14 najlepszych narzędzi do testowania A / B

Aby mieć udaną stronę internetową, musisz znaleźć sposoby na maksymalizację konwersji.

W tej chwili możesz pomyśleć, że układ Twojej witryny ma optymalny projekt, ale skąd możesz mieć pewność?

Jedynym sposobem, aby to rozgryźć, jest przetestowanie tego. To nie jest coś, co robisz tylko raz i o tym zapominasz.

Musisz nauczyć się używać ciągłych testów A/B, aby zwiększyć konwersje.

Testy te są doskonałą okazją do dokonywania wyborów projektowych, które ostatecznie przynoszą przychody.

Subtelne zmiany, np. przesunięcie przycisku CTA lub zmiana schematu kolorów w witrynie, mogą mieć ogromne znaczenie.

W przeszłości wyjaśniałem wszystko, co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem testów A / B.

Ale teraz chcę pójść o krok dalej. Pokażę Ci najlepsze narzędzia do testowania A / B.

To dlatego, że te testy nie są tworzone jednakowo. W zależności od wielkości firmy, celów marketingowych i doświadczenia technicznego, niektóre narzędzia będą dla ciebie bardziej korzystne w porównaniu z innymi.

Niezależnie od sytuacji, proponuję przejrzeć moją listę 13 najlepszych narzędzi do testowania A / B. Jestem przekonany, że w tym przewodniku znajdziesz rozwiązanie, które przyniesie korzyści Twojej firmie.

1. Google Optimize

Trudno jest umieścić listę takich rozwiązań programowych bez zaczynania od Google. Wszystkie jego narzędzia są idealne dla właścicieli firm, którzy samodzielnie zarządzają witrynami.

Google Optimize nie jest inaczej.

google optimize

To narzędzie powinno być najlepszym wyborem do rozważenia, ponieważ ma natywną funkcję integracji z profilem Google Analytics.

Daje to przewagę, ponieważ masz już informacje o tym, jak użytkownicy zachowują się na twojej stronie. Korzystanie z tych danych ułatwi Ci ustalenie priorytetów, co należy najpierw przetestować.

Kolejną zaletą Google Optimize jest to, że jest bezpłatny.

Edytor wizualny jest prosty dla każdego, niezależnie od doświadczenia technicznego.

Oprócz Google Analytics narzędzie to może być również zintegrowane z Google AdWords i Firebase.

Możesz przetestować funkcje mobilne i zoptymalizuj swoją stronę mobilną pod kątem wyszukiwań Google.

2. Optimizely

Optimizely jest jedną z najpopularniejszych opcji. Są zdecydowanie liderem na rynku, jeśli chodzi o oprogramowanie do testowania A/B.

optimizely

Narzędzia na tej platformie pozwalają na przeprowadzanie wielu różnych eksperymentów na swojej stronie internetowej.

Eksperymenty te pozwalają skupić się na testowaniu A/B i personalizacji.

Jedną z najważniejszych cech, która wyróżnia Optimizely w tłumie, jest możliwość przeprowadzania testów A/B na wielu stronach i platformach jednocześnie.

Na przykład możesz uruchomić testy na stronie głównej i STRONIE KONTAKTOWEJ, a także testować koszyk na swojej stronie mobilnej na urządzeniach z Androidem i iOS.

W przeciwieństwie do innych narzędzi, Optimizely generuje wyniki, które są łatwe do odczytania i zrozumienia, dzięki czemu można podejmować decyzje w oparciu o wynik.

Dzięki Optimizely możesz przeprowadzić testy A/B na wielu czynnikach poza oczywistymi komponentami, takich jak przycisk CTA. Możesz uruchomić testy na:

  • pliki cookie
  • Geografia
  • reklamy
  • segmenty odbiorców

Wszystkie te informacje dadzą ci przewagę konkurencyjną i zmaksymalizują współczynniki konwersji.

3. Aptimize

Tak jak sama nazwa wskazuje, Aptimize jest przeznaczony do uruchamiania testów A / B na aplikacjach mobilnych.

apptimize

Jest to najlepsze narzędzie, jeśli chcesz popraw rentowność aplikacji mobilnej dla małych firm.

