5 technik, aby uzyskać 5 gwiazdek: Jak uzyskać więcej (i lepiej) recenzje Online

ratings

Gdziekolwiek nie pójdziesz, zobaczysz recenzje.

Niezależnie od tego, czy jest to produkt fizyczny, czy cyfrowy, jeśli warto o nim mówić (na dobre lub na złe), ma recenzje.

Niektóre z tych opinii to po prostu komentarze na blogach i forach.

Ale głównie recenzje istnieją na dużych witrynach e-commerce, w których firmy sprzedają swoje produkty.

Najważniejszą rzeczą w recenzjach jest to, że ludzie się o nie troszczą.

O firmie 30% internautów sprawdź opinie na temat Amazon przed zakupem produktu. A to tylko Amazon.

image22

Kolejne 13% trafi do Google.

Wcześniej ludzie pytali znajomych o produkty. Ale teraz polegają na recenzjach online.

Ludzie ufają recenzjom, aby informować ich o swoich decyzjach, a recenzje odgrywają ogromną rolę w decyzjach zakupowych ludzi. 

image18

Chociaż nie ma sposobu, aby ostatecznie powiedzieć, że recenzje są dobre dla biznesu, prawie każde badanie lub anegdota sugeruje, że są.

Na przykład, Capterra analizowane efekt dodawania recenzji produktów oprogramowania i stwierdzono, że współczynniki konwersji znacznie wzrosły, gdy dodano więcej recenzji.

image10

Ponadto bardziej ogólna analiza okazało się, że Współczynnik konwersji może wzrosnąć ponad dwukrotnie, jeśli masz wystarczająco dużą liczbę recenzji.

image13

Chociaż istnieje mini-plateau po 20 recenzjach, Współczynnik konwersji zaczyna ponownie wzrastać wkrótce po.

Nie musisz być dużą witryną e-commerce, aby dodawać recenzje do osobistego sklepu internetowego.

Zwiększono dodawanie opinii Figleaves.com ” s współczynniki konwersji o 35% oraz eSpares.co.uk ” s o 14,2%.

Są to massive wzrost współczynnika konwersji, który może skutkować dziesiątkami lub setkami tysięcy dolarów rocznie.

Potencjalni kupujący ufają recenzjom z kilku powodów:

  • Stanowią one rzeczywistą sytuację użytkowania
  • Są one mniej prawdopodobne, aby być stronniczy (niż strona sprzedaży)
  • Dają odwiedzającym pewność zakupu, udowadniając, że nie będzie żadnych problemów z zakupem

Otrzymywanie recenzji jest trudne: Jeśli sprzedajesz online, Prawdopodobnie zauważyłeś, że trudno jest skłonić klientów do pozostawienia recenzji.

Ludzie chcą swoich produktów, ale tak naprawdę nie chcą wykonywać żadnej dodatkowej pracy. Napisanie dobrej recenzji może zająć od 5 do 15 minut, nie zapewniając recenzentowi dużej korzyści.

Ludzie zazwyczaj zostawiają Recenzję z jednego z trzech powodów:

  • Oni nienawiść produkt
  • Oni miłość produkt
  • Są gdzieś pomiędzy, ale chcieliby wyjaśnić wszelkie zamieszanie wokół produktu dla innych potencjalnych nabywców (zasadniczo po prostu robi coś miłego)

Pierwsze dwa powody są dość oczywiste.

Oczywiście nie chcesz, aby ludzie zostawiali recenzje, jeśli nienawidzą produktu. W ten sposób otrzymujesz negatywne recenzje i recenzje z jedną gwiazdką, które faktycznie obniżają Współczynnik konwersji.

Jak temu zapobiec? Proste: świetny produkt wraz z doskonałą obsługą klienta.

Jeśli stworzysz produkt, który każdy kocha, dostaniesz mnóstwo recenzji.

W rzeczywistości większość produktów ma klientów, którzy należą do wszystkich trzech obozów.

To, co musisz zrobić, to skupić się na ludziach, którzy już kochają twój produkt i tych, którzy go lubią. Solidna recenzja trzy-lub czterogwiazdkowa nadal może pomóc w współczynniku konwersji.

I o to właśnie chodzi w dalszej części tego posta.

Omówię najlepsze sposoby, aby zmaksymalizować liczbę opinii, które otrzymujesz od swoich klientów.

