34 Wskazówki Dotyczące Content Marketingu Każdy Marketer Musi Wiedzieć

Tworzenie strategii content marketingowej nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Nie możesz po prostu rzucać setkami artykułów w Internecie i oczekiwać, że w magiczny sposób będą dobrze pozycjonować się w Google.

Tak, zrozumienie, że powinieneś wykorzystywać content marketing, jest właściwym pierwszym krokiem, ale przed uruchomieniem kampanii jest wiele rzeczy, które powinieneś wiedzieć.

Bez względu na to, jak niesamowite są Twoje treści, jeśli nie promujesz ich, nie udostępniasz i nie promujesz, nikt ich nie przeczyta.

Dzięki temu prostemu przewodnikowi dowiesz się 34 wskazówki dotyczące content marketingu każdy marketer powinien o tym wiedzieć.

Zaczynajmy.

1. Określ cel swoich treści

Pierwszą i najważniejszą rzeczą, którą możesz zrobić, zanim pióro dotknie papieru lub palce dotkną klawiszy, jest zdefiniowanie celu treści.

Jak mówi Stary cytat,

“Nieprzestrzeganie planu to planowanie porażki.”

Jeśli nie masz określonego celu dla swoich treści, nie tylko prawdopodobnie napiszesz niespójny utwór, ale prawdopodobnie będziesz miał trudności z marketingiem w odpowiednich kanałach.

Jak szczegółowo opisuję w moim zaawansowanym Przewodniku po content marketingu, istnieje kilka celów, które musisz zdefiniować, zanim zaczniesz tworzyć treści.

  • Zdecyduj, w jaki sposób wykorzystasz te treści do rozwoju swojej firmy. (Czy jest to generowanie potencjalnych klientów, poprawa sprzedaży, zwiększenie marketingu lub stworzenie społeczności? Nie ma złej odpowiedzi – to zależy od Ciebie.)
  • Zdecyduj się na konkretny cel dla treści po ustaleniu, w jaki sposób będzie ona używana.
  • Opracuj podstawową wiadomość, która będzie przystająca do wszystkich Twoich treści.
  • Zidentyfikuj swoją konkurencję i przeanalizuj ją.

Arkusz Excel marketingu treści, taki jak na zdjęciu poniżej, może być ogromną pomocą.

image01

image02

Próbki i szablony tych arkuszy kalkulacyjnych można znaleźć online.

Oto jeden z Content Marketing Institute. (Ostrożnie. Ten link automatycznie pobierze arkusz kalkulacyjny.)

Hubspot oferuje również kilka. Polecam sprawdzić je, zanim spędzisz godziny na tworzeniu i formatowaniu własnych.

Dobry kalendarz będzie zawierał nie tylko daty, ale temat, treść i fokus słowa kluczowego artykułu.

image06

Poziom szczegółowości zależy od Ciebie. Niektóre kampanie są dość proste i może potrzebują tylko daty i tytułu. Inne kampanie mogą być zaawansowane i mogą zawierać szczegóły, takie jak focus słów kluczowych, cel persona, autor, geotargeting, product focus, sezonowe pchanie itp.

Zachowaj rzeczy tak proste, jak to możliwe, a będziesz mieć większe szanse na sukces.

Poznaj swoją publiczność: dla kogo to jest?

Jeśli nie wiesz, dla kogo piszesz, skończysz pisząc bezsensowne treści. Brak znajomości odbiorców to niepowodzenie w realizacji udanej kampanii content marketingowej.

Kiedy dochodzi do porażki

Ta awaria może mieć miejsce przed premierą lub na wczesnych etapach planu content marketingowego.

Dlaczego zdarza się porażka

Zawartość jest na odbiorców, nie tylko dla Twojej marki. Jedynym sposobem na przetrwanie jest czytanie i interakcja z treścią.

Jeśli nie masz grupy docelowej, nie będziesz wiedział, co napisać, jak pisać ani jak zająć się niejasną i bezcielesną jednostką “non-audience.”

Rozwiązanie

Stwórz osobę użytkownika. Nie próbuj zawracać sobie głowy widownią składającą się z tysięcy ludzi. To nie działa. Zamiast tego pomyśl o jednej osobie, która jest twoim klientem.

Oto przykład persony, który naszkicowałem:

persona

Ma imię, wiek i lokalizację. Lubi i nie lubi. (Jen ma siostrzeńca o imieniu Jackson, który ma trzy lata. Kupiła mu podłą zabawkę z Amazon na jego ostatnie urodziny.) Mamy szczegóły, zrozumienie i moc pisania bezpośrednio do Jen.

Teraz napiszemy treść z myślą o Jen. Jen będzie wpisywać zapytania, które kierują ją do naszych treści. Jen pokocha nasze treści.

Co więcej, nawróci się-ona i około 291,658 innych osób w Twojej grupie docelowej.

Poznaj swoją wiadomość: co mówisz?

Treść, z samej definicji, mówi coś. Co mówią Twoje treści? Czy ty w ogóle wiesz?

Kiedy dochodzi do porażki

Odbywa się to na początku kampanii content marketingowej. Kiedy błąd hey-let ‘ s-do-content-marketing uderza losowo, powoduje, że ludzie spieszą się do projektu, nawet nie wiedząc, jaka jest ich wiadomość.

Dlaczego zdarza się porażka

Treść jest bez znaczenia, chyba że ma wiadomość. Wiadomość jest jedyną rzeczą, do której sprowadza się Twoja treść. Powinieneś być w stanie podsumować to w zdaniu lub zdaniu.

Jeśli nie masz wiadomości, będziesz produkować bezsensowne słowa na ekranie. Prędzej czy później stracisz motywację do treści, ponieważ nie ma ona siły napędowej.

Rozwiązanie

Rozwiązanie jest zarówno proste, jak i stosunkowo łatwe. Musisz zrozumieć cel całej swojej firmy. Content marketing powinien służyć temu celowi, przekazując konkretny przekaz.

Oto trzyetapowy proces tworzenia wiadomości:

  1. Zapoznaj się ze swoją misją. Jeśli nie masz, zrób to. Przykład z Crazy Egg: aby zapewnić niedrogą, skuteczną technologię mapowania cieplnego, która pomaga ludziom poprawić konwersję na stronie.
  2. Zapisz swoją podstawową wiadomość. Jest to korzyść dla Twojego klienta. Crazy Egg ‘ s core message: możesz zwiększyć zysk swojej witryny w ciągu 30 dni.
  3. Zapisz drugorzędne wiadomości. Jakie są różne rzeczy, które są związane z Twoim głównym przekazem? Dodatkowe Wiadomości Crazy Egg: projektowanie stron internetowych, optymalizacja konwersji, blogowanie dla biznesu, konwersja, copywriting, jajecznica, analityka.

Istnieje wiele możliwości dla treści. W podtekście każdego wpisu na blogu, webinarium i filmu na YouTube jest ta wiadomość: Możemy zwiększyć zyski Twojej witryny w 30 dni.

Nie tylko docelowy ruch będzie się spieszyć, ale także będziesz dostarczać wiadomość, która trafi do twojego klienta tam, gdzie się liczy.

2. Skup się na nagłówkach

Które z nich częściej klikasz?

“Jak całkowicie zniszczyć kilogramy tłuszczu i odkryć swoje wymarzone ciało w zaledwie miesiąc!”

Lub

“Spal tłuszcz z tym programem!”

Odpowiedź jest oczywista.

Bez względu na to, czy tworzysz filmy, artykuły, czy podcasty, nagłówek jest jednym z najważniejszych aspektów skutecznego wyświetlania treści przed grupą docelową.

Spraw, aby nagłówki gazet były soczyste i kuszące, a współczynniki konwersji wzrosną. Podsumowując: Twoja firma będzie się rozwijać.

Spraw, aby nagłówki były nudne i ogólne, a najwięcej dostaniesz może setek wyświetleń (jeśli tak).

Widziałeś soczyste i kuszące nagłówki w całej sieci. Nawet coś tak przyziemnego, jak rurociąg, może wydawać się ekscytujące, gdy uderzy się we właściwy sposób.

image04

Nie musisz być rewelacyjny, aby stworzyć świetny nagłówek. Zamiast tego musisz być skoncentrowany na tym, czego chcą twoi czytelnicy i złożyć obietnicę, która zarabia ich kliknięcie.

W rzeczywistości używasz prostej formuły, aby ułatwić proces. Spróbuj tego, z bufora.

image08

3. Nie B. S. swoich czytelników

W dążeniu do tworzenia epickich treści musisz zdać sobie sprawę, że Twoja reputacja online jest wszystkim. Utrzymanie reputacji wymaga ciężkiej pracy i może zostać zniszczone w ciągu kilku minut. Utracona reputacja może trwać lata odbudować.

Wszystko, co publikujesz, powinno być dobrze zbadane i sprawdzone (lub mieć przyzwoity pociąg logicznego myślenia, jeśli koncepcja, którą próbujesz wyjaśnić, ma bardziej filozoficzny charakter).

Jeśli zaczniesz tworzyć treści clickbait, które składają obietnice, których nie możesz spełnić, twoja reputacja zostanie nadszarpnięta i będzie prawie niemożliwa do odzyskania.

Jednak nawet jeśli publikujesz mniej treści niż inni w swojej branży, Twoje treści nadal będą przewyższać konkurencję, jeśli są oparte na twardych danych. Mówienie prawdy za pomocą treści, Nawet gdy jest brzydka, zapewni Ci dobrą reputację i zaufanie klientów.

4. Spraw, aby Twoje treści były super skuteczne

Czy kiedykolwiek zauważyłeś, że staram się oferować porady, które możesz podjąć działania na natychmiast?

Nie bez powodu.

Kiedy ludzie czytają artykuły, zwłaszcza informacyjne, nie chcą teorii ani domysłów. Chcą konkretnych kroków, na których mogą działać od razu—możliwe do podjęcia kroki.

Nauczyłem się, czego chce moja publiczność i staram się jak Mogę, aby to osiągnąć.

Niezależnie od tego, czy umieścisz “krok działania” na końcu każdego artykułu, czy po prostu napiszesz w stylu, który przenosi przydatne informacje w całym artykule, to zależy od Ciebie. Ale musisz się upewnić, że cokolwiek tam umieścisz, ludzie będą mogli działać i działać szybko.

