że stanie się to przemysłem o wartości 30 miliardów dolarów.
Ponadto Branża spożywcza online rozwija się na poziomie 18% rok do roku
Podczas gdy większość zakupów spożywczych nadal odbywa się w fizycznych lokalizacjach sklepów, ruch spożywczy ecommerce jest drogą przyszłości. Jest to więc świetna szansa, aby wskoczyć na pokład, zanim rynek stanie się zbyt nasycony.
Możliwości są tu z pozoru nieskończone. Możesz sprzedawać wszystko, od przekąsek, do produkcji, do gotowych i paczkowanych posiłków.
Ostatecznie w tej przestrzeni można zarobić dużo pieniędzy, jeśli jesteś w stanie wyrzeźbić odpowiednią niszę. Po prostu upewnij się, że kształcisz się na temat prawnych aspektów sprzedaży żywności online, ponieważ przepisy różnią się od sprzedaży innych produktów.
2. Skutery elektryczne
Jeśli mieszkasz w pobliżu dużego amerykańskiego miasta, prawdopodobnie widziałeś wzrost zużycia skuterów elektrycznych w ciągu ostatnich kilku lat.
W zależności od obszaru trend ten pozornie przejął ulice i chodniki.
Firmy takie jak Bird, Lime i Razor są pionierami w branży wynajmu skuterów. Jeszcze większe nazwiska, takie jak Uber i Lyft, weszły do przestrzeni e-skuterów.
Idea współdzielenia hulajnóg jest świetna.
Zasadniczo, rowerzyści po prostu używają aplikacji mobilnej, aby zlokalizować i uruchomić skuter. Następnie jadą do miejsca przeznaczenia i parkują go w dowolnym miejscu. Są one naliczane w zależności od użytkowania, a wszystko jest obsługiwane przez aplikację mobilną.
Wraz z rosnącą popularnością tego trendu wydaje się, że coraz więcej osób chce posiadać skutery elektryczne, a nie tylko korzystać z opcji przejazdu.
W 2018 roku na całym świecie sprzedano około 44 milionów skuterów elektrycznych i rowerów elektrycznych. Oczekuje się, że w 2021 r.liczba ta osiągnie 50 mln.
To świetna okazja do wykorzystania. To dlatego, że wysokiej klasy produkty mogą być sprzedawane po wyższej cenie.
Badania pokazują, że średni koszt skutera elektrycznego wynosi około 300 USD. Ale niektóre wysokiej klasy modele mogą sprzedawać więcej niż dwukrotnie tę kwotę.
3. Słuchawki wirtualnej rzeczywistości
Rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona zyskują na popularności.
Jeśli czytacie mojego bloga na bieżąco, wiecie, że rozszerzona rzeczywistość już znalazła się na mojej liście najlepszych trendów mobilnych, które dominują w 2021 roku. Pisałam również o tym, jak rozszerzona rzeczywistość wpływa na przyszłość SEO.
Ale teraz chcę poświęcić chwilę, aby porozmawiać o możliwości biznesowych dla rynku wirtualnej rzeczywistości. Najpierw wyjaśnię różnice między AR i VR.
AR wykorzystuje Nakładki na ekranach generowanych komputerowo, aby umieścić cyfry w rzeczywistych obrazach. Na przykład AR może być używany na smartfonie do grania w gry takie jak Pokemon Go.
Jak sama nazwa wskazuje, VR przenosi użytkowników do wirtualnego świata, używając bardziej wyspecjalizowanego i wyrafinowanego sprzętu, takiego jak zestaw słuchawkowy VR.
Spójrz na wzrost liczby użytkowników VR i AR w Stanach Zjednoczonych.
Jak widać na wykresie, zarówno użytkownicy VR, jak i AR z roku na rok rosną.
Jest więcej użytkowników AR, proste, ponieważ rozszerzona rzeczywistość jest łatwiejsza w użyciu i nie wymaga specjalnego sprzętu.
Mając to na uwadze, liczba użytkowników zestawów słuchawkowych wirtualnej rzeczywistości nadal rośnie i zdobywa duży udział w rynku w tej niszy.
