4 Naukowe wskazówki, które pomogą ci uzyskać więcej komentarzy na blogu

Jedną z najbardziej angażujących funkcji platformy blogowej jest system komentowania.

Wielu blogerów uważa, że w dyskusji jest tyle, a nawet więcej wartości niż same posty, które piszą. Komentarze są klasyczną formą społecznego dowodu dla blogów, a blogi, które przyciągają wiele komentarzy, wydają się bardziej autorytatywne.

Z tego powodu komentarze mogą stać się uzależniające, a wielu blogerów chce wiedzieć, jak zdobyć ich więcej. Chociaż istnieje wiele świetnych anegdotycznych porad od doświadczonych blogerów, pomyślałem, że niektórzy mogą docenić podejście oparte na danych.

Na szczęście dla Ciebie, spędziłem ostatnie kilka miesięcy analizując dane na ponad 150,000 postów na blogu. W ten sposób zidentyfikowałem cztery punkty danych, których możesz użyć, aby zachęcić do komentowania swojej witryny.

chart with data about blog comments

Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem, jest to, że podczas gdy artykuły opublikowane w ciągu tygodnia zwykle mają tendencję do uzyskania większej liczby wyświetleń, artykuły opublikowane w weekendy mają znacznie więcej komentarzy. Może to być spowodowane tym, że użytkownicy mają więcej swobody w dni wolne od pracy, aby poświęcić czas na podzielenie się swoimi dwoma centami.

chart with data about blog comments

Następnie, kiedy analizowałem godziny-of-day blogi posty zostały opublikowane podczas, odkryłem, że komentowanie szczytowe artykuły opublikowane w godzinach porannych, szczególnie około 8 i 9 rano.

Wierzę, że dzieje się tak dlatego, że posty opublikowane wcześniej są w skrzynkach odbiorczych i czytnikach kanałów, gdy sprawdzają je rano i przez resztę dnia.

chart with data about blog comments

Znalazłem również kilka interesujących rzeczy, gdy patrzyłem na słowa używane w artykułach i jak korelują z numerami komentarzy.

Posty, które wspominają “prezenty” i ” prezenty “są komentowane bardziej niż przeciętny artykuł w moim zbiorze danych, podobnie jak posty, które wspominają” Rekrutacja “i” praca.”W tych trudnych czasach gospodarczych każdy kocha prezent i wielu ludzi potrzebuje pracy.

Słowo “komentarze” pojawia się również na tej liście, wskazując, że bezpośrednie proszenie o komentarze do Twojego posta działa.

chart with data about blog comments

Z drugiej strony monety zauważyłem, że niektóre słowa były skorelowane z postami otrzymującymi mniej komentarzy niż średnia.

Lista zawiera wiele terminów technicznych, prawnych i finansowych, takich jak “rozliczenia”, “instrumenty pochodne”, “Franczyza”, “inwestowanie”.”Podczas gdy ludzie są zaniepokojeni własnymi problemami monetarnymi, nie są tak podekscytowani omawianiem świata finansów w ogóle.

A Ty?

Co robi Twój dane mówią ci o czynnikach, które wydają się zapraszać do kolejnych komentarzy?

Dajcie nam znać (oczywiście w komentarzach!) co wydaje się zwiększać (lub zmniejszać) komentarze na Twój miejsce.

Total
0
Shares
Related Posts