5 podstawowych wartości, które budują autorytatywną obecność w Internecie

Widziałeś, jak dużo mówiliśmy o autorytecie-autorytecie z Twoimi odbiorcami, z wyszukiwarkami, z kolegami, z innymi wydawcami internetowymi.

Po co ci to? Ponieważ biorąc pod uwagę hałaśliwy, zagracony stan sieci w tej chwili, jest to autorytatywny strona, która zarabia na interesach.

  • To strona, która dostarcza wiarygodnych, skutecznych rozwiązań problemów klientów.
  • To strona, która przyciąga linki od innych autorytatywnych wydawców.
  • Jest to strona, która zarabia mnóstwo udostępniania społecznościowego od odbiorców, którzy chcą udostępniać wysokiej jakości, przyjazne dla użytkownika treści.
  • Jest to strona z pewnym, etycznym procesem sprzedaży, który przekształca uwagę w biznes.

Istnieje wiele elementów do autorytetu-projektowanie stron, inteligentne SEO, strategiczna promocja treści.

Ale za tym wszystkim stoi jeden, niezbywalny element, którego potrzebuje każda autorytatywna strona. Podpowiedź znajdziesz w grafice, która towarzyszy temu postowi.

“Sekretny SOS — – magiczny składnik, który sprawia, że inni pracują-to inteligencja i zestaw umiejętności utalentowanego, dobrze wyszkolonego autor.

Innymi słowy, sekretnym sosem jesteś ty.

Dlaczego autor jest w centrum autorytetu

Sieć, dla wszystkich zautomatyzowanego handlu akcjami i spamowania, składa się z ludzi. Składa się z czytelników i pisarzy, łączników i kuratorów, mavenów i klaunów, nauczycieli i trolli.

Tworzenie witryny, do której ludzie ufają i do której się zwracają, może się zdarzyć tylko wtedy, gdy inteligentni, świadomi autorzy podejmą wspólny wysiłek, aby stworzyć coś wartego przeczytania.

Dlatego” spun ” treści i anonimowe farmy treści nigdy nie osiągną niczego. Być może udało im się oszukać Wyszukiwarki przez krótki czas, ale nigdy nie oszukali czytelnicy do myślenia, że ich treść jest przydatna lub interesująca-i nigdy nie będą.

Po obserwacji setek autorów z setkami różnych typów biznesowych i odbiorców, oto moje przemyślenia na temat tego, co sprawia, że różnica między prostym wydawcą internetowym a prawdziwym autorytetem. Pamiętaj, podobnie jak wszystkie wartości biznesowe, są one ważne ze względu na ich wpływ na odbiorców i klientów. Oni są pierwsi, ty jesteś drugi.

#1: władze służą publiczności

Twoja wartość jako autorytetu, w mojej ogromnie skromnej opinii, wynika z liczby osób, którym pomagasz i z tego, jak głęboko im pomagasz.

“Guru”, którego Rady nie rozwiązują prawdziwych problemów w realnym świecie, nie jest autorytetem — jest oszustką.

Każdy wrak pociągu, który dostaje milion odwiedzin witryny miesięcznie za bycie idiotą, nie jest autorytetem — jest tylko żądnym uwagi dupkiem.

Władze pomagają innym. Najpierw służą publiczności.

To nie znaczy, że nie możesz umieścić własnych potrzeb w równaniu. Jak mówi Mój ulubiony cytat Zig Ziglar,

Dostaniesz wszystko, czego chcesz w życiu, jeśli pomożesz innym ludziom dostać to, czego chcą.

#2: władze naprawdę znają się na rzeczy

Aby pomóc ludziom, trzeba coś wiedzieć.

W rzeczywistości szukamy wiarygodnych autorytetów właśnie dlatego, że jest tak wiele zły informacje dostępne w Internecie.

Władze poświęcają czas, aby naprawdę zrozumieć ich tematy. Przesiewają dezinformacje. Zadają wiele krytycznych pytań … włączając w to samych siebie. Pozostają na bieżąco ze swoimi tematami i upewniają się, że ich porady są tak dobre, jak to tylko możliwe.

Nie oznacza to, że autorytet jest zawsze światowym ekspertem w danej dziedzinie. Często najbardziej cenionym autorytetem jest ten, który może wziąć przydatne informacje i przekształcić je w ciekawe, strawne, przyjazne dla użytkownika treści.

# 3: Władze się przejmują

Kiedy przestajesz dbać o publiczność, zaczyna się to pokazywać. Szybko.

Autorytet może przynieść ogromną satysfakcję-z dobra, które czynisz dla ludzi, którym służysz. Energia, którą wnosisz do swojej witryny i firmy, pochodzi z tej satysfakcji.

# 4: władze są strategiczne

Wszystko to może brzmieć bardzo kumbaya – ale aby być cenionym autorem, który jest rozpoznawany w Internecie i gdzie indziej, potrzebujesz silnego zrozumienia strategii.

Musisz zrozumieć takie rzeczy, jak projektowanie stron i SEO i promocja treści. Musisz zrozumieć, jak przekazać światu swoją wspaniałą wiadomość, aby ją usłyszano.

A jeśli twoja autorytatywna strona obsługuje firmę, musisz zarabiać pieniądze. Konsekwentnie. Potrzebujesz swojej wiedzy i autorytetu, aby przetłumaczyć na klienci płacący lub wszystko to jest tylko czasochłonne hobby.

# 5: władze biorą długi widok

Żyjemy w społeczeństwie “natychmiastowych rezultatów”, ale prawdziwy autorytet wie, że bogactwo trafia do tego, który może z powodzeniem grać w długą grę.

Jak lubię mówić moim uczniom, Nie idź na skróty, one trwają zbyt długo.

Na szczęście sama sieć jest tak potężnym akceleratorem, że nie musimy czekać 10 czy 20 lat, aż nasza ciężka praca się opłaci. Ale nie zbudujemy dobrze prosperujących firm w ciągu 10 dni, nie potroimy naszej publiczności w ciągu miesiąca, i nie podwoimy naszych przychodów w tym roku bez ciężkiej pracy i inteligentnej strategii.

Cierpliwość, uczciwość i ciężka praca — w połączeniu z inteligentną edukacją biznesową, aby upewnić się, że jak najlepiej wykorzystujesz swój czas — są tym, co działa. Zawsze byli i zawsze będą. Umieść je w sercu swojej strategii biznesowej,a zobaczysz prawdziwe wyniki, które przetrwają.

Total
0
Shares
Related Posts