Może Ci się to nie spodobać, ale musisz to zrobić.…

Większość właścicieli firm uwielbia tworzyć produkty.

Ale tylko niektórzy właściciele firm uwielbiają sprzedawać te produkty.

Sprzedaż często wydaje się, że robisz coś złego i narzucasz ludziom, na których Ci naprawdę zależy.

Proszenie o cokolwiek może być trudne.

Ale trzeba to zrobić.

Musisz zacząć od uświadomienia sobie, że sprzedaż nie musi być podstępna. Jeśli tworzysz naprawdę wartościowy produkt, sprzedaż to po prostu informowanie ludzi o tym.

Jeśli twój produkt jest świetny, ludzie kupią twój produkt i podziękują za możliwość.

Po dokonaniu sprzedaży, jednak, musisz poprosić klientów, aby go przejrzeli.

Jeśli nie zapytasz, większość nawet nie pomyśli o zrobieniu tego, nawet jeśli im to nie przeszkadza.

Chociaż może się wydawać, że narzucasz im—prosząc o coś bez dawania czegoś w zamian—nie jesteś.

Większość zadowolonych klientów chętnie pomoże Ci rozpowszechniać informacje o Twoim produkcie, aby inni ludzie również dali mu szansę.

Więc przestań myśleć, że wykorzystujesz swoich klientów i zdaj sobie sprawę, że pomagasz sobie nawzajem.

Idealnie, chcesz poprosić o opinie tak szybko, jak to możliwe po zakupie, a kupujący miał czas, aby otrzymać i przetestować produkt.

Jeśli zapytasz zbyt wcześnie, klienci nie mogą przejrzeć produktu, ponieważ nie mieli okazji go użyć.

Jeśli zapytasz za późno, zapomną o tym i mniej prawdopodobne jest, że go przejrzą (chociaż późno jest lepsze niż wcześnie).

Amazon zazwyczaj wysyła wiadomość e-mail z przypomnieniem o przejrzeniu ostatniego zakupu kilka dni po jego otrzymaniu:

image04

Klienci nie nienawidzą wystawiania opinii-jeśli dobrze zapytasz…

Ważne jest, aby ostrożnie podchodzić do tematu recenzji z klientami.

Po pierwsze, chcesz, aby otrzymali produkt i byli zadowolony z tego.

Im bardziej są zadowoleni, tym bardziej prawdopodobne jest, że nie tylko zostawią recenzję, ale też zostawią pozytywny.

Przed zapytaniem o recenzję polecam kontakt z klientami i zapytać ich, czy mieli jakiekolwiek problemy z zamówieniem.

Jeśli mieli problemy, poinformują cię, a Ty będziesz miał szansę je naprawić.

Jeśli nie mieli żadnych problemów, niektórzy dadzą Ci znać, ale inni po prostu nie odpowiedzą. Bezpiecznie jest poprosić któregokolwiek z tych klientów o opinie.

Wreszcie, sposób, w jaki prosisz o recenzje, jest ważny.

Bycie przekonującym z Twoją prośbą może podwoić lub potroić liczbę recenzji, które w końcu otrzymasz.

Wskazówka # 1 – Bądź wdzięczny: Szczerze mówiąc, recenzenci nie wyciągają zbyt wiele z tego procesu. To po prostu miła rzecz, którą mogą zrobić dla innych osób czytających recenzje w przyszłości.

Jednak wielu recenzentów zrobi recenzje, jeśli wiedzą, że są ważne za Ciebie.

W końcu właśnie stworzyłeś dla nich świetny produkt.

Nawet jeśli już za to zapłacili, wielu klientów poczuje, że powinni byli zapłacić więcej. To pozostawia im poczucie zadłużenia wobec ciebie.

Wielu klientów pozostawi recenzję, jeśli powiesz im, jak ważne są dla Ciebie, ponieważ wtedy mogą rozważyć was dwóch ” nawet.”

Na przykład RealSelf jest internetowym katalogiem profesjonalnych lekarzy. Publikuje recenzje na temat wszystkich rodzajów lekarzy kosmetycznych, dzięki czemu można znaleźć takiego, któremu można zaufać.