Zbyt często widzę firmy ignorujące użytkowników mobilnych. Byłeś jednym z inteligentnych, którzy zaspokajali swoje potrzeby i opracowali aplikację mobilną.

Proces tworzenia aplikacji nie kończy się jednak po uruchomieniu aplikacji. Konieczne jest, abyś zawsze starał się wprowadzać ulepszenia na swojej platformie.

Konwersje aplikacji mobilnych są tak samo ważne, jak te z witryn stacjonarnych i mobilnych. Dzięki aplikacji Apptimize możesz przeprowadzać testy wszystkich trzech z nich.

Oprogramowanie obsługuje również różne bloki kodu:

  • Objective-C
  • Java
  • React Native
  • Swift
  • Xamarin

Możesz uruchamiać testy aplikacji niezależnie od kodu używanego do tworzenia aplikacji.

4. AB Tasty

AB Tasty to świetna opcja dla firm, które dopiero zaczynają przeprowadzać testy A/B i koncentrują się na optymalizacji współczynnika konwersji (CRO).

AB Tasty

Ponieważ jest przeznaczony dla początkujących, opcje cenowe są naprawdę przystępne.

AB Tasty oferuje różne opcje testowania. Możesz przetestować dwie lub więcej odmian pojedynczego elementu w witrynie, takich jak rozmieszczenie CTA, obrazy lub kolory.

Możesz również wykonać testy podzielone.

Ta funkcja pozwala zbudować dwie oddzielne strony docelowe, aby zobaczyć, które z nich konwertują więcej.

Jego opcja wielowymiarowa pozwala użytkownikom na jednoczesne uruchamianie kombinacji testów.

Możesz również skorzystać z funkcji testowania lejka. Pozwala to przetestować zmiany doświadczenia użytkownika, gdy odwiedzający poruszają się po każdym kroku ścieżki konwersji w Twojej witrynie.

5. Konwertuj

Jeśli masz małą lub średnią firmę, Konwertuj ma dla Ciebie świetne rozwiązania do testowania A / B.

convert

Jest przeznaczony dla osób, które koncentrują się na optymalizacji swoich stron internetowych we własnym zakresie.

Jest idealny dla tego typu właścicieli firm, ponieważ jest łatwy w użyciu. Częścią tego, co sprawia, że nawigacja jest tak prosta, są funkcje przeciągania i upuszczania.

Możesz użyć oprogramowania konwertera do testów A / B, testów wielowymiarowych i testów podzielonych.

Ułatwiają one integrację i wdrożenie systemu zarządzania treścią i danych Google analytics.

Pozwala to skupić się na personalizacji. Możesz tworzyć profile klientów za pomocą tego oprogramowania.

Innym powodem, dla którego konwersja jest tak popularna, jest to, że ma znakomity zespół obsługi klienta, który pomoże Ci odpowiedzieć na wszelkie pytania, jeśli masz problemy z oprogramowaniem. Łatwo jest dotrzeć do przedstawiciela za pośrednictwem opcji czatu na żywo platformy.

6. Adobe Target

Kolejną z moich ulubionych opcji jest Adobe Target.

adobe target

Podczas korzystania z tej platformy przejdziesz proces przepływu pracy, który składa się z trzech kroków.

Najpierw określisz odmianę, którą chcesz przetestować.

Następnie zdecydujesz, w jaki sposób chcesz podzielić tę odmianę z Gośćmi.

Ostatnim krokiem jest dostosowanie wszystkich ustawień i ustalenie celu eksperymentu.

Zautomatyzowana Personalizacja to jedna z najlepszych funkcji dostępnych w Adobe Target.

To narzędzie ma algorytm, który automatycznie wprowadza zmiany w oparciu o zachowanie odwiedzających, aby zoptymalizować wyniki. Pomoże Ci zwiększ sprzedaż poprzez personalizację doświadczenia klienta.

Możesz uruchamiać testy w oparciu o to, jak różni użytkownicy postrzegają Twoją witrynę.

