28 działań marketingowych zwiększających biznes, które możesz wykonać w ciągu 1 godziny lub mniej

Przedsiębiorczy styl życia jest często gorączkowy.

Niektóre “trepy” łatwo kończą pracę 50, 60 lub nawet więcej godzin tygodniowo.

Nie zrozum mnie źle.

Uwielbiam prawie wszystko w prowadzeniu moich firm i blogów, ale czas jest zdecydowanie na wagę złota.

I jestem pewien, że wielu z was doskonale wie, o czym mówię.

Czasami nie ma wystarczająco dużo godzin w ciągu dnia, aby spędzić na obszernej, wyczerpującej kampanii marketingowej.

Ale wiesz co?

Istnieje wiele działań marketingowych, które mogą uzyskać uzasadnione wyniki, które można zrobić w ciągu 1 godziny lub mniej.

Wymyśliłem konkretne działania 28, które możesz wykonać w czasie przestoju, ale które nadal zapewnią Twojemu biznesowi miły impuls.

Zaczynamy.

1. Tworzenie kalendarza redakcyjnego

Prawie każdy świetny blog zaczyna się od szczegółowego kalendarza redakcyjnego.

To tutaj koordynujesz swoje treści, planujesz posty, ustalasz terminy, wymieniasz CTA i tak dalej.

Innymi słowy, kalendarz redakcyjny zapewnia strukturę kampanii blogowania i zapobiega bałaganowi.

image03

Szczerze mówiąc, jest to jedyny sposób, w jaki jestem w stanie pozostać na szczycie mojej gry (i utrzymać zdrowie psychiczne) ze wszystkimi moimi różnymi projektami.

Polecam sprawdzenie tej listy szablonów kalendarzy redakcyjnych z Builtvisible po więcej.

2. Dostosuj swój kalendarz redakcyjny

Powinieneś również wiedzieć, że kalendarz redakcyjny nigdy nie jest statyczny.

Dobry jest dynamiczny, ciągle się zmienia.

Jeśli od jakiegoś czasu nie sprawdzałeś kalendarza redakcyjnego, przejrzyj go i wprowadź niezbędne zmiany.

Na przykład, możesz:

  • Sprawdź posty, które zostały ukończone
  • Dodaj nową zawartość do utworzenia w ciągu następnego miesiąca
  • Poszukaj sposobów, aby uczynić go bardziej zorganizowanym

3. Przeczytaj trzy branżowe posty na blogu

Naprawdę polecam bycie na bieżąco z trendami w branży.

To jest Twój bilet do wykrywania wzorców, generowania nowych pomysłów marketingowych i wymyślania ciekawych nowych treści, którymi możesz podzielić się z publicznością.

Dlatego staram się, aby to był nawyk czytać trzy posty na blogu branżowym wysokiego poziomu, gdy tylko mam szansę.

4. Skomentuj trzy blogi branżowe

Kiedy skończysz czytać, zostaw przemyślany komentarz.

Idź po coś więcej niż tylko mówienie: “uwielbiam ten post na blogu!”

Zamiast tego strzelaj do czegoś bardziej szczegółowego i wnikliwego, aby udowodnić, że naprawdę przejrzałeś informacje i je przeanalizowałeś.

Oto świetny przykład ostatniego komentarza, który otrzymałem na Quick Sprout:

image00

Myślę, że ten komentarz dodał jeszcze więcej głębi do rozmowy i mogę zagwarantować, że każdy bloger będzie bardzo wdzięczny za taki komentarz.

Wiem, że tak.

5. Trendy w branży badawczej

Jak widzę, kruszenie go w większości firm polega na uderzaniu, gdy żelazo jest gorące.

Dlatego rutynowo badam branżę, aby zobaczyć, co się dzieje i być na bieżąco z najnowszymi zmianami.

Szybkie wyszukiwanie w Google na “[Twoja branża] trendy ” powinno pojawić się mnóstwo informacji.

Może to kształtować decyzje biznesowe i marketingowe i pomoże Ci zachować ostrość jako przedsiębiorca.

6. Tematy burzy mózgów na Twoim blogu

Jak już powiedziałem wcześniej, wymyślanie nowych pomysłów na posty na blogu może być dość wyczerpujące.

Dlatego lubię poświęcać trochę czasu na burzę mózgów, aby nie wymyślać ich z góry.

Jednym ze sposobów usprawnienia tego procesu jest użycie Alltop i BuzzSumo.

Oto Alltop:

image05

A tu BuzzSumo:

image11

Obie są świetne do oglądania tego, co popularne, i do generowania pomysłów.