Po znalezieniu lekarza za pośrednictwem usługi RealSelf prosi Cię o napisanie recenzji na stronie.

dwie części e-maila w szczególności, które sprawiają, że działa tak dobrze:

  1. “…chciałbym, abyś podzielił się swoim doświadczeniem…” – Nie tylko proszą cię o pozostawienie recenzji dla Zabawy. Wyjaśniają, że doceniam to i cenię.
  2. “…pomoże również innym podejmować świadome decyzje” – Ponieważ klient był w trudnej sytuacji, próbując podjąć dobrą decyzję, prawdopodobnie będzie empatyczny dla innych osób w tej samej sytuacji. Niektórzy klienci zostawią recenzję, aby pomóc innym.

image16

Tip # 2-Zrób to proste: Ustaliliśmy więc, że większość recenzentów zostawia recenzje, ponieważ jest to miła rzecz do zrobienia.

Istnieje jednak limit, ile większość ludzi jest w stanie dać, aby być miłym.

Jeśli sprawisz, że klienci przeskakują przez obręcze, aby zostawić recenzję, większość z nich nie będzie się kłopotać.

Rozwiązanie jest proste: spraw, aby pozostawienie recenzji było tak łatwe, jak to możliwe.

Po pierwsze, jeśli prosisz o przeglądanie witryn stron trzecich, zawsze Linkuj bezpośrednio do formularzy recenzji na określonych stronach:

image21

Alternatywnie, jeśli prosisz klientów o pozostawienie recenzji w Twojej witrynie, pozwól im rozpocząć proces, klikając gwiazdkę w wiadomości e-mail. Wszystkie największe witryny robią to nie bez powodu. To działa.

image16

Inną zaletą jest to, że wyraźnie widać, że szukasz klienta, aby zostawić opinię (wiedzą, co reprezentują gwiazdki).

Wskazówka # 3 – nie oferuj zachęty: Chcesz, aby każdy klient zostawił ci opinię? Po prostu zaoferuj im $100, jeśli to zrobią.

Zachęcanie do recenzji to szara strefa.

Ma oczywiste problemy moralne. Pod pewnymi względami zasadniczo przekupujesz klienta za dobrą recenzję.

Nawet jeśli nie chcesz, aby Twoja motywacja była łapówką, większość ludzi czuje się zmuszona do zapewnienia dobrych recenzji, jeśli są one rekompensowane (bez innych potencjalnych nabywców jest świadomy tego).

Potencjalnym problemem, który może być jeszcze większy, jest to, że możesz być grzywna ogromne kwoty, jeśli złapany przez FTC (jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Stanach Zjednoczonych).

Nie we wszystkich krajach obowiązują te zasady, więc do ciebie należy sprawdzenie, czy w Twoim kraju istnieje równoważna organizacja i ustalenie, czy moralnie nie masz nic przeciwko zachęcaniu.

Jeśli będziesz oferować zachętę, powinieneś poprosić recenzentów o ujawnienie tego faktu w swoich recenzjach. Jeśli recenzja ujawni zachętę, nie tylko nie ma argumentów moralnych, ale także nie narusza żadnych przepisów.

Tip # 4-jasno o tym, czego szukasz: Jeśli masz tylko jedno pole tekstowe z napisem “Twoja recenzja”, klienci mogą pisać o wszystkim, nawet nieistotnych rzeczach.

Jeśli jednak rozbij przegląd w polach opisowych, recenzenci będą mieli o wiele lepsze pojęcie o tym, co include:

image03

Jednym ze sposobów ulepszenia powyższego formularza jest dodanie opisu do, powyżej lub pod polem “recenzja”.

Możesz skłonić klienta do rozmowy o pewnych aspektach produktu, które Twoim zdaniem wpływają na decyzje zakupowe (wysyłka, jakość opakowania, trwałość itp.).

A propos świetnych recenzji … oto co w nich jest

Możesz dyktować treść recenzji, zachęcając klientów do zastanowienia się nad określonymi tematami.

Jest to ważne, ponieważ większość ludzi nie wie, na czym polega dobra recenzja. Często zostawiają opinie, takie jak” świetny produkt”, mimo że nie jest to bardzo przydatne.

Zamiast tego chcesz je monitować z dowolną (lub wszystkimi) z następujących czynności:

  • w tym ich sytuacja w tle
  • wszelkie szczególne cechy produktu lub procesu zakupu
  • ich ogólne wrażenie
  • kupiliby ponownie?

