10 sposobów na zwiększenie ruchu, uwagi i wyższe rankingi dzięki udostępnianiu społecznościowemu

social sharing

Jeśli chodzi o zwiększenie ruchu, uwagi i wyższe rankingi, istnieje jedna koncepcja, która zaczyna mieć ogromny wpływ na te cele.

Zwiększa to liczbę akcji, które Twoje treści trafiają do mediów społecznościowych.

Oznacza to, że jeśli napiszesz post, który otrzyma tweety 500, Polubienia 100 i 40 + 1…i robisz to konsekwentnie… jesteś zobowiązany do zwiększenia ruchu i rankingi wyszukiwarek.

Jak więc skłonić ludzi do udostępniania treści w sieci społecznościowej? Oto 10 sposobów, aby to zrobić:

Taktyka # 1: bardzo widoczne przyciski udostępniania społecznościowego

Nigdy nie zmuszaj ludzi do polowania na przyciski udostępniania społecznościowego. Zamiast tego, uczyń je oczywistymi.

Na przykład używam wtyczki udostępniania społecznościowego, która pozwala moim przyciskom przewijać w górę iw dół postu, gdy ludzie go przewijają:

sharebar

Drugie miejsce na przyciski znajduje się na końcu artykułu.

Taktyka # 2: poproś czytelników o udostępnianie treści za pośrednictwem kanałów społecznościowych

Większość czytelników nie czyta Twoich treści i myśli: “Chcę się tym podzielić.”Dlatego musisz zachęcić ich do dzielenia się nim.

Mimo że było to badanie re-tweetów, Dan Zarella udowodnił, że tweety, które po prostu prosiły ludzi o “please RT” generowały 4 razy więcej RTs niż tweety bez frazy.

ask for retweets

Niestety zbyt wiele osób po prostu upuści wtyczkę paska udostępniania społecznościowego na końcu postu i ma nadzieję, że ludzie z niej skorzystają.

copyblogger share

Musisz tell oni go używają!

Oto kilka innych wskazówek dotyczących zachęcania do udostępniania społecznościowego:

  • Test na najlepszą lokalizację – Nie znalazłem nikogo, kto mógłby mi powiedzieć, gdzie powinna być najlepsza lokalizacja dla CTA udostępniania społecznościowego be…as prawdopodobnie dla każdego bloga będzie inaczej.
  • Natychmiast zwiększ liczbę udostępniania społecznościowego – Nikt nie chce czuć się jak pierwszy dzielący się Twoimi treściami, więc zwiększ liczbę, dzieląc się treściami i prosząc ludzi o udostępnienie ich.

Taktyka # 3: Dotknij influencerów w treściach społecznościowych

Twoje numery udostępniania społecznościowego mogą wstrząsnąć życiem, gdy lider myśli w mediach społecznościowych dzieli się Twoimi treściami. Mogą nawet zawiesić Twoje serwery.

Ale jak w ogóle uzyskać te dane autorytetów tweetować lub pisać o swoich treściach na Facebooku lub Google+? Musisz zbudować z nimi relację.

Oto jak przyciągnąć uwagę tych influencerów:

  • Po rundach – Pisz post na blogu raz w miesiącu, który gromadzi wszystkie najlepsze treści na tydzień … w tym kilka treści z blogów tych autorytetów. Rób to wystarczająco często, a zauważą cię.
  • Listy postów na określony temat -To jest jak cotygodniowe lub miesięczne podsumowania, z wyjątkiem tego, że tworzysz Zasób lub przewodnik dla określonego tematu, tak jak zrobiłem to z przewodnikiem mojego marketera na Pintereście lub 100 sposobów, aby stać się użytkownikiem mocy Twittera. Uwzględnij niektóre z tych autorytetów w swoim poście na liście.
  • Wywiady – Poświęć trochę czasu, aby skontaktować się z niektórymi z tych autorytetów i zaoferować im Wywiad. Zrób swoje badania i znajdź temat, o którym nie mówili w poprzednim wywiadzie.
  • Zawsze Linkuj do nich – Przyzwyczajaj się do linkowania do tych autorytetów na każdym fragmencie treści, który piszesz. Im więcej linków wyślesz, tym lepiej.

