65 wyzwalających słów i zwrotów dla potężnych treści multimedialnych

Mark Twain powiedział, że różnica między właściwym słowem a prawie właściwym słowem to ” różnica między błyskawicą a piorunem.”Twain miał niesamowity talent do ładnego podsumowania tego wszystkiego, prawda?

Wartość treści i/lub oferty jest tym, co ostatecznie ma znaczenie. A jednak słowa, których użyjesz, aby pokazać tę wartość i przedstawić tę ofertę, zadecydują, w jakim stopniu ludzie podejmą działania.

Celem tego postu jest podanie kilku przykładów słów, które przynoszą piorun. Oraz przez Błyskawica Mam na myśli słowa, które wywołują i angażują emocje.

Oczywiście te słowa działają wyjątkowo dobrze również w pisanej kopii. Ale dzięki zawartości multimedialnej masz o wiele więcej energii do wykorzystania.

Dzięki copywritingowi audio masz entuzjazm i nacisk, który pochodzi z Twojej odmiany głosu i tonu. A dzięki perswazyjnemu filmowi nie należy lekceważyć z psychologicznego punktu widzenia siły odpowiednich wizualizacji, które poprawią Twoją wiadomość.

Czym są słowa wyzwalające?

Słowa wyzwalające pomagają złapać i zachować uwagę, ponieważ uderzają w nerw osoby, do której chcesz dotrzeć z kopią.

Często znajdziesz je w najlepszych nagłówkach sprzedaży.

Wykorzystują empatię do przekraczania nijakich lub powierzchownych opisów. Innymi słowy, pozwalają czytelnikowi, słuchaczowi lub widzowi wiedzieć, że głęboko rozumiesz, przez co teraz przechodzi — co jest pierwszym krokiem do zdobycia ich zaufania.

Jest o wiele więcej emocjonalnych słów i zwrotów niż przykłady, które wymieniam tutaj. I jest wiele innych kategorii słów reakcji do wykorzystania.

Mam nadzieję, że po prostu zastanowisz się nad wyborem słów i językiem opisowym, niezależnie od formatu treści.

Zaczynajmy.

Zdrowie i nadzieja

Mówią, że jeśli nie masz swojego zdrowie masz bardzo mało. A zdrowie jako metafora działa również na wszelkiego rodzaju inne obszary poza sferą zdrowia psychicznego i fizycznego, takie jak relacje i biznes.

  • Boost
  • Cure
  • Energize
  • Flush
  • Vibrant

Podobnie, jeśli nie masz nadzieja życie jest ponure. Pragnienie, aby wierzyć, że w przyszłości będzie lepiej, jest głównym motywatorem do działania.

  • Bright
  • Przeznaczenie
  • Empower
  • Overcome
  • Cofnij

Złość i frustracja

Spójrzmy prawdzie w oczy-Wiele osób jest wkurzonych o wiele rzeczy, a empatia z tym gniew przy jednoczesnym zaangażowaniu jest bardzo potężny.

Nie prowokujesz gniewu ze względu na gniew, ale robisz to, aby stworzyć identyfikację ze swoim rozwiązaniem, które kończy gniew i przenosi ludzi do bardziej pozytywnego stanu emocjonalnego.

  • Arogancki
  • Cruel
  • Chciwość
  • Nienawiść
  • Bez skrupułów

Stukanie w frustracja Twoi odbiorcy czują, że mogą być niesamowicie użyteczni. W końcu frustracja wynika z niezdolności do rozwiązania problemu.

Jeśli masz prawdziwe rozwiązanie, identyfikowanie się z frustracją najpierw potęguje natychmiastowe pragnienie tego rozwiązania.

  • Masz dość?
  • Nigdy więcej …
  • Bezsensowne
  • Tymczasowe rozwiązanie
  • Zmęczony

Zdrada i zemsta

Słowo zdrada samo w sobie jest potężnym emocjonalnym słowem wyzwalającym.

Jako temat, zasila najpotężniejsze dzieła Szekspira i biegnie wielokrotnie przez aktualne nagłówki dotyczące gospodarki, Wall Street, Wielkiej Farmacji i tak dalej.

  • Spalony
  • Spisek
  • Dezinformacja
  • Polar
  • Swindle

Zemsta czy pożądanie to wynika ze zdrady, a to jest tak potężne, ponieważ zemsta konotuje działanie.

Jednak działania, które chcesz, aby ludzie podjęli, są bardziej podobne do “dobrze żyć to najlepsza zemsta”, a nie coś brzydkiego lub destrukcyjnego (chyba że sprzedajesz coś brzydkiego lub destrukcyjnego, ale to jest Twój problem).

  • Pomścić
  • Payback
  • Reclaim
  • Turn the tables
  • Windykacja

Zakazani i bezsilni

The power of the zabronione dlatego zakazywanie książek, aby zapobiec narażeniu na pomysły w nich jest głupią strategią. Dlatego ciągną nas tajemnice i dlaczego Adam zabrał Jabłko Eve.

Krótko mówiąc, chcemy tego, czego nie możemy mieć (lub tego, co powiedziano nam, że nie powinniśmy mieć) i korzystnie reagujemy na rozwiązanie lub obietnicę, że możemy je teraz mieć.

  • Zbanowany
  • Kontrowersyjne
  • Narażone
  • Insider
  • Tabu

Bezsilność jest frustracja wzięta do skrajności, i wszyscy to poczuliśmy. Poza tym, co jest zabronione, czujemy, że rozwiązanie jest dosłownie nieosiągalne.

