6 sposoby, aby poprawić swój wynik jakości na Twitterze i sprawić, że Twoje reklamy będą opłacalne

twitter

Inbound marketing jest Wściekłość te dni, ale to nie znaczy, że tradycyjny marketing wychodzący (aka reklama) nie może być nadal skuteczne.

W rzeczywistości ma ogromną przewagę nad większością działań content marketingowych…

Jest szybki.

Naprawdę szybko.

W przypadku content marketingu Przeciętna kampania trwa co najmniej kilka miesięcy, aby zobaczyć rzeczywiste wyniki.

Inwestujesz pieniądze z góry, ale musisz poczekać na zwrot. 

Z reklamy, z drugiej strony, wydajesz pieniądze z góry, ale widzisz wyniki niemal natychmiast.

Dodatkowo, nie ma powodu, dla którego nie można używać oba rodzaje marketingu.

image04

W ten sposób można uzyskać zarówno natychmiastowe, jak i długoterminowe wyniki.

Piszę tonę o content marketingu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, mam “got you covered”.

To, o czym nie pisałem zbyt wiele, to płatne reklamy.

W szczególności istnieje kilka sieci reklamowych, które zapewniają lepsze możliwości niż większość.

Jednym z nich jest Twitter.

I tego chcę was dzisiaj nauczyć.

Twitter ma globalny udział w przychodach z reklam 0.84%, co czyni je jednym z 10 najlepszych największy sieci reklamowe na świecie.

Możesz dotrzeć do prawie każdej grupy odbiorców w sieci społecznościowej, a platforma reklamowa jest naprawdę prosta w obsłudze (i można ją łatwo skalować w razie potrzeby).

Koszt Twoich reklam na Twitterze zależy głównie od jednego czynnika: ich oceny jakości.

Pokażę Ci, jak zoptymalizować wyniki jakości reklam na Twitterze, co będzie miało ogromny wpływ na to, czy Twoje kampanie są opłacalne.

Kluczowy składnik doskonałego wyniku jakości i sposób, w jaki pozwala zaoszczędzić pieniądze

Jeśli w przeszłości nie korzystałeś z reklam na Twitterze, pozwól mi szybko odświeżyć współczynnik oceny jakości.

Twitter, podobnie jak wszystkie firmy, ma wielkie zainteresowanie, aby wrażenia użytkowników były jak najlepsze.

W mediach społecznościowych oznacza to zaręczyny.

Jeśli użytkownicy Twittera znajdą przydatne posty, będą je faworyzować, komentować, udostępniać ponownie i klikać linki w nich zawarte.

Z perspektywy Twittera, im więcej użytkowników angażuje się w posty, tym są szczęśliwsi.

Wpisz reklamy…

Twitter pozwala firmom wyświetlać określone Tweety określonym odbiorcom, nawet jeśli ta publiczność ich nie śledzi. Wszystko co muszą zrobić to Zapłać. Jest to również znane jako reklama.

Ale jak wiemy, większość reklam jest do bani.

I chociaż są one niezbędne dla modelu biznesowego Twittera, mogą mieć negatywny wpływ na przeciętne wrażenia użytkownika—to jest problem..

Aby zachęcić firmy do tworzenia reklam, które użytkownicy rzeczywiście lubią, Twitter wprowadził ocena jakości.

To prosta koncepcja:

Im więcej zaangażowania Twoja reklama, tym mniej płacisz. Im mniej zaangażowania Twoja reklama, tym więcej płacisz.

Larry Kim ujawnił kilka ciekawych numerów z kampanii eksperymentalnych, które prowadził:

image23

Wskaźnik zaangażowania można zobaczyć na obrazku tuż obok kolumny koszt za zaangażowanie:

  • wskaźnik zaangażowania 68% spowodował koszt 0,01 USD za zaangażowanie 
  • wskaźnik zaangażowania 37% spowodował koszt 0,02 USD za zaangażowanie 
  • wskaźnik zaangażowania 21% spowodował koszt 0,03 USD za zaangażowanie 
  • wskaźnik zaangażowania 7% spowodował koszt 0,08 USD za zaangażowanie 

Są to duży różnice.

