3 Pytania Producenci Treści Muszą Odpowiedzieć

Czy kiedykolwiek czytałeś książkę non-fiction, która była tak źle skonstruowana, że nie mogłeś jej skończyć, ponieważ ciągle byłeś zdezorientowany tym, czego powinieneś się uczyć?

Wiem, że tak. I Wiem, że to, że nie byłem w stanie tego skończyć lub nie nauczyć się tego, co miałem zrobić, nie było moją winą — to była wina autora i ich redaktorów.

Nauka to podróż. Efektywni nauczyciele pomagają uczniom płynnie poruszać się w tej podróży. Zasadnicza różnica między samodzielną nauką a nauką od nauczyciela is fakt, że nauczyciel wie, gdzie trzeba iść i jak pomóc się tam dostać.

Content marketing jest formą nauczania (między innymi), więc to, co jest prawdą dla nauczycieli, jest prawdą dla producentów treści.

Nauczanie za pośrednictwem content marketingu wymaga, abyś (producent treści) wiedział, gdzie są twoi czytelnicy i miał plan, który pomoże im się tam dostać. Jeśli zrobisz to dobrze, twoi czytelnicy dowiedzą się, co obiecałeś i będą lepiej.

Jeśli zrobisz to źle, zakończą się sfrustrowani i niezadowoleni z ty z tego samego powodu jesteśmy niezadowoleni z tych mrocznych autorów.

Wymyśliłem trzy proste pytania, aby upewnić się, że czytelnicy nigdy cię nie zawiodą i nie trać z oczu tego, co próbujesz przekazać …

Skuteczne nauczanie wymaga planowania

Dobrzy nauczyciele mogą pojawić się i powiesić go; świetni nauczyciele planują podróż swoich uczniów i pozostać na dobrej drodze.

Dlaczego te ostatnie są lepsze? Ponieważ sprawiają, że treści, które udostępniają, są podporządkowane potrzebom ich uczniów, a nie sprawiają, że potrzeby ich uczniów są drugorzędne, prawie przypadkowe.

Jednak wielu, wielu marketerów treści pojawiają się i skrzydło go każdego dnia. Ich posty na blogu są uporczywie myślami du jour. Ich biuletyny są przypadkowymi informacjami, które mogą wysyłać zgodnie z harmonogramem. Ich media społecznościowe są stałą reakcją na to, co dzieje się dzisiaj.

A ich publiczność jest zrozumiała, zdezorientowana lub wyłączona. Jeśli się kręcą, to dlatego, że wśród kakofonii pojawiają się okazjonalne błyski blasku.

Opracowanie planu treści pomaga zwiększyć częstotliwość tych błyskotliwości. A te błyski blasku są tym, co zostanie udostępnione, polubione, skomentowane i kupione.

Opracowanie planu treści pomaga również uniknąć przerażających ” ale co mam powiedzieć?”problem, z którym od czasu do czasu boryka się tak wielu twórców. Będzie jasne, co musisz powiedzieć, ponieważ możesz postępować według własnego scenariusza.

1. Dokąd zabierasz uczniów?

Oto paradoks, który sięga Sokratesa: jeśli nie wiesz tego, czego nie wiesz, jak wymyślić, jak nauczyć się tego, czego nie wiesz?

Dobry nauczyciel unika tego problemu, zakładając, że wie, dokąd Cię zabiera.

Odpowiedź na to zwodniczo proste pytanie napędza twój plan treści. Pamiętaj, że proste nie jest łatwe: aby przypiąć to pytanie, musisz zdecydować, Z kim będziesz rozmawiać.

2. Czego najpierw muszą się nauczyć?

Czy Twoi uczniowie są początkującymi czy ekspertami? Nadążają za trendami czy żyją pod skałami? Co oni już wiedzą?

Wybierając pierwszą rzecz, której uczniowie muszą się nauczyć, koniecznie wybrałeś niszę. Na przykład, wielu nauczycieli czytających ten post prawdopodobnie myśli ” Duh!”ponieważ już wiedzą, co mówię, podczas gdy marketerzy treści, którzy nie uważali się za nauczycieli, mają (miejmy nadzieję) zapalone żarówki.

Doświadczeni nauczyciele: knowing ≠ doing; Do the work!

Opracowanie reszty planu treści jest proste: pytaj, co dalej musi się nauczyć, aby dostać się tam, gdzie chcą.

Uwaga: jeśli chcesz być kreatywny, zrób to w treści i (być może) metodzie dostawy, a nie w samej podróży.

3. Kiedy zamierzasz stworzyć treść?

Widziałem genialne plany treści i wiele z nich miało oczywistą wadę: nie biorą pod uwagę czasu, jaki zajmie ich stworzenie.

Efektywna treść nauczania nie tworzy się sama.

Po opracowaniu projektu planu treści należy go ocenić w świetle innych działań zaplanowanych w tym okresie.

Plan treści, który chcesz zrealizować, musi zostać włączony do planu operacyjnego. W przeciwnym razie ten plan treści staje się kolejną rzeczą, na którą “powinieneś” zrobić, na którą nie będziesz miał czasu.

W większości przypadków synchronizacja planu treści z planem operacyjnym oznacza, że co najmniej jeden z dwóch będzie musiał się zmienić. Jeśli twój plan treści jest priorytetem, niektóre inne rzeczy będą musiały się zmienić.

Jeśli tak nie jest, albo przycinaj swój plan treści — nauczyciele zawsze wkładają więcej do planu, niż faktycznie musi tam być — lub rozciągnij oś czasu, abyś mógł tam uzyskać potrzebne rzeczy.

Z tego powodu dodałem miesięczny planer do naszych planistów postów na blogu premium; zbyt wiele osób nie włączało swoich planów treści w kontekście ich całkowitej działalności biznesowej.

Plan zawartości, który wymagałby 20 godzin tworzenia treści miesięcznie, po prostu nie zadziała, jeśli masz tylko 10 dostępnych godzin na utworzenie tego miesiąca. (Zauważ, że nie jest to tylko problem z planami treści; wiele planów nie odnosi się do rzeczywistości, jak długo plan potrwa do wykonania.)

W podsumowaniu …

Aby być skutecznym sprzedawcą treści, musisz opracować skuteczny, wykonywalny plan treści. Kiedy myślisz jak nauczyciel, trzy pytania, z którymi musisz się uporać, to:

  1. Dokąd zabieram uczniów?
  2. Czego najpierw muszą się nauczyć? (Następnie płukanie i powtarzanie ” czego muszą się nauczyć dalej?”)
  3. Kiedy konkretnie stworzę tę treść?

Odpowiedz jasno na te pytania, Zrealizuj plan i obserwuj, jak tworzysz zadowolonych klientów.

Total
0
Shares
Related Posts