7. Kameleoon

Kameleoon wykorzystuje sztuczną inteligencję do zasilania swoich narzędzi personalizacji.

kameleoon

AI sprawia, że jest to zaawansowana platforma. Nie polecam go, jeśli dopiero zaczynasz testowanie A/B na swojej stronie.

Jest to lepsze dla tych, którzy chcą przetestować głębsze elementy swoich witryn.

Raporty generują spostrzeżenia użytkowników za pomocą narzędzia do analizy nawigacji.

Kameleoon umożliwia testowanie wielu segmentów użytkowników z ponad 40 różnymi benchmarkami do kierowania, takimi jak:

  • lead management
  • zaangażowanie odwiedzających
  • konwersje
  • dowód społeczny
  • lojalność klientów
  • reaktywacja starych klientów

Są to wszystkie przykłady eksperymentów, które można przeprowadzić za pomocą zaawansowanego oprogramowania Kameleoon.

Wszystkie dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Nie musisz czekać na wygenerowanie raportu, aby zobaczyć wyniki.

8. Przewodniki

Przewodniki to kolejne świetne narzędzie przeznaczone dla właścicieli firm, którzy chcą skupić się na swoich witrynach mobilnych.

conductrics

Oprócz witryny mobilnej możesz również testować funkcje aplikacji mobilnej.

Conductrics pozwala skupić się na rzeczach, takich jak:

  • widgety
  • nawigacja
  • aktualizacje
  • rabaty

Możesz korzystać z tej platformy na różne sposoby. Oferuje Conductrics Express, przeznaczony dla codziennego użytkownika, bez zaplecza technologicznego.

Do korzystania z Conductrics Express nie jest wymagane kodowanie. Możesz zmieniać elementy swojej witryny za pomocą narzędzia wizualnego bezpośrednio na swoich stronach.

Ale oferuje również bardziej zaawansowaną opcję dla programistów. Ułatwia to programistom integrację testów z aplikacjami, stronami internetowymi i procesami.

Opcja programista wykorzystuje uczenie maszynowe AI do ustawiania parametrów i przeprowadzania dogłębnej analizy.

9. SiteSpect

SiteSpect to kolejne narzędzie przeznaczone dla osób bardziej zaawansowanych technologicznie. Jeśli jesteś początkujący, nie zaczynałbym od tego oprogramowania.

sitespect

Ta platforma daje możliwość edycji kodu HTML, zanim odejdzie on z serwera.

Możliwość tego sprawia, że SiteSpect jest popularnym wyborem dla marek, które samodzielnie hostują swoje strony internetowe. Jest to również świetne rozwiązanie dla firm, które priorytetowo traktują bezpieczeństwo.

SiteSpect posiada wizualne narzędzie do edycji. Jest to popularna opcja dla testów A / B, jak do tej pory widziałeś.

Jednak największą różnicą między tym narzędziem a innymi jest możliwość uzyskania dostępu do witryny zarówno po stronie klienta, jak i serwera, co ostatecznie daje lepsze zrozumienie doświadczenia użytkownika.

10. Oracle Maxymiser

Oracle Maxymiser ma edytor wizualny-podobnie jak inne opcje, o których mówiłem.

oracle maxymiser

Użyj tego oprogramowania, aby skonfigurować odmiany i uruchomić podstawowe testy.

Oprócz prostych funkcji tego oprogramowania, posiada również funkcje kodowania dla bardziej zaawansowanych testów.

Funkcje te są idealne do testów targetowania i personalizacji. Możesz kierować reklamy do najbardziej dochodowych segmentów klientów, a narzędzie Oracle Maxymiser automatycznie utworzy profil klienta.

Profile są oparte na danych i zachowaniu każdego unikalnego użytkownika, który przechodzi do twojej witryny.

11. SiteGainer

Oprócz standardowych testów A / B, SiteGainer daje inne opcje, które pomogą Ci w optymalizacji współczynnika konwersji.

sitegainer

Niektóre z jego innych narzędzi obejmują:

  • funkcje personalizacji
  • ankiety
  • okna popup
  • mapy ciepła

Mogą one pomóc w ulepszeniu witryny, zwłaszcza gdy korzystasz z testów A / B, aby zmaksymalizować jej wydajność.