Liczby te pokazują, że skuteczna reklama dostaje 8 razy zaręczyny biednego.

W praktyce: Nie będziesz miał opłacalna kampania jeśli twój wskaźnik zaangażowania jest do bani.

image22

Rozumiesz?

To wszystko, co musisz wiedzieć o Wyniku Jakości.

Chociaż obecnie nie możesz zobaczyć, jaki jest wynik jakości żadnej z Twoich reklam, zależy to głównie od współczynnika zaangażowania, więc skup się na optymalizacji.

1. Zawsze używaj kart Twittera, jeśli to możliwe

Jeśli często korzystałeś z Twittera, prawdopodobnie zauważyłeś, że niektóre Tweety wyróżniają się bardziej niż inne.

To dlatego, że inteligentni użytkownicy skorzystali z Karty na Twitterze.

Oto jak wygląda zwykły Tweet:

image02

A oto jak wygląda kartka z Twittera:

image09

Oczywiście osadzenie obrazów i filmów w tweetach nie tylko zwiększy uwagę, którą przyciągają, ale także zaangażowanie.

Istnieje kilka różnych rodzaje kart Twittera, z których wszystkie mają swój własny cel. Na przykład:

  • Karta podsumowująca (opcjonalnie w / obraz) – Zwykle używany do udostępniania łączy. Pokazuje opis, tytuł i miniaturę. Możesz również skonfigurować go tak, aby używał dużego obrazu zamiast miniatury.

image10

  • Karta Aplikacji – Możesz promować aplikacja na karcie Twittera, a użytkownicy mogą zainstalować aplikację bezpośrednio z niego.
  • Karta gracza – Wstaw wideo (jak pierwsze zdjęcie, które pokazałem powyżej)

image17

Jest kilka razy, kiedy to ma sens nie aby użyć karty Twittera w reklamie. Ale z reguły zawsze włączaj jeden, ponieważ poprawi to twój wynik jakości.

Jak zrobić własną kartę na Twitterze: Regular userwery mogą tworzyć karty na Twitterze, umieszczając odpowiednie metatagi na stronach, do których prowadzą linki.

Dla reklamodawców jest to o wiele łatwiejsze (przynajmniej teraz jest).

Po pierwszym zalogowaniu się do Reklamy na Twitterze i utworzyć nową kampanię, musisz wybrać cel.

image19

Najczęściej będziesz chciał użyć jednego z dwóch pierwszych: tweetowania lub kliknięć/konwersji w witrynie.

Po wybraniu tej opcji zostaniesz przeniesiony na stronę z czterema głównymi sekcjami, w których wypełnisz wszystkie szczegóły reklamy.

Po przewinięciu w dół do sekcji twórz Tweety zobaczysz formularz, w którym możesz utworzyć nowy Tweet do promowania.

W tej formie istnieje inny formularz specjalnie zaprojektowany dla “Karty”:

image01

Jest dość prosty w użyciu. Możesz dostosować obraz, nagłówek i wezwanie do działania. Opis karty zostanie pobrany z twojej strony internetowej, jeśli jest dostępna.

Lub Promuj istniejącą kartę na Twitterze: Możliwe jest również, że masz już tweeta (lub tweety), który chcesz pokazać większej publiczności.

Aby to zrobić, wystarczy kliknąć przycisk “Wybierz istniejący Tweet” po prawej stronie powyższego formularza:

image00

Pokażę Ci, dlaczego możesz chcieć to zrobić później w poście.

2. Jak korzystać z “dostosowanych grup odbiorców”, aby dotrzeć tylko do użytkowników, na których Ci zależy

To marketing 101: musisz pokazać swoją wiadomość odpowiednim odbiorcom, aby była skuteczna.

Trudno sprzedać lód komuś na Alasce, ale nie na Florydzie. Ten sam produkt, inny publiczność.

Częściej nazywa się to kierowanie w reklamie.

Twitter ma miliony użytkowników i nie chcesz kierować reklamy na wszystkich.

Zamiast tego chcesz go pokazać—skierować na niego-niewielkiemu odsetkowi tych użytkowników, którzy są rzeczywiście zainteresowani Twoim produktem.