W 2017 roku w USA było około 11 milionów użytkowników gogli VR. Liczba ta podwoiła się i do 2021 r.osiągnie 26,5 mln użytkowników.
Istnieje wiele potencjalnych konsumentów do kierowania z tym produktem. Według przeglądu zestawu słuchawkowego wirtualnej rzeczywistości przez Verge, Zestawy słuchawkowe VR mają dość przedział cenowy. Niedrogie zestawy słuchawkowe można kupić za mniej niż $100, a modele z wyższej półki za ponad $ 800.
4. Inteligentne głośniki
Tak długo, jak jesteśmy na temat technologii, pomyślałem, że to będzie dobry moment, aby porozmawiać o inteligentnych głośnikach. Jest to kolejny trend, który zyskuje na popularności.
Obecnie w Stanach Zjednoczonych jest ponad 74 milionów właścicieli inteligentnych głośników.
Stanowi to jednak tylko 26% użytkowników Internetu w USA, co oznacza, że w tej przestrzeni wciąż jest dużo miejsca na wzrost.
Chiny mają najbardziej inteligentnych właścicieli głośników na świecie, z 85 milionami. Ale to stanowi zaledwie 10% wszystkich użytkowników Internetu w kraju. Ponownie dowodzi to wysokiego globalnego popytu na produkt, z mnóstwem miejsca na wzrost w tej kategorii.
Mówiąc o wzroście, spójrz na liczbę gospodarstw domowych w Ameryce, które mają inteligentny głośnik.
W latach 2017-2018 odnotowano wzrost o 78%.
Tu są bardziej szalone statystyki. Ponad połowa właścicieli inteligentnych głośników ma dwa lub więcej urządzeń.
Oznacza to, że obecni właściciele inteligentnych głośników nadal są dla Ciebie potencjalnymi klientami. Ten produkt to świetna okazja do sprzedaży online za pośrednictwem sklepu ecommerce.
5. Produkty Vapor
E-papierosy i elektroniczne Waporyzatory, lepiej znane jako “vapes”, stają się coraz bardziej popularne.
Istnieje kilka różnych komponentów do produktów vapor. Istnieje samo urządzenie, które działa poprzez ogrzewanie ciekłego roztworu. Następnie są aromatyzowane płyny, zwykle zawierające nikotynę. Ponadto istnieją również inne akcesoria, a te produkty mają różne kształty i rozmiary.
Żeby było jasne, nie jestem tu, by mówić o zagrożeniach zdrowotnych związanych z wapowaniem czy czymś w tym rodzaju. Nie zachęcam też do używania e-papierosów czy produktów nikotynowych.
Ale jak każdy inny produkt na tej liście, po prostu identyfikuję trendy rynkowe i dzielę się informacjami z Tobą. Te trendy mówią mi, że to gorąca Kategoria.
Oczekuje się, że do 2023 r.globalny rynek oparów osiągnie 43 mld USD. To 15% rocznego wzrostu przez pięć lat. Liczby są imponujące, aby pozostać najmniej.
Zdecydowanie istnieje rynek dla tego produktu i mnóstwo pieniędzy, które można zarobić, sprzedając produkty vapor online. Po prostu upewnij się, że przestrzegasz wszystkich przepisów prawnych związanych ze sprzedażą vapów i akcesoriów za pośrednictwem sklepu ecommerce.
6. Biżuteria
Biżuteria to kolejna kategoria produktów z pozornie nieskończonymi możliwościami sprzedaży online.
Możesz kierować reklamy do mężczyzn, kobiet, dzieci i nastolatków za pomocą wysokiej klasy diamentów, niskich pierścieni i wszystkiego pomiędzy. Istnieje tak wiele opcji dla produktów i celów w tej branży.
Plus, można nawet zrobić biżuterię ręcznie. Ponad 2 miliony ręcznie robionych produktów jubilerskich jest sprzedawanych na Etsy.
Badania pokazują, że oczekuje się, że globalny rynek biżuterii Online wzrośnie w CAGR prawie 16% od teraz do 2022.