Model, którego używam do tworzenia moich treści, wygląda tak:

image00

  • Stwórz wartość i napraw ból: Nagłówek, który stworzyłem dla mojego artykułu, obiecuje rozwiązanie twojego bólu i ofertę wartościową. Do diabła, możesz przeczytać ten artykuł za darmo, a otrzymasz mnóstwo świetnych porad, prawda?
  • Budowanie relacji: Wciągnąłem Cię. Chcę nawiązać z tobą więź. Jeśli jesteś czytelnikiem przez jakiś czas lub po prostu wiesz o moim sukcesie, możesz już mieć ze mną związek. Jeśli nie, możesz sprawdzić mój brzydki kubek na pasku bocznym lub nawet wysłać do mnie e-mail.
  • Zdobądź zaufanie: W moim artykule udowadniam, że zasługujesz na moje zaufanie. Jak? Poprzez dostarczanie solidnych zbadanych i opartych na doświadczeniu informacji.
  • Podjęcie działań: Ty, czytelniku, możesz całkowicie podjąć działania w tej sprawie. W rzeczywistości, w oparciu o te cztery kule, możesz opracować własny plan ataku dla strategicznej zawartości.

5. Twórz ciekawe i oryginalne treści

Internet jest pełen bzdur, a jeśli chcesz odnieść sukces, musisz być błyszczącym diamentem. Jednym z moich ulubionych przykładów treści, które się wyróżniają, jest artykuł Craiga Clemensa na temat “jak 10x dochodów w ciągu najbliższych czterech lat”.

Tam, gdzie większość artykułów zaczyna się od czegoś mdłego i ogólnego o tym, jak powinieneś obudzić się wcześniej, pominąć Starbucks latte i zainwestować swoje grosze w jakiś fundusz inwestycyjny, Craig wychodzi z hukiem, oferując wysoce kontrowersyjną, wciągającą i oryginalną myśl: napierwszym krokiem powinno być wycięte porno.

image07

To wciągające. Dlaczego? Ponieważ większość ludzi ma instynktowną reakcję na coś takiego jak porno.

Treść jest również oryginalna, ponieważ Craig jest gotów powiedzieć coś, co niewielu ludzi może powiedzieć.

Oryginalność is wciągające, więc nie bój się nadstawiać karku. Warto.

6. Twórz spójne treści

To niesamowite, jak wiele osób mówi “rah-rah, content marketing”, ale potem nawet nie ma planu na jego stworzenie! Najszybszym sposobem na zabicie kampanii content marketingowej jest zero treści. Lub zacząć produkować treści, a następnie przestać. Widziałem to zbyt wiele razy.

Kiedy dochodzi do porażki

Porażka uderza jakiś czas po uruchomieniu content marketingu. Podniecenie, które początkowo napędzało content marketing, ustępuje miejsca zmęczeniu jego produkcji. To może potrwać kilka tygodni. To może potrwać kilka miesięcy.

Dlaczego zdarza się porażka

Content marketing wymaga konsekwencji. Nie możesz po prostu wrzucić kilku treści do sieci i oczekiwać, że będą generować ruch na dłuższą metę.

Wyszukiwarki wolą pozycjonować witryny, które wykazują oznaki życia. Będziesz czerpać maksymalne korzyści SEO, jeśli konsekwentnie produkujesz świeże treści.

Kiedy Wyszukiwarki oceniają wyniki, wolą strony, które mają historyczną władzę i świeżą treść. Możesz dowiedzieć się, jak to działa, patrząc na zrzut ekranu SERP poniżej. Zauważ, że wynik na drugiej pozycji został opublikowany zaledwie kilka tygodni temu. Kolejny wynik w dół jest sprzed dwóch lat. Czwarty wynik jest sprzed kilku tygodni. Piąty wynik jest sprzed kilku miesięcy.

Cała ta świeża zawartość układa SERP z dużą wartością. Jeśli nie było regularnie produkując treści, traciłbym poważny potencjał ruchu.

results

Po wyłączeniu kranu treści wyłączasz główny kanał SEO.

Rozwiązanie

Istnieje wiele powodów, dla których content marketing spada po pewnym czasie, ale odkryłem trzy główne powody. Oto te powody i ich odpowiednie rozwiązania:

  • Kończą ci się pomysły: wróć do wiadomości firmy (patrz punkt powyżej). Stwórz swoją misję, główne przesłanie i drugorzędne przesłanie. Kiedy to zrobisz, powinieneś mieć listę potencjalnych tematów bloga. To twoje pomysły.
  • Nie masz planu.: chociaż “kalendarz redakcyjny” może nie być twoją rzeczą, potrzebujesz jakiegoś planu tworzenia treści. Kto co wyprodukuje? Kiedy zostanie opublikowany? Pomaga to stworzyć harmonogram tego.
  • To zajmuje zbyt dużo czasu: w razie potrzeby wynajmij pomoc. Istnieje armia niezależnych pisarzy i twórców treści, którzy z przyjemnością pomogą Ci rozwijać treści. Możesz je znaleźć za pośrednictwem reklam Craigslist, Textbroker lub ODesk.

7. Zawsze dołączaj filmy i zdjęcia

Obraz jest wart tysiąca słów.

Ile wart jest dla kogoś artykuł 3000 słów z 6 zdjęciami?

Chociaż matematykę zostawię wam, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że ludzie są wizualnymi stworzeniami i przetwarzamy obrazy znacznie szybciej niż tekst. Jeśli chcesz zwiększyć ilość odpowiedzi użytkowników i liczbę akcji w mediach społecznościowych, dodawanie zdjęć i filmów może być jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić.

image03

Staram się zawierać jak najwięcej istotnych zdjęć w moich artykułach.

Ciężko jest znaleźć te zdjęcia i dodać je do WordPressa, ale jestem gotów to zrobić. Dlaczego? Bo gdyby ten artykuł 2,000 + word miał zero zdjęć, prawdopodobnie nie przeczytałbyś go.

8. Uzyskaj niesamowitą ofertę od lidera branży

Wszyscy znamy siłę społecznego dowodu. Ta moc jest podwojona, gdy można ją uzyskać od lidera branży.

Jeśli stworzyłeś epicką zawartość i zbudowałeś już solidną platformę, na której możesz ją udostępnić (choć może to działać nawet jeśli jesteś początkującym), skontaktowanie się z liderem w branży w celu omówienia twojej pracy jest świetnym sposobem na ulepszenie marketingu treści poprzez dowód społeczny i powiązanie nazwiska z graczami A+.

Proces dotarcia do nich jest również dość prosty.

image05

Wysłać im e-mail lub wiadomość, a bum. Natychmiastowa wiarygodność.

9. Zamień swoje treści w wideo lub podcast, aby rozszerzyć jego zakres

Niektórzy wolą uczyć się poprzez oglądanie lub słuchanie, a niektórzy poprzez czytanie. Jeśli ograniczasz treść do słowa pisanego, masowo sprzedajesz siebie i swoich odbiorców. Wycinasz całą część odbiorców, którzy mogą kochać twoją pracę, ale mogą nie preferować jej formatu.

To samo jest prawdą, jeśli jesteś YouTuberem, czytając ten przewodnik. Wejdź na Fiverr i zapłać komuś za transkrypcję notatek z filmów informacyjnych, aby osoby o różnych stylach uczenia się mogły mieć dostęp do tych informacji.

10. Myśl jak szukacz

Który fragment treści Twoim zdaniem generuje większy ruch:

Mój zaawansowany przewodnik po content marketingu, który wydałem na produkcję ponad $30,000 i został przeczytany przez 361,494 osób, kiedy go uruchomiłem… albo post na blogu, który napisałem o motywacyjnych cytatach biznesowych, które stworzyłem w mniej niż dwie godziny?

Ten O content marketingu, prawo?

Cóż, jeśli spojrzysz na poniższy zrzut ekranu, zobaczysz, że motywacyjny artykuł biznesowy został przeczytany przez 926 osób w ciągu 24 godzin.

business quote traffic

A jeśli spojrzysz na ten obraz statystyk z przewodnika content marketingowego, zobaczysz, że tylko 500 osób przeczytało go tego dnia.

content traffic

Oczywiście, jeśli połączysz cały ruch, wszystkie 3 moje zaawansowane Przewodniki dostają każdego dnia, waha się od 2,000 do 3,000 odwiedzających, ale wydałem znacznie ponad $100,000 na wszystkie 3 te przewodniki… podczas gdy ten post na temat notowań biznesowych zajął mi tylko dwie godziny, aby napisać.

Wiesz dlaczego? To dlatego, że wpis na blogu business quotes jest bardziej dostosowany do wyszukiwarek niż przewodnik content marketing.

Pomyśl o tym.… czy jesteś bardziej skłonny do wyszukiwania “content marketing” lub “cytaty biznesowe”?

google trends

Jak widać na zrzucie ekranu Google trends, więcej osób interesuje się cytatami biznesowymi niż marketingiem treści.

Pisząc, nie myśl tylko o ludziach, ale także o wyszukiwaniach. Od słów kluczowych po zapytania ktoś może wpisać w pole wyszukiwania Google, spróbować napisać treści i tytuły, które przemawiają zarówno do ludzi, jak i wyszukiwarek.

Jeśli chcesz zmaksymalizować ruch w wyszukiwarce, zadowalając zarówno ludzi, jak i wyszukiwarki swoimi treściami, sprawdź to studium przypadku na Problogger. To rozbija, jak jedna firma zwiększyła swój ruch organiczny o 203,5% w ciągu 3 miesięcy.

11. Zarabiaj na swoich treściach

Treść nie jest celem samym w sobie. Służy celowi: sprzedaż. Jeśli Twoje treści nie napędzają sprzedaży, mogą wyglądać dobrze, ale tak nie jest robiąc dobrze.

Kiedy dochodzi do porażki

Firma może produkować treści przez długi czas bez łączenia ich z podstawowym przekazem i celem końcowym. Zawartość może i powinna napędzać konwersje.

Dlaczego zdarza się porażka

Punkt niepowodzenia jest oczywisty. Jeśli Twoja firma nie uzyskuje konwersji z Twoich treści, Twoje treści są bezużyteczne. Celem content marketingu jest zwiększenie sprzedaży Twojej firmy.

Rozwiązanie

Nie bój się wezwań do działania. To jedyny sposób na sprzedaż.

Zobacz, co robię z moją stroną. Tworzę niesamowite treści, ponieważ naprawdę zależy mi na Tobie i sukcesie twojego biznesu online. Ale mam też własną firmę, o którą muszę dbać i rozwijać się.

Używam wielu połączeń do różnych działań. Nie są irytujące, odrażające, natrętne, nieznośne lub niepokojące. I dają mi wyniki.

