Twoje treści są dobre. Znasz swój materiał. Wiesz, jak łączyć słowa w sposób, w jaki ludzie chcą czytać.
Już prawie.
Ale gra nie jest jeszcze Wygrana.
Bez względu na to, jak silny jesteś pisarz, nie zwiększysz tętniącej życiem publiczności, która wspiera twój biznes, dopóki nie dopasujesz jeszcze jednego kawałka na miejsce.
Zobaczmy, co to może być …
Rzeczywistość jest taka, że twoja publiczność nie nabiera prawdziwego rozmachu, dopóki nie opanujesz czynnika “wiedz, jak ufaj”.
Sprzedawcy twarzą w twarz wiedzą o tym od dziesięcioleci, ale niektórzy marketerzy treści nadal walczą, aby to zrobić dobrze. Odblokuj tę odpowiedź czytelnika, aby uzyskać więcej komentarzy, udziałów społecznościowych i obserwujących. Na zaproszenia do postu gościa. I za transformację w Twoim blogu, Twojej firmie i twojej reputacji.
Zainteresowany?
Mam nadzieję, bo mam dla ciebie 30 pomysłów …
10 sposobów na daj się poznać online
Jeśli jesteś czytelnikiem Copybloggera, wiesz, że wysokiej jakości content marketing przyciąga uwagę i buduje twoją reputację-pozwala ludziom zobaczyć, kim jesteś i dlaczego warto cię słuchać.
Twoi odbiorcy rosną proporcjonalnie do jakości treści, które tworzysz i dostarczasz.
Jak stać się znanym?”
- Wyjaśnij, z kim rozmawiasz: Nie mów do “wszystkich”. Zidentyfikuj osobę kupującego i dokładnie wypozycjonuj treści dla tego kupującego.
- Zdobądź wiedzę w swojej niszy: Użyj treści, aby pozycjonować i udowodnić, że jesteś autorytetem. Nadaj swoim pomysłom nazwy i etykiety, a także przedstaw formuły wraz z dowodami empirycznymi. Takie podejście ma o wiele większy wpływ niż zwykłe wypowiadanie się.
- Stwórz odpowiednią treść: Badaj, zadawaj pytania i kop głęboko, aby upewnić się, że tworzysz treści, które chce konsumować twoja docelowa nisza.
- Opracuj wartościowy darmowy produkt: Wykorzystaj go jako zachętę do zbudowania listy e-mailowej. Headline Hacks Jona Morrowa jest doskonałym przykładem. Najpierw dowiedz się, co sprawia, że Twoi odbiorcy nie śpią w nocy, a następnie zaoferuj szczegółowe rozwiązanie zawarte w e-booku, specjalnym raporcie lub białej księdze.
- Zachęcaj do dzielenia się z szerszą publicznością: To rozszerza Twoją sieć i pomaga większej liczbie osób cię poznać. Media społecznościowe upraszczają mechanikę udostępniania, ale aby wykorzystać jego moc, musisz być w jakiś sposób niezwykły … prowokujący do myślenia, angażujący, stymulujący, rozrywkowy itp.
- Budowanie relacji z kluczowymi influencerami: W autorytecie (jak w całym życiu zawodowym), kogo znasz jest prawie tak samo ważne, jak to, co wiesz. Użyj sieci społecznościowych i komentowania postów na blogu, aby przyciągnąć uwagę wpływowych osób w swoim temacie. Nie bądź podlizywaczem, ale bądź mądry i taktyczny. W końcu nie tylko ty walczysz o uwagę!
- Stwórz popularnego bloga: Skup się na swoim temacie, wyraź swoją osobowość i wykorzystaj ją jako podstawę do wyrażenia swojej unikalnej perspektywy. Niektóre świetne strony z poradami są tam, aby pomóc ci w tym lepiej. Lubię naciskać na społeczność i zwiększać ruch na blogu.
- Wywiad z ekspertami. Ta sprawdzona technika pozwala dotrzeć do odbiorców influencera (i bezczelnie ustawić się z nimi).
- Blog gości: Jeśli piszesz artykułowe, interesujące i unikalne posty gości dla odpowiednich blogów, możesz dotrzeć do zupełnie nowej publiczności. To najszybszy sposób, aby poznać więcej ludzi.
- Bądź kreatywny: Content marketing to nie tylko słowo pisane. Możesz przeglądać webinaria, recenzje produktów, podcasty, infografiki, białe księgi, e-booki i wideo, aby wymienić tylko kilka. Co spodoba się Twoim odbiorcom?
10 działań na rzecz zbuduj likeability online
Wyobraź sobie dwie osoby z identycznym produktem i identyczną ceną.
Jedna osoba okazuje się nudna i bezosobowa. Drugi jest uroczy, interesujący i sprawia, że czujesz się dobrze. Z którym wolisz robić interesy?
Sam wysoki profil nie wystarczy, aby przekształcić potencjalnych klientów w Klientów. Musisz także budować relacje, aby pielęgnować swoją sympatię.
Oto dziesięć sposobów, aby stać się bardziej lubianym w Internecie …
- Bądź autentyczny i Wyraź swój unikalny głos za pomocą treści.
- Bądź prawdziwy: Jeśli natkniesz się na nudną, bezimienną firmę, po prostu wyłączysz ludzi. Zamiast tego Zwiększ swoją popularność, pisząc z pasją, dzieląc się swoimi historiami i robiąc osobiste rzeczy.
