5 Sure-Fire źródeł inspiracji nagłówek

Niektóre dni nagłówki są bardzo proste do napisania. Idealne słowa płyną z mózgu do strony w błysku błyskotliwości.

Ale copywriting nie zawsze jest w ten sposób, a czasami patrzysz na pustą przestrzeń, w której powinien być zabójczy nagłówek, bez pojęcia, jak iść naprzód.

Może to być zastraszające, frustrujące i trochę upokarzające . . . a co najgorsze, może zatrzymać twoje projekty.

Nie musi tak być-o ile masz do dyspozycji kilka źródeł inspiracji nagłówkowych.

Oto kilka miejsc, w których możesz zacząć generować nagłówki w swoim mózgu w dowolnym momencie.

Strona główna Digg

Podczas gdy większość ruchu Digg jest ukierunkowana na konsumentów treści, Strona główna jest kopalnią złota dla producentów treści. Co godzinę każdego dnia ludzie głosują na nagłówki, które przyciągają ich uwagę. Nie historie, ale nagłówki (wiadomo, że wielu użytkowników Digg głosuje na podstawie tytułów artykułów i opisów, nigdy nie czytając historii).

Kiedy czujesz się zablokowany-lub po prostu masz ochotę na małą kopię — spójrz na stronę główną Digg i przeglądaj najpopularniejsze wpisy, a może Twoje kreatywne soki płyną szybciej niż myślisz.

Okładki magazynów

Marketerzy Online i direct response nie są jedynymi, którzy płacą za pisanie nagłówków. Są ludzie, którzy dostają dobre pieniądze każdego dnia, aby starannie tworzyć nagłówki, które wyskakują z kiosku i wywołują od Ciebie natychmiastową odpowiedź “must-read”.

Kiedy jesteś w trudnej sytuacji, przejdź się do sklepu na rogu i spójrz na stojak na czasopisma. Jeszcze lepiej, weź zeszyt i udaj się do biblioteki, gdzie będą mieli oprawione kopie drukowanych czasopism od lat. Kilka poprawek i zastąpionych słów tu i tam, a będziesz miał wszystkie nagłówki, których będziesz potrzebował przez długi czas.

Reklamy w magazynach

Ignoruj pełnokolorowe błyszczące reklamy samochodów, perfum i programów telewizyjnych, których większość czasopism jest pełna i Szukaj reklam w stylu bezpośredniej reakcji. Podczas gdy błyszczące reklamy są często zaprojektowane, aby zaimponować ludziom lub zdobyć nagrody, reklamy bezpośrednie są starannie dostrojone, aby dokonać sprzedaży.

Być może wyrobiłeś sobie nawyk strojenia reklam kapryśnych płyt kolekcjonerskich,limitowanych złotych monet lub kolekcjonerskich modeli w skali, ale Odzyskaj nagłówki tych produktów.

Pamiętaj, dobre pieniądze są wydawane honowanie te nagłówki do skutecznych narzędzi sprzedaży — nie przegap swoją szansę, aby kształcić się na czyjeś grosza.

Twoja własna Skrzynka odbiorcza

Jest całkiem prawdopodobne, że subskrybujesz więcej niż kilka biuletynów, z których większość ignorujesz w miarę upływu czasu. Ale co jakiś czas promocja lub biuletyn trafia do skrzynki odbiorczej i jesteś na tyle zaintrygowany, aby go otworzyć. To twój sygnał, aby zapisać ten e-mail we własnym osobistym pliku swipe.

Pomyśl o tym – jeśli pokusiłeś się o otwarcie tego e-maila, jest duża szansa, że inni również. Utwórz miejsce w skrzynce odbiorczej do przechowywania wiadomości e-mail, które zmusiły Cię do kliknięcia, a będziesz miał bieżące źródło materiałów do pobrania.

Jeśli nie przeczytałeś obszernego przewodnika Copyblogger do pisania nagłówków magnetycznych, powinieneś. Od sprawdzonych formuł nagłówkowych 9, które sprzedają się jak szalone, po Przewodnik oszusta do pisania wspaniałych nagłówków, znajdziesz wszystkie inspiracje, których potrzebujesz, aby ręcznie stworzyć własne zwycięskie nagłówki, raz po raz.

Po prostu przewiń w górę i poszukaj Pisanie Nagłówków link po lewej. I nie zapomnij przeczytać innych kategorii zasobów tam. Znajdziesz posty na blogu ze sprawdzonymi nagłówkami, które zostały kliknięte tysiące razy.

Gdzie można znaleźć inspirację?

Kiedy brakuje Ci słów, jak zapełnić swój własny gazowy bak? Poświęć 30 sekund i dodaj swoje ulubione miejsce, aby włączyć swoją muzę i uczyć się na podstawie komentarzy innych.

Total
0
Shares
Related Posts