8 Więcej nawyków wysoce skutecznych blogerów

Czy kiedykolwiek czujesz, że twój blog się plateaued?

Jakbyś uderzył w jakiś blogowy garb, o którym nie możesz zapomnieć?

Około rok temu napisałem nawyki 8 wysoce skutecznych blogerów tutaj na Copyblogger.

Praktykuję te nawyki i nadal widzę ogromne ulepszenia w moim pisaniu – ale niektóre nawyki przychodzą bardziej naturalnie niż inne.

Dzięki tej ciągłej walce, zidentyfikowałem 8 więcej nawyki, aby pomóc utrzymać się na szczycie nieustannej gry blogowania i pisania, aby przezwyciężyć te garby i wrócić do pracy, która ma znaczenie.

Myślę, że te nawyki 8 pomogą Ci osiągnąć cele blogowania i content marketingu:

1. Skuteczni blogerzy podejmują ryzyko

Większość odnoszących sukcesy blogerów ma jedną wspólną cechę: rozpoczęli blogi, które zawiodły.

Nie przestają próbować nowych rzeczy przy pierwszym powiewie sukcesu, ich blogi ewoluują i zmieniają się, aby poruszać się z duchem czasu i czytelnikami.

Musisz być odważny, gdy zaczniesz blogować, a następnie podejmuj to ryzyko i wprowadzaj Innowacje.

Nie każdy pomysł zadziała.

Wiele z nich zawiedzie, ale jeśli nie będziesz podejmować ryzyka i próbować nowych rzeczy, twój blog będzie przestarzały, a czytelnicy się nudzą.

2. Skuteczni blogerzy są kreatywni

Jeśli jesteś gotowy podjąć ryzyko, musisz wymyślić kreatywne pomysły.

W miarę upływu czasu może być trudniej wymyślić i działać na nowe pomysły, które wciąż dodają wartość do Twojego bloga.

Ważne jest, aby zachować kreatywność, a następnie dostroić te pomysły, które mają nogi.

Jeśli chcesz być naprawdę kreatywny, musisz nadal podejmować działania i rozwijać grubą skórę.

3. Skuteczni blogerzy są naprawdę namiętni

Pasjonuje Cię to, co robisz, prawda?

Ale cały pomysł bycia pasjonatem swojej niszy jest takim banałem, widzę, że zaraz pominiesz ten kawałek.

Tak, możesz wiedzieć, że pasjonujesz się swoim tematem — ale musisz upewnij się, że czytelnicy też o tym wiedzą.

Musisz upewnić się, że Twoja pasja wyskoczy z ekranu z bloga, strony na Facebooku i konta na Twitterze, aby Twoi czytelnicy uwielbiali spędzać z tobą czas i nie zwracali na siebie uwagi ani nie interesowali się gdzie indziej.

4. Skuteczni blogerzy są widoczni i angażujący

Zawsze jestem zdumiony, jak wielu nowych blogerów postrzega komentarze jako ból szyi.

Wygląda na to, że postrzegają komentarze jako coś, co tylko pochłania ich czas.

Skuteczni blogerzy widzą swoich czytelników bloga jako ciekawych ludzi, których naturalnie chcesz do interakcji z nimi. Odpowiadają na komentarze na swoich blogach i rozmawiają z czytelnikami w innych mediach społecznościowych, ponieważ je cenią.

Najlepsi blogerzy koncentrują się na tworzeniu silnych treści, które rezonują z ich czytelnikami. Nie boją się prowokować ani dzielić się osobistymi historiami. Mają ten wyjątkowy głos i punkt widzenia, który tworzy lojalność czytelników.

Skuteczni blogerzy naprawdę rozmawiać z ludźmi. Pokazują, że im zależy i angażują swoich czytelników, a nie tylko przechodzą przez ruchy sieciowe, ponieważ trzeba to zrobić.

5. Skuteczni blogerzy są zdyscyplinowani i zorganizowani

Jeśli masz jedną z tych cech, jesteś na dobrej rzeczy.

Jeśli masz oba, zajdziesz daleko.

Najlepsi blogerzy są w stanie skupić się na dużym obrazie i mają dyscyplinę, aby się jej trzymać.

Zorganizowali systemy z kalendarzami redakcyjnymi zaplanowanymi z wielomiesięcznym wyprzedzeniem, listami kanałów RSS do czytania blogów i terminami dla nowych produktów, które opracowują.