- Bądź miły! Brzmi to oczywiste, ale niestety nie jest. Bądź pomocny, elastyczny i hojny ze swoim czasem i uwagą. Twoi widzowie pokochają cię tym bardziej za to.
- Rozpocznij dwukierunkową rozmowę: Zaproś swoich odbiorców do zaangażowania się i interakcji z Tobą. Zapraszaj komentarze do swoich postów na blogu i zadawaj pytania w sekwencji autoresponderów.
- Bądź odpowiedni: Słuchaj, Badaj i zadawaj pytania, aby odkryć punkty szczypty odbiorców. Pakuj swoje pomysły w prowokujące do myślenia posty na blogu, udostępniaj rozwiązania na webinarium lub ociekaj pomysłami przez autoresponder.
- Bądź widoczny: Chociaż słowo pisane jest potężne, nie jest to cały pakiet. Włącz wywiady wideo, Google+ hangouts i podcasty do swojej strategii content marketingowej. Pozwól widzom usłyszeć, jak mówisz i zobaczyć język ciała.
- Przyłóż twarz do swojego imienia: Usuń jajko ze swojego profilu w mediach społecznościowych, wyświetl wciągające zdjęcie na swojej stronie i opowiedz historię swojej firmy w urzekający sposób na stronie O firmie.
- Popraw swój stosunek do mediów społecznościowych. Pamiętaj o 95% budowaniu relacji, 5% formule sprzedaży.
- Bądź Hojny: Udostępniaj treści i promuj innych ludzi. Nie oczekuj, że ludzie podzielą się twoimi rzeczami, jeśli nie zademonstrujesz zobowiązania do zrobienia tego samego.
- Dostarcz dowód społeczny: Jeśli twoje numery są dobre, Pokaż tweety i akcje swoich artykułów lub publicznie podaj numery subskrybentów. Treści, które przyciągnęły wiele uwagi, przyciągną jeszcze więcej.
10 czynników, które buduj zaufanie z publicznością
Podczas gdy dostarczasz swoje naprawdę wartościowe treści, nie sprzedajesz, ale ty are torując drogę do ostatecznie sprzedaży produktu, który jest związany z Twoimi treściami w dół linii. Jeśli chodzi o sprzedaż online, Sam autorytet i sympatia rzadko wystarczają-musisz stać się naprawdę zaufany.
Oto dziesięć sposobów na zdobycie zaufania w Internecie …
- Rozdawaj (niektóre) swoje najlepsze rzeczy: Sieć jest zawalona darmowymi treściami. Jeśli chcesz się wyróżnić, nawet twoje darmowe oferty muszą być niezwykłe.
- Nie zawiedź: Jeśli mówisz, że będziesz publikować artykuł każdego dnia, publikuj artykuł każdego dnia. Złamcie obietnice, a wasza wiarygodność wyparuje.
- Bądź konsekwentnie dobry: Trenuj swoich odbiorców, aby oczekiwali pewnego poziomu jakości od Ciebie i stale dostarczali. Kiedy to zrobisz, najpierw przyjdą do ciebie, a nie pójdą gdzie indziej.
- Włącz referencje: Niech osoba trzecia ręczy za Ciebie, dzieląc się swoimi doświadczeniami z twojej pracy własnymi słowami. To świetny sposób, aby pokazać, w jaki sposób dostarczasz pozytywne wrażenia.
- Studia przypadków użycia: Prawdziwe historie dają przykłady (i dowód) twojej pracy i pokazują twoje możliwości.
- Nie kradnij: Chociaż mądrze jest być otwartym na pomysły, które ulepszasz, aby stworzyć własne, nigdy nie plagiatuj. To jest złe. (Jest to również głupie i nieproduktywne.)
- Unikaj żargonu i pompatycznego języka: Zachowaj prostotę, bądź przystępny i pozbądź się śmieci. Mamy wbudowane detektory BS i jesteśmy biegli w wykrywaniu złych jaj.
- Przeproś, kiedy musisz: Nie zawsze będzie dobrze. Kiedy popełniasz błąd, Podnieś rękę do góry, potwierdź błąd i wyraźnie powiedz, że jest ci przykro. Twoi widzowie będą cię szanować bardziej niż ta daremna próba ukrycia go.
- Daj przestrzeń swoim odbiorcom: Użyj treści, aby umożliwić odbiorcom wybór Ciebie — w swoim czasie. Bez względu na to, czy przyjdą do ciebie za dzień, tydzień, czy dekadę, zyskasz o wiele więcej szacunku niż ten obleśny sprzedawca, który po prostu nie chce odejść.
- Oferuj Gwarancje. Gdy Twoi odbiorcy są gotowi do zakupu, zmniejsz ich ryzyko. Na przykład zaoferuj 30-dniowy okres próbny lub gwarancję zwrotu pieniędzy. Twoja sprzedaż przyniesie korzyści.
Over to you …
Kiedy połączysz elementy wiedzy, Polubienia i zaufania ze swoimi treściami i działaniami, zapala się magia. Stajesz się autorytetem w swoim temacie i budujesz plemię zaciekle lojalnych zwolenników, którzy ostatecznie mogą stać się lojalnymi klientami.
Ale takie wyniki wymagają czasu i wysiłku. Musisz włożyć pracę-ciężko walczyć o swoją przestrzeń. I nigdy się nie poddasz.
Wchodzę w to.
A Ty?