Po pierwsze, każdy odwiedzający zobaczy moje pierwsze wezwanie do działania, które jest narzędziem NA MOJEJ STRONIE GŁÓWNEJ.

homepage

Następnie, ze strony głównej mojego bloga, zobaczy więcej wezwań do działania.

cta

Po przewinięciu w dół zobaczysz jeszcze dwa:

cta

Kliknij na dowolny artykuł na blogu, a nadal mam wezwania do działania.

Znajdują się na moim trwałym nagłówku, na pasku bocznym i na końcu artykułów. Znajdują się w strategicznych i zoptymalizowanych miejscach.

Łączę moje treści z konwersjami. Rozwiązaniem bezkonwersywnego content marketingu jest po prostu używanie wezwań do działania, przeprowadzanie testów A / B na wezwaniach do działania i zapraszanie użytkowników do zrobienia następnej logicznej rzeczy…aby kupić swój produkt.

12. Umowa to nie Umowa, chyba że ludzie myślą, że jest

Czytelnicy blogów nie lubią wydawać pieniędzy… nie ma sposobu na ich zarabianie, prawo?

Jasne, zarabianie kilku tysięcy dolarów tutaj lub tam nie jest zbyt trudne, ale nikt nie zarabia milionów dolarów z treści, prawo?

W większości przypadków masz rację. Większość ludzi nie zarabia dużo na swoich czytelnikach. To nie dlatego, że czytelnicy nie są zainteresowani kupnem Twoich produktów lub usług; zamiast tego, po prostu nie wiesz, jak im sprzedać.

Dwie osoby, które są naprawdę dobre w przekształcaniu czytelników bloga w Klientów, To Ryan Deiss i Vishen Lakhiani. Robią to tak dobrze, że nawet mówią o tym, jak są w stanie stworzyć strumienie dochodów o wartości ponad $15,000,000 rocznie bez gromadzenia dolara w kapitale podwyższonego ryzyka.

Jedną z najciekawszych taktyk, których nauczyłem się od Ryana, jest to, że świetnym sposobem na przekonanie ludzi do zakupu produktu lub usługi od Ciebie jest zaoferowanie zniżki, ale nie korzystając z taktyki na poniższym obrazku:

discount

Powodem, dla którego powyższy obraz nie sprawia, że czujesz się, jakbyś otrzymywał zniżkę, jest to, że kiedy po raz pierwszy widzisz ten produkt, widzisz go za $127. Nie ma znaczenia, że produkt został pierwotnie wyceniony na $297, ponieważ nigdy nie doświadczyłeś sprzedaży produktu za $297.

Jeśli najpierw przekierujesz ludzi na stronę, która pokazuje, że produkt sprzedaje się za $297 bez zniżek, możesz dokonać kilku sprzedaży. Jeśli oferujesz zniżkę tydzień później i sprzedajesz ten sam produkt za $127 przez bardzo krótki okres czasu, powinieneś zrobić dużo sprzedaży, ponieważ Ludzie Pierwotnie widzieli przedmiot za $297.

Mój kumpel ostatnio próbował tego ze swoją stroną internetową o nieruchomościach i był w stanie zwiększyć miesięczne przychody o 316%. Z tego samego powodu Groupon działa ponieważ wiesz, że dostajesz dobrą ofertę, gdy kupujesz z witryny.

Rabaty i oferty to świetny sposób na zarabianie na swojej bazie czytelników, po prostu upewnij się, że wiedzą, że naprawdę otrzymują ofertę. Kilka cięć w cenie to za mało. Twoi czytelnicy muszą wiedzieć, że jest to sprawa życia i muszą teraz na nią wskoczyć.

13. Nie zawsze idź na sprzedaż

Czy kiedykolwiek czułeś się jak obleśny sprzedawca używanych samochodów podczas tworzenia treści?

image04

To nie jest dobra droga.

W rzeczywistości jest to być może najlepszy sposób na wyłączenie potencjalnych czytelników i utratę czytelników, których obecnie posiadasz.

Nikt nie chce być bombardowany “Kup Teraz!”wiadomości, gdy próbują odkopać i odczytać niektóre treści.

image03

To rozprasza i umniejsza ogólne wrażenia użytkownika.

Chodzi o content marketing.

To jedna z bardziej długoterminowych strategii przychodzących.

Zazwyczaj nie wiąże się to z natychmiastową sprzedażą.

Content marketing polega na budowaniu relacji, tworzeniu relacji z odbiorcami i budowaniu zaufania w czasie.

Mentalność polega na tym, że jeśli poświęcisz czas na tworzenie niesamowitych treści, które są naprawdę przydatne, będziesz przygotowany do większego wolumenu sprzedaży w dół drogi.

Dlatego ważne jest, aby mieć właściwy sposób myślenia podczas zbliżania się do treści.

Oto kilka technik, które polecam:

  • Unikaj używania interstitials na swojej stronie. Google zaczął karać niektóre witryny, które z nich korzystają.
  • Skoncentruj się na edukacji, a nie na sprzedaży. Uwierz mi. Jeśli edukować odbiorców i rozwiązać problem dla nich, sprzedaż nastąpi.
  • Nie podłączaj swojej firmy ani nie dołączaj CTA do końca treści.
  • Pracuj nad budowaniem relacji i budowaniem zaufania, zanim poprosisz odbiorców o zakup czegokolwiek.

14. Odwołaj się do emocji odbiorców

Chociaż staramy się być logiczni i racjonalni, wszyscy jesteśmy istotami emocjonalnymi do pewnego stopnia.

Nie da się tego obejść.

Jeśli możesz stworzyć emocjonalny związek z publicznością, mogę zagwarantować, że Twoje treści będą miały znaczący wpływ.

Jest pewien cytat, który uwielbiam z artykułu pt. ” Ekonomia uczuć.”

To idzie tak:

W nadpodaży gospodarki, uczucia klientów jazdy decyzji zakupowych i rentowności.

Myślę, że to naprawdę daje czadu. Marki, które mają tendencję do rozwoju, to te, które są w stanie wywołać odpowiednie emocje i trafić w słodki punkt.

Jak dokładnie odwoływać się do emocji odbiorców?

Cóż, zaczynasz od zrozumienia, które konkretne emocje średnio generują największą reakcję:

image00

Według badań z OkDork i Buzzsumo, najlepszym rozwiązaniem jest tworzenie treści, które przywołują:

  • Awe
  • Śmiech
  • Rozrywka
  • Joy

Mówiąc dokładniej, zalecam używanie obrazów i historii w treściach, aby wywołać tego rodzaju reakcje emocjonalne.

To dlatego, że świetnie celują w układ limbiczny, który kontroluje podstawowe emocje.

15. Włączanie obrazów twarzy

Być może zauważyłeś, że używam wielu obrazów twarzy ludzi w moich treściach.

Przykład:

image04

Na mojej stronie umieszczam również Zdjęcie własnego kubka:

image02

Dlaczego?

Bo, jak się okazuje, w Mimice jest siła. To w zasadzie uniwersalny język.

Pozwól mi wyjaśnić.

Załóżmy, że próbujesz nawiązać kontakt z kimś z obcego kraju, który mówi zupełnie innym językiem. Komunikowanie się słowami może być bezcelowe.

To, co mówią, brzmi dla ciebie jak bełkot i vice versa.

Ale zawsze można zrozumieć sygnały twarzy.

Tak właśnie dzieci w dużej mierze rozumieją świat. Zanim rozwiną język, polegają przede wszystkim na wyrazie twarzy i tonie głosu rodziców, aby wydobyć znaczenie.

Chodzi o to, że ludzki mózg ma wrodzoną zdolność przetwarzania sygnałów twarzy, co sprawia, że obrazy twarzy ludzi są idealne do przekazywania emocji.

Obrazy mogą również pomóc w budowaniu zaufania.

Zauważ, jak zdjęcie Tima Ferrissa daje poczucie, że zna się na rzeczy i że zapisanie się na jego kurs powinno okazać się pomocne:

image03

Możesz zrobić sobie wielką przysługę, wplatając obrazy ludzi w swoje treści. Może to sprawić, że publiczność poczuje określone emocje, a także wykona określone działanie.

16. Użyj kolorów, aby wywołać emocje

Jaki jest inny sposób, aby Twoi odbiorcy poczuli się w szczególny sposób?

Używając odpowiednich kolorów.

Każdy kolor ma określone znaczenie, więc użycie koloru, który pasuje do emocji, które chcesz wywołać, może być bardzo korzystne.

Oto kilka przykładów znaczeń koloru w świecie zachodnim:

image05

Kluczem jest zidentyfikowanie konkretnych emocji, uczuć, wibracji i włączenie odpowiednich kolorów do treści.

Nie mam wystarczająco dużo czasu, aby odpowiednio wyjaśnić ten temat, aby zrobić to sprawiedliwie tutaj. Ale omówiłem to dogłębnie wcześniej i możesz dowiedzieć się wszystkiego na ten temat za pośrednictwem tego zasobu.

17. Skoncentruj się na łagodzeniu punktów bólowych

Konwencjonalna mądrość marketingowa mówi, że zaprezentowanie korzyści płynących z produktu / usługi i sposobów, w jakie poprawi życie klienta, jest najlepszym sposobem.

Wyjaśniając pozytywy, możesz kierować się wewnętrzną częścią ludzkiego mózgu szukającą przyjemności.

Ale moim zdaniem, nie jest to najlepsze podejście do podjęcia.

W jednym z moich postów na Inc.com, wspominam o tym ,że ” eksperci od neuromarketingu twierdzą, że mózg jest ból reakcja unikania jest prawie trzy razy silniejsza niż w mózgu przyjemność szukam odpowiedzi.”

Zwracam również uwagę, że ekspert od neuromarketingu Christophe Morin stwierdza, że

… ludzie są maszynami unikającymi bólu.

Najważniejsze jest to, że zazwyczaj lepiej jest wyjaśnić, w jaki sposób można złagodzić punkt bólu niż omawianie przyjemności korzystania z produktu/usługi.

Innymi słowy, skupienie się na tym, jak można wyeliminować negatywne powinno mieć większy wpływ.

18. Wykorzystaj prawo wzajemności

Czy kiedykolwiek ktoś zrobił dla Ciebie coś naprawdę miłego, nawet jeśli nie musiał, nie prosząc o nic w zamian?

Co czułeś do nich później?

Szanse są dobre, że poczułeś poczucie wdzięczności i prawdopodobnie chciałeś świadomie (lub podświadomie) odwdzięczyć się w jakiś sposób.

Takie jest prawo wzajemności w pracy.

W swej istocie prawo wzajemności wyjaśnia, dlaczego czujemy się zadłużeni wobec kogoś, kto coś dla nas robi.

Może to być coś tak dużego, jak uratowanie życia lub tak małego, jak rozdanie kopii e-booka.