Korzystanie z Sitegainera jest łatwe dla każdego, niezależnie od poziomu doświadczenia.

Kolejną zaletą tego oprogramowania jest to, że oferuje bezpłatny okres próbny, więc możesz go wypróbować przed podjęciem decyzji.

Zamiast stawek zryczałtowanych, oferuje ceny oparte na takich rzeczach, jak miesięczny ruch i jak często chcesz płacić, więc będziesz miał opcje dla swojego budżetu. Zasadniczo płacisz tylko za to, czego używasz.

12. Sentient Ascend

Jeśli szukasz czegoś innego, rozważ Sentient Ascend.

sentient ascend

Jest inaczej, ponieważ wykorzystuje optymalizację konwersji w połączeniu z algorytmami uczenia maszynowego.

Wiem, że to brzmi trochę skomplikowanie, ale pozwól mi wyjaśnić, jak to działa.

Zasadniczo algorytmy te są napisane, aby znaleźć najbardziej optymalną kombinację elementów projektu na swojej stronie internetowej. Narzędzie pozwala na testowanie wielu wariantów w tym samym czasie, aby zobaczyć, który działa najlepiej.

W rezultacie nauczysz się najlepszego sposobu projektowania stron pod kątem konwersji.

13. Monetat

Następny jest Monetat.

monetate

Oprócz testów A/B, Monetate oferuje testy wielowymiarowe, narzędzia do segmentacji i narzędzia do personalizacji.

Oprogramowanie dostosowuje sposób przydzielania ruchu w witrynie, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.

Jedną z moich ulubionych funkcji tego narzędzia jest to, że pomaga określić, co należy przetestować na swojej stronie w oparciu o Twoje cele. Wyniki pomagają ograniczyć fałszywe alarmy, dzięki czemu możesz mieć pewność, że uzasadnienie zmian było dokładne.

14. Convertize

Last but not least, is Convertize.

Convertize oferuje łatwy w użyciu edytor z funkcjami przeciągania i upuszczania, a także menu popularnych eksperymentów testowych A / B.

Podoba mi się sposób, w jaki jego sugestie są oparte na psychologii. Jeśli interesują Cię zachowania konsumentów, biblioteka testów A/B daje Ci mnóstwo pomysłów do przetestowania.

Jest to również jedno z najszybciej ładujących się narzędzi do testowania A / B, ze względu na sposób działania piksela JavaScript. Funkcja “Tryb błyskawicy” zmniejsza ryzyko migotania strony podczas eksperymentu, co jest dobre dla użytkownika.

Wniosek

Testowanie A / B to świetny sposób na maksymalizację konwersji na swojej stronie. Gorąco polecam każdą stronę, aby skorzystać z tej strategii.

To powiedziawszy, musisz upewnić się, że znajdziesz narzędzie, które jest najlepsze dla Twojej firmy i indywidualnych okoliczności.

Chcesz przeprowadzić tylko testy A / B? Istnieją pewne platformy dla ciebie.

Jeśli funkcje takie jak testy dzielone, testy wielowymiarowe, testy lejkowe i testy jednoczesne są dla Ciebie ważne, musisz znaleźć oprogramowanie, które ma te opcje.

Jeśli chcesz przetestować swoją witrynę mobilną i aplikację mobilną, poszukaj tych konkretnych narzędzi, które podkreśliłem powyżej.

Niektóre narzędzia są przeznaczone dla początkujących, podczas gdy inne są przeznaczone dla programistów i użytkowników z zapleczem technicznym i doświadczeniem w kodowaniu.

Bez względu na okoliczności, jeśli użyjesz tego przewodnika jako punktu odniesienia, jestem pewien, że będziesz w stanie znaleźć narzędzie do testowania A/B, które działa dla Ciebie.

Jakie rodzaje testów A / B uruchamiasz na swojej stronie, aby zwiększyć konwersje?

Total
0
Shares
Related Posts