4 sprawdzone strategie znalezienia szerszej publiczności dla Twoich treści

Tak, treść jest królem-to stare (i bardzo opłacalne) wiadomości.

Treść jest paliwem marketingu opartego na pozwoleniach i doskonałym inicjatorem zaangażowania.

To marketing, który Twoi odbiorcy chce do odbioru.

Jest tylko jeden mały problem.

Oczywiście, treść jest królem – ale bez publiczności król może być strasznie samotny.

Przepraszam, ale nawet wspaniała treść nie wychodzi i sama nie znajduje odbiorców. Potrzebujesz praktycznego planu na znalezienie i rozwój tej publiczności.

Pozwól mi wyjaśnić. …

Przestroga content marketing tale: notebooki z
Leonardo da Vinci

Możesz pamiętać Leonarda da Vinci jako mistrza, który namalował Mona Lisę i naszkicował człowieka Witruwiańskiego. Ale czy wiesz, że był również jednym z najbardziej pomysłowych wynalazców, którzy kiedykolwiek żyli?

Wiele z najciekawszych i najbardziej przewidywalnych wyobrażeń da Vinvciego zostało zapisanych w jego notatniku i nigdy nie ujrzało światła dziennego.

Mówimy o szkicach okrętów podwodnych i śmigłowców w XV wieku. Najwyraźniej człowiek był geniuszem, a jego szkice w właściwych (wpływowych) rękach mogły zmienić świat, jaki znamy.

Te Zeszyty były wypełnione doskonałą “zawartością” (kiedyś były rozszyfrowane…), ale ponieważ większość jego pomysłów nigdy nie stanęła przed właściwymi oczami-nic z tego nie wyszło.

Bez względu na to, jak dobry jesteś, jeśli nie otrzymasz swojej pracy przed właściwymi ludźmi, nie będzie to miało znaczenia-ani dla świata, ani dla Twojej firmy.

Znajdźcie Kichaczy!

Zanim Twoje treści mogą coś dla ciebie zrobić, musisz przyciągnąć odbiorców.

Więc kiedy zaczynasz, jeśli umieścisz tam swoje treści, a niektórzy członkowie grupy docelowej widzą je i cieszą się nimi — dobrze i dobrze. Ale ludzie, których naprawdę chcesz szukać na początku, są tymi, którzy mogą rozpowszechniać To słowo.

W swojej książce “Unleashing the Ideavirus” Seth Godin nazywa tych ludzi “Kichaczami.”Kichacz to ktoś, kto rozprzestrzenia pomysł-i to właśnie tego chcesz promować swoje niesamowite treści.

Przykładami świetnych Kichaczy są:

  • Guy Kawasaki (Promiscuous)
  • Brian Clark (Powerful)
  • Kim Kardashian (Promiscuous)
  • Robert Scoble (Potężny)

Niektórzy Kichacze są “potężni”, co oznacza, że mają lojalnych fanów, którzy mają wysoki poziom zaufania. Inne Kichacze są “rozwiązłe” – mają szeroki zasięg, ale nie jest tak głęboki, a poziom zaufania nie jest tak wysoki. Oba rodzaje są dobre i są różne czasy, kiedy jeden lub drugi może być dla ciebie bardziej pomocny.

Każda nisza ma swoje potężne i rozwiązłe kichacze – wystarczy je zidentyfikować, a uzyskaj przed nimi swoje treści.

Jak dotrzeć do Kichaczy i zmusić ich do mówienia

Nie powiem ci, że to jest łatwe-ale to też nie jest niemożliwe.

Jest więcej sposobów, niż mogę zliczyć, aby to zrobić skutecznie, a najlepsze prawdopodobnie nadal czekają na odkrycie. Ale aby cię zachęcić, oto cztery przykłady sposobów, w jakie możesz spróbować dotrzeć do swoich Kichaczy i zmusić ich do mówienia o Tobie, Twojej marce i Twoich treściach.

1. Zaangażuj ich w projekt

W zeszłym roku napisałam książkę ” Zaręczyny od podstaw!, która bardzo ładnie się spisała. (10,000 + pliki do pobrania, więcej niż recenzje 90 na Amazon, i jest to jedna z najlepiej sprzedających się książek marketingowych 20 na Kindle od czasu jej uruchomienia.)

Ale nie napisałem większości.

Powodem, dla którego książka była tak udana, jest to, że miałem trzydziestu współautorów, którzy wnieśli większość treści i pomysłów. Znani, ważni i wpływowi ludzie z odnoszącymi sukcesy biznesami i ogromnymi obserwatorami.

Dlaczego więc zdecydowali się wziąć udział?

W przeważającej części zrobili to, ponieważ zaoferowałem im szansę pracy nad projektem ze sobą. Każdy Kichacz ściągał innych czytelników. A książka pozwala im łatwo dodać nowy wpis “autorski” do swoich zawodowych CV.

Kichacze często interesują się różnego rodzaju projektami, ale niekoniecznie mają czas, aby zrobić to sami. Jeśli możesz zrobić to łatwe i satysfakcjonujące, dostaniesz ” tak ” zaskakująco często.

Oto jak:

  1. Wymyśl pomysły na projekty. Burza mózgów różne pomysły, które zapewnią wielką wartość dla zamierzonej publiczności, które będą również interesujące i satysfakcjonujące dla uczestników, i które mają potencjał, aby być szeroko rozpowszechnione. Spróbuj wymyślić pomysły na kilka różnych projektów, które pasują do tych kryteriów.
  2. Odrób pracę domową. Kto może skorzystać z udziału w tym projekcie? Kim są Kichacze, których najbardziej chcesz zaangażować? Spójrz na listę burzy mózgów za pomocą tego filtra i wybierz te, które Twoim zdaniem będą działać najlepiej.
  3. Przygotuj podejście. Określ, co będzie się wiązać z projektem i wyniki, które masz nadzieję osiągnąć. Wyjaśnij, czego chcesz od uczestników i ułatw im mówienie “tak”.”Staraj się przewidzieć, czego będą od ciebie potrzebować, aby podjąć decyzję, i uwzględnij wszystkie kluczowe informacje.
  4. Śmiało. Wyślij swoją propozycję Kichaczom i miej nadzieję na najlepsze. Bądź dostępny, aby odpowiedzieć na pytania i dostarczyć więcej informacji. Bądź elastyczny-Kichacze często mają wkład, który może uczynić produkt końcowy bardziej wartościowym.

2. Przeprowadzanie wywiadów lub studiów przypadków

W tej chwili przeprowadzam serię nagich audytów marketingowych różnych firm.

Co To jest nagi audyt marketingowy?

Zasadniczo jest to wywiad z kimś, kto prowadzi biznes związany z zainteresowaniem i potrzebami naszych odbiorców, w którym ich marketing jest analizowany i eksponowany dla ich korzyści i korzyści publiczności (oto przykład). Sprowadzają się do kilku rzeczy:

  • To Ty i ktoś, kogo szanujesz w swojej niszy,
  • mówienie o drobniejszych punktach problemu, z którym masz do czynienia w swojej firmie lub branży,
  • udostępniony obu odbiorcom.

Są one niezwykle popularne, a wszystkie zaangażowane strony (ankieter, rozmówca, a co najważniejsze, publiczność) wiele się uczą przez ten proces.

Oto jak:

  1. Zbadaj swoich odbiorców. Bezpośrednio (pytając ich) lub pośrednio (zwracając uwagę na to, co mówią) o tym, jakiego rodzaju informacji szukają od ekspertów. Utwórz listę opcji, które są dość pewni, będą dla nich cenne — i dla ludzi, którzy nie są jeszcze częścią twoich odbiorców, ale powinni być.
  2. Lista Kichaczy uważasz, że najlepiej dostarczyć te informacje, a których odbiorcy pokrywają się z Twoimi.
  3. Przygotuj pytania dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej lub studium przypadku. Pamiętaj, aby pozostawić kilka pytań otwartych, aby prawdziwa dyskusja mogła się odbyć-często są to najlepsze części.
  4. Kontakt z Kichaczem i zaproś ich do udziału. Pamiętaj, aby wyjaśnić, jakie to będzie łatwe i jakie korzyści płyną z uczestnictwa-zwłaszcza jeśli nie masz z nimi wcześniejszych relacji.

3. Wypróbuj kampanię Klout Perks

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z korzyściami Klouta lub Klouta, spójrz na nową książkę Marka Schaefera Return on Influence — to najlepszy podkład, jaki znajdziesz na temat punktacji społecznej i możliwości marketingowych, które stwarza.

W skrócie, możesz poprosić firmy takie jak Klout, aby znalazły kluczowych wpływowych w swojej niszy, i możesz dać tym wpływowym “korzyści” w nadziei, że będą rozpowszechniać informacje dla ciebie. Zazwyczaj jest to darmowy przykładowy towar, ale równie łatwo możesz to zrobić samodzielnie, korzystając z ekskluzywnych treści.

Odbiorcy nie są zobowiązani do udostępniania lub promowania ciebie, ale często to robią, a to może być skuteczny sposób na wywołanie szumu w mediach społecznościowych wokół twojej oferty.

Oto jak:

  1. Zapoznaj się z programem Klout Perks.
  2. Określ typ użytkownika chcesz otrzymać swój atut. Pamiętaj, aby zastanowić się nad zakresem ich wpływu, a nie tylko demografią użytkowników, którym będziesz oferować swoje korzyści.
  3. Zaprojektuj swój atut. Upewnij się, że jest to coś łatwego do zapewnienia i postaraj się, aby jak najwięcej osób, na jakie możesz sobie pozwolić, mogło z tego skorzystać. Bądź kreatywny – jakiego rodzaju treści możesz stworzyć, które zachęcą zarówno Kichaczy, jak i ich zwolenników do rozpowszechniania informacji?