Kiedy wysyłasz prośbę o opinię, po prostu powiedz swoim klientom, że mogą dołączyć wszelkie informacje, które chcieliby. Jednak powinni rozważyć takie rzeczy jak … (wybierz z powyższej listy).

Część # 1-szybkie tło: Nie każdy kupuje produkt z tego samego powodu lub wie tyle o konkretnym typie produktu, co inni.

Najlepsze recenzje zawierają szybkie Oświadczenie o tym, dlaczego klient kupił produkt. Jeśli inny potencjalny nabywca znajduje się w podobnej sytuacji, automatycznie stanie się bardziej zainteresowany (to rezonuje z nimi).

Dodatkowo każda wzmianka o ekspertyzie sprawia, że recenzja jest bardziej wiarygodna (np.

Oto przykład:

image01

Część # 2 (opcjonalnie) – Krótki opis produktu i procesu zakupu: Jeśli nie sprzedajesz swoich produktów za pośrednictwem znanej usługi realizacji zamówień, takiej jak Amazon, Szybkość wysyłki i bezpieczeństwo są nadal dużymi problemami dla kupujących online.

Wpływają one na prawie każdy zakup:

image02

Należy oczywiście dokonać informacji o wysyłce bardzo jasne na stronach sprzedaży.

Ale ludzie chcą również wiedzieć, jak szybko i bezpiecznie wysyłka jest w prawdziwym życiu, nie tylko w teorii.

Jeśli potencjalny kupujący widzi wiele recenzji chwalących proces wysyłki, poczuje się pewnie.

Część # 3-ogólny wynik: Najważniejszą częścią każdego zakupu jest to, jak dobry jest produkt. To będzie główny punkt każdej recenzji.

Jeśli wykonałeś swoją pracę od razu na końcu tworzenia produktu, klienci będą mieli wspaniałe rzeczy do powiedzenia na temat Twojego produktu:

image06

Jednak nadal możesz kierować tym, o czym wspominają.

Możesz dołączyć pytanie w e-mailu lub na formularzu recenzji, takie jak: “jak ci się podoba X Funkcja produktu Y?”

Będzie bardziej prawdopodobne, że zajmie trochę czasu, aby pomyśleć o tej konkretnej funkcji.

Część # 4-czy kupisz ponownie? Klienci często mogą znaleźć co najmniej kilka dobrych rzeczy do powiedzenia na temat produktu. Mili ludzie zostawiają miłe recenzje—to takie proste.

Jednak ostatecznym testem świetnego produktu jest to, czy zarabia lojalność klienta.

Kiedy klienci mówią, że na pewno kupią od ciebie ponownie w przyszłości, każdy, kto czyta recenzję, będzie wiedział, że recenzent jest poważny, gdy chwali produkt:

image20

Uzyskaj automatyczne recenzje za pomocą systemu

Uzyskiwanie recenzji nie powinno być czymś, co próbujesz robić okresowo. To powinno być coś, co robisz z każdego klienta.

Aby zmaksymalizować liczbę pozytywnych recenzji, potrzebujesz niezawodnego systemu.

Przyjrzeliśmy się już systemowi Amazona:

  1. Kupujesz produkt
  2. Otrzymujesz produkt
  3. Otrzymujesz prośbę o pozostawienie recenzji na Amazon kilka dni po

image04

Przeprowadzili własne wewnętrzne testy i stwierdzili, że ten konkretny czas działał najlepiej dla większości klientów.

Jednak twoi klienci mogą być inni, więc zawsze testuj.

Czas jest ważny: Dlaczego klienci są różni, jeśli chodzi o to? Większość z nich sprowadza się do rodzaju klienta i produktu.

Po pierwsze, niektórzy ludzie oczekują, że wysyłka online będzie szybsza. Chcą od razu swój produkt, aby mogli zacząć go używać. To jest typowo to prawda, jeśli masz młodą grupę demograficzną.

Po drugie, niektóre produkty trwają dłużej niż inne, aby dokładnie przetestować, aby zostawić dobrą recenzję. Patelnia zajmuje tylko kilka minut, aby przetestować, ale duża książka może potrwać tygodnie, aby przeczytać.

Jeśli twój produkt wymaga dłuższego czasu, aby prawidłowo przetestować, daj swoim klientom trochę więcej czasu.

Jak uzyskać spójne wyniki: Jedynym sposobem, aby upewnić się, że Klient otrzyma prośbę o recenzję “X dni” po zakupie czegoś, jest autoresponder.