Czasami mogę wymyślić aż 50 solidnych pomysłów w ciągu zaledwie 1 godziny.

7. Czy badania słów kluczowych

Jestem wielkim fanem procesu znanego jako” dozowanie”, o którym pisałem wcześniej na Quick Sprout.

Dozowanie może być wykorzystane do szybszego i bardziej wydajnego niemal każdego zadania.

Oto prosty przykład użycia dozowania do dostarczania poczty:

image10

Jednym z zadań marketingowych, które mogą być dość czasochłonne, jest badanie słów kluczowych.

Kiedy robisz to przed napisaniem każdego posta na blogu, może to naprawdę wyczerpać twój czas.

Dlatego proponuję zrobić to w blokach: zidentyfikować słowa kluczowe do celu-wszystko w jednym posiedzeniu.

Następnie możesz dodać słowa kluczowe do kalendarza redakcyjnego, aby wiedzieć, czego użyć w nadchodzącej treści.

8. Wyślij wiadomość dla posta gościa

Prawdopodobnie już wiesz, że jestem wielkim zwolennikiem blogowania gości.

Jeśli uda ci się stanąć przed dużą, ugruntowaną publicznością, otrzymasz ekspozycję dla swojej marki.

To takie proste.

Ale oczywiście blogowanie gości zaczyna się od wysłania początkowego skoku.

Jeśli masz godzinę do spalenia, dlaczego nie wysłać kilku stanowisk do odpowiednich blogerów?

A jeśli jesteś w tym nowy, naprawdę uwielbiam ten przewodnik od Backlinko.

Poprowadzi Cię przez Blogowanie gości krok po kroku.

9. Zmień przeznaczenie jednego z najlepszych postów na blogu

Jeśli blogujesz od jakiegoś czasu, istnieje duża szansa, że masz garść postów, które całkowicie je zmiażdżyły.

Są najlepsze z najlepszych-twoja ” zawartość jednorożca.”

Zmień przeznaczenie jednego z najlepszych postów za pomocą innego medium, np. białej księgi, długiego przewodnika, infografiki lub krótkiego e-booka.

Jeśli Twoi odbiorcy byli otwarci na konkretny temat przedstawiony w standardowym poście na blogu, istnieje duża szansa, że również dadzą mu ciepły odbiór w innym medium.

Przeczytaj ten przewodnik, aby uzyskać wszystko, co musisz wiedzieć o zmienianiu przeznaczenia treści.

10. Nagraj film

Marketing wideo jest obecnie absurdalnie ogromny.

Średnio film dostaje szalone zaangażowanie.

image08

Otrzymuje również ogromne współczynniki konwersji.

image09

Jeśli jeszcze nie korzystasz z marketingu wideo, sugeruję natychmiastowe wejście na pokład.

Wiem na pewno, że wideo pozwala mi połączyć się z publicznością na poziomie, którego większość innych mediów nie może.

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie to miało pozytywny wpływ również na Ciebie.

11. Nagraj podcast

Uwielbiam podcasty!

Zainteresowanie nimi wzrosło w ciągu ostatnich kilku lat dość:

image01

Moim zdaniem są świetnym sposobem na “dopełnienie” treści i zaoferowanie odbiorcom alternatywnego rodzaju mediów do konsumpcji.

W momencie publikacji tego artykułu nagrałem ponad 200 odcinków podcastów na NeilPatel.com i uznali to za wspaniałe doświadczenie.

image06

Po ustaleniu oprogramowania i sprzętu nagrywanie podcastu nie wymaga większego wysiłku.

Możesz to łatwo zrobić w ciągu 1 godziny.

Jeśli nie wiesz, jak zacząć, zapoznaj się z tym przewodnikiem od Pat Flynn.

12. Zrób pokaz slajdów

Czuję, że pokazy slajdów nie dają dużo miłości i gubią się w mieszance treści.

Ale mają duży potencjał i warto z nim eksperymentować.

Sam Slideshare miał 70 milionów użytkowników na początku 2017 roku i może być świetnym sposobem na przyciągnięcie dodatkowego ruchu.

13. Utwórz cytat z obrazka

Jestem pewien, że widziałeś cytaty ze zdjęć unoszące się w mediach społecznościowych.

Wyglądają tak:

image12

Są szczególnie duże na Twitterze i Instagramie i świetnie nadają się do wyrażania myśli w sposób wizualny.

Fajne jest to, że cytaty zdjęć są bardzo szybkie i łatwe do wykonania.