Jeśli promujesz lokalne wydarzenie, chcesz je pokazać tylko do użytkowników zainteresowanych Twoją branżą, którzy również Zamieszkaj w swojej okolicy.

To jest coś innego, co Larry Kim testowany. Konkretnie, przetestował reklamę skierowaną do ludzi, którzy mieszkają w południowej części Florydy przeciwko reklamie bez kierowania lokalizacji.

Nic dziwnego, że ten, który był bardziej ukierunkowany, miał współczynnik zaangażowania trzy i pół razy wyższy niż drugi.

image11

To jest duży różnica.

Im dokładniej wybierzesz ustawienia reklam, tym wyższy współczynnik zaangażowania (i wynik jakości) otrzymasz.

Kierowanie na Twitterze: Po utworzeniu nowej kampanii zostaniesz przeniesiony na długą stronę, aby skonfigurować reklamy.

Opcje kierowania są zawarte w kroku 2 procesu. W dowolnym momencie możesz zobaczyć “szacowany rozmiar widowni” po prawej stronie:

image03

Z reguły chcesz kierować reklamy do 100 000 osób. Jeśli twoja publiczność jest znacznie większa, prawdopodobnie nie jest wystarczająco ukierunkowana.

Jak zmniejszyć rozmiar odbiorców? Zaczynasz wybierać różne aspekty systemu kierowania.

Na przykład określiłem, że chcę kierować reklamy tylko do użytkowników w Stanach Zjednoczonych za pomocą mojej kampanii. Natychmiast zmniejszono oglądalność z 316 milionów do 66 milionów użytkowników:

image13

Oprócz oczywistych opcji kierowania, takich jak lokalizacja i płeć, istnieje kilka innych kryteriów, z których możesz wybrać. Gdy zaczniesz je dodawać, rozmiar odbiorców zmniejszy się jeszcze bardziej.

image05

Wiedza, które Opcje wybrać, odróżnia początkujących reklamodawców od doświadczonych.

Oto podpowiedź: Nie musisz używać ich wszystkich.

Wielu początkujących reklamodawców zaczyna od próby użycia każdej dostępnej opcji kierowania. Następnie, gdy coś działa dobrze lub nie działa dobrze, nie wiedzą, która opcja kierowania rzeczywiście pomogła lub zaszkodziła.

Zamiast tego zachowaj prostotę i skup się na głównych rzeczach, które oddzielają twoją grupę docelową.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to jednak jedna z najtrudniejszych części reklamy, więc spodziewaj się, że z czasem będzie lepiej.

Jednym z powodów, dla których może to być trudne, jest to, że idealne opcje kierowania mogą (i powinny) być różne dla każdej firmy.

Na przykład, jeśli sprzedajesz kurs fitness, możesz kierować reklamy do wszystkich głównych krajów (USA, WIELKA BRYTANIA, Kanada itp.). Lokalizacja nie jest dużym problemem, ale nadal możesz chcieć odfiltrować kraje, z których nie możesz akceptować płatności.

Jednak prawdopodobnie chcesz zacząć od dodania zainteresowania. Możesz przeglądać sekcję” Zdrowie ” zainteresowań, a następnie kierować do użytkowników zainteresowanych odchudzaniem:

image14

Ponadto możesz kierować reklamy tylko na zwolenników niektórych użytkowników Twittera, którzy znajdują się w niszy fitness.

Możesz zrobić naprawdę dogłębne kierowanie za pomocą Kreatora kampanii na Twitterze. Zainwestuj czas z góry, aby zbadać wszystkie różne opcje, aby znaleźć sposób na opisanie idealnej grupy odbiorców.

Znajdź więcej swoich idealnych użytkowników z dopasowaną grupą odbiorców: Jest jedna konkretna opcja, która może przenieść Twój wynik jakości na wyższy poziom.

W opcji “Dodaj zainteresowania” jest taka, która mówi “dodaj dostosowaną grupę odbiorców.”

image21

Po kliknięciu rozszerzy się, aby dać ci dwie różne opcje.

Dostosowani odbiorcy mogą być naprawdę. potężny. Zasadniczo pozwalają stworzyć listę idealnych użytkowników i pozwalają kierować je na Twitterze.