Po zakupie czegoś, dodaj je do nowej listy tylko dla klientów:

image09

Następnie skonfiguruj autoresponder, aby wysłać wiadomość e-mail z pytaniem, czy wszystko poszło dobrze.

Na koniec wyślij prośbę o recenzję gdzieś po tej pierwszej wiadomości.

Polecam wypróbowanie różnych opóźnień czasowych, aby dowiedzieć się, który z nich produkuje najwięcej recenzji.

Najlepszy sposób, aby uzyskać świetne recenzje, jeśli zaczynasz od zera

Każda firma stoi przed własnymi unikalnymi wyzwaniami, jeśli chodzi o uzyskiwanie opinii online.

Najtrudniejszy etap jest na samym początku, gdy nie masz recenzji.

Kiedy nie masz żadnych recenzji (lub bardzo niewielu), potencjalni nabywcy wahają się być pierwszymi nabywcami. Chcą zobaczyć, że inni ludzie kupili twój produkt i polubili go.

Co gorsza, ludzie często nie chcą zostawiać pierwszej recenzji. Jeśli nie są ekspertami w zakresie Twojego produktu, nie chcą zostawiać opinii i wyglądać głupio, jeśli się mylą.

Zamiast tego woleliby najpierw spojrzeć na inne recenzje, uzyskać ogólny konsensus, a następnie zostawić opinię, jeśli ich własna opinia pasuje do wszystkich innych. dlatego też ważne jest, aby dobrze zacząć od kilku świecących recenzji.

Do nie zdobądź fałszywe recenzje: Zachęcanie do recenzji to szara strefa, ale kupowanie fałszywych recenzji zdecydowanie przekracza linię.

Jeśli przejdziesz na Fiverr lub frazach Google, takich jak” Kup 5-gwiazdkową recenzję”, znajdziesz mnóstwo osób chętnych do napisania Ci pięciogwiazdkowej recenzji, nawet nie widząc Twojego produktu.

image17

Nawet bez rozważenia etyki robienia tego, oczywiste jest, że te recenzje nie będą bardzo przydatne.

Oczywiście, otrzymasz pięciogwiazdkowe recenzje, ale nie będą zawierały rzeczywistych informacji, na których Twoi potencjalni nabywcy będą się troszczyć.

Ponadto większość fałszywych recenzji jest niezwykle łatwa do wykrycia. A jeśli potencjalny nabywca widzi wiele fałszywych recenzji, ich dzwonki ostrzegawcze wyłączą się i spowodują, że zamiast tego kupią produkt innej osoby.

Więc chociaż ty może kup opinie, lepiej skupić się na ich zarabianiu.

Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki.

Krok # 1-Wybierz stronę, na której chcesz się skupić: Tony witryn osób trzecich, które agregują opinie na temat produktów lub firm.

Na przykład, zarówno Google, jak i Yelp koncentrują się na lokalnych firmach, podczas gdy Amazon oczywiście koncentruje się na produktach fizycznych i e-książkach.

Na początek wybierz tylko jeden strona z recenzjami żeby się skupić. Zawsze możesz rozszerzyć działalność na inne witryny, gdy już zdobędziesz trakcję.

image15

Krok # 2-zaoferuj bezpłatną próbkę lub produkt: Jako Powiedziałem, że musisz zarabiaj Twoje opinie, co oznacza uzyskanie ich od rzeczywistych klientów.

Tutaj jest dobry pomysł, aby zaoferować zniżkę, próbka, a nawet darmowy produkt w zamian za recenzję.

image08

Czekaj, co? “Czy nie powiedziałeś, żeby nie oferować zachęt?”

Jeśli o tym pamiętałeś, dobra robota. To znaczy, że zwracasz uwagę.

Zachęcanie do recenzji jest mrocznym terytorium, ale tylko jeśli tego nie ujawnisz. Jeśli tak, są one całkowicie zgodne z prawem i prawie każdy kodeks etyczny.

A kiedy potrzebujesz tych pierwszych kilku recenzji, aby zacząć działać, kilka recenzji, które nie są idealne, nadal jest niezwykle cennych.

Dodatkowo, tylko dlatego, że twój Klient musi ujawnić, że zaoferowałeś im coś, nie oznacza, że recenzja będzie do bani.