Idź o krok dalej i skontaktuj się z tymi osobami, gdy publikujesz swoje treści i poproś ich o tweetowanie lub udostępnianie go raz na jakiś czas.

Taktyka # 4: pomnóż swój zasięg udostępniania społecznościowego przez Triberr

Triberr to strona społecznościowa, która wykorzystuje siłę liczb, gromadząc podobnie myślących blogerów w ” plemieniu.”To plemię przyniesie Ci wiele korzyści, w tym:

  • Automatyczne udostępnianie społecznościowe – Kiedy dołączysz do Triberr, dołączysz do plemienia. System jest tak skonfigurowany, że w momencie publikowania treści, członkowie tego plemienia automatycznie tweetują Twoje treści.
  • Zwiększ zasięg swoich treści – Dołączając do różnych “plemion”, rozszerzasz swoją sieć między tymi różnymi odbiorcami. Na przykład jeden członek Triberr, który należy do 6 plemion, ma zasięg ponad 6 milionów obserwujących na Twitterze. Porozmawiaj o wzmocnieniu udostępniania społecznościowego!
  • Więcej wysokiej jakości wizyt na twojej stronie – Każde plemię jest tworzone w celu skupienia się na konkretnej niche…so twoja Rozszerzona publiczność będzie skupiona na ludziach o podobnych poglądach.
  • Więcej komentarzy – Ponieważ ten automatyczny tweet zwiększa zasięg i przenosi treści o wyższej jakości do twojej witryny, naturalnie doświadczysz więcej komentarzy na swojej stronie.

Taktyka # 5: Korzystanie Z Sponsorowanych Tweetów

Jeśli masz budżet na udostępnianie społecznościowe, możesz wykorzystać moc sponsorowanych Tweetów. Jest to zasadniczo platforma, która łączy reklamodawców z użytkownikami Twittera o dużej mocy, którzy sprzedają swoje tweety.

Możesz być bardzo selektywny, z kim pracujesz, np. wybierając maksymalną kwotę na tweet, którą jesteś gotów zapłacić i minimalną liczbę obserwujących, których użytkownicy Twittera muszą mieć:

sponsored tweets

Wśród tych, którzy są bardziej znane można reklamować się z są gwiazdy, takie jak Carrot Top, Bethanney Frankel i Kendra Wilkinson.

Nie polecałbym tego robić w każdym poście, ponieważ może to być drogie i powinieneś to robić tylko z odpowiednimi użytkownikami Twittera. Na przykład nie chciałbyś płacić celebrytom za tweetowanie o swoim blogu w SEO.

Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z ich Kodeksem Etycznym.

Taktyka # 6: Korzystanie z sponsorowanych historii na Facebooku

Sponsorowana historia to post z czyjegoś kanału na FB, który reklamodawca zapłacił za podkreślenie na pasku bocznym, więc jest większa szansa, że zostanie dostrzeżony wśród swoich przyjaciół.

Ten pasek boczny ma szerokość 240 pikseli i pojawi się tylko w strumieniach znajomych użytkownika FB…co oznacza, że nie zostanie upubliczniony na FB. Ideą sponsorowanej historii jest wykorzystanie rekomendacji Twojej marki przez znajomego.

Zasadniczo dzieje się tak, że ktoś publikuje coś o Tobie, Twoim blogu lub marce … łapiesz Wiatr w tej wzmiance…a następnie płacisz, aby pojawił się w sponsorowanym miejscu Historii.