Wracając do dwóch opcji. W przypadku obu z nich będziesz musiał mieć już jakąś publiczność, ponieważ potrzebujesz tych idealnych użytkowników na swojej liście. Tak więc, jeśli masz zupełnie nowy biznes, nie będziesz w stanie tego jeszcze wykorzystać.

W przeciwnym razie przejdźmy przez to, co możesz zrobić.

Lista jest dość oczywiste. Jeśli prześlesz arkusz kalkulacyjny z Adresami E-mail osób (prawdopodobnie twoich obecnych subskrybentów), Twitter sprawdzi, czy któryś z nich jest powiązany z istniejące konta na Twitterze.

Następnie możesz dodać tych dostosowanych odbiorców do ustawień kampanii i kierować do nich konkretne Tweety.

Gdzie chcesz tego użyć? Powiedzmy, że jesteś w trakcie sprzedaży nowego produktu.

Prawdopodobnie przydatne byłoby użycie Twittera (oprócz e-maili), aby utrzymać produkt w umysłach potencjalnych klientów.

Alternatywnie, i bardziej przydatne w większości przypadków, można kierować odwiedzających witrynę.

Najpierw klikasz drugą opcję, która pokaże ci taki ekran:

image16

Nadaj mu nazwę, wybierz “wizyta w witrynie” z menu rozwijanego i upewnij się, że pole dostosowani odbiorcy jest zaznaczone.

Następnie zapisz znacznik i Wygeneruj kod:

image15

Ten kod śledzenia można wkleić do kodu HTML dowolnej strony w witrynie. Twitter sprawdzi, czy odwiedzający jest użytkownikiem, a jeśli tak, zostanie dodany do Twoich dostosowanych odbiorców.

Jest kilka sytuacji, w których może to być naprawdę przydatne:

  • Aby rozpowszechniać swoje treści – Jeśli tweetujesz link do posta na blogu przypadkowemu użytkownikowi Twittera (zainteresowanemu tematem), musi najpierw kliknąć link (co zrobi tylko niewielka część), a następnie zdecydować się zaangażować. Ale jeśli celujesz w ludzi, którzy mają już widziałem treść, oni już wiedzą, czy to jest dobre, czy nie, i dostaniesz znacznie wyższy procent udziałów.
  • Aby poprawić konwersje – Możesz również umieścić kod na określonych stronach docelowych. Następnie możesz zaoferować tym użytkownikom inny bonus (na Twitterze), aby wrócili do swojej witryny i zapisali się na listę. Jest to bardzo podobne do remarketing jest to świetny sposób na uzyskanie wysokiej jakości subskrybentów za niskie koszty.

Zauważ, że tworzenie wystarczająco dużej listy do kierowania może trochę potrwać. Jeśli masz witrynę o niskim średnim natężeniu ruchu, być może będziesz musiał pozwolić jej działać przez kilka tygodni.

Po utworzeniu dostosowanej grupy odbiorców będzie ona dostępna w sekcji “dostosowana grupa odbiorców” na głównej stronie konfiguracji.

Jeśli masz spersonalizowanych odbiorców, nie musisz używać żadnej z innych opcji kierowania na stronie, ponieważ masz już wysoce ukierunkowanych odbiorców. Poza tym rozmiar twojej listy odbiorców prawdopodobnie nie zbliży się do stu tysięcy osób.

3. Bądź selektywny i zbieraj nagrody

To może być niezwykle trudne do przewidzenia, który z Twoich Tweetów dostanie mnóstwo zaangażowania.

Dlatego możesz nie chcieć po prostu wskoczyć do tworzenia nowych Tweetów jako reklam i wydawać na nie pieniądze. Dzieje się tak dlatego, że jeśli nie zdobędą dużego zaangażowania, zaszkodzi to Twojemu wynikowi jakości, a tym samym budżetowi.

Zamiast tego możesz najpierw przetestować Tweety, publikując je na swoim koncie, a następnie używać tylko najlepszych do reklam (lub tworzyć podobne).

Once again, Larry Kim zrobił całkiem fajny eksperyment to pokazuje, jak skuteczne może to być.