Przeprowadzono wiele badań na ten temat.

W rzeczywistości, badanie z 2002 roku zbadał, jak klienci przechylali się w restauracjach. Naukowcy zbadali, w jaki sposób ludzie przechylali się pod trzema rodzajami scenariuszy:

  • Scenariusz 1 – Patroni otrzymali mały cukierek z czekiem
  • Scenariusz 2 – Otrzymali większą ilość cukierków
  • Scenariusz 3 – Nie otrzymali żadnych słodyczy

Naukowcy odkryli, że ” dar cukierków zwiększył średnią końcówkę z 15 procent do nieco poniżej 18 procent.”

Chociaż nie był to dramatyczny wzrost, to zdecydowanie dowodzi prawa wzajemności i że ludzie czują się zadłużeni, gdy robisz coś miłego dla nich, kiedy nie musisz.

Oferując swoim gościom coś w rodzaju bezpłatnego okresu próbnego, bezpłatnego e-booka, bezpłatnego kursu online itp., można oczekiwać więcej konwersji w dłuższej perspektywie.

19. Użyj niedoboru jako dźwigni finansowej

My, ludzie, mamy interesujące skłonności i upodobania.

Jeśli czegoś jest mniej, nasze pragnienie tego wzrasta. Jeśli jest czegoś więcej, nasze pragnienie tego maleje.

Zjawisko to znane jest jako efekt niedoboru.

image01

Klasyczne badanie psychologiczne z 1975 roku przeprowadzone przez Worchela, Lee i Adewole ‘ a badało wpływ niedoboru na ludzi.

To było bardzo proste badanie dotyczące plików cookie, ale mimo to było bardzo wymowne.

Naukowcy ” umieścili 10 ciasteczek w jednym słoiku, a dwa z tych samych ciasteczek w innym. Ciasteczka ze słoika z dwoma ciasteczkami otrzymały wyższe oceny-mimo że ciasteczka były dokładnie takie same!”

Co to oznacza z marketingowego punktu widzenia?

Oznacza to, że znacznie bardziej prawdopodobne jest, że zmaksymalizujesz swój wpływ, wykorzystując niedobór. Na przykład możesz powiedzieć, że oferta produktu/usługi jest ograniczona czasowo lub możesz mieć sprzedaż, która trwa tylko 24 godziny itp.

To, właśnie tam, może znacznie zwiększyć chęć osoby do zakupu.

20. Nie męcz odbiorców

Ilość treści w Internecie jest zadziwiająca.

Według specjalistów ds. marketingu każdego dnia pisze się około dwóch milionów postów na blogu.

Jeśli naprawdę chcesz zrozumieć, ile treści jest tworzonych, sprawdź co sekundę w Internecie. To naprawdę nada temu zjawisku perspektywę.

image00

Chodzi o to.

Każdy próbuje prześcignąć się nawzajem, aby odebrać swój kawałek ciasta i uzyskać ruch.

Jaki jest rezultat?

Wielu marketerów treści szlifuje treści.

Mają nastawienie, że jeśli podniosą wystarczającą ilość treści, pojawią się tropy.

Kończą zalewając swoje blogi przeciętnymi treściami i kanałami obserwujących ich media społecznościowe aktualizacjami sub-par.

To wszystko prowadzi do jednej rzeczy. Zmęczenie treścią.

image06

Męczą swoją publiczność, a także siebie w tym procesie.

Nie zrozum mnie źle. Świeża treść jest świetna.

Oczywiście chcesz konsekwentnie publikować nowe treści.

Ale wiem, że czuję się przytłoczony, gdy ktoś, za kim podążam, nieustannie wysadza mnie nową treścią tylko po to, aby mieć nową treść.

Nie mam czasu na to wszystko.

Sugeruję, aby wyluzować z częstotliwością tworzenia treści.

Nie martw się tak bardzo o ciągłe wypełnianie bloga i mediów społecznościowych nowymi treściami.

Zamiast tego skup się na tworzeniu mniejszej liczby elementów o wyższej jakości.

Spróbuj znaleźć idealne miejsce między regularnym aktualizowaniem treści a dawaniem publiczności czasu na złapanie oddechu.

Sweet spot będzie się różnić w zależności od charakteru marki i platformy, z której korzystasz. Znalezienie go wymaga pewnego poziomu eksperymentów po twojej stronie.

Proponuję również sprawdzić ten post z bufora, aby uzyskać porady na ten temat. Da ci to lepsze wyobrażenie o tym, ile powinieneś publikować, a ile to za dużo.

21. Nie bądź zbyt skoncentrowany na treści

Uwielbiam tę grafikę, która ilustruje różnicę między byciem content-centric oraz audience-centric:

image08

Różnica między nimi polega na tym, do kogo adresowane są Twoje treści: Ciebie lub Twoich odbiorców.

Oto przykład.

Powiedzmy, że Twoja marka jest pasjonatem niejasnych trendów branżowych, więc często piszesz o tych tematach.

To wszystko dobrze i dobrze, ale jeśli te tematy nie rezonują z publicznością, jest mało prawdopodobne, aby uzyskać prawdziwą trakcję.

Jest to dość powszechny problem, biorąc pod uwagę, że tworzenie bardziej angażujących treści jest priorytetem dla 73% twórców treści.

image05

Z czasem zbyt duża koncentracja na treści zminimalizuje wpływ kampanii.

Utrudnia zaangażowanie, obniża czytelnictwo i stopniowo odpycha odbiorców.

Upewnij się, że jesteś na audience-centric strona spektrum-nie content-centric.

Jak to osiągnąć?

Dwa słowa: badania jakościowe.

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z tym terminem, zacznijmy od definicji:

Badania jakościowe mają na celu ujawnienie zakresu zachowań odbiorców docelowych i percepcji, które je napędzają w odniesieniu do konkretnych tematów lub problemów. Wykorzystuje dogłębne badania małych grup ludzi do kierowania i wspierania budowy hipotez.

Zamiast jedynie obserwować, co się dzieje, badania jakościowe starają się zrozumieć dlaczego to się dzieje.

Ten rodzaj badań pozwala postawić się w sytuacji odbiorców i być dobrze poinformowanym podczas tworzenia treści.

Nie zamierzam uruchomić do długiej dyskusji o każdym aspekcie badań jakościowych, ale pozwól mi zaoferować kilka kluczowych strategii:

  • Zapytaj swoich czytelników bloga, jakie tematy chcieliby, abyś omówił.
  • Użyj analityki, aby zidentyfikować trendy treści. Zobacz, które posty zyskują większy ruch i zaangażowanie.
  • Zobacz, które słowa kluczowe odwiedzający szukają przed wylądowaniem na Twoim blogu.
  • Zwróć szczególną uwagę na komentarze czytelników. Szukaj bezpośrednich informacji zwrotnych. Zwróć uwagę na liczbę komentarzy do postu – zwykle wskazuje to na poziom zainteresowania.
  • Sprawdź swoją analizę mediów społecznościowych. Zobacz, jakie rodzaje treści uzyskują największą odpowiedź.

Polecam również sprawdzenie tych konkretnych postów na ten temat: Wyjdź poza analitykę, aby dać klientom treści, których pragną od Content Marketing Institute.

22. Nie bądź pretensjonalny.

Czy Twoje treści składają się ze stałego strumienia douchey buzzwords i skomplikowanego żargonu branżowego, który tylko garstka osób zrozumie?

Jeśli tak, to jest gwarantowane, aby wyłączyć odbiorców.

Nie zrozum mnie źle.

Chcesz spotkać się jako inteligentny, kompetentny i ogólnie znający swoje rzeczy.

Ale czuję, że jest cienka granica między byciem mądrym a pretensjonalnym.

image01

Może to być problem szczególnie dla niektórych branż, takich jak medycyna, prawo i finanse, gdzie złożone tematy są rutynowo omawiane.

Jeśli nie jesteś ostrożny, możesz łatwo uruchomić niepotrzebnie skomplikowaną rant i stracić większość odbiorców.

Sprawia, że wydajesz się nieszczery, zraża odbiorców i znacznie utrudnia przekazanie swojego punktu widzenia.

Szczerze mówiąc, sam byłem winny w pewnych momentach.

Jednak jest to coś, czego naprawdę staram się unikać w dzisiejszych czasach.

Jakie jest rozwiązanie?

Po pierwsze, staraj się trzymać naturalnego, konwersacyjnego tonu, jeśli chodzi o treści.

Staram się do tego podejść, jakbym siedział z kimś twarzą w twarz i rozmawiał.

To mi pasuje.

Nie próbuj też zacinać-pakuj swoje treści dużymi słowami tylko po to, aby używać dużych słów.

Zawsze szukaj najbardziej bezpośredniego sposobu, aby powiedzieć coś bez użycia niepotrzebnych buzzwords i żargonu branżowego.

Polecam również zadawanie sobie następujących pytań podczas korekty treści:

  • Czy mój przeciętny czytelnik zrozumie to, co mówię?
  • Czy piszę własnym-niepowtarzalnym-głosem?
  • Czy Mogę uprościć to, co napisałem?
  • Czy używałem zbyt irytujących buzzwords

23. Dłużej nie zawsze jest lepiej

Kiedyś wierzyłem w im dłużej tym lepiej podejście do pisania postów. Cholera, kiedyś nawet blogowałem o tym, jak twoje mięsiste treści mogą pomóc ci uchwycić ruch w wyszukiwarce.

Ale wtedy Upworthy wyszedł. Pokazał nam, że nie tylko możesz przyciągnąć miliony odwiedzających miesięcznie do swojej witryny z mniej niż słowami 100 na post na blogu, ale także możesz rankingować konkurencyjne słowa kluczowe ,takie jak” Tatuaże ” dzięki tej strategii.

Niekoniecznie potrzebujesz tekstowych postów na blogu, zwłaszcza jeśli piszesz na rynek konsumencki. Oczywiście, jeśli piszesz dla firm, powinieneś rozważyć pisanie dłuższych postów, ponieważ pomoże to zbudować zaufanie, zdobyć więcej linków zwrotnych i poprawić swoje rankingi.

Skup się na jakości swoich treści. Posiadanie wysokiej jakości filmów, podcastów i obrazów to prosty sposób na zwiększenie ruchu społecznościowego i wyszukiwania. Spójrz na wzrost Upworthy ‘ ego. Rośnie szybciej niż jakikolwiek inny blog bez pisania postów o tysiącach słów.

24. Strategie content marketingowe B2C i B2B nie są takie same

Marketing treści nie jest taki sam dla bloga konsumenckiego, jak dla bloga biznesowego. Konsumenci wolą krótsze treści i treści z większą ilością wizualizacji, emocji i modnych informacji.