Oto przykład tego, jak można wyglądać:

Jako jeden z pierwszych klientów, którzy kupili (Nazwa produktu), miałem szczęście, że zaoferowano mi bezpłatną próbkę do wypróbowania.

Produkt otrzymałem po 3 dniach w idealnym stanie. Od tego czasu działa dokładnie tak, jak oczekiwano.

W szczególności (funkcja) jest lepsza niż każdy inny (rodzaj produktu), którego próbowałem.

Na pewno kupię więcej w przyszłości.

Oczywiście nie jest to doskonała recenzja (ponieważ mam do czynienia z nieistniejącym produktem), ale gdybyś mógł zacząć od 5-10 takich recenzji, byłbyś ustawiony.

Ujawnienie czyta się naturalnie i tak naprawdę nie odbiega od reszty recenzji, o ile recenzent jest uczciwy.

Krok # 3-Podaj instrukcje: Zastanawianie się, jak zostawić recenzję, jest łatwe dla Ciebie i dla mnie. Jednak dla osoby niedoświadczonej technologicznie pozostawienie recenzji może być drapaniem głowy.

Aby upewnić się, że klienci nie mają problemów z opuszczeniem recenzji, podaj szczegółowe instrukcje na jak zostawić opinię:

image12

Nawet jeśli robią zakupy na znanej platformie, takiej jak Amazon, większość ludzi nigdy wcześniej nie opuściła recenzji. Musisz ich przez to przeprowadzić.

Krok # 4-Upewnij się, że ich doświadczenie jest niesamowite: To jest coś, co już zauważyliśmy, ale chcę to powtórzyć.

Aby zdobyć świetną recenzję, musisz zapewnić wspaniałe wrażenia.

Doświadczenie zakupowe składa się z wielu różnych części:

  • branding
  • opakowanie
  • proces wysyłki
  • sam produkt
  • follow-up / Obsługa klienta

Zbyt wiele firm zrobić świetny produkt, ale ignorować resztę zakupów.

Wtedy, dostają trzygwiazdkowe recenzje mówiące, że produkt był w porządku, ale wysyłka była do bani, lub nie mogli uzyskać szybkich odpowiedzi od firmy, gdy potrzebowali pomocy.

Nie jest trudno upewnić się, że te inne części zakupów są świetne, ale musisz poświęcić trochę czasu i wysiłku, upewniając się, że są.

Jeśli to zrobisz, jakość recenzji zadba o siebie.

Jeszcze jedno świetne źródło recenzji, z którego powinieneś skorzystać

Załóżmy, że zaczynasz od zera. Mówię zero poprzedni klienci.

Trudno jest skłonić klientów do pozostawienia recenzji, aby zachęcić więcej osób do zakupu produktu, gdy nie masz klientów w pierwszej kolejności.

W tym przypadku można przejść do płatne reklamy pozyskać pierwszych klientów. Jest to świetne, jeśli masz budżet i trochę wiedzy PPC. Jednak może się to stać kosztowne, ponieważ nie wszyscy klienci opuszczą recenzje.

W przeciwnym razie, jeśli masz napięty budżet, prawdopodobnie będziesz podążać drogą marketingu treści, co może potrwać miesiące, aby przyciągnąć klientów.

Jest jednak jeszcze jedna okazja, z której możesz skorzystać, aby nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także recenzje.

Oto Podstawowa procedura.

Krok # 1-Szukaj opinii konkurentów: Dla tej serii przykładów udajmy, że właśnie stworzyłem najlepsze badania słów kluczowych tool ever.

Ponieważ nie ma sklepów, w których można sprzedać ten konkretny rodzaj narzędzia, muszę uzyskać kilka opinii, aby umieścić na mojej stronie sprzedaży.

Na początek muszę zebrać listę wszystkich moich stałych klientów.

To całkiem proste. Po prostu Google ” najlepszy (rodzaj produktu)”.

image19

Idealnie, znajdziesz duży obława ekspertów to ma wszystkich konkurentów w jednym miejscu. Alternatywnie będziesz musiał przejść przez kilka pierwszych stron wyników wyszukiwania i nagrać konkurencyjne produkty.

W moim przypadku udało mi się łatwo znaleźć 10 najpopularniejszych narzędzi do badania słów kluczowych od razu (lucky me):

image11

Dla każdego z tych narzędzi, mam zamiar znaleźć ludzi, którzy mają przejrzałem je a następnie zbliżyć się do nich, aby skłonić ich do przeglądu mojego produktu.