Miał tweeta, który już się dobrze angażował ze swoimi obserwatorami. Następnie promował ten Tweet za pomocą reklam na Twitterze. Skończyło się na tym, że dostał ponad 100 000 odwiedzin i 1500 retweetów z jego reklamy.

image07

Zgadnij ile go to kosztowało?

Około 250 zł.

W praktyce był w stanie uzyskać 400 wizyt za dolara wydał.

Prawie każdy może znaleźć sposób, aby uzyskać tak wiele dość wysokiej jakości odwiedzających za tanie.

Tak więc, jeśli masz kilka tweetów, które już zyskały dobre zaangażowanie, możesz wybrać “wybierz istniejący Tweet” w opcji kampanii:

image12

4. Reklama, aby uzyskać więcej obserwujących? Najpierw testowanie

Krótko o tym wspomniałem wcześniej, ale istnieje wiele rodzajów reklam na Twitterze.

Większość firm skupi się tylko na jednym lub dwóch z nich.

Jednym z typowych typów jest reklama, aby uzyskać więcej obserwujących.

Jest to dobre, jeśli planujesz nadal korzystać z Twittera w przyszłości i chciałbyś zdobyć więcej obserwujących, abyś nie musiał płacić za pokazywanie im swoich treści za każdym razem, gdy tweetujesz.

Jeśli wybierzesz jedną z tych reklam, zaangażowanie nadal ma znaczenie.

Kiedy publikujesz jedną z tych reklam, to jest to, co użytkownicy zobaczą:

image20

Na pasku bocznym znajduje się sekcja dla sugerowanych osób do naśladowania, a na niej mała ikona “promowane”, jeśli zapłaciłeś za swój profil.

Możesz to zoptymalizować? Oczywiście.

Istnieją dwa rodzaje reakcji, które użytkownicy mają po zobaczeniu tego typu reklamy:

  1. Rozpoznaję to imię lub zdjęcie w dobry sposób, więc pójdę za tą osobą.
  2. Nie jestem pewien, kto to jest. Albo to zignoruję, albo przejrzę ich profil, aby uzyskać więcej informacji.

Nie ma nic, co można zrobić z pierwszym, poza kontynuowaniem budowy twój biznes i Marka. Rozpoznawalność marki w końcu wejdzie w życie.

Ale drugi scenariusz przynosi wielką szansę.

Pierwszy, Twój obraz musi przyciągnąć uwagę użytkowników. Jeśli wygląda to na spam lub nieciekawe, użytkownicy nie będą się martwić, że dowiedzą się więcej o Tobie.

Powinieneś albo użyć naprawdę dobrze wyglądającego logo, albo jeszcze lepiej (jeśli to możliwe), użyj swojego zdjęcia—ludzie są interesujący dla innych ludzi. 

Dużą szansą na zwiększenie zaangażowania i ocenę jakości jest optymalizacja profilu.

Gdy ktoś kliknie Twoje imię, zobaczy Twój profil, który składa się z twojego zdjęcia, opisu, tweetów i zdjęcia profilowego w tle.

Zbyt wiele firm ignoruje ten obszar, ale może to mieć duży wpływ na konwersję użytkowników odwiedzających Twoją stronę na obserwujących.

Użyję Strona Briana Deana na Twitterze jako przykład jak stworzyć atrakcyjną:

image18

Oczywiście będzie to działać lepiej niż strona profilu run-of-the-mill.

Jak już wspomniano na zrzucie ekranu, istnieją trzy główne obszary kontroli:

  1. Duży obszar tła – możliwość wyświetlenia Twojej marki / logo,a także dowodu społecznego (tj. powodu, dla którego ktoś powinien cię śledzić).
  2. Ikona Twojego profilu – który pojawia się również na paskach bocznych.
  3. Twój opis – trochę o Tobie i dlaczego ktoś może chcieć cię śledzić.

Należy zoptymalizować wszystkie trzy obszary.

Jak ty to robisz?

Podzieliłeś-test.

Zasadniczo zmieniasz jedną część na raz, uruchamiasz reklamę, aby uzyskać obserwujących i mierzysz Współczynnik konwersji.