Z drugiej strony firmy chcą artykułów typu “How – to” – suchych artykułów informacyjnych, które są również użyteczne. Chcą być w stanie przeczytać artykuł, zastosować jego porady do swoich firm i zobaczyć jakąś zmianę.

Istnieje wiele różnic między content marketingiem B2C i B2B. Postępuj zgodnie z tą listą kontrolną, aby zobaczyć, co musisz zrobić, jeśli jesteś blogiem B2C lub B2B.

Po prostu nie używaj strategii B2B na blogach konsumenckich, ponieważ prawdopodobnie zanudzisz swoich czytelników na śmierć.

25. Budowanie linków wewnętrznych

Linkowanie wewnętrzne dotyczy SEO. Każda tworzona zawartość powinna być zintegrowana z resztą witryny. Dzieje się to poprzez wewnętrzne połączenie.

Kiedy dochodzi do porażki

Niektóre plany content marketingowe nie mają wewnętrznej strategii łączenia. Możliwe, że mają legalny plan treści, ale nie rozumieją mocy i potencjału wewnętrznego łączenia.

Dlaczego zdarza się porażka

Gdy zaniedbane, wewnętrzne linkowanie tworzy stronę internetową, której SEO nie jest tak silne, jak mogłoby być.

Rozwiązanie

Chociaż jest uważany za jeden z najbardziej złożonych tematów w SEO, wewnętrzne linkowanie nie jest trudne. Wewnętrzne budowanie linków polega po prostu na tworzeniu linków z jednej strony witryny do drugiej. Im głębiej w Twojej nawigacji te linki rozprzestrzeniają się, tym lepiej. Dla każdej tworzonej zawartości Dodaj link lub dwa do innej utworzonej zawartości, która jest odpowiednia dla Twoich czytelników.

26. Uzyskaj więcej linków zwrotnych

Jeśli znasz mnie w ogóle, wiesz, że uwielbiam organiczny ruch w wyszukiwarkach.

Jest bardzo spójny i zazwyczaj rośnie z czasem, jeśli robisz content marketing dobrze.

Możesz zobaczyć, co mam na myśli w studium przypadku 100k.

Jak być może wiesz, rankingi wyszukiwarek i ruch są powiązane z linkami wstecznymi, a to się nie zmieni w najbliższym czasie.

Im więcej wysoka jakość linki zwrotne, które masz wskazujące na treść, tym większy ruch otrzymasz.

Pisałem o tym, jak uzyskać te linki zwrotne i jak zoptymalizować treści pod kątem wyszukiwarek wiele razy w przeszłości:

  • Zaawansowany Przewodnik po budowaniu linków
  • Zaawansowany Przewodnik po SEO
  • Przewodnik dla początkujących do technicznego SEO

W tym poście chcę jednak skupić się na ustaleniu, czy coś jest nie tak z Twoim content marketingiem.

Jeśli wszystko jest w porządku, Twój organiczny ruch wyszukiwania powinien stale rosnąć. Inaczej mamy problem.

Objaw: organiczny ruch w wyszukiwarkach zmalał lub powoli maleje.

Krok # 1-Sprawdź numery: Tak jak lekarze zwracają się do maszyn, aby dostarczać im dane o zdrowiu swoich pacjentów, marketerzy mają analizy, do których mogą się zwrócić.

Zacznij od przejścia do Google Analytics.

Korzystając z lewego paska bocznego, przejdź do “Akwizycja > cały ruch > kanały”, a następnie wybierz grupę “Wyszukiwanie Organiczne”.

image01

Ważne jest, aby spojrzeć na wystarczająco długi okres czasu.

Często miałem okres 1-3 miesięcy, podczas którego ruch pozostawał stosunkowo stały, ale jeśli masz Płaskowyż dłużej niż to, prawdopodobnie jest problem (z wyjątkiem wysoce sezonowej niszy):

Oto przykład, który pokazuje, że coś jest nie tak:

image04

W ciągu kilku miesięcy nastąpił naprawdę miły wzrost ruchu w wyszukiwarce, ale od tego czasu pozostaje on taki sam lub spadł.

Oznacza to, że coś jest naprawdę nie tak z marketingiem treści tej witryny.

Krok # 2-Znajdź lekarstwo: Jest to nieco trudniejsze, ale wykonalne przy odrobinie wysiłku.

Zakładam, że wiesz, jak wykryć karę Google i że zrobiłeś już kilka podstawowych technicznych SEO (takich jak przyzwoita szybkość strony).

Oprócz tych potencjalnych problemów, najczęstszym problemem jest zdecydowanie brak wystarczającej ilości linków zwrotnych do nowej treści.

Pozwól, że wyjaśnię – wysokiej jakości linki zwrotne. Link na forum nie zrobi wiele dla Twoich rankingów wyszukiwania (chociaż też nie zaszkodzi).

Aby to potwierdzić, musisz użyć narzędzia bazy danych łącza. Ahrefs i Majestic to najlepsze opcje.

Najpierw wprowadź swoją domenę do dowolnego narzędzia:

image03

Po załadowaniu strony zobaczysz wykres wzrostu wszystkie linki do twojej strony.

Miejmy nadzieję, że będzie to wyglądać mniej więcej tak:

image12

Dopóki liczba linków zwrotnych (i całkowita liczba domen odsyłających) stale rośnie, robisz coś dobrze, a ruch w wyszukiwarce prawie zawsze rośnie.

Ale co, jeśli widzisz trend spadkowy lub Płaskowyż?

image02

Oznacza to, że Twoja witryna jako całość nie przyciąga żadnych nowych linków zwrotnych.

Uh oh.

Trzeba to naprawić.

To wyraźny znak, że Twoja promocja treści nie jest na najwyższym poziomie.

Powinieneś wydawać co najmniej tyle czasu na promowanie Twoich treści, ile na ich tworzenie. Jeśli twój blog jest stosunkowo nowy, powinieneś poświęcić jeszcze więcej czasu.

Aim to get co najmniej 20 wysokiej jakości linków z twoich wysiłków promocyjnych. To wymaga dużo czasu i wytrwałości. Być może będziesz musiał wysłać 500+ e-maili na artykuł. Zrób to.

Nie zobaczysz wyników od razu, ale po kilku miesiącach ruch w wyszukiwaniu wzrośnie I wzrośnie, jeśli będziesz kontynuować pracę.

27. Wyślij e-mail do źródeł, które cytujesz w swoich artykułach

Jeśli piszesz artykuły, które wymagają cytowania wielu źródeł, masz jeszcze jeden świetny sposób na poprawę marketingu treści i linki!

Skontaktuj się z najczęściej cytowanymi źródłami z artykułem, informując ich, jak ważna jest dla ciebie ich praca i zapytaj, czy chcieliby podzielić się nią wzdłuż różnych kanałów wpływu.

Powiedz proszę., poproś ładnie, a prawdopodobnie otrzymasz pozytywną odpowiedź.

Ponownie, może to być świetny sposób na zwiększenie wiarygodności i udostępnienie treści!

28. Dotrzyj do osób, które udostępniają podobne treści

Jeśli kiedykolwiek zobaczysz ludzi, którzy stale dzielą się treściami związanymi z Twoją niszą i którzy są twoimi przyjaciółmi na Facebooku, skontaktuj się z nimi i poproś o Przyjazny udział.

Częściej niż nie, jeśli Twoje treści są dobre, ludzie będą bardziej niż szczęśliwi, aby to zrobić, i prawdopodobnie wygra Ci regularny “share buddy”, do którego możesz iść, gdy tworzysz całkiem wyjątkową treść (która, jeśli pamiętasz punkty 3-5, powinna być dość zawsze).

Poza tym wiele osób z mediów społecznościowych i twórców treści zawsze szuka wartościowych rzeczy do udostępnienia. Robisz oni przysługa, informując ich o twoich treściach!

29. Spraw, aby Twoje treści były użyteczne

Pomyśl o podstawowych zasadach content marketingu.

Twoje treści muszą mieć wartość w celu osiągnięcia czegokolwiek. Jeśli Twoi odbiorcy nie uznają Twoich treści za przydatne, nie będą ich nadal czytać.

To jest coś, co chcesz złapać tak szybko, jak to możliwe, lub może stać się niezwykle trudne do odwrócenia.

Oto, co dzieje się z najbardziej lojalnymi czytelnikami:

  • generalnie lubią twoje treści, a może nawet je kochają
  • ale potem czytają post, który nie jest zbyt przydatny. Ten post nie powstrzyma ich przed powrotem.
  • jeśli natkną się na więcej postów, które nie są przydatne w krótkim czasie, to nie wróci.

Poświęć chwilę, aby zrozumieć tę sekwencję.

Łatwo jest stworzyć mniej niż gwiezdny słupek i pozwolić mu się prześlizgnąć, ponieważ twoje liczby nie przyjmą trafienia. W krótkim okresie większość twoich czytelników nadal będzie lojalna wobec ciebie.

Ale jeśli pozwolisz 2, 3 lub 4 postom, które nie są zbyt cenne, zaczniesz widzieć wykładniczy spadek czytelnictwa.

Zdarza się to cały czas nawet popularnych witryn. Tracą duży odsetek długoletnich lojalnych czytelników w ciągu zaledwie kilku miesięcy, ponieważ zaczynają kroczyć na skróty.

Nie stać Cię na to…nigdy.

Diagnozowanie “słabej” treści: Aby ocenić, jak Twoi odbiorcy postrzegają Twoje treści, potrzebujesz kilku różnych wskaźników, aby uzyskać pełny obraz.

Istnieje kilka różnych objawów, które trzeba mieć na oku.

Objaw # 1: szybkość otwierania wiadomości e-mail spada…w dół…iw dół

Sugeruję uważne obserwowanie subskrybentów e-maili przez cały czas. Są to zazwyczaj najbardziej lojalni czytelnicy, co oznacza, że dostarczają wiarygodnych, dokładnych informacji.

Tutaj musisz sprawdzić swoją otwartą stawkę e-mail. Wszyscy główni dostawcy usług e-mail marketingu oferują jakiś raport na twoim koncie, który powinien pokazać ogólne stawki otwartych wiadomości e-mail w czasie.

Coś w tym stylu.:

image00

Jeśli jest stabilny, a nawet idzie w górę, świetnie. Robisz coś dobrze.

Ale jeśli systematycznie spada, jest to znak, że ludzie tracą zainteresowanie Twoimi treściami. Jeśli jest to tylko niewielki trend spadkowy, możesz sobie radzić dobrze, ale będziesz chciał mieć na to oko.

