W tym tygodniu na The Lede …
- 13 sposobów, aby generacja pomysłów stała się codziennym nawykiem
- 10 znaków, że zatrudnisz odpowiedniego copywritera
- RSS: Twój monitoring mediów społecznościowych tajna broń
- Konwertuj więcej odwiedzających z postu gościa za pomocą tych hacków strony docelowej 10
- Mistrz Jedi podejście do Content Marketingu, który konwertuje
- Twitter kontra Facebook: krótkie studium przypadku w budowaniu zaufania
- 20 wskazówek Stephena Kinga, jak zostać przerażająco dobrym pisarzem
Jeśli chcesz zdobyć więcej przydatnych linków (niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień), śledź @ copyblogger na Twitterze .
//
13 sposobów, aby generacja pomysłów stała się codziennym nawykiem
Słyszałeś kiedyś o pomyśle Thomasa Edisona? Siadał na kanapie z głową w ręku, opierał się na łokciu, trzymając kilka łożysk kulkowych. Pozwalał sobie dryfować do snu – aby pozwolić jego podświadomemu umysłowi pracować nad jego pomysłami — a kiedy dryfował zbyt daleko w głęboki sen, łożyska spadały na podłogę i budziły go. Legenda mówi, że powtarzał to przez cały dzień. Uznaj to za numer 14 i przejdź do artykułu pani Jones za 13 więcej …
//
10 znaków, że zatrudnisz odpowiedniego copywritera
Czy płacisz za dużo za copywritera (prawdopodobnie nie)? Za mało (prawdopodobnie)? Czy pisarz, na którego patrzysz, jest hakerem z teczką pełną buzzwords w mediach społecznościowych, czy profesjonalistą, który wie, co naprawdę się liczy (np. odpowiednia oferta jest ważniejsza niż idealna kopia)? Jeśli w przeszłości mieliście takie pytania, przeczytajcie listę, którą przygotował pan Robisch. To zajmie ci długą drogę do znalezienia dobrego copywritera, który wie, co robi.
//
RSS: Twój monitoring mediów społecznościowych tajna broń
Kto powiedział, że RSS nie żyje? Wielu ludzi, ale The Lede byłoby o wiele trudniej biegać bez naszego starego, nigdy-nie-do-końca-go-do-primetime przyjaciela. Być może nadal używasz czytnika RSS, aby złapać najnowsze posty na blogu w swojej branży, ale być może przegapiłeś tę fajną implementację, którą przywołuje Pani Seiter — Monitorowanie sieci społecznościowych. Zamiast biegać między wszystkimi kontami, Przenieś wszystkie tweety, aktualizacje, piny i odpowiedzi w jedno miejsce. Feels like 2006 all over again, feels good …
//
Konwertuj więcej odwiedzających z postu gościa za pomocą tych hacków strony docelowej 10
Zdobycie tego gościa piszącego na wpływowej stronie, która jest odpowiednia dla Twoich celów, to wygrana. Ale co robisz z ruchem, który w rezultacie uderza w Twoją witrynę? Jeśli się nie przekonwertuje, nie jesteś lepszy niż gdybyś w ogóle nie napisał tego postu gościa. Pan Patel daje konkretne sposoby 10, aby przekształcić kawałek tego ruchu w Klientów, subskrybentów i / lub stałych czytelników.
//
Mistrz Jedi podejście do Content Marketingu, który konwertuje
Ludzie opowiadają historie przez cały dzień. Mówimy je sobie i mówimy sobie nawzajem. Ludzie też muszą usłyszeć historyjki, tak nas okablowano. Niezależnie od tego, czy opowiadasz, czy nie, Świat słyszy historię o Twoim produkcie, usłudze lub pomyśle. W tym artykule, Pan Clark zabiera nas kilka dekad-i kilka tysięcy lat-w celu znalezienia szablonu opowiadania, który działa.
//
Twitter kontra Facebook, krótkie studium przypadku w budowaniu zaufania
Możesz mieć wszystkich użytkowników na świecie. Możesz zdobyć całą prasę, do której media mają atrament. Możesz zbudować jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, jakie kiedykolwiek powstały, ale jeśli nie masz zaufania, nie masz nic. A jeśli ty do miej to, nie będziesz potrzebował tego całego gówna, aby zbudować dochodowy biznes.
//
20 wskazówek Stephena Kinga, jak zostać przerażająco dobrym pisarzem
Pan Morrow analizuje i analizuje jedną z najlepszych książek o pisarstwie, jaką kiedykolwiek napisano. Jeśli odrzuciłeś Stephena Kinga jako amerykańskiego hakera horroru: 1) mylisz się, a 2) tracisz okazję do nauki od mistrza. Więc przestań, przeczytaj ten post, a potem idź po Na Piśmie.
//
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Prosty Plan pisania jednego potężnego kawałka treści Online na tydzień
- 3 składniki kalendarza Redakcyjnego content marketingowego, który działa
- Czy powinieneś martwić się o najnowszą aktualizację “pingwina” Google?
- Jak zbudować listę e-mail marketingu z witryny WordPress
- Harpoon czy sieć: Jakie jest właściwe podejście do kopiowania dla Twoich potencjalnych klientów?