Wiesz, że masz rację, prawda?
Każdy powinien stanąć w kolejce i zaakceptować to, co wiesz w swoim sercu, aby było prawdziwe.
Przykro mi, ludzie tak nie pracują.
Tyle perswazyjnego pisania sprowadza się do dowód. I tak wielu ludziom nie udaje się perswazji, ponieważ oferują twierdzenia, nie dając ludziom uzasadnienie.
Tak przekonujący pisarze wiedzą, aby dawać powody do wszystkiego. Oto trzy najważniejsze powody, dla których warto powiedzieć czytelnikom dlaczego.
1. Powód do czytania
Zaczyna się to od nagłówka i dlatego nagłówki są tak ważne. Możecie być słodcy lub sprytni, aby zaspokoić swoje ego, albo możecie zaabsorbować swoje pomysły i działać na nie. Zapracowani ludzie potrzebują powodu do zwrócenia uwagi. Masz jakąś?
2. A Reason you ‘ re Different
Dlaczego ty, a nie inne opcje? Jeśli twój produkt lub usługa jest lepsza, powiedz dokładnie, dlaczego. Twoja zwycięska różnica w umysłach ludzi, do których dążysz, musi być wyraźna, jasna i wiarygodnie lepsza. Przewodzisz czy śledzisz?
3. A Reason To Believe
- Konkretne przykłady.
- Przekonujące studia przypadków.
- Legalne referencje.
- Ciekawe fakty i liczby.
- Autentyczność.
- Autorytet.
- Sympatyczność.
Przede wszystkim demonstrować, nie pontyfikować.
Jakie powody działają dla Ciebie? Z jakich innych powodów dajesz tę pracę?
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.