7 wydawcy e-maili czerpiący zyski ze skrzynki odbiorczej

Najstarsza forma mediów społecznościowych jest nadal najsilniejsza dla wydawców internetowych.

Nie, Nie mam na myśli Friendster.

Pierwszy e-mail został wysłany w 1971 roku i zdecydowanie nie zawierał żadnych ofert “tylko dzisiaj” na telewizory z płaskim ekranem ani zniżek na Indyjskie jedzenie.

Instagram Facebook, Google +, Twitter, Instagram, Pinterest, Facebook, media społecznościowe, są szybszymi i bardziej seksownymi platformami, takimi jak media społecznościowe.

Ale co minutę około 170 milionów e-maili jest wysyłanych przez około 3,3 miliarda kont na całym świecie, a około 100 dziennie trafia do twojej skrzynki odbiorczej.

Jak ta starożytna technologia może napędzać zyski biznesu w Internecie?

Rzućmy okiem …

Responsywna lista e-mail jest znacznie cenniejszym zasobem niż Obserwujący Twitter

Trick do e-mail marketingu, który działa, nie jest wcale sztuczką, jest podstawą każdej proftable strategii content marketingu.

Zaczyna się od abonenta, a jedna rzecz że abonent chce w momencie ON lub ona znajdzie swoją stronę internetową.

Widzisz te widoczne pola “Zarejestruj się” na każdej inteligentnej stronie nie bez powodu. Proszą o Twoją zgodę na pogłębienie rozmowy o tym, czego szukasz, w znacznie bardziej spersonalizowanym otoczeniu.

Twoja perspektywa jest tym, co legendarny copywriter Robert Collier nazywa ” człowiekiem w pędzącym pociągu.”

Widzimy coś błyszczącego przez okno, gdy przyspieszamy przez ogromny bałagan w krajobrazie mediów społecznościowych, ale nie szukamy długo, ponieważ new thing jest już na naszych peryferiach.

Sama uwaga nigdzie cię nie zaprowadzi. To jest sekret, że tak wielu udanych marketingu e-mail nauczyli. Utrzymanie Uwaga Twojej perspektywy jest tam, gdzie przychodzi ciężka praca.

Robert Collier zwraca uwagę:

Sukces jest sumą małych wysiłków, powtarzanych dzień w dzień.

Przyjrzyjmy się skutecznym wydawcom e-maili 7, którzy codziennie dostarczają tego rodzaju treści …

1. Thrillist

Thrillist to darmowy codzienny e-mail, który wykorzystuje mieszankę treści i handlu, aby rozmyć linie tradycyjnych mediów. Tworzą relacje jeden na jeden ze swoją publicznością złożoną z 20 facetów, aby zaprezentować “fajne rzeczy”, zlokalizowane przez city delivery.

Ben Lerer, założyciel Thrillist Media Group, która obecnie reklamuje publiczność ponad 4 milionów, a przychody ponad 50 milionów dolarów powiedział:

Gdy ktoś subskrybuje, regularnie zaprasza Cię do swojej skrzynki odbiorczej …

Ich innowacyjne podejście do codziennych treści wydaje się działać całkiem dobrze dla nich.

2. HARO

Peter Shankman założył HARO (Help a Reporter Out)jako skromny serwis pomagający dziennikarzom połączyć się ze źródłami.

Kiedy HARO wyrosła z domu na Facebooku, Shankman zabrał ją do codziennej listy e-mailowej, która wzrosła do ponad 100 000 subskrybentów i wkrótce zaczęła zmieniać model branży PR, w jaki reporterzy znaleźli źródła historii.

Rezonował na tyle ze zmieniającymi się pływami, że w 2010 roku został nabyty za bardzo atrakcyjną liczbę.

3. Wartość Dzienna

DailyWorth, codzienny e-biuletyn finansowy, który umożliwia kobietom “oszczędzać więcej + mądrzej wydawać”, wylądował na stronach internetowych Forbes Top 100 dla kobiet.

Zebrała ponad 3 miliony dolarów finansowania inwestorów na sile swoich subskrybentów 200,000+.

Założyciel Amanda Steinberg mówi:

E-biuletyny to świetny biznes, ponieważ podążają za sprawdzonymi, wysoce skalowalnymi modelami, które ułatwiają koncentrację.

4. Idealny Zgryz

Ideal Bite zaczęło się jako codzienny biuletyn e-mailowy, który wykorzystał rosnące zapotrzebowanie na “ekologiczne” produkty i Usługi spożywcze.