Według Shopify, ecommerce stanowi tylko 4-5% całej sprzedaży biżuterii na całym świecie. Oczekuje się jednak, że do 2021 r.liczba ta wyniesie 10-15%.
Co to znaczy? Sprzedaż biżuterii, podobnie jak większość produktów, zaczyna trend w kierunku ecommerce. W nadchodzących latach jest tak wiele miejsca na wzrost dzięki tej kategorii produktów.
7. Kursy cyfrowe i materiały do nauki
Nie zawsze musisz sprzedawać namacalne produkty w swoim sklepie ecommerce. Możesz również sprzedawać towary cyfrowe, takie jak e-booki lub Kursy online.
Jest to kolejna dynamicznie rozwijająca się branża.
Według Forbesa, branża e-learningowa ma osiągnąć 325 miliardów dolarów do 2025 roku.
Jest tu również wielu potencjalnych klientów. W rzeczywistości 77% korporacji w USA korzysta z narzędzi do nauki online. E-learning zwiększa wskaźnik retencji nawet o 60%.
Więc jeśli jesteś w czymś dobry, wykorzystaj to. Ucz innych, jak robić to, co wiesz najlepiej.
Treści produktowe, takie jak blogi, e-booki i filmy. Następnie sprzedawaj te cyfrowe towary online.
Najlepsze w tym jest niskie koszty. Jedynymi kosztami będzie prowadzenie witryny, przetwarzanie transakcji i twój czas. Wszystko inne to zwykły zysk.
8. Drony
Rynek dronów podzielony jest na dwie kategorie.
- Konsument
- Komercyjne
W rzeczywistości istnieje również kategoria wojskowa, ale nie jest to tak naprawdę istotne dla celów e-commerce.
Chociaż możesz ulec pokusie, aby po prostu skierować na przeciętnego Joe, który chce płynąć dronem po swojej okolicy, możesz również rozważyć rynek komercyjny. Sprawdź rozwój komercyjnych dronów na przestrzeni lat.
Oczekuje się, że do 2025 r.globalny rynek komercyjnych dronów wzrośnie o około 700%. Teraz jest czas, aby przejść na ten trend, aby uzyskać swój udział w akcji.
Nadal możesz ścigać konsumentów. Sprzedaż jednostkowa dronów osobistych dominuje w 94% rynku. Stanowi to jednak tylko 40% całkowitego udziału w przychodach, ponieważ komercyjne drony są zazwyczaj wycenione wyżej.
9. Odzież i Dodatki
Może to wydawać się proste, oczywiste lub nudne, ale przemysł odzieżowy online jest ogromny.
Ale aby odnieść sukces tutaj, na pewno trzeba iść po niszy. Próba sprzedaży komukolwiek i każdemu będzie zbyt konkurencyjna, aby przetrwać.
Do 2023 r.przychody z internetowej odzieży, obuwia i akcesoriów w USA mają przekroczyć 145,7 mld USD. To wzrost z 93 miliardów dolarów w 2017 roku.
58% Amerykanów kupiło odzież przez Internet.
Ponownie, jest to kolejna branża, w której masz mnóstwo opcji. Istnieją różne typy ludzi do kierowania, i niezliczone opcje produktów do sprzedaży w różnych punktach cenowych. Ostatecznie, jest dużo pieniędzy do zarobienia na sprzedaży ubrań w Internecie.
Wniosek
Nigdy nie było lepszego czasu na sprzedaż produktów online. Założenie sklepu ecommerce jest łatwe,a konsumenci coraz częściej kupują produkty w Internecie.
Ale co należy sprzedawać w Internecie?
Użyj tej listy jako odniesienia. W przeciwieństwie do innych podobnych postów, które znajdziesz w Internecie, poświęciłem czas na badanie branż i trendów. Nie wyciągałem losowych produktów z powietrza.
Dlatego te informacje są tak cenne. Jeśli możesz skonfigurować swój sklep ecommerce wokół tych trendów, ma on znacznie większą szansę na sukces.