Możesz użyć sponsorowanej historii do wielu działań użytkowników Facebooka:

  • Lubi – Gdy ktoś lubi Twoją stronę na Facebooku, możesz zapłacić, aby podkreślić, że ” lubię.”Miłą rzeczą w tym jest to, że przycisk” Lubię to ” pojawi się w sponsorowanej historii, aby ludzie natychmiast to polubili…zwiększając w ten sposób twoje akcje społecznościowe.
  • Strona post – Możesz sponsorować rzeczywiste posty, które publikują użytkownicy Facebooka. Pojawią się one na pasku bocznym z przyciskiem “Udostępnij”, aby wygenerować jeszcze więcej “udziałów.”
  • Strona postu “Lubię to” – Jeśli ktoś “lubi” post na Facebooku w ciągu ostatnich siedmiu dni, możesz również promować go w sponsorowanej historii.
  • Blog”Lubi” – Możesz również promować “Polubienia” pochodzące z twojego bloga lub strony internetowej.
  • Aplikacje – Jeśli użytkownik Facebooka udostępnia historię za pomocą aplikacji, możesz promować tę akcję.

Ponownie, ponieważ jest to płatny sposób promowania akcji społecznościowych, nie będziesz chciał promować każdego Polubienia lub posta. Bądź strategiczny, z którymi treściami chcesz rosnąć w udziałach społecznościowych.

Taktyka # 7: Stwórz markę godną udostępniania społecznościowego

Spędziłem lata i dużo pieniędzy promując moją markę, aby ludzie, którzy widzą moje imię, mój blog lub jedną z moich firm, myśleli o kimś, kto ma wpływ na Internet.

Innymi słowy, moja marka pokazuje ludziom, że jestem autorytetem. Oto jak rozwijam swoją markę…i jak ty też możesz:

  • Tworzenie szczegółowych i mocno badaj posty na swoim blogu – powiem więcej o tym poniżej, ale wystarczy powiedzieć, że Twoja strategia polega na dostarczaniu swoim obserwatorom treści, które chcą i kochają. Zawsze powinien być użyteczny i wartościowy w ich oczach.
  • Udostępnianie treści i interakcja w sieci społecznościowej – Daj swoim obserwatorom świetne informacje, które pomagają im rozwiązać ich problemy oraz zabawiaj ich. Połącz biznes z zabawą.
  • Komentuj na innych blogach – Oznacza to czytanie, dzielenie się i poświęcenie czasu na zaangażowanie nie tylko autora treści, ale także jego zwolenników. Wybierz kilka blogów na początku. Idealnie powinny być popularne.
  • Uczestniczyć i przemawiać na konferencjach – Nie możesz spędzać całego czasu online! Bądź offline i podróżuj na konferencje, aby spotkać wpływowych liderów myśli. Kup im drinki i kolacje, żebyś mógł wybrać im mózgi i wymienić się linkami.
  • Rozwijaj swoje sieci społecznościowe – Moją najlepszą rekomendacją dla Ciebie jest skupienie się na rozwijaniu jednej sieci, a następnie przejście do następnej. Na przykład możesz skupić się na Twitterze, Facebooku, a następnie Google+.

Kiedy zbudujesz markę, którą ludzie znają, rozpoznają i ufają, Twoje własne liczby udostępniania społecznościowego również wzrosną. Wymaga to jednak czasu, więc bądź cierpliwy.

Taktyka # 8: Wykorzystaj swoje osobiste kręgi społeczne

A gdy już zdobędziesz markę godną udostępniania społecznościowego, twoja własna sieć wzrośnie i pozwoli Ci z niej korzystać.

Jeśli chcesz zwiększyć liczbę udostępniania społecznościowego, musisz poświęcić trochę czasu na promowanie innych. A gdy promujesz innych, nawet jeśli mają już ogromną liczbę obserwujących, zauważą cię i z przyjemnością wyświadczą ci przysługę, jeśli poprosisz.

Może to być tak proste, jak wysłanie do nich e-maila i poproszenie ich o napisanie posta na blogu o Tobie. Lub możesz je tweetować i poprosić o “udostępnienie” treści. Jeśli położyłeś podwaliny przez lata, to bardziej niż prawdopodobne, że to zrobią.

Taktyka # 9: przekupuj swoich zwolenników

Możesz łatwo