Poza złością odczuwamy silną urazę. Umiejętność wczuwania się i wzmacniania tych, którzy czują się w ten sposób, czyni cię bohaterem.

  • Agonia
  • Flankowanie
  • Bezradny
  • Sparaliżowany
  • Kapitulacja

Pasja i pilność

Kiedy twoja publiczność jest namiętny o tym, co masz do powiedzenia lub sprzedać, nie ma potrzeby przekonywania ich o potrzebie. Wszystko zależy od pragnienia.

Poza osiąganiem celów naszego pragnienia, uwielbiamy doświadczać emocji po drodze. Więc nie bierz pasji za pewnik; wzmocnij ją odpowiednimi słowami wyzwalającymi.

  • Błogi
  • Zachwycający
  • Jubilant
  • Rave
  • Zachwycony

Nie wystarczy sprawić, aby ktoś chciał coś zrobić — często musisz zmusić go do podjęcia natychmiastowych działań, jeśli w ogóle ma podjąć działanie.

Poczucie pilność to emocjonalna reakcja, która może wahać się od strachu przed stratą do nieokiełznanego entuzjazmu, i tak czy inaczej, musisz stworzyć ją na swoim końcu.

  • Zanim zapomnisz …
  • Termin
  • Limited
  • Seize
  • Póki świeży jest twój umysł …

Emocjonalne słowa wyzwalające przyciąganie

Różni ludzie będą na różnych etapach swoich podróży zakupowych, gdy napotkają Twoje perswazyjne wiadomości. Czasami Twoim głównym celem będzie Przyciągaj więcej ludzi.

Emocjonalne słowa wyzwalające przyciąganie mogą wzbudzić zainteresowanie tych, którzy niedawno odkryli, co oferujesz, ale jeszcze nie są z tym zbyt zaznajomieni:

  • Pyszne
  • Pozakwotowy
  • Satysfakcja gwarantowana
  • Łatwy
  • Niezrównany

Pomagają budować solidne podstawy do generowania nowych fanów.

Emocjonalne słowa wyzwalające miłość

Bez względu na Rodzaj produktu lub usługi, które sprzedajesz, chcesz, aby Twoi klienci lub klienci miłość co robisz.

Gdy już zbudujesz atrakcję, emocjonalne słowa wyzwalające miłość pokazują perspektywy, że masz dokładnie to, czego potrzebują.

Wypróbuj te emocjonalne zwroty wyzwalające miłość w swojej kopii, gdy szukasz połączenia na następnym poziomie:

  • Głębokie
  • Naturalne
  • Komfort
  • Pokój
  • Joy

Gdy są używane strategicznie, można je sparować ze słowami, które wywołują zaufanie.

Słowa, które budzą zaufanie

W przeciwieństwie do słów wyzwalających, które denerwują ludzi, Twoje konkretne wybory słów mają również moc uspokojenia. Wszystko sprowadza się do empatii.

Słowa i zwroty, które przywołują zaufanie spraw, aby ludzie czuli się bezpiecznie, co jest niezbędne, jeśli chcesz, aby rozważyli zakup od Ciebie:

  • Sprawdzone
  • Testowane przez osoby trzecie (jeśli jest to odpowiednie dla Twojej branży i prawdziwe)
  • Wspierane przez naukę
  • Badania oparte na dowodach
  • Czysty

Konsumenci mają wiele możliwości wyboru, a Twoim zadaniem jest pokazanie, dlaczego oferowana przez Ciebie wartość przewyższa konkurencję.

Jak używać słów wyzwalających

Teraz nadszedł czas, aby przejść nad tym, jak używać słów wyzwalających. Istnieją pewne miejsca w piśmie, które mogą znacznie skorzystać z właściwego umieszczenia odpowiednich słów wyzwalających. A jeśli chcesz ulepszyć prezentacje audio i wideo, te elementy są również istotne w tych formach treści.

Nagłówki są ważnymi miejscami do używania słów wyzwalających, ponieważ są one wprowadzeniem do reszty kopii. Jeśli ktoś nie jest zaintrygowany Twoim tytułem, nie zostanie w pobliżu, aby usłyszeć resztę twojej wiadomości.

Chcesz, aby twój nagłówek oferował coś, czego czytelnicy, słuchacze lub widzowie nie znajdą gdzie indziej, więc wybierz słowa wyzwalające, które demonstrują wyjątkową wartość Twoich treści.

Kiedy opisujesz korzyści Twojego produktu lub usługi słowa wyzwalające również się przydają, ponieważ pomagają się wyróżnić.

Na przykład, jeśli możesz udowodnić, że twój produkt wykorzystuje w 100% naturalne, zrównoważone składniki — a konkursy nie mogą tego samego roszczenia — produkt staje się bardziej atrakcyjny i budzi zaufanie do tych, którzy cenią te cechy.

Wreszcie słowa wyzwalające zwiększają moc Twojego wezwania do działania. Kiedy jasno i bezpośrednio określisz kolejną akcję, którą chcesz podjąć, Wybierz język, który sprawi, że poczujesz, że naprawdę spełniasz jego potrzeby i potrzeby.

Moc właściwych słów

Różnica między właściwym słowem a prawie właściwym słowem jest określona przez poziom emocjonalnej identyfikacji, którą zachęca słowo.

Innymi słowy, właściwe emocjonalne słowa wyzwalające przenoszą tę samą podstawową wiadomość na wszystkie nowe wyżyny.

Nie zadowalaj się piorunami w jasną letnią noc, kiedy możesz strzelać do gwiazd.

Total
0
Shares
Related Posts