Następnie wypróbuj inny opis lub zdjęcie i zobacz, który z nich jest lepszy.

Na przykład używasz swojego logo jako małego zdjęcia profilowego dla jednego testu i widzisz, że w końcu płacisz $0.05 za obserwację.

Następnie używasz swojego zdjęcia, zachowując obraz tła i opis taki sam, i widzisz, że płacisz tylko 0,03 $za obserwację.

Możesz sprawdzić, czy masz wystarczająco dużą próbkę, używając ten prosty i bezpłatny walidator wielkości próbki.

Jeśli w tym eksperymencie był prawidłowy rozmiar próbki, można stwierdzić, że twój obraz był bardziej efektywny. Następnie możesz przetestować inny element na stronie profilu.

5. Jak badać konkurencję i uczyć się od nich

Wymyślanie idealnego tweeta do reklamowania nie jest łatwe.

Zasadniczo masz dwie opcje…

Możesz tworzyć tweety od zera i uruchamiać je jako reklamy, a jeśli nie działają dobrze, zatrzymujesz je.

Albo możesz spojrzeć na to, co is już działa i twórz reklamy na podstawie tych informacji.

Druga opcja jest o wiele lepsza, a zaoszczędzisz dużo pieniędzy, dowiadując się, które reklamy działają, a które nie, zanim utworzysz własne.

Następne pytanie brzmi: gdzie znajdziesz te tweety, na których możesz oprzeć swoje?

Cóż, chcesz się upewnić, że tweety reklamowe będą dobrze odbierane przez odbiorców docelowych. Dlatego chcesz spojrzeć na tweety twoich konkurentów.

Mają w dużej mierze tę samą publiczność, co jest idealne.

Jeśli jeden z ich Tweetów jest naprawdę popularny, prawdopodobnie sprawdzi się jako reklama. I odwrotnie, jeśli w ogóle nie mają zaangażowania w niektóre Tweety, spróbuj dowiedzieć się, dlaczego twoi odbiorcy ich nie lubią.

Jeśli prowadzisz bloga w mediach społecznościowych, prawdopodobnie jednym z twoich największych konkurentów byłby Social Media Examiner.

Tak więc pierwszym krokiem byłoby znalezienie ich strony na Twitterze, co można zrobić za pomocą prostego wyszukiwania w Google lub na Twitterze.

Następnie przejrzyj ich poprzednie Tweety i zanotuj, które z nich mają więcej udziałów, ulubionych i komentarzy niż reszta. To są najlepsi.

image08

Będziesz chciał zebrać co najmniej 5-10 popularnych tweetów w ciągu ostatnich kilku tygodni / miesięcy.

To powie Ci trzy rzeczy:

  • Jakie typy kart na Twitterze działają najlepiej – czyli Filmy, zdjęcia, galerie, aplikacje itp.
  • Jakie tematy są najlepsze dla odbiorców – Powyższe zdjęcie wyraźnie pokazuje, że publiczność lubi narzędzia społecznościowe (z którymi zgadzam się z własnego doświadczenia)
  • Każdy konkretny format, który działa najlepiej – Niektórzy odbiorcy lubią tweety z pytaniami, inni lubią opisy, jeszcze inni po prostu lubią dobry nagłówek. Naśladuj styl pisania najpopularniejszych postów.

Jeśli weźmiesz pod uwagę te trzy czynniki, znacznie bardziej prawdopodobne jest, że stworzysz reklamę na Twitterze o wysokim współczynniku zaangażowania (i Wyniku Jakości) niż Jeśli losowo utworzysz ją od zera.

6. Na Twitterze wszystko porusza się szybko (wpływa to również na reklamy)

Istnieje wiele powodów, aby polubić Twittera jako użytkownika.

Ale jednym z najczęstszych jest to, że zawsze są nowe treści.

Nawet jeśli wrócisz do Twittera godzinę po odwiedzeniu Go, są szanse, że zobaczysz zupełnie inny kanał.

Użytkownicy Twittera lubią ten szybki stan zmian i oczekują ciągłego oglądania nowych treści. Jeśli widzą stare tweety lub podobne do starych Tweetów, po prostu je pomijają.

