7 Linki do pisania i marketingu, które musisz kliknąć

W tym tygodniu na The Lede

  • 7 kroków do natychmiastowego lepszego pisania
  • Jak Osiągnąć Więcej, Robiąc Mniej
  • 33 pytania, które należy zadać przed naciśnięciem przycisku”Publikuj”
  • Przyszłość opowiadania historii
  • 10 Rzeczy, Które Twoi Klienci Chcieliby Wiedzieć O Nich
  • Jak być lepszym Prokrastynatorem
  • Karol Bukowski o swoim rzemiośle

Jeśli chcesz zdobyć jeszcze więcej przydatnych linków (poza tymi, które tworzą The Lede), śledź @copyblogger na Twitterze.

//

7 kroków do natychmiastowego lepszego pisania
Martwię się. Rewolucja wydawnicza nieustannie się rozwija. Każdy jest teraz wydawcą, albo może nim być. Czy jesteśmy świadkami demokratyzacji sztuki i Handlu, czy — jak to ujął Andrew Keen-po prostu przekształcamy się w bezsensowną kakofonię tekstu? Jedyną drogą do czegoś znaczącego jest mistrzostwo. Czy jesteś świetnym, przekonującym pisarzem, który poważnie traktuje swoje rzemiosło? A może dopiero po coraz większej ilości pustych przeglądów stron, za wszelką cenę? Pani Jaksch oferuje przydatną (początkową) listę dla tych z Was, którzy szukają dawnej drogi.

//

Jak Osiągnąć Więcej, Robiąc Mniej
Co jeśli więcej godzin przy biurku niekoniecznie oznacza więcej (i lepszą) pracy? Jeśli tworzysz oryginalne treści, aby czerpać korzyści i rozwijać swoją firmę, odpowiedź jest oczywista- ” to nie tylko liczba godzin, które siedzimy przy biurku, decyduje o wartości, którą generujemy.”Ten pomysł ciągle się powtarza, nie bez powodu. Pan Schwartz przedstawia argument za mniej, a także zachęcający, konkretny przykład tego, jak to gra we własnym życiu zawodowym.

//

33 pytania, które należy zadać przed naciśnięciem przycisku”Publikuj”
Wszyscy wiemy, że wszystko, co jest publikowane w Internecie, jest publikowane w Internecie … na zawsze. Jeśli jeszcze nie wiesz, że mało fakt, dobrze, teraz jest świetny czas, aby zacząć dwa razy myśleć o tym,co umieszczasz na Facebooku, et al. W kontekście tworzenia poważnych treści, aby zbudować publiczność, znajdujemy się w bardziej subtelnej sytuacji. Takie rzeczy jak trafność, gramatyka, jasność, prawo i formatowanie wchodzą w grę. Mówiąc komercyjnie, elementy te są niezbędne do skutecznego planu treści. Pozwól Pannie Jones przeprowadzić Cię przez tę 33-punktową listę kontrolną treści i pozwól sobie ją wchłonąć, umieszczając ją w użyciu za każdym razem, gdy ją uderzysz publikuj guzik.

//

Przyszłość opowiadania historii
Całkowicie nie zgadzam się z Panem Ifeanyi, że historie będą / muszą ewoluować. Wie równie dobrze jak ja, że opowiadanie historii jest sztuką starożytną, której podstawowa struktura powstała tysiące lat temu i pozostanie jeszcze przez tysiące lat. Performance i polityczni “artyści” nie muszą mieć zastosowania. Oczywiście, platformy na których opowiadane są nasze historie oczywiście ewoluują, i tam znajduję wartość w tym artykule. Miej oczy otwarte. Patrz. Jeśli pojawiająca się platforma może być przydatna dla Twoich celów, zastanów się, jak możesz jej użyć do opowiedzenia swojej historii. Dobrym przykładem tego jest to, jak Steve Martin korzysta z Twittera i Facebooka. Przerobił swój występ na medium cyfrowe, wykorzystując je, używając zupełnie nowych platform do opowiadania historii, które zawsze opowiadał.

//

10 Rzeczy, Które Twoi Klienci Chcieliby Wiedzieć O Nich
Każdy e-mail. Każde pytanie. Każdy telefon. Każdą linijkę kodu. Każdy wiersz kopii. Każdy kolor na twojej stronie. Czcionki. Tweety. Takich jak on. To wszystko sprzedaż. Czego chce twój Klient? Czytaj dalej …

//

Jak być lepszym Prokrastynatorem
Cztery kawałki niekonwencjonalnych porad dla tych zwlekających, którzy stracili nadzieję. Według Pana Perry ‘ ego, jest nadzieja i może się pojawić w momencie, gdy przestaniesz próbować przestać zwlekać. O tak, moi przyjaciele, przeczytaliście to poprawnie.

//

Karol Bukowski o swoim rzemiośle
Z okazji 92. urodzin Pana Bukowskiego, krótki fragment jego powieści Factotum. Jeśli kiedykolwiek kwestionowałeś swoje powołanie jako pisarz, twoje powołanie do tej dziwki, zanurz to. Może się pan nie zgodzić ze szczegółami jego dyrektywy, ale wątpię, by mógł Pan odrzucić tę zasadę. Kontynuuj.

Przegapisz coś na Copyblogger w tym tygodniu (lub w zeszłym)?

  • Kiedy najlepiej wysłać e-mail na swoją listę?
  • BO SUPER!
  • Darmowy cykl seminariów: jak czerpać zyski z cyfrowej rewolucji
  • The Granola-Munching Hippie ‘ s Guide To All-Natural SEO
  • Jak opowiadać historie, które chce usłyszeć twoja publiczność
  • 12 lekcji z 12 lat pisania
  • 10 błędów gramatycznych, które mogą zapobiec rozprzestrzenianiu się treści
  • 4 sprawdzone strategie znalezienia szerszej publiczności dla Twoich treści
  • Plan 5-Step, aby poprawić każdy wpis na blogu, który piszesz

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts