4 proste kroki do osi czasu Facebooka, który opowiada historię marketingu

Co powiesz na nową oś czasu na Facebooku?

Podoba Ci się? Nienawidzisz? Tak czy inaczej jest tutaj, aby pozostać (dopóki nie jest).

Jak zawsze, Facebook uwielbia zmieniać rzeczy, a ludzie uwielbiają kwetch o tym. Facebook zawsze można korzystać z nowych funkcji, aby poprawić swój marketing, więc jak można korzystać z osi czasu Facebook na swoją korzyść? Czytaj dalej.

Po pierwsze, kilka faktów na temat osi czasu Facebooka. Oś czasu wpływa tylko na profile osobiste w tej chwili. Facebook Facebook nie ogłosił, kiedy (a nawet jeśli) będą one rolki nowej osi czasu wygląd na stronach Facebooka.

Po drugie, nie każdy ma jeszcze oś czasu. Jeśli nie, możesz odwiedzić stronę osi czasu Facebooka i kliknąć gigantyczny zielony przycisk, aby rozpocząć z nim.

Po trzecie, czy to kochamy, czy nienawidzimy, Facebook będzie przewijać oś czasu na wszystkie osobiste strony w nadchodzących tygodniach. Hej, to nie byłby Facebook, gdyby nie wywracali wszystkiego do góry nogami co pół roku, prawda?

Oś czasu zasadniczo zastępuje to, co nazwaliśmy “ścianą”, i jest dostępna po kliknięciu na swoje imię w prawym górnym rogu strony po zalogowaniu się na Facebooku.

Jeśli Facebook strategia obejmuje korzystanie z osobistego profilu do łączenia się z klientami (i istnieje wiele dobrych powodów, dlaczego powinno) następnie trzeba użyć osi czasu na Facebooku, aby opowiedzieć historię.

Istnieją cztery kluczowe części osi czasu, które pomogą Ci opowiedzieć swoją historię:

  1. Korzystanie z przycisku Subskrybuj,
  2. Dodanie świetnego zdjęcia na okładkę,
  3. Tworzenie strony o sobie i
  4. Dodawanie zdarzeń aktywności i życia do osi czasu.

Przyjrzyjmy się bliżej każdej z tych czterech …

Prosty krok #1: zrozumieć Subskrybuj przycisk

Przycisk Facebook Subskrybuj pozwala ludziom uzyskać aktualizacje na Facebooku, nie zaprzyjaźniając się z tobą.

Przycisk Subskrybuj jest perfect dla osób, które chcą korzystać z Facebooka i osi czasu, aby wspierać stawanie się autorytetami w swoich tematach.

Ustawienia prywatności Facebooka zostały ulepszone, dzięki czemu możesz kontrolować, kto widzi określone aktualizacje. Niektórzy Facebook chcą się z Tobą skontaktować osobiście (nie tylko za pośrednictwem strony na Facebooku), a przycisk Subskrybuj pomoże. Pozwala zachować osobisty profil, bez konieczności zaprzyjaźniania się ze wszystkimi.

Jeśli otrzymasz zaproszenie do znajomych i masz włączoną funkcję Subskrybuj, będą oni subskrybować Twoje aktualizacje-ale tylko te, które oznaczasz jako Publiczne. Więcej informacji na temat przycisku Subskrybuj znajdziesz tutaj.

Prosty krok # 2: Dodaj obraz okładki

OK, to jest zabawna część: decydowanie o zdjęciu na okładce.

Zdjęcie na okładce jest jak nagłówek witryny-taki, który możesz łatwo przełączać, kiedy tylko chcesz. Możesz użyć osobistych zdjęć, czegoś wspaniałego od Twojego grafika, artystycznych ujęć Twojej floty Lamborghini … cokolwiek ci się spodoba. Oto kilka świetnych przykładów tego, jak ludzie bawili się swoimi zdjęciami okładek.

Miłej Zabawy:

Prezentacja biznesu i życia:

Inspire:

Bądź Kreatywny:

Aby wyróżnić swoją pracę, połącz zarówno informacje o pracy, jak i informacje o swoim życiu na zdjęciu.

Bądź kreatywny i pamiętaj, że możesz obracać te zdjęcia w zależności od nastroju lub rzeczy, które dzieją się w twoim życiu. Możesz użyć dowolnego zdjęcia jako okładki osi czasu, po prostu najedź kursorem na prawą dolną stronę, aby je zmienić.

Jeśli chcesz zaprojektować coś wyjątkowego, wymiary to 851 pikseli szerokości na 315 pikseli wysokości i pamiętaj, aby zostawić dobre miejsce w lewym dolnym rogu, gdzie trafi Twoje zdjęcie profilowe.

Prosty krok # 3 :Świerk się o stronie

Podobnie jak na Twoim blogu lub stronie internetowej, dobrze przygotowana strona o firmie może zaprezentować Twoją firmę i doświadczenie oraz poinformować ludzi, co robisz i komu służysz.

Najpierw upewnij się, że Twoja strona na Facebooku (lub strony) jest połączona z sekcją “pracodawca” w Twoim profilu, jak pokazano na tym zdjęciu.

Aby to zrobić, zacznij wpisywać nazwę strony w polu “Praca” i powinna pojawić się w rozwijanym menu. Dzięki temu ludzie mogą łatwo łączyć się z Twoją stroną na Facebooku, hiperłączając ją w swoim profilu.

Upewnij się również, że są to informacje publiczne, klikając ikonę little people obok pola roboczego.

Teraz edytuj sekcję “o Tobie” po prawej stronie, dodając wiele ciekawych rzeczy. Możesz dodać hiperłącza, referencje i zagłębić się w swoją firmę. Ale zachowaj to prawdziwe i zabawne.

Pamiętaj, twoi przyjaciele to zobaczą. Znają cię.

Obserwuj swoją prywatność we wszystkich sekcjach strony informacje, klikając małą ikonę edycji w prawym górnym rogu każdego pola. Udostępniaj publicznie tylko to, co chcesz być publiczne.

Prosty krok # 4: zdecyduj, co jest na osi czasu

Przejrzyj swoje posty i zdecyduj, co będzie publiczne, a co powinno pozostać bardziej osobiste.

Po włączeniu przycisku Subskrybuj wszystko domyślnie jest wyświetlane tylko znajomym znajomych. Upublicznij niektóre posty, aby wyróżnić swoją firmę: posty na blogu, artykuły, które możesz udostępnić, wydarzenia biznesowe itp.

Aby kontrolować, kto może zobaczyć twój post, kliknij ikonę obok daty. Ikona świata jest publiczna, jak pokazano na tym zdjęciu.

Spraw, aby ważne posty były dłuższe i bardziej widoczne, klikając ikonę gwiazdy w prawym górnym rogu funkcji post, który mówi. Ten post będzie wtedy obejmować całą stronę i nie zostanie zwinięty przez inne posty w pobliżu.

Dodaj znaczące wydarzenia z życia do swojej osi czasu dzięki wydarzeniom z życia. Nie dodawaj ich wszystkich na raz, ponieważ będą publikować aktualizacje dla wszystkich znajomych, a będziesz wyglądać, jakbyś się chwalił. Dodaj tylko jedną tygodniowo.

Wydarzenia życiowe okazują się większe niż … , życie, jeśli masz z nimi zdjęcie.

Intencją Facebooka z osią czasu jest opowiedzenie historii Twojego życia.

Oczywiście twoje życie jest bogatsze i bardziej złożone niż kilka zdjęć i aktualizacji statusu, ale dlaczego nie wykorzystać tego na swoją korzyść i niech ludzie wiedzą więcej o Tobie?

Świat spędza więcej czasu w Internecie szukając i ucząc się. Skorzystaj z tego narzędzia, aby poznać swoich klientów i sprawić, by poznali, polubili i zaufali Tobie.

Lub po prostu użyj go, aby znaleźć dobre filmy o kotach.

Tak czy inaczej wygrasz.

O autorze: Czy jesteś gotowy na picie Kool-aid na Facebooku? Jeśli tak, Andrea Vahl ma wiele przydatnych samouczków na temat tego, jak zacząć i jak skutecznie korzystać z Facebooka, z pomocą swojego alter ego, babci Mary. Więcej od Andrei i Babci tutaj: AndreaVahl.com.

Total
0
Shares
Related Posts