W tym tygodniu na The Lede …
- Jak Zbudować Godną Zaufania Stronę Internetową
- Oferujesz Zbyt Wiele Możliwości?
- 50 najlepszych książek o psychologii człowieka
- Dlaczego E-Mail Marketing jest wciąż królem
- Lepszy sposób na ćwiczenie
- Innowacja rodzi się w walce
- 4 poprawki dla leniwego marketingu
Jeśli chcesz zdobyć jeszcze więcej przydatnych linków (poza tymi, które tworzą The Lede), śledź @copyblogger na Twitterze.
//
Jak Zbudować Godną Zaufania Stronę Internetową
Jest ostatecznym osiągnięciem każdej firmy … zdobyć zaufanie kupujących klientów. Gdy już to zrobisz (i nadal to robisz), klienci, usta-usta, przychody, wszystko może przyjść w tempie nie do pomyślenia żadną inną metodą. W Internecie wyróżnia się prawdziwa wiarygodność. Pan Bulygo ma kilka przykładów, które pomogą Ci się tam dostać.
//
Oferujesz Zbyt Wiele Możliwości?
Kto inny, jak nie Słoweński filozof, socjolog i teoretyk prawa, mógłby tak jasno wyjaśnić, dlaczego zbyt duży wybór prowadzi do ludzkiego niepokoju? Chociaż Dr Salecl uczy przez społeczno-polityczny obiektyw w tym filmie, można się od niej wiele nauczyć na temat dobrego copywritingu, stron docelowych, które działają i tworzenia wspaniałej oferty.
//
Lepszy sposób na ćwiczenie
Kultura zachodnia od około dwóch stuleci jest oblegana przez szybkie utrwalenie. Niezależnie od tego, czy jest to kaznodzieja huckster składający złe obietnice w imię Boga, czy sprzedawca oleju węża wołający z mydelniczki na polnej drodze, od początku mieliśmy nadzieję, że jeden z nich założy sklep i da nam to, co my think chcemy. Rzecz w tym, że nikt z nas naprawdę. chce szybkiej naprawy. Praca, wysiłek, trud i uczciwa nagroda są w naszym DNA. Zostaliśmy stworzeni do tworzenia i tworzenia, do pracy dla naszego chleba, a jedną z wielkich radości życia jest praktykowanie … świadomej praktyki.
//
Innowacja rodzi się w walce
Czy odpowiednia liczba w prawej kolumnie odpowiedniego budżetu rozwiąże Twoje problemy biznesowe? Gotówka z pewnością łagodzi wiele nieszczęść w biznesie i w życiu, ale problem (i dążenie) do innowacji nie jest jednym z nich. To sprzeczne z naszą logiką. Ponownie, my think wiemy, czego potrzebujemy. Ale jeśli gotówka jest odpowiedzią, dlaczego zawsze spoglądamy wstecz na Stare Dobre czasy, podziwiając to, co osiągnęliśmy z tak małą ilością dostępnych środków? Oglądamy się za siebie, bo przypomina nam to, do czego jesteśmy zdolni, gdy chipsy są w dół. I wiemy, że pieniądze nie odgrywają aż tak dużej roli w równaniu innowacji.
//
50 najlepszych książek o psychologii człowieka
Dobry copywriter to dobry psycholog amator. Wielu uważa, że dążenie copywritera do zrozumienia ludzkiego mózgu jest jedynie pretekstem do próby manipulowania nim dla korzyści finansowych. Jeśli to prawda, jesteś huckster, flim-flam człowiek, i / lub bunco artysta. Na real copywriter-rzemieślnik-rówieśnik ludzkiej psychologii, bo to człowiek musi lepiej wczuć się i komunikować z. Jak każde narzędzie w pudełku, możesz go używać na dobre lub na złe. Użyj go na dobre.
//
4 poprawki dla leniwego marketingu
Pan Atkinson zwraca uwagę na garść pozornie nieszkodliwych błędów copywritingowych i marketingowych, a także na lekarstwo dla każdego z nich. Diabeł jest, jak to mówią, w szczegółach moimi przyjaciółmi.
//
Dlaczego E-Mail Marketing jest wciąż królem
Mierzalność. Opłacalność. Celowanie laserowe. I, co najważniejsze, ten święty Graal aktywów marketingowych … pozwolenie. Dobrze zrobione, to e-mail. Wszystkie te lata później, żaden inny środek sprzedaży nie może go dotknąć. Czy naciskasz „Wyślij”, aby rozwijać swój biznes, czy też zniechęca Cię ta pozornie staromodna linia komunikacji? Zdobądź pozwolenie. Pisz e-maile. Generuj przychody.
Przegapiłeś coś o Copybloggerze w tym tygodniu?
- Jak stworzyć historię, która natychmiast urzeka odbiorców
- Kompleksowy przewodnik po formatowaniu postów i stron WordPress
- Potrzebujesz więcej linków i akcji społecznościowych? Spróbuj Zrobić Więcej Wrogów
- Zaoszczędź $100 na Search Marketing Expo w Nowym Jorku
- Jak zbudować listę e-mail, która buduje Twoją firmę [bezpłatne webinarium]
- Jak Nieznany artysta uliczny wykorzystał Content Marketing do zbudowania globalnej marki