Canva jest jedną z moich ulubionych platform, ponieważ oferuje dużą bibliotekę profesjonalnych obrazów, które są w większości darmowe.

Możesz pożyczać ze znanych cytatów lub tworzyć własne.

14. Udostępnij trzy epickie posty w mediach społecznościowych

Kuratorowanie treści jest integralną częścią procesu marketingu w mediach społecznościowych.

Zdecydowanie chcesz zwrócić uwagę na wspaniałą pracę innych ludzi, a nie bezwstydnie promować swoją markę.

Gdy masz trochę wolnego czasu, przeszukaj Internet w poszukiwaniu trzech epickich postów do udostępnienia.

Aby tworzyć treści jak szef, zapoznaj się z tym przewodnikiem od Curata.

15. Śledź pięć odpowiednich osób

Czasami czuję, że mój kanał społecznościowy jest trochę nieświeży.

W takim razie poszukuję kilku nowych, aby to urozmaicić.

Możesz nawet nawiązać nowe kontakty, więc zawsze bądź gotów zrobić pierwszy krok w mediach społecznościowych.

16. Skontaktuj się z pięcioma osobami w mediach społecznościowych

Pozwól, że odpowiem na to ostatnie oświadczenie.

Jeśli chcesz rozszerzyć swoją sieć i potencjalnie znaleźć nowych partnerów biznesowych, zawsze angażuj się z innymi.

To nie zajmuje dużo czasu, ale komentowanie, a nawet polubienie lub retweetowanie wspaniałych treści może czasami być katalizatorem nowych możliwości.

17. Zaangażuj się z pięcioma ostatnimi obserwującymi

Ważne jest również, aby współpracować z ludźmi, którzy Cię śledzą i budować prawdziwy kontakt z publicznością.

Kiedy masz trochę wolnego czasu, Przejrzyj swoje konta w mediach społecznościowych i wybierz garstkę ostatnich obserwujących.

Następnie skontaktuj się z nimi, dziękując im za śledzenie Cię lub nawet rozpocznij rozmowę online.

18. Target influencer

Jestem pewien, że słyszałeś o marketingu influencer i o tym, jak silny może być jako narzędzie marketingowe.

I to całkowicie prawda.

Ale dotarcie do punktu, w którym influencer faktycznie Promuje Twoją markę, wymaga czasu.

Pierwszym krokiem w tym procesie jest znalezienie kogoś, kto prawdopodobnie będzie na pokładzie.

Jedną z technik, które okazały się skuteczne podczas wyszukiwania influencerów, jest użycie BuzzSumo.

Oto przykład tego, co pojawia się po tym, jak Szukałem influencerów content marketingu:

image02

Myślę, że świetnym sposobem na wykorzystanie godziny jest badanie i kierowanie potencjalnych influencerów w Twojej branży.

Aby dowiedzieć się więcej o tym procesie, sprawdź ten post od NeilPatel.com.

19. Skontaktuj się z influencerem

Po znalezieniu influencer, nadszedł czas na podejście.

Zazwyczaj wymaga to przeprowadzenia małego badania na ich temat, ich marki, wartości, filozofii itp.

Następnie wyślij im e-mail lub skontaktuj się z nimi za pośrednictwem ich strony internetowej, aby dać im swoją ofertę.

Polecam przeczytanie tego postu od Crazy Egg for the chudy na dotarcie do wpływowych osób.

20. Zgłoś swoją firmę do katalogów

Czy wiesz, że 145 milionów ludzi korzysta z Yelp każdego miesiąca?

A to tylko jeden z wielu katalogów biznesowych.

Jeśli szukasz sposobu na zwiększenie ekspozycji i przyciągnięcie większej liczby lokalnych konsumentów, warto poświęcić trochę czasu na przesyłanie swojej firmy do odpowiednich katalogów.

Ta ostateczna lista od HubSpot podkreśla 50 najlepszych katalogów do lokalnego marketingu.

21. Sprawdź Google Analytics

Ważne jest, aby być na bieżąco z kluczowymi wskaźnikami.

Lubię wiedzieć o wzorcach i zachowaniach ruchu odwiedzających, które mogą mieć wpływ na moją zdolność do konwersji.

Jeśli od jakiegoś czasu nie sprawdzałeś Google Analytics (lub jakiejkolwiek używanej platformy metrycznej), dobrze jest spędzić tam trochę czasu.

W szczególności zwracam szczególną uwagę na ilość czasu, jaki ludzie spędzają na mojej stronie, poleconych i zainteresowaniach odbiorców.

image07

22. Analizuj swoich najlepszych konkurentów

Jeśli masz dodatkowy czas, możesz zobaczyć, co szykuje konkurencja.

