W tym tygodniu na The Lede …
- 44 musi przeczytać zasoby na temat Content Marketingu
- 10 powodów, dla których kochamy tworzyć [i czytać] listy
- Jak stworzyć udany kalendarz redakcyjny
- Brudny Mały Sekret Nocnego Sukcesu
- Jak Zoptymalizować Marketing Na Twitterze
- Plusy bycia zwyczajnym i oczywistym
- Jason Fried o marketingu poprzez dzielenie się
Jeśli chcesz zdobyć więcej przydatnych linków (niż siedem, które tutaj podkreślamy) co tydzień, śledź @copyblogger na Twitterze.
//
44 musi przeczytać zasoby na temat Content Marketingu
Możemy owinąć The Lede w tym tygodniu tylko z tym linkiem. Podzielone na PRZYDATNE KATEGORIE, takie jak” Jak rozpowszechniać treści”,” zwrot z inwestycji w Content Marketing “i” pomysły na Content Marketing”, Mr.Work I MR. Siu będą cię czytać i uczyć się przez dobry tydzień. Przynajmniej.
//
10 powodów, dla których kochamy tworzyć [i czytać] listy
Kolejna świetna lista, dlaczego kochamy listy. Jak powiedziałby Pan Clark, “Metafabulous”. Chociaż nadal jest pogardzana, oczerniana i szkalowana przez tych, którzy bardziej interesują się pseudointellectualnymi rodowodami niż tym, co faktycznie działa w komunikacji międzyludzkiej, lista pokorna trwa dalej. To był wierny literacki przytułek od tysięcy lat i będzie nim aż do dnia, w którym wszyscy przestaniemy czytać.
//
Jak stworzyć udany kalendarz redakcyjny
Jednym z najtrudniejszych aspektów każdego dobrego biznesu opartego na content Marketingu jest … plan treści. Jeśli tego nie przemyślisz, możesz łatwo zboczyć z tematu, pisać losowo i dezorientować odbiorców. Dobry kalendarz redakcyjny może przejść długą drogę w kierunku uniknięcia tego, a ten artykuł idzie długą drogę w kierunku utworzenia.
//
Brudny Mały Sekret Nocnego Sukcesu
Jesteśmy, jako kultura, uzależnieni od mitu o nocnym sukcesie. We all wiedzieć że to mit, ale trwamy w naszej wierze. Niech ten artykuł Pana Linknera zatonie i będzie pocieszającym przypomnieniem, że nie jesteś sam w swojej długiej walce o coś wielkiego.
//
Jak Zoptymalizować Marketing Na Twitterze
Ms. Buyer oferuje niezwykle przydatny artykuł na temat podstaw gromadzenia go razem na Twitterze. Część z tego będzie dla Ciebie elementarna, część może być starą czapką. Tak czy inaczej, jest to dobry Mini-kurs odświeżający, jak znaleźć się na stronie małego niebieskiego ptaka.
//
Plusy bycia zwyczajnym i oczywistym
Uwielbiam ten artykuł. Biorąc stronę publiczności pierwszy, Pan Bhargava daje dobry argument przeciwko treściom, które sprzyjają podstępnym, mądrym i po prostu zabawnym. Zwyczajne i oczywiste – choć niekoniecznie seksowne — sprzedaj.
//
Jason Fried o marketingu poprzez dzielenie się
Moim zdaniem najlepszy link tygodnia. Obejrzyj to trzy razy. Zastosuj to w praktyce. Jeśli to dostaniesz, dostaniesz content marketing. Jeśli zdobędziesz content marketing, wygrywasz.
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Copyblogger “Sekret” do tworzenia lepszych treści
- Case Study: jak tchnąć nowe życie w zmęczonego starego bloga
- Czy Ruch Na Pintereście Jest Bezwartościowy?
- 5 trudnych realiów zarabiania w Internecie
- 5 Rodzaje perspektyw Można Spotkać w Internecie, i jak sprzedać do każdego z nich
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.