Aby znaleźć recenzje, wystarczy Google “(Nazwa produktu) + recenzja”:

image00

Następnie zrób listę wszystkich recenzji, które możesz znaleźć (które mogą wynosić do 100 dla każdego produktu).

Krok # 2-Skontaktuj się z blogerami i złóż propozycję: Teraz, gdy masz dużą listę recenzji, musisz skontaktować się z recenzentem.

Ważna uwaga: Blogerzy cały czas dostają rzuty za pośrednictwem formularzy “kontaktowych”, a większość z nich jest okropna i po prostu zostaje zignorowana. Aby się wyróżnić, najlepszą strategią jest dołączenie do listy e-mailowej blogera.

Kiedy dołączysz do listy e-mailowej, oczywiście Otrzymuj e-maile od tego blogera, który zawiera ich adres e-mail.

Następnie możesz utworzyć spersonalizowaną wiadomość, która z pewnością dotrze do ich skrzynki odbiorczej.

Jeśli nie możesz znaleźć formularza zgody na stronie recenzji, przejdź do strony głównej:

image05

Zazwyczaj będziesz w stanie znaleźć oczywistą opcję z przodu i na środku na stronie głównej lub u góry paska bocznego:

image07

Gdy otrzymasz od nich wiadomość e-mail, możesz ją odesłać z prośbą o recenzję swojego produktu.

Taki szablon będzie działał:

Cześć (nazwa blogera),

Natknąłem się dziś na Twoją recenzję (konkurencyjnego produktu) i byłem pod wrażeniem tego, jak szczegółowo byłeś.

Właśnie wydałem własne narzędzie do badania słów kluczowych o nazwie (Nazwa produktu). Nie wiem, czy jeszcze o tym słyszałeś.

Biorąc pod uwagę, jak świetne były Twoje poprzednie recenzje, chciałem sprawdzić, czy chcesz spróbować mojego produktu. (Oczywiście udostępnię ci bezpłatną licencję).

Powodem, dla którego uważam, że (moja Nazwa produktu) wyróżnia się spośród wszystkich innych na rynku, jest funkcja x: (opisz funkcję).

Jeśli jesteś zainteresowany, daj mi znać.

Dziękujemy za poświęcony czas,

(Imię i nazwisko)

Ponownie zachęcasz blogera do utworzenia recenzji, ale o ile zawierać ujawnienie gdzieś na stronie nie ma problemu. Większość czytelników bloga jest już przyzwyczajona do takich ujawnień i nie bierze ich pod uwagę w podejmowaniu decyzji.

Po otrzymaniu recenzji możesz opublikować odpowiednie części recenzji na swojej stronie internetowej i przypisać je blogerowi (daj im o tym znać).

Wyniki różnych przeglądów: Jeśli otrzymasz recenzję wykonaną przez popularnego blogera, możesz prowadzić poważną sprzedaż.

Biorąc to pod uwagę, popularni blogerzy są najtrudniejszymi do uzyskania recenzjami, ponieważ tak często się rzucają.

Nie mówię, nie idź za nimi, ale pamiętaj, że będziesz musiał stawić czoła wielu odrzuceniom.

Z drugiej strony mniej znani blogerzy będą bardziej otwarci na twoje podejścia. Jeśli wszystko, czego chcesz, to recenzje (i nie martwisz się zbytnio o sprzedaż), skieruj najpierw tych blogerów.

Wniosek

Jeśli sprzedajesz cokolwiek online, pamiętaj, że recenzje są jednym z największych czynników, które wpływają na sprzedaż, więc nie ignoruj ich.

Po pierwsze, wymyślić plan ataku, aby określić, jakiego rodzaju recenzje potrzebujesz.

Następnie zoptymalizuj swój lejek sprzedaży, aby zmaksymalizować liczbę klientów, którzy zostawiają Ci recenzje—a nie tylko recenzje, świetnie. jedynki.

Wreszcie, jeśli zaczynasz od zera, użyj jednej z metod, które rozplanowałem, aby rozpocząć generowanie recenzji nowego produktu.

Masz jakieś inne pomysły lub pytania dotyczące recenzji? Chętnie omówię je w komentarzach poniżej.

Total
0
Shares
Related Posts