Sugeruję zidentyfikowanie trzech lub czterech najlepszych konkurentów i sprawdzenie następujących:

  • Najlepsze słowa kluczowe organic
  • Backlinks
  • Kotwy górne
  • Domeny odsyłające

To da ci cenne informacje na temat tego, co dla nich działa i co możesz zrobić, aby uzyskać przewagę.

Jednym z moich ulubionych narzędzi do tego jest SEMrush.

Jest bezpłatny i dostarczy Ci mnóstwo informacji.

23. Wykonaj audyt treści

Chociaż słowo audyt może wydawać się czasochłonne, a nawet trochę onieśmielające, w rzeczywistości nie jest to wszystko, co związane.

Możesz wykonać podstawowy audyt treści w ciągu zaledwie 1 godziny.

Chociaż może to być nieco nudne, jest to świetny sposób, aby upewnić się, że Twoje treści trafiają w dziesiątkę.

Możesz nauczyć się podstaw w tym przewodniku z Quick Sprout.

24. Wykonaj audyt SEO

Podobnie jak chcesz mieć pewność, że Twoje treści są w najlepszej formie, ważne jest również, aby od czasu do czasu sprawdzić, w jakim stanie jest twoje SEO.

Przeprowadzanie audytu SEO to świetny sposób, aby uzyskać wgląd w to, jak rzeczy działają.

Mówiąc dokładniej, można powiedzieć:

  • Jakie są Twoje Najlepsze ekologiczne słowa kluczowe
  • Czy są jakieś problemy z opisami meta, strukturą URL itp.
  • Jak Twoja domena plasuje się wśród konkurencji

image13

Sprawdź ten post z Search Engine Land, aby dowiedzieć się, jak zrobić własny audyt SEO w zaledwie 5 minut.

25. Sprawdź martwe linki

Martwe linki nie są fajne.

Zakłócają one wrażenia użytkownika i mogą sprawić, że Twoja marka wyda się nieprofesjonalna.

Dlatego sugeruję sprawdzanie martwych linków co kilka miesięcy.

To nic takiego.

Wystarczy skorzystać z internetowego kontrolera uszkodzonych linków.

Jest całkowicie darmowy i daje przegląd uszkodzonych linków i identyfikuje ich lokalizację w Twojej witrynie.

26. Zrób kilka wewnętrznych połączeń

Link wewnętrzny ” to taki, który wskazuje na inną stronę w tej samej witrynie.”

Wewnętrzne linkowanie jest podstawową częścią SEO i pomaga ” rozpowszechniać sok z linkami w Twojej witrynie.”

Dobrym pomysłem jest poświęcenie czasu na zrobienie wewnętrznego linkowania, jeśli jest to coś, co w przeszłości ci się nie udało.

Po prostu upewnij się, że linki prowadzą do stron, które są istotne i naprawdę dodają czytelnikowi doświadczenia.

27. Popraw swój podpis e-mail

Posiadanie podpisu e-mail, który jest zgodny z Twoją firmą, jest ważnym aspektem brandingu.

Niestety, czasami jest pomijany.

Jeśli naprawdę chcesz zrobić splash, Dodaj swoje logo wraz z profesjonalnym headshot.

Sprawdź tę infografikę od społeczności Business 2, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tworzenia zabójczego podpisu e-mail.

28. Dostosuj swój lejek sprzedaży

Lejek sprzedaży jest kluczem do przeprowadzenia konsumentów przez proces zakupu, aż ostatecznie dokonać zakupu.

image04

Ale jeśli używasz tego samego lejka sprzedaży w ciągu ostatnich kilku lat, niektóre poważne nieefektywności mogą cię powstrzymywać.

Dlaczego nie poświęcić trochę czasu na przeglądanie istniejącego lejka sprzedaży, aby sprawdzić obszary, które mogłyby wymagać poprawy?

Wniosek

Wzmocnienie marketingu nie zawsze wymaga wyczerpujących sesji roboczych.

W rzeczywistości istnieje wiele działań marketingowych zwiększających biznes, które możesz wykonać w ciągu 1 godziny lub mniej.

Jeśli masz jakiś czas przestoju i chcesz poświęcić go marketingowi, każda z tych czynności powinna być warta twojego czasu.

Czy możesz pomyśleć o innych działaniach marketingowych, które nie wymagają dużego zaangażowania?

Total
0
Shares
Related Posts