Jaka jest najlepsza pora dnia, aby opublikować tweeta lub wysłać e-mail?
Prosty sposób na generowanie niekończących się pomysłów na posty na blogu.
Jak być dobrym w zarabianiu pieniędzy.
Śledź @ copyblogger na Twitterze, aby pobrać te linki (i więcej) co tydzień.
To jest The Lede …
//
Tweetuj późno, napisz wcześniej i nie zapomnij o sobocie
Opinie na temat tego, co działa najlepiej w jakim dniu i o jakiej godzinie-w odniesieniu do mediów społecznościowych-są nieograniczone. Dwóch “ekspertów” da ci pięć odpowiedzi. Jednym z remedium na tę komedię błędów jest wykorzystanie dane, co dokładnie Pan Phelps (przez Pana Zarrellę) przedstawia w tym artykule.
//
How Luther Went Viral: a 16th Century Social Media Strategy
Sławny post Marcina Lutra na blogu 95 tez o sile i skuteczności odpustów używałem bardzo surowego systemu zarządzania treścią-gwoździa, kawałka papieru i drzwi kościoła. Nie lekceważ tej działalności wydawniczej jako ciekawostki sprzed 500 lat, udane rozpowszechnianie orędzia Lutra ma wiele do nauczenia nas o naszym własnym społecznym, multimedialnym świecie.
//
8 artykułów Content marketingowych, które powinieneś przeczytać w 2011 roku
Termin “Content Marketing” prawie zniknął. Ale to bez znaczenia w porównaniu do tego, co może zrobić inteligentna strategia content marketingu dla Twojej firmy lub pomysłów. Oto 8 ważnych artykułów marketingowych, które powinieneś zdobyć w zeszłym roku, ale mogły cię ominąć.
//
Malcolm Gladwell o Late Bloomers
Jeśli kiedykolwiek rozpaczałeś, że spóźniłeś się na autobus, że Piaski Czasu przeszły za daleko przez Twoją klepsydrę, lub że następnym razem stracisz rozum, gdy przeczytasz artykuł o 20-letnim prezesie, który zbudował najgorętszy startup w dolinie … odwagi. Jeśli jesteś późno bloomer w biznesie lub w życiu, jesteś w dobrym towarzystwie. Bardzo dobre towarzystwo.
//
8 strategii e-mail dla Twojej firmy
Pan Keath zapewnia niezwykle pomocny przegląd podstawowych strategii e-mail marketingowych 8, a także plusy i minusy każdego z nich. Jeśli myślisz o poczcie e-mail, najpierw przeczytaj to zestawienie.
//
Jak wygenerować roczne pomysły na treści w ciągu godziny
To jest powszechne, aby natknąć się na pozornie niewiarygodne nagłówki w Internecie. Sensacja przyciąga tłum. To nie jest jeden z tych nagłówków. Pan Alsopp składa roszczenie przeciwne śmierci z wysokiego drutu, a następnie w pełni spełnia tę obietnicę w tym oszałamiająco użytecznym artykule.
//
Jak dobrze zarabiać
Pragmatyczna rada od człowieka, który udowodnił, że wie, jak przynieść do domu bekon.
//
Przegapiłeś ostatnio coś na Copybloggerze?
- The Best of Copyblogger 2011
- 5 lekcji, których możesz nauczyć się od zapierającej dech w piersiach Obsługi Klienta
- 10 Wspaniałe Kreatywne Pisanie Blogów
- 31 Pro Porady na udany, satysfakcjonujące, i szalenie opłacalne 2012
- 15 blogów Copywritingowych I Content marketingowych, które zarobią więcej pieniędzy
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.