Powodem, dla którego jest to dobry wskaźnik do przyjrzenia się, jest to, że ci lojalni czytelnicy Wola otwórz większość wiadomości e-mail, jeśli spodziewają się, że jest cenne treść w nich (dlaczego nie, jeśli Twoje treści poprawią ich życie?)

Jeśli twoje liczby spadają, oznacza to, że coraz więcej czytelników nie spodziewa się znaleźć przydatnych treści w wiadomościach e-mail.

Objaw # 2: Liczba” komentujących ” drastycznie spada

Prawdę mówiąc, nie martwię się o samą liczbę komentarzy, które otrzymuję na postach.

Czasami dostaję 20 komentarzy, innym razem dostaję 300. Wiele z tego zależy od tego, czy to, o czym piszę, jest interesujące dla wszystkich, czy tylko dla niektórych grup odbiorców.

Co Ja do troska o to ile użyteczne komentarze Rozumiem.

Dla mnie “actionable comment” to komentarz, który pokazuje, że czytelnikowi nie tylko podobała się treść ale faktycznie podjął działania, aby go zastosować.

image06

To ma sens, prawda? Jeśli chcesz sprawdzić, czy czytelnicy uznają Twoje treści za przydatne, sprawdź, czy faktycznie z nich korzystają.

Zwiększanie wartości i odzyskiwanie czytelników: Przyczyna albo (lub oba) z tych objawów jest zwykle taka sama.

Jakiś czas w niedawnej przeszłości zacząłeś publikować treści, które nie były zgodne ze standardem, który wcześniej Ustawiłeś.

Jest to naprawdę łatwe do zrobienia i istnieje wiele rzeczy, które mogą go spowodować:

  • rozrywka w życiu osobistym
  • popadanie w treściwe ” grindowanie— – uczucie wypalenia
  • przytłoczony innymi częściami swojej pracy lub firmy

Przede wszystkim wiedz, że w porządku. Każdy (w tym ja) od czasu do czasu ma problemy z jakością swoich treści.

Ale najlepsi marketerzy zauważają to naprawdę szybko i naprawiają.

Rozwiązanie jest w rzeczywistości dość proste: zacznij wkładać więcej wysiłku w tworzenie bardziej wartościowych treści.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz tego zrobić, może nadszedł czas, aby przynajmniej tymczasowo zatrudnić pisarza lub redaktora, który Ci pomoże.

Jeśli po prostu czujesz się nieco zagubiony w tworzeniu treści, może nadszedł czas, aby nauczyć się nowych sposobów dodawania wartości do treści. Oto kilka postów, które napisałem, które pomogą Ci wstrzyknąć nowe życie w swoją pracę:

  • Jak Tworzyć Lepsze Treści Dla Swoich Klientów
  • Przekształć swoje posty na blogu: pytania Otwarte 6, które pomogą Ci tworzyć lepsze treści
  • 12 tajemnice pisania treści profesjonalnych pisarzy
  • Koniec ze sztuczkami: 5 Sposobów na tworzenie treści, które Google chce oceniać

30. Nie rób tego. wszystko na własną rękę

Jest nie.zrównoważony sposób aby zrobić wszystko samemu, gdy Twoja firma osiągnie określony rozmiar.

Jeśli spróbujesz, mogą się zdarzyć trzy rzeczy:

  • wypalisz się.
  • nie nadążasz, a Twoja firma cierpi na duże niepowodzenia
  • musisz ograniczyć swój wzrost

Wszystkie te sprawy są oczywiście złe. A jeśli twój obecny system content marketingowy polega na tym, że robisz wszystko, jest zepsuty.

Nie jest on przygotowany na długoterminowy sukces, bez względu na to, jak namiętny, wytrwały i inteligentny jesteś.

Jeśli to brzmi jak ty i czujesz, że jeden z tych trzech scenariuszy dzieje się (lub już się wydarzyło), musisz zrobić krok wstecz.

Wiedzieć, kiedy lepiej uzyskać pomoc: Jako marketer treści nosisz wiele różnych kapeluszy.

Content marketing wymaga wielu różnych umiejętności:

  • badania naukowe
  • projekt
  • copywriting
  • edycja
  • promocja
  • PR
  • link building

I więcej…

Jeśli nie jesteś wyjątkowo rzadkim wyjątkiem, nie jesteś niesamowity w tych wszystkich rzeczach.

Podobnie jak większość marketerów, prawdopodobnie jesteś dobry do wspaniałego w kilku z nich, a przeciętny w pozostałej części.

Za wszelką cenę możesz poprawić te słabości, lub możesz sprowadzić pomoc.

Kiedy mówię właścicielom firm i marketerom, aby wydali więcej na freelancerów (lub dodatkowych pracowników), zawsze się opierają, mówiąc coś w stylu:

Nie stać mnie na to.

Są dobre i złe w tym samym czasie.

Z ich obecnego systemu content marketingu, nie mogą sobie na to pozwolić. Ich wzrost i wyniki nie mogą uzasadniać zwiększenia wydatków.

Ale nie zdają sobie sprawy, że robiąc wszystko sami, kosztują siebie ogromny ilość pieniędzy.

Zatrudnianie dobrych freelancerów prawie zawsze daje więcej pieniędzy niż kosztuje z kilku głównych powodów:

  • są lepsi od Ciebie – zamiast zmagać się z jedną ze swoich słabych umiejętności, takich jak projektowanie, możesz zatrudnić profesjonalnego grafika, który spędza cały czas na doskonaleniu tej jednej umiejętności.
  • to uwalnia twój czas – z pomocą masz więcej czasu do poświęcenia na elementy marketingu treści, w których się wyróżniasz. Na przykład Uwielbiam tworzyć treści, więc to robię. Uzyskanie pomocy z innymi rzeczami pozwala mi napisać kilka postów w tygodniu, a nie możesz tego zrobić, jeśli robisz wszystko inne.
  • minimalizuje katastrofy – jeśli zachorujesz i robisz wszystko sam, wszystko zamyka się, co jest niezwykle kosztowne. Kiedy masz pomoc, inni mogą wypełnić, aby wszystko działało sprawnie.

Mam nadzieję, że to ma sens.

Kiedy zatrudniasz inteligentnie, zarabiasz jeszcze więcej pieniędzy, a będziesz mógł wykonywać pracę, którą lubisz najbardziej.

Jak inteligentnie zatrudnić? Szczerze mówiąc, zatrudnianie odpowiednich ludzi nie jest łatwe. Jeśli zatrudnisz ludzi, którzy nie są profesjonalistami, mogą Cię nieoczekiwanie zawiesić, co może zepsuć twoją strategię treści.

Moja pierwsza wielka rada to wiedzieć dokładnie to, czego chcesz.

Zatrudnimy na bardzo konkretne stanowisko (np. copywriter, funnel expert, designer itp.), a twoje wymagania są bardzo jasne.

Jako przykład, spójrz na 3 oferty pracy, które opublikowałem na Quick Sprout w 2015:

image05

Zauważysz, że najważniejszą rzeczą, której szukam, oprócz wiedzy, jest pasja.

Lubię pracować z ludźmi, którzy kochają swoją pracę i spędzają dużą część swojego życia robiąc to. Są to najbardziej prawdopodobne osoby, które zachowują się jak profesjonaliści i zawsze spełniają swoje obietnice.

Tak długo, jak odwdzięczysz się płacąc szybko i traktując je jak profesjonalistów, sprawią, że Twoje życie będzie o wiele łatwiejsze.

Jeszcze jedną rzeczą, którą absolutnie musisz zrobić podczas podejmowania decyzji o zatrudnieniu, jest rozmowa z osobą, którą rozważasz, aby zatrudnić (telefon, Skype lub cokolwiek wolisz).

Get a sense of ich oczekiwania, dzięki czemu możesz określić, czy dobrze pasują do tego, co możesz zaoferować.

Czasami masz przeczucie mówiące ci, że powinieneś zatrudnić konkretną osobę; innym razem twoje przeczucie powie Ci, abyś zdał. Często to przeczucie jest słuszne, więc zaufaj instynktowi.

W końcu nie zatrudniaj wszystkich na raz.

Gdy ci marketerzy i właściciele firm zobaczą, jak zatrudnianie może im pomóc, często zatrudniają zbyt wielu ludzi zbyt szybko.

Kiedy planujesz długoterminową współpracę z kimś, pośpiech jest największym błędem, jaki możesz popełnić.

Zacznij od jednej pozycji.

Nawet jeśli znajdziesz świetną osobę do wynajęcia, są szanse, że nadal zrobisz kilka rzeczy źle. Kiedy zaczynasz od jednej pozycji, masz szansę uczyć się na własnych błędach, a następnie zastosować te lekcje do następnej osoby.

Powoli przejdź do pożądanej struktury biznesowej, zamiast próbować sprawić, by stało się to z dnia na dzień.

31. Popraw swój lejek konwersji

Jednym z największych powodów, dla których właściciele firm uważają, że content marketing nie jest zbyt skuteczny, jest to, że nie wiedzą, jak przekształcić go w sprzedaż.

Wykonują dobrą robotę, jeśli chodzi o tworzenie wysokiej jakości treści, ale oczekują, że ich czytelnicy spontanicznie zaczną kupować swoje produkty.

Lub nie chcą denerwować publiczności, sprzedając im coś.

Jeśli odnosisz się do jednego z tych typów ludzi, musisz zrozumieć, że cały sens content marketingu, podobnie jak większość innych rodzajów marketingu, jest zwiększenie zysków (sprzedaż).

Bez żadnego zwrotu z content Marketingu, jak uzasadnić inwestycję w więcej treści? Nie możesz.

Dodatkowo, dlaczego miałbyś czuć się źle o sprzedaży produktu, który będzie naprawdę pomóc swoim klientom?

Jeśli odniosłeś sukces ze swoimi treściami, bardzo dobrze rozumiesz swojego czytelnika. Nikt inny nie jest w tak dobrej sytuacji, aby stworzyć dla nich przydatny produkt, jak ty.

Więc jeśli nie masz produktu do sprzedania, get one.

Bardziej interesujący problem do zdiagnozowania jest, gdy masz słabą sprzedaż rzeczywistego produktu pomimo uzyskania dobrej ilości ruchu.

Możliwa diagnoza #1 – twój lejek konwersji wymaga pracy: Wszystkie produkty mają lejki konwersji; niektóre po prostu nie są dobrze zdefiniowane.

Lejek konwersji po prostu opisuje ścieżkę, którą klient bierze, aby stać się rzeczywistym klientem od bycia pierwszym gościem:

image08

Tak, w każdym kroku jest wiele różnych ścieżek, ale powinieneś być w stanie zdefiniować główne kanały, przez które przechodzą.

Na przykład, “gość > subskrybent poczty e – mail > strony sprzedaży > klient.”

Po zdefiniowaniu lejka możesz użyć narzędzia analytics, aby zobaczyć, gdzie spadają w tym lejku.

image09

Możesz utworzyć lejek sprzedaży w Google Analytics lub użyć bardziej zaawansowanego oprogramowania do analizy sprzedaży, takiego jak Kissmetrics.

Jeśli nie jesteś pewien, jak zbudować skuteczny lejek konwersji, mam szczegółowy przewodnik, który pokaże Ci, jak to zrobić.

Możliwa diagnoza #2-nie masz dopasowania do rynku produktów: Jeśli masz dobry lejek, ale nie możesz zrozumieć, dlaczego prawie nikt nie kupuje Twoich produktów, prawdopodobnie masz słabe dopasowanie do rynku produktów.

image11

Dopasowanie produktu do rynku jest zasadniczo miarą tego, jak dobrze produkt spełnia potrzeby odbiorców.

Jeśli nikt nie kupuje, oznacza to jedną z dwóch rzeczy:

  • twój produkt jest do bani
  • kierujesz go do niewłaściwej publiczności

Bądź szczery ze sobą na temat swojego produktu: czy naprawdę jest wystarczająco dobry do sprzedaży? Rzadko widzę ten problem z marketerami treści, ponieważ mają tendencję do dawania jak największej wartości.

Częstszym problemem jest stworzenie niewłaściwego produktu dla odbiorców.

Na przykład, jeśli miałeś bloga przeznaczonego dla początkujących SEO,czy warto byłoby spróbować sprzedać im Zaawansowanego technicznego robota SEO?

Nie. Zamiast tego, podstawowe narzędzie do śledzenia rank lub narzędzie do wysyłania wiadomości e – mail byłoby w tej chwili znacznie bardziej przydatne.

Nie chodzi o to, że twój produkt nie jest dobry—chodzi o to, że Twoi odbiorcy nie mają takiej potrzeby.

Zamiast tego powinieneś pisać treści, które przyciągają doświadczonych SEO, a nie początkujących. Wtedy sprzedawałbyś odpowiedni produkt odpowiednim odbiorcom.

Aby rozwiązać ten problem, musisz stworzyć inny produkt lub obrócić strategię content marketingową, aby kierować ją na prawo odbiorcy dla Twojego produktu.

32. Zbieraj wiadomości e-mail

Czy wiesz, co jest najbardziej angażującym źródłem ruchu dla Quick Sprout? To nie jest wyszukiwanie, a nawet media społecznościowe. właściwie ruch e-mailowy. Przez lata zbierałem adresy e-mail za pomocą wyskakujących okienek i paska bocznego.

email traffic

Jak widać, e-maile stanowią 13.91% mojego ogólnego ruchu (jest wymieniony w kampaniach). Ale naprawdę interesujące jest to, że ci ludzie stanowią 41% ogólnych komentarzy na blogu. Ponadto są 3.9 razy bardziej skłonni do udostępniania treści za pośrednictwem sieci społecznościowej w porównaniu z osobami, które przyszły na stronę z innego źródła ruchu.

Piękne jest to, że nie tylko Quick Sprout tego doświadcza. Podobne liczby widzimy również na moich dwóch innych blogach: KISSmetrics i Crazy Egg.

Jak więc zbierać więcej adresów e-mail?

Dzięki wtyczkom WordPress, takim jak dominacja Popup i modalne okno dialogowe, możesz utworzyć wyskakujące okienko, które podłącza się do obecnego dostawcy rozwiązania e-mail. Oprócz tego możesz również zbierać e-maile, umieszczając oferty na pasku bocznym i pod postami na blogu, podobnie jak robię to na Quick Sprout.

Jeśli nie masz dużo czasu, skoncentruj swoją energię na wyskakującym okienku, ponieważ ma tendencję do trzykrotnego korzystania z opcji opt-in w porównaniu z paskiem bocznym lub ofertą poniżej postu.

Jeśli nie wiesz, jak skonfigurować wyskakujące okienko, przeczytaj ten artykuł.

Oto kilka interesujących danych, które mogą pomóc w stworzeniu skutecznego wyskakującego okienka:

  1. Kursy konwertują lepiej niż ebooki – większość blogerów zazwyczaj rozdaje e-booki, ale z obszernych testów A/B odkryliśmy, że kursy 7-day Lub kursy 30-day konwertują 6% lepiej niż e-booki. Główną różnicą między kursem a ebookiem jest to, że Kurs ma strukturę bardziej przypominającą naukę w klasie. Podczas kursu przekazujesz ludziom informacje wielkości bitów, które mogą łatwo zrozumieć przez pewien czas.
  2. Nie zapomnij dodać wartości dolara – chociaż informacje, które rozdajesz, są bezpłatne, nie oznacza to, że nie są nic warte. Kiedy dodałem tekst “$300 value ” do mojego paska bocznego opt-in my moja stawka opt-in wzrosła o 22%.
  3. Bądź agresywny – istnieją różne ustawienia z wyskakującym okienkiem. Od opóźniania, gdy się wyświetla, po Pokazywanie go tylko osobom, które obejrzały wiele stron, po nie Pokazywanie go na urządzeniach mobilnych, możesz uzyskać bardzo szczegółowe informacje na temat tego, kto widzi, a kto nie. odkryłem, że wyświetlanie wyskakującego okienka wszystkim podczas pierwszej wizyty generuje 23.5% więcej opt-inów w porównaniu z opóźnieniem wyskakującego okienka o dziesięć sekund.
  4. Kolor ma znaczenie – mój programista przetestował 33 Kolory (Niebieski, Zielony, Czerwony, Czarny, Biały, Różowy, Szary, Fioletowy, Żółty, pomarańczowy, brązowy, a także dwa odcienie każdego koloru) dla przycisku wezwania do działania na moim wyskakującym okienku, a także na trzech innych blogach. Odkryliśmy, że czerwony, zielony, pomarańczowy i żółty wydają się być najbardziej konwertującymi kolorami cal – to-action. Kolory Czarny, brązowy i fioletowy, gdzie najniższa konwersja kolorów call-to-action. Upewnij się, że testujesz te kolory na swoim blogu, aby zobaczyć, które z nich działają dla ciebie.
  5. Nie pytaj o zbyt wiele informacji – na wyskakujących okienkach internetowych. Zazwyczaj proszę ludzi o podanie imienia i adresu e-mail. Kiedy przeprowadziłem test A / B, w którym test B poprosił tylko o e-mail, mój Współczynnik konwersji wzrósł o 17%. Co ciekawe, kiedy zrobiłem ten sam test A / B tylko dla ruchu mobilnego, moja mobilna stawka opt-in wzrosła o 39.3%.
  6. Umieszczenie jest wszystkim – wtyczki takie jak dominacja Popup mają wiele opcji projektowania. Czasami formularze rezygnacji e-mail znajdują się po prawej stronie wiadomości, podczas gdy innym razem mogą znajdować się tuż pod wiadomością ofertową. Kiedy testowałem to na Quick Sprout, odkryłem, że posiadanie opt-in poniżej komunikatu oferty spowodowało wzrost konwersji o 11%.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail upewnij się, że powiadamiasz swoich czytelników za każdym razem, gdy publikujesz post na blogu. W ten sposób każdego miesiąca jeżdżę 13.91% mojego ruchu do Quick Sprout.

33. Konwertuj czytniki na wentylatory

Czy wiesz, kto wykonuje świetną robotę przekształcając czytelników w fanów? WetPaint. Na podstawie algorytmu, który stworzyli, jeśli czują, że jesteś zaangażowanym czytelnikiem, wyświetli małe pole nad treścią, prosząc o polubienie ich na Facebooku lub Twitterze, aby przeczytać resztę treści.

wetpaint traffic

Jeśli nie chcesz, możesz po prostu kliknąć “Nie dziękuję” i kontynuować czytanie ich bloga. Ale to jedno podejście pozwoliło im zdobyć tysiące fanów na Facebooku. Wystarczy spojrzeć na ich kanał WetPaint Facebook: mają ponad 380,000 fanów.

Czy możesz zgadnąć, jakie wyniki daje to blogerom? Zrobiłem szybki test na Quick Sprout w weekend i byłem w stanie przekonwertować 2.9% moich gości na fanów. Ten procent może spadać z czasem, ponieważ mam dużą liczbę powtarzających się odwiedzających, ale mógłbym przeciwdziałać spadkowi tego procentu, testując kopię a / B. Poza tym moja wersja nie była tak dobra jak WetPaint, i miałem kilka błędów na Internet Explorer i Firefox, więc musiałem go usunąć. 🙁

Wiem, że te liczby nie wydają się ogromne, ale jeśli otrzymujesz 100,000 unikalnych odwiedzających miesięcznie, będziesz rozwijać swój Fan page w tempie 2,900 fanów miesięcznie. Po 12 miesiącach powinieneś mieć mniej więcej fanów 34,800, aby kierować do swojego bloga lub dowolnej innej strony internetowej, kiedy tylko chcesz.

Mój test był tak udany,że będę rozwijał wersję bez błędów na Quick Sprout w ciągu następnego miesiąca. 

Zachęć swoich czytelników, aby nie tylko udostępniali Twoje treści w sieci społecznościowej, ale także śledzili Cię. Czy robisz to, co robi WetPaint, czy też prosisz czytelników bezpośrednio o śledzenie Cię na Facebooku w pasku bocznym bloga, istnieje wiele sposobów na rozwój kanału społecznościowego. Wystarczy wybrać jeden lub dwa kanały społecznościowe i zachęcić czytelników do zaangażowania się w to.

Na dłuższą metę pomoże to w większym rozpowszechnianiu treści w sieci społecznościowej, co nie tylko zwiększy ruch, ale także rankingi w wyszukiwarkach.

34. Tworzenie treści wartych marketingu

Oczywiście, ten punkt może wydawać się zbędny, ale warto to powtórzyć.

Jeśli Twoje treści są do bani, dlaczego w ogóle próbujesz je sprzedać? To, co tworzysz, musi oferować wartość światu, a nawet jeśli nie jest w 100% oryginalne, powinno oferować wgląd i prezentować informacje w sposób, do którego publiczność nie jest przyzwyczajona.

Musisz stworzyć świetne treści, zanim będziesz mógł być świetny w marketingu.

Wniosek

Content marketing może być przytłaczający.

Istnieje tak wiele różnych kanałów, na których możesz sprzedawać swoje treści, że możesz czuć, że nie możesz nawet wybrać, które z nich chcesz realizować.

Ale spokojnie, content marketing nie powinien być tak straszny.

Najważniejsze jest, aby tworzyć dobre treści i robić, co w twojej mocy, aby je udostępniać. Gdy już opanujesz podstawy, możesz martwić się trudnymi rzeczami.

Umieszczając te wskazówki w praktyce, możesz zwiększyć siłę marketingu treści i uzyskać więcej pieniędzy.

Chcesz więcej sposobów na poprawę marketingu treści i zwiększenie ruchu?

Sporządziłem listę 10 więcej artykułów powinieneś przeczytać, że nie tylko nauczy Cię, jak poprawić swój content marketing, ale także pokaże, jak generować większy ruch i sprzedaż.

Proszę bardzo.:

#1: Jak podwoić ruch poprzez infografiki

Chociaż wszyscy używają infografiki te dni, są one nadal potężne w produkcji wyników.

W KISSmetrics byliśmy w stanie przyciągnąć ponad 2 miliony odwiedzających naszą stronę i wygenerować 41,000 linków zwrotnych, tworząc infografiki 47. To nie jest złe, biorąc pod uwagę, że wydaliśmy $28,200 na produkcję Grafiki.

Jeśli chcesz poznać dokładną strategię, której użyliśmy do stworzenia tych infografik, wystarczy, że wykonasz kroki opisane w tym artykule. Nauczy cię, co musisz zrobić, aby generować 60,000 odwiedzających rocznie z infografiki:

  • Jak określić elementy dobrej infografiki
  • Jak wymyślać infografiki, które faktycznie działają
  • Jak stworzyć użyteczną i udostępnioną infografikę
  • Jak zaprojektować infografikę
  • Jak rozpowszechniać infografikę
  • Jak testować różne rodzaje infografik

#2: zaawansowany przewodnik po content marketingu

Content marketing to coś więcej niż pisanie i promowanie treści. Istnieje cały proces, który musisz wykonać, jeśli chcesz odnieść sukces.

Stworzyłem przewodnik 30 000 słów, który obejmuje od A do Z marketingu treści. Nauczy Cię następujących elementów procesu content marketingu:

  • Jak zbudować silny fundament
  • Jak generować pomysły na treści
  • Jak zaplanować strategię tworzenia treści
  • Jak pisać treści jak profesjonalista
  • 12 sekrety pisania treści, z których powinieneś korzystać
  • Szablony tworzenia treści
  • Jak pokonać blokady treści
  • Jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwania
  • Jak promować swoje treści dla ruchu i sprzedaży
  • Jak zarabiać na swoich treściach

#3: kompletny przewodnik po psychologii konsumenta

Niewiedza o tym, jak myślą Twoi konsumenci, jest główną przeszkodą dla Twojego sukcesu w content marketingu. Jeśli nie wiesz, co sprawia, że czytelnicy zaznaczają, nie będziesz w stanie zaspokoić ich wysiłkami związanymi z tworzeniem treści i promocją.

Aby pomóc ci zrozumieć, jak myślą Twoi klienci, stworzyłem 25 000-słowny przewodnik na temat psychologii konsumenta.

Oto, czego nauczysz się czytając:

  • Umysł dzisiejszych klientów
  • Siła emocji
  • Psychologia konsumpcji w Internecie
  • Jak kolory wpływają na decyzje
  • Małe taktyki psychologiczne, które przynoszą duże rezultaty
  • Psychologia cen
  • Jak uniknąć tarcia

# 4: Jak tworzyć treści wirusowe

Napisałem post na blogu kilka tygodni temu, który zepsuł kroki, które podjąłem, aby zwiększyć ruch na blogu o 206%.

Dzięki danym i przykładom pokazałem proces, którego używam do znajdowania i tworzenia treści, które będą udostępniane.

Jeśli chcesz zwiększyć ruch na blogu, przeczytaj drugą sekcję tego artykułu. Omawia takie punkty danych jak:

  • Akcje społecznościowe a długość treści
  • Jak generować pomysły, które zostaną udostępnione
  • Szybkie narzędzia, których możesz użyć, aby pomóc w generowaniu pomysłów
  • Jak Upworthy eksplodował w swoim wzroście
  • Szablony nagłówków, których możesz użyć
  • Liczba przycisków społecznościowych, które powinieneś umieścić na swoim blogu

#5: Technika wieżowca

Brian Dean napisał świetny artykuł o tym, jak zwiększył swój ruch wyszukiwania O 110% w ciągu 14 dni, używając jednej prostej techniki … strategii wieżowca.

W istocie uczy cię:

  • Jak znaleźć treść godną linku
  • Jak zrobić to jeszcze lepiej
  • Jak znaleźć ludzi do linkowania do niego

Dobrym przykładem tego jest jego artykuł na temat czynników rankingowych Google 200. W artykule Brian szczegółowo opisuje każdy element, na który patrzy Google, określając, jak oceniać witrynę.

Ponieważ Brian był w stanie stworzyć najbardziej obszerną listę, kiedy robił swoje działania w celu budowania linków, był to wsad. Blogerzy byli bardziej niż szczęśliwi, aby połączyć się z nim, ponieważ treść była tak dobra.

#6: czego nauczyło nas 100 milionów artykułów

Piękną częścią marketingu online jest to, że daje dostęp do mnóstwa danych. Dzięki danym możesz szybko dowiedzieć się, co działa na innych i jak je replikować dla własnej firmy.

Zespół Buzzsumo opublikował artykuł opisujący wyniki analizy 100 milionów artykułów.

Na przykład dowiedzieli się, że:

  • Posiadanie co najmniej jednego obrazu na post podwaja liczbę akcji społecznościowych, które otrzymuje post.
  • Posiadanie Facebook miniaturek artykułów zwiększa udziały Facebooka o mniej więcej 3x.
  • Posiadanie miniatury Twittera podwaja akcje Twittera.
  • Emocją, do której należy się odwoływać jest ” podziw.”
  • Infografiki i posty na listach to dwa najczęściej udostępniane typy artykułów.

I na tym się nie kończy… przeczytaj artykuł, aby poznać wszystkie ich odkrycia.

#7: różnice między B2B i B2C content marketing

Pisanie treści dla firm różni się od pisania treści dla konsumentów. Stworzyłem 37-punktową listę kontrolną, która rozbija różnice. Uczy również, co trzeba zrobić, aby odwołać się do obu odbiorców.

Niektóre z kluczowych punktów, o których należy pamiętać pisząc dla konsumentów, to:

  • Nie zapomnij o emocjonalnym pęknięciu – konsumenci mają krótszy czas uwagi niż czytelnicy biznesowi. Dlatego potrzebujesz treści konsumenckich, aby były ostrzejsze i krótsze.
  • Bądź trendy – jeśli chcesz, aby Twoje treści zyskały duży ruch, spójrz na trendy. Modniejsze treści robią lepiej niż wiecznie zielone treści w świecie konsumentów.
  • Czas jest wszystkim – powinieneś próbować opowiadać historie. Korzystaj z Google Trends i Twittera, aby być na bieżąco z najnowszymi rozmowami.

Z drugiej strony, pisząc dla firm:

  • Zawsze używaj danych – statystyki i dokładność są ważne w świecie biznesu. Użyj danych do tworzenia kopii zapasowych.
  • Daj im więcej – oferowanie e-booków i plików PDF na końcu każdego postu to świetny sposób na budowanie lojalnych odbiorców i zbieranie e-maili.
  • Użyj statystyk w nagłówkach – nagłówki zawierające dane Zwykle częściej są udostępniane.

Aby uzyskać pełną listę różnic między B2B i B2C content marketing, Przeczytaj cały artykuł.

#8: emocje, które sprawiają, że kampanie marketingowe stają się wirusowe

Harvard Business Review napisał świetny artykuł na temat tego, jak emocje mogą sprawić, że kampanie staną się wirusowe. Marketing jest drogi. Jeśli możesz sprawić, że Twoje treści staną się wirusowe, uzyskasz z nich większy zwrot z inwestycji.

Oto, czego dowiesz się z tego artykułu:

  • Jak stworzyć współczynnik wirusowy większy niż 1.
  • Jak powiązać markę z emocjonalnym przekazem.
  • Jak powiązać swoje treści z dobrem publicznym.

Jeśli weźmiesz jedną rzecz z artykułu, niech będzie jak stworzyć współczynnik wirusowy większy niż 1. Bez tego Twoje treści nie będą wirusowe.

# 9: Jak zmierzyć wydajność treści

Wszystko w marketingu musi być opłacalne. Jeśli nie, możesz to robić tylko na tak długo. Nie musisz mieć bezpośredniego zysku, ale dopóki wiesz, że jest pośredni zwrot z inwestycji, nic Ci nie jest.

Content Marketing Institute zepsuł 6 sposobów, w jaki możesz zmierzyć wydajność swojego content marketingu. Nie patrzą tylko na bezpośredni zwrot z inwestycji. Pokazują również, jak zmierzyć pośredni zwrot z inwestycji.

Te techniki pomiarowe nauczą cię, jak:

  • Śledzenie świadomości marki
  • Dowiedz się, jakie treści napędzają największy ruch odsyłający
  • Użyj akcji społecznościowych, aby ocenić, jak bardzo ludzie lubią twoje treści
  • Oceń wydajność postu na LinkedIn
  • Oceń wydajność postu na Twitterze

Korzystając z analityki i danych, możesz tworzyć treści, które ludzie chcą czytać i udostępniać, a nie treści, które nie zwiększają sprzedaży.

#10: Jak zachęcić fanów do tworzenia i udostępniania treści

Tworzenie treści jest czasochłonne i kosztowne. Ale co, jeśli powiem ci, że możesz skłonić swoich fanów, aby nie tylko tworzyli treści dla ciebie, ale także je promowali.

Stworzyłem infografikę, która opisuje, jak to zrobić. Oto cztery techniki, które omówię:

  • Zaufanie – bez zaufania fanów nie otrzymasz treści generowanych przez użytkowników.
  • Reach – jak Treści generowane przez użytkowników mogą pomóc ci uzyskać większy zasięg.
  • SEO – im więcej treści masz, tym więcej ruchu wyszukiwania otrzymasz.
  • Oszczędność pracy – jak zachęcenie fanów do tworzenia treści pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze.

 

Total
0
Shares
Related Posts

Prawdziwa moc bloga

Jeśli czytasz Copyblogger od jakiegoś czasu, wiesz, że jestem naprawdę zdumiony mocą blogów, aby uzyskać ekspozycję dla małej…