Ma to również wpływ na Twoje reklamy na Twitterze.

Przez pierwsze kilka dni, gdy uruchomisz reklamę, prawdopodobnie będzie ona działać tak dobrze, jak będzie.

Wtedy to szybko staje się czerstwy i twój wskaźnik zaangażowania nadal spada.

image06

Jest to powszechne na prawie każdej platformie reklamowej, ale dzieje się to jeszcze szybciej na Twitterze.

Jeśli reklama jest wyświetlana tej samej osobie, często jest ignorowana, co może mieć poważny wpływ na wskaźnik zaangażowania.

Ponadto reklamy będą wyświetlane najpierw najbardziej aktywnym użytkownikom w grupie docelowej. W miarę zbliżania się do ostatnich części odbiorców, im mniej entuzjastyczni członkowie Twittera, twój wskaźnik zaangażowania będzie oczywiście niższy.

Jak często należy zmieniać Tweety? Sam Twitter zaleca używanie co najmniej trzech różnych reklam w kampanii, aby spowolnić szybkość, z jaką są przestarzałe.

Ale nawet jeśli na początku utworzysz kilka tweetów, nadal będą one przestarzałe—może to potrwać kilka tygodni.

Jedynym sposobem, aby wiedzieć, jak często tworzyć nowe tweety, jest monitorowanie wydajności reklam.

Gdy koszt zaangażowania konkretnej reklamy osiągnie poziom, który Twoim zdaniem nie jest opłacalny, przestań wyświetlać tę reklamę.

Następnie utwórz nową reklamę.

Tutaj masz dwie główne opcje:

  • Natychmiast Utwórz nową, podobną reklamę – Możesz utworzyć nowy opis i użyć nowego obrazu w swoim tweecie. Nawet jeśli dodasz link do tej samej treści, będzie to nowy Tweet dla użytkowników.
  • Przełącz na inny temat – Nie chcesz od razu pokazywać tym samym użytkownikom tej samej treści, Nawet jeśli Tweet jest inny. Zamiast tego możesz przejść do innego tematu i wrócić do promowania pierwszego elementu treści w przyszłości.

Druga opcja jest lepsza w większości przypadków. Jeśli kierujesz reklamy do podobnych odbiorców, do których kierujesz pierwszą reklamę, niektóre osoby, które zaangażowały się w pierwszą reklamę, również zaangażują się w drugą reklamę.

Jeśli pokażesz im dokładnie tę samą treść, nie możesz ich winić za to, że nie są zbyt zainteresowani.

Jeśli jednak pokażesz im nową zawartość, będą tak samo zainteresowani, jak za pierwszym razem.

Następnie, kiedy zaczniesz promować pierwszy kawałek treści kilka tygodni później, nie będzie to tak świeże w ich umysłach. Nie będą mieli nic przeciwko szybkiemu odświeżeniu i nadal mogą przesyłać dalej lub angażować się w Tweet w jakiś sposób.

Wniosek

Twitter jest jednym z największych portali społecznościowych w Internecie.

Ma setki milionów użytkowników, co oznacza, że może być używany do angażowania się w grupy docelowe prawie każdej firmy.

I chociaż wzrost organicznej obecności na Twitterze jest dobrym pomysłem, może potrwać wiele miesięcy, aby zobaczyć prawdziwe wyniki (ruch, akcje, konwersje itp.).

Zamiast tego możesz uzyskać te wyniki znacznie szybciej, korzystając z reklamy na Twitterze, która jest obecnie dość dobrze rozwiniętą platformą reklamową.

Ale jeśli nie rozumiesz wpływu, jaki wynik jakości każdej z Twoich reklam ma na koszt Twojej reklamy, będziesz miał trudności z utworzeniem dochodowej kampanii.

Jeśli rozumiesz wszystko, co opisałem w tym poście, powinieneś wiedzieć wystarczająco dużo, aby zacząć od reklamy na Twitterze i odnieść sukces.

Jeśli są jakieś części Wyniku Jakości, których nie w pełni rozumiesz, daj mi znać w komentarzu poniżej, a postaram się wyjaśnić rzeczy.

Total
0
Shares
Related Posts