4. Opracowanie szkolenia lub prezentacji dla swoich odbiorców

Nie będzie dla was szokiem (mam nadzieję), że Kichacze to zajęci ludzie.

Budowanie i utrzymywanie lojalnych obserwujących wymaga czasu, wysiłku, kreatywności i wielu wysokiej jakości treści. Jeśli możesz zaoferować im coś niezwykle cennego, aby dać swoim obserwatorom, jak to robimy z naszymi wydarzeniami szkoleniowymi na żywo, często skorzystają z okazji, aby pomóc wypełnić ich kalendarz redakcyjny.

Mówimy o treściach, które są tak dobre i tak użyteczne, że publiczność będzie dziękuję. Kichacz za przedstawienie ci ich. Kiedy zrobi się to dobrze, jest to niezwykle potężne.

Prowizje partnerskie mogą stanowić znaczące strumienie Dochodów dla wielu Kichaczy. Jeśli masz cenny produkt lub usługę, którą ich odbiorcy będą naprawdę zainteresowani, dzielenie się dużą publicznością staje się obopólnie korzystnym doświadczeniem.

Produkty i usługi nie są odpowiednie dla każdego Kichacza. Przyjrzyj się uważnie treningom i wydarzeniom, które Twój Kichacz zaoferował wcześniej swoim odbiorcom, aby upewnić się, że trafisz w odpowiednie notatki ze swoją ofertą.

Oto jak:

  1. Określ tematy. Spójrz na swoich odbiorców (i odbiorców osób, którym chcesz dostarczyć swój produkt), aby zobaczyć, z jakimi problemami mają do czynienia i problemami, których potrzebują rozwiązać. Należy również przyjrzeć się rodzajom produktów i usług, które zwykle oferują Kichacze, aby pomóc ci wymyślić coś zgodnego z tymi wartościami.
  2. Stwórz produkt. Możesz tworzyć filmy, raporty, e — booki, szkolenia-wszystko, co najlepiej odpowie na pytanie lub rozwiąże problemy odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Nie skąpić tutaj-to musi być dobre. Jeśli zdecydowałeś się spróbować sprzedać produkt lub usługę na końcu, poświęć trochę czasu na bezproblemowe przejście między informacją a pitch.
  3. Zaproponuj swoje rozwiązanie Kichaczom do których odbiorców chcesz mieć dostęp. E-mail, który oferuje doskonałą darmową treść dla swoich zwolenników (i prawdopodobnie ładną część dochodu partnera), jest prawie nieodparty potężnej postaci online. Bądź przygotowany, aby dać im podgląd, i być skłonnym do przyjęcia krytyki i wprowadzania zmian.
  4. Zapewnij bezpłatną usługę lub uruchom szkolenie. Ważne jest, aby zaplanować to w czasie, gdy będziesz dostępny, aby odpowiedzieć na pytania, zapewnić wsparcie i ogólnie zaangażować się w osoby otrzymujące bezpłatne treści. Pamiętaj, że są to twoi nowi potencjalni klienci, więc zacznij swój związek od najlepszej możliwej stopy.

Łącząc to wszystko razem …

To, co łączy wszystkie te elementy, to to, że możesz zapewnić prawdziwą wartość i zainteresowanie dla tych Kichaczy, zapewniając prawdziwą wartość i zainteresowanie ich publiczności.

Musi być w tym coś dla Kichacza – musi to być warte ich czasu i muszą mieć pewność, że podejmowanie ryzyka nie zaszkodzi ich reputacji z własnymi zwolennikami.

To, co sprawia, że coś naprawdę wartościowego i wartościowego zmienia się z osoby na osobę, oczywiście, ale ogólnie jest to coś w rodzaju:

  • Bezpłatne informacje dla nich lub ich odbiorców,
  • Szansę na zdobycie prowizji, wiarygodności lub ekspozycji (im większy jest Twój Kichacz, tym mniej prawdopodobne jest, że będziesz w stanie to zapewnić), lub
  • Okazją do charytatywnego wkładu w sprawę, na której im zależy.

Istnieje wiele różnych powodów, dla których ludzie tworzą wspólne przedsięwzięcia lub krótkoterminowe partnerstwa.

Niezależnie od tego, kto zdecydujesz się kierować swoimi treściami, upewnij się, że mają one wpływ potrzebny do wywarcia realnego wpływu na Twoją firmę.

Jeśli pracujesz nad tym ciężko i wystarczająco długo, w końcu będziesz miał dużą, oddaną publiczność … i możesz po prostu stać się Kichaczem dla następnej grupy obiecujących twórców treści.

Total
0
Shares
Related Posts

hubspot 1

From its homepage, you can navigate to its blog. Once you reach the blog, you can navigate to…