Disney złapał i podniósł stronę za około 15 milionów dolarów, prawdopodobnie ze względu na rosnącą liczbę świadomych matek w kluczowej grupie demograficznej.

5. GeekChicDaily

GeekChicDaily stał się szalenie popularnym e-mailem opt-in listy nerdów 425,000 z know-how, które przyciągnęły dużych inwestorów.

Połączyli siły z Nerdist Industries, aby stworzyć geekdom-juggernaut, który sięga milionów i został nazwany jedną z najbardziej wpływowych marek na Twitterze przez Time Magazine.

6. Rowerek Trójkołowy Czerwony

Red Tricycle oferuje zlokalizowaną treść za pośrednictwem e-biuletynu skierowanego bezpośrednio do nowych rodziców szukających zabawnych rzeczy do zrobienia ze swoimi dziećmi.

Szybko rosną na sile swoich prawie 400 000 subskrybentów, a ostatnio znaleźli dużych inwestorów, takich jak przedsiębiorca Jason Calacanis.

7. Daily Candy

Daily Candy dostał skok na e-mail, kiedy zaczęli oferować swój styl doświadczony e-biuletyn dla młodych kobiet w 2000.

8 lat później zostały kupione przez Comcast za oszałamiające $ 125,000,000 na sile ich 2,5 miliona subskrybentów.

Co łączy wszystkie te biuletyny e-mailowe?

Niezaprzeczalna wartość oraz pozwolenie na dostarczenie.

Psycholog Susan Weinschenk przypomina nam, że nasze perspektywy są zasadniczo “zamknięte” w poszukiwaniu cennych informacji i cennych usług.

Jako marketerzy treści, im łatwiej jest potencjalnym klientom uzyskać naprawdę wartościową zawartość plików cookie, tym bardziej uzależniają się (w dobry sposób) od angażowania się w wymianę wartości.

W badaniu 2012 przeprowadzonym przez ExactTarget, 91% respondentów powiedział, że sprawdzane ich e-mail codziennie, a 77% twierdził, że e-mail był ich preferowanym kanałem dla ” wiadomości promocyjnych na podstawie zgody.”

Drugie miejsce zajął direct mail w wysokości aż 9%.

Stary dobry Facebook taktowany na 4%.

Większe zaangażowanie oznacza wyższe współczynniki konwersji

W dość tępym frazowaniu internetowego marketera Dereka Halpern:

Jeśli nie budujesz listy mailingowej, jesteś idiotą.

Zacznij już dziś.

  • Zbadaj swoją publiczność, zanim kiedykolwiek uderzysz Wyślij. Poznaj swoją niszową i Demograficzną zimę.
  • Upewnij się, że oferujesz jakąś wymianę wartości za kurczącą się ilość wolnego czasu. Widzieliśmy, jak Groupon dobrze zmodyfikował prostotę kuponów e-mail, przynajmniej na jakiś czas. Czy można wprowadzać innowacje w inny sposób?
  • Zlokalizuj swoje treści, aby głębiej połączyć się z mniejszą publicznością, w przeciwieństwie do płytkich relacji z publicznością “catch-all”.
  • Twórz zwięzłe i łatwe do strawienia treści e-mail (zobacz: Copywriting 101).
  • Kiedy budujesz zaufanie, oferując cenne treści, możesz zamienić cenną uwagę odbiorców w długoterminowe zainteresowanie, które napędza powtarzający się ruch.

W skrócie: e-mail marketing jest nadal najbardziej opłacalnym i opłacalnym sposobem dostarczania prawdziwej wartości odbiorcom, którzy tego chcą.

W kolejnej odsłonie E-mail Marketing, który działa, przyjrzymy się wewnętrznym działaniom kampanii e-mailowej, która zaatakowała Biały Dom, zobaczymy, jak można wykorzystać dane śledzące, aby zwiększyć liczbę odbiorców i dowiemy się, dlaczego retoryka nie musi być brudnym słowem.

Nie przegap tego, Pobierz aktualizacje Copyblogger dostarczane przez e-mail lub RSS tutaj.

I pamiętaj, aby wrzucić własne historie e-mail marketingowe do komentarzy …

Total
0
Shares
Related Posts

The Power of Less

Właśnie skończyłem czytać nową książkę Leo Babauty The Power of Less. Mówiąc najprościej, jest cudowny i myślę, że…