Podobnie jak wiele dobrych cech, nie zamierzasz z dnia na dzień zdyscyplinować i zorganizować, ale jeśli będziesz nad nimi pracować i nadal poprawiać swoją produktywność, Twoje blogowanie poprawi się.

6. Skuteczni blogerzy są świadomi siebie

Wiedzą, jakie są ich mocne i słabe strony, i jak pracować z nimi (lub za ich pośrednictwem), aby osiągnąć swoje cele.

Musisz znać swoje ograniczenia i nauczyć się delegować zadania, których nie możesz zrobić dobrze lub nie lubisz, ludziom, którzy mogą zająć się nimi skuteczniej niż ty.

Rzeczy takie jak projektowanie blogów, problemy techniczne lub edycja mogą być przekazywane innym osobom lub organizacjom.

Jeśli nie jesteś urodzonym pisarzem, możesz nawet zapłacić komuś, aby ghost napisał dla Ciebie posty na blogu.

7. Efektywni blogerzy korzystają z różnych mediów

W 1995 roku zapisałam się na studia magisterskie na kierunku projektowanie interaktywnych multimediów.

Spędziliśmy dużo czasu, zastanawiając się, które media najlepiej przekażą nasze pożądane rezultaty.

Spędziliśmy wiele dni zastanawiając się, czy dany punkt będzie najlepiej nauczany za pomocą wideo, obrazów lub tekstu.

Ale w prawdziwym świecie to tak nie działa. Blogerzy rządzą się budżetem i ograniczeniami czasowymi.

Łatwo jest trzymać się tekstu i mieć nadzieję na najlepsze, ale coraz więcej blogerów zwraca się do wideo, audio i innych.

Wideo nie musi być trudnym przedsięwzięciem i nie musi kosztować ręki i nogi. Jest to potężny sposób na przekazanie swojego punktu lub uczynienie go bardziej dostępnym dla czytelników.

Nic nie spersonalizuje Ciebie i Twojego bloga lepiej niż wideo, nawet jeśli jest to tylko dwuminutowa produkcja nakręcona na Twoim iPhonie.

8. Efektywni blogerzy dywersyfikują swoje dochody

Posiadanie wielu strumieni dochodów to dobry pomysł w każdej firmie.

To kluczowe, jeśli chcesz zarabiać na blogach. Chroni cię, jeśli jeden strumień dochodów nie powiedzie się i pozwala bezpiecznie przetestować nowe sposoby zarabiania pieniędzy.

Istnieje wiele sposobów na zbudowanie firmy wokół dobrego bloga. Możesz użyć swojego bloga, aby zbudować swój profil, sprzedawać swoje usługi, otwierać nowe możliwości kariery lub współpracować z odpowiednimi osobami w celu opracowania oprogramowania lub kursów instruktażowych.

Jeśli zwiększyłeś czytelnictwo i zbudowałeś z nimi zaufanie i autorytet, możesz zarabiać bezpośrednio na swoim blogu, sprzedając reklamy, oferując sponsorowane posty na blogu lub zostając partnerem. (Nie są to preferowane modele Copybloggera, ale działają dobrze dla wielu blogerów.)

Połączenie niektórych lub wszystkich powyższych zwiększy dochody generowane przez twój blog, bezpośrednio lub pośrednio.

Nie chodzi o to, co się dzieje, ale o to, jak się na tym zachowujesz

Niezależnie od tego, jakie nawyki robisz lub nie posiadasz obecnie, jedna rzecz jest nieunikniona, jeśli chodzi o skuteczne blogowanie: nierówności i zakręty będą pojawiać się regularnie. Dotrzesz do płaskowyżu, którego nie będziesz w stanie złamać.

Jedynym sposobem na przezwyciężenie tych garb i przez te płaskowyże jest prowadzenie blogów, powolne dostosowywanie swoich nawyków i ciągłe uczenie się i stosowanie nowych technik, które działają dla ciebie.

Problem nie polega na tym, że pojawiają się te wyzwania, ale na tym, że nie stawiamy im właściwego czoła.

Czy możesz dodać jakąś mądrość do tych nawyków 8 wysoce skutecznych blogerów? Daj nam znać o swoich własnych skutecznych nawykach w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts