31 Pro Porady na udany, satysfakcjonujące, i szalenie opłacalne 2012

Oczywiście, wszędzie, gdzie spojrzysz w tym tygodniu, ludzie oferują rady, co zrobić inaczej w 2012 roku.

Na czym się skupić. Jakie nawyki pielęgnować. Co mam przestać robić. Co zrobić więcej.

Produktywność, zdrowie, sen, nitkowanie zębów.

Copyblogger spoiler alert: możesz zaufać, że w 2012 będziemy nadal naciskać na lepsze treści, bardziej skuteczny copywriting i tworzenie sukcesu na własnych warunkach.

Pomyślałem, że dołączę do zabawy i poproszę najzdolniejszych ludzi, których znam-a mianowicie naszych genialnych copywriterów (plus kilku przyjaciół bloga) – o podzielenie się swoją ulubioną “Pro Tip” na Nowy Rok.

Po co więc czytać tę listę, a nie setki innych?

Ponieważ są to ludzie, którzy mają zbudowałem coś, co warto mieć. Oni nie mówią tylko o sukcesie, oni go tworzą.

Niektóre z nich mają blogi “big name”, a niektóre są na dobrej drodze, ale wszystkie mają coś do nauczenia. Więc bez dalszych ceregieli:

31 inteligentnych sposobów na absolutnie niesamowite 2012

Leo Babauta, Zen Habits
Nie myl zajętości ze skutecznością. Pracuj nad tym, co ważne, i nie bądź tylko wichrem aktywności. Jeśli jesteś blogerem i nie tworzysz treści, nie robisz tego, co najważniejsze.

Chris Brogan, ChrisBrogan.com
To wielki rok dla wideo. Jeśli nie wskoczyłeś, wskocz w tym roku. Jeśli jesteś w środku, ale nadal “dzwonisz”, wejdź głębiej. Stwórz świetny film i spraw, aby miał znaczenie dla Twojej firmy. Dobre oświetlenie i dobry dźwięk nie są drogie, a montaż ma znaczenie. Spraw, aby był to wielki rok dla wideo dla Ciebie i Twojej firmy i zobacz, jak nagrody przychodzą do ciebie. 

James Chartrand, mężczyźni z długopisami i pięknymi słowami
Ucz się z tego, co zrobiłeś, wierz w to, co robisz teraz i zobacz, co chcesz robić dalej.

Susan Daffron, Konsultantka Książki
Odsuń się od komputera. Twoje najlepsze pomysły na pisanie rzadko przychodzą, gdy siedzisz przy biurku. Poświęć czas dla siebie i baw się z ludźmi(i zwierzętami! kochasz.

Sean D ‘ Souza, Psychotaktyka
Szalony sposób na zrobienie rzeczy, to próba osiągnięcia swoich celów przez samego siebie. Jak mówi afrykańskie przysłowie: “Jeśli chcesz iść szybko, idź sam, jeśli chcesz zajść daleko, idź z grupą.

Jonathan Fields, JonathanFields.com
Aby zachować zdrowy rozsądek, Produktywność i kreatywność, puls i tankowanie. Dziewięćdziesiąt minut intensywnej pracy, a następnie od 10 do 30 minut wszelkich czynności, które całkowicie usuwają cię z pracy. Medytować, chodzić, ćwiczyć, słuchać muzyki, jeść wspaniałe jedzenie. Pozwala to części mózgu odpowiedzialnej za rozwiązywanie problemów, uwagę i kreatywność, aby zatankować i pomaga w samoregulacji-aka siła woli-która utrzymuje złośliwości i rozproszenie na dystans.

Chris Garrett, Autorytet Blogger
Z 2011 roku dowiedziałem się, że nie możesz tego zrobić sam.. Musisz się połączyć i połączyć, musisz współpracować. Kolejną kluczową lekcją, którą biorę pod uwagę w 2012 r., jest wdrożenie. Weź swoje pomysły i przetestuj je i nie przejmuj się osiąganiem doskonałości. Traktuj swoje projekty jako eksperymenty, a nie egzaminy!

Charlie Gilkey, Produktywny Rozkwit
Łatwo jest wybrać szerszą bazę czytelników, ponieważ twój blog zyskuje większą przyczepność i zwykle jest to najgorsza rzecz do zrobienia. Bądź fanatyczny o upleveling the people keeping your lights on i to będzie działać o wiele lepiej dla Ciebie zarówno w perspektywie krótko-i długoterminowej.

Jeff Goins, Jeff Goins Pisarz
Jeśli chodzi o content marketing, sekretem sukcesu jest pomaganie ludziomE. chcesz coś sprzedać? Naucz. Potrzebujesz pomocy w nawiązywaniu kontaktów? Serw. Ten biznes polega na zdobywaniu pozwolenia i budowaniu zaufania; bądź ponadprzeciętny i zobacz, czy ludzie cię nie zauważą.

Jennifer Gresham, Everyday Bright
Istnieją dwa rodzaje mentorów: ci, którzy pomagają nam rozwijać potrzebne umiejętności i ci, którzy pomagają nam kultywować życie, które chcemy żyć.  Pierwsze wymaga głębi doświadczenia, drugie szerokości doświadczenia.  Bez względu na to, jak inteligentny, utalentowany lub odnoszący sukcesy jesteś, upewnij się, że masz co najmniej jeden z każdego.

Chris Guillebeau, ChrisGuillebeau.com
Być super w 2012, zapytaj, czego świat naprawdę potrzebuje, a Ty możesz naprawdę dostarczyć. Potem spędzaj trochę czasu każdego dnia przez resztę roku budując to coś. Lepiej bierz się do pracy: zostało Ci tylko 361 dni.

Amy Harrison, Harrison Amy Copywriting
Kiedy przytłoczą Cię projekty innych ludzi, odsuń się i napisz. Niezależnie od tego, czy zapisujesz pomysły, czy tworzysz post na blogu, po prostu wypychaj wszystkich innych i buduj swój własny bank treści krok po kroku. Kontynuuj produkcję, publikowanie i testowanie, a nie pomylisz się zbytnio.

Derek Halpern, Towarzyskie Wyzwalacze
W 2012 roku przestań promować swoje głupie profile w mediach społecznościowych, a zamiast tego, Zbuduj swoją listę e-mailową (to właśnie robią teraz prawdziwe firmy i to działa pięknie). Możesz myśleć, że twoi czytelnicy i klienci są inni, ale tak nie jest. czytają e-maile tak jak wszyscy inni.

Lewis Howes, LewisHowes.com
Aby osiągnąć sukces w 2012 roku, musisz skupić się na trzech głównych rzeczach.  Pierwszy, pokonanie strachu przed porażką – to pozwoli Ci iść do przodu z rzeczy niezbędnych do przełomu.  Drugi, skupienie – zbyt wiele razy paraliżujemy się po prostu brakiem skupienia.  Trzeci, bycie konsekwentnym.  Ci, którzy konsekwentnie podejmują działania, wygrywają w końcu.   

Josh Kaufman, the Personal MBA
Zmień strukturę swojego środowiska, aby wspierać swoje cele. Zmiana behawioralna jest łatwa, gdy przestajesz polegać na sile woli i zaczynasz podejmować małe decyzje, aby zmienić świat wokół ciebie. Uniemożliwiając robienie rzeczy, których nie chcesz robić, i bezmózgową łatwość robienia rzeczy, które chcesz robić, dostaniesz więcej tego, czego chcesz, a mniej tego, czego nie.

Jennifer Louden, Teach Now
Zidentyfikuj miejsce ” AUĆ “w swojej firmie, na przykład” jak zaangażować uczniów w mój e-kurs?”lub” jak sformatować mój biuletyn?”Zadaj sobie pytanie:” czego mógłbym się dziś nauczyć, co by pomogło?”To tak kuszące uwierzyć, że coś jest nie tak z Tobą lub Twoją firmą, gdy utkniesz, zapomnieć, że chociaż z pewnością jesteś błyskotliwym ekspertem w swoim temacie, prawdopodobnie nie jesteś takim źródłem wiedzy we wszystkim, czego potrzeba, aby uzyskać świetne prace na świecie. Zeruj w to, co musisz teraz wiedzieć, i zacznij działać już dziś.

Ali Luke, Aliventures
Znajdź znajomego, który pomoże Ci edytować Twoje prace, zwłaszcza jeśli pracujesz nad płatnym produktem (takim jak ebook) lub kluczową częścią bloga (taką jak strona sprzedaży). Niezwykle trudno jest dostrzec własne literówki i niezgrabne sekcje-świeża para oczu robi ogromną różnicę. 

Hugh MacLeod, Rozdziawiona Pustka
Nie rozkładaj się za bardzo. Wybierz jedno lub dwa miejsca, które naprawdę mają znaczenie – twój blog i Twitter, powiedzmy, i trzymaj się ich przez grube i cienkie. O wiele mniej martwić się o inne miejsca. Nie możesz być “wszędzie”, a ci, którzy próbują, nigdy nie odniosą sukcesu.

Jon Morrow, Zwiększ Ruch Na Blogu
Zamiast tylko wyznaczać cele na ten rok, również set sacrifices. Oto pomysł: twoje życie jest już zbyt pełne, a jeśli masz zamiar coś dodać, najpierw musisz coś wyjąć. Więc zdecyduj, co poświęcisz. To twoja rodzina? Czas w telewizji? Perfekcjonizm? Spać? Bezpieczeństwo pracy? Dla każdego celu wybierz jedną ofiarę.

Erika Napoletano, Ruda Pisanie
Najczęściej zadawane mi pytanie brzmi: “jak poszerzyć swoją publiczność i dotrzeć do większej liczby osób?”Odpowiedzią jest być sobą. To zbyt dużo pracy, by być kimś innym i ludzie mogą to zobaczyć w jednej chwili. Bądź sobą, bądź szczera, miej opinię. Opinie rozpoczynają rozmowy – bycie wishy washy wysyła ludzi do biegania. Jak myślisz, co pomoże Ci szybciej zbudować obserwujących?

Amber Naslund, Ukryty startup …
Dzień bez rozmów i spotkań gdzie możesz kontrolować własne tempo i pracować nad projektami, które Cię motywują. Pracoholizm nie jest imponujący i nie czyni cię gwiazdą rocka ani męczennikiem. To sprawia, że wypala się szybko i mocno. Jeśli chcesz mieć szansę na Skopanie tyłka w 2012 roku, Przywróć trochę czasu w swoim profesjonalnym harmonogramie, aby improwizować lub resetować. 

Sean Platt-Ojciec Ghostwritera
Każdy pisarz powinien korzystać z Kindle, nawet jeśli nie planujesz zarabiać na życie dzięki publikacjom. Wielu pisarzy uważa, że samodzielne publikowanie nie jest tego warte, ponieważ dolary są niskie, chyba że Twoja pozycja sprzedaży jest wysoka. I chociaż to prawda, dolary front-end nie są jedynym powodem do publikowania. Korzystanie z Amazon do publikowania e-booków jest jednym z najlepszych źródeł lead gen na świecie, a inteligentni pisarze powinni skorzystać z okazji. 

Roberta Rosenberg, MGP Direct
Przeczytaj na głos swoją kopię w naturalnej prędkości i kadencji. To najszybszy sposób na zidentyfikowanie literówek, dziwnych zmian czasu, niespójności, zdań ciągłych i języka Nie konwersacyjnego. (Jeszcze szybsza wskazówka? Jeśli zabraknie Ci oddechu czytając zdanie na głos, jest to zbyt długie. Skróć to.)

Pamela Slim, Ucieczka z Cubicle Nation
Budując swój biznes w tym roku, pamiętaj, że umiejętności, kompetencje i wyniki budowane są przez tysiące drobnych działań podejmowanych codziennie. Gdy twoje główne cele na rok zostaną ustalone, Podziel swój tydzień i dzień na kilka zadań tak małych, że prawie obrażają. Następnie wykonaj przez 365 dni. Twoje wyniki będą o wiele silniejsze niż ciąg nocy, a następnie 3 miesiące rekonwalescencji.

Stanford Smith, Pushing Social
Stwórz własne zasady i rzuć wyzwanie ” najlepszym praktykom.”  Pamiętaj, że to Twój biznes, twój blog, Twoja organizacja i musisz żyć z wynikami. Nikt nigdy nie zrobił różnicy, sprzedając się krótko lub głosząc od środka paczki.

Terry “Starbucker” St. Marie
Jeśli jest dla mnie słowo kluczowe w 2012 roku, to będzie to: Precyzja.  W dzisiejszych czasach tak niewiele dzieli zwycięzców od przegranych, i musimy znaleźć każdą małą przewagę, jaką możemy zdobyć.  Potrzebujemy precyzji-w podejmowaniu decyzji, w jakości naszych produktów i, co najważniejsze, w naszych procesach. Jak możemy uzyskać tę precyzję?  Najlepszym sposobem, jaki znam, jest zrobienie czegoś bardzo analogowego w tym cyfrowym świecie-rozmowa z klientami.  Powiedzą Ci wszystko, co musisz wiedzieć, aby go zdobyć.

Carol Tice, Zarabiaj Na Życie Pisząc
Zignoruj negatywność. Opuść głowę, planuj i Sprzedaj swój tyłek. Będzie mnóstwo możliwości dla każdego, kto może zaoferować coś, co pomaga ludziom.

Johnny B. Truant, JohnnyBTruant.com
Jeśli poważnie myślisz o produkcji czegoś, co jest wyjątkowe, znaczące i naprawdę twoje, zrób sobie przysługę i odbierz Stevena Pressfielda Wojna o sztukę. Możesz to przeczytać po południu. Większość z tego, co cię powstrzymuje przed uzyskaniem tego, czego potrzebujesz, to Ty i im szybciej dokładnie zobaczysz, jak to się dzieje, tym szybciej zaczniesz robić swój ślad.

Andrea Vahl, AndreaVahl.com
Tworzenie kalendarza redakcyjnego na Facebooku, więc nie musisz się zastanawiać, co publikować codziennie. Zaplanuj co najmniej posty 1-2 dziennie i upewnij się, że budujesz posty, aby promować swoją firmę (posty sprzedażowe nie powinny przekraczać 10-20% ogólnej treści). Może poniedziałek jest pomocnym linkiem rano i pytaniem społecznym po południu.  Wtorek może być polecanym fanem, a potem gorącą wskazówką. Wiesz o co chodzi.

DJ Waldow, Waldow Social
Cokolwiek robisz, jakkolwiek się czujesz, pamiętaj, aby uśmiechać się i śmiać każdego dnia. Jeśli nie bawisz się dobrze, po co się trudzić?

Pamela Wilson, Big Brand System
Pisarz, którego znałem, został zablokowany.
Pusta biała strona usiadła i wyśmiała
Zdrzemnął się.
Wypełnił mapę myśli
A wyjście na słowa Było odblokowane

Dan Zarrella, DanZarrella.com
Nie daj się zwieść mitom jednorożców i tęczy na temat mediów społecznościowych. Żądaj prawdziwych danych i nauki by udowodnić każdą radę, którą usłyszysz.

Jaka jest twoja profesjonalna Rada?

Jaka jest twoja najlepsza rada, w jaki sposób czytelnicy Copyblogger mogą mieć niesamowity 2012? (Jeśli jest to wskazówka, którą musisz wdrożyć samodzielnie, to też jest w porządku!)

Dajcie nam znać w komentarzach.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się z nią swoimi ulubionymi profesjonalnymi wskazówkami dotyczącymi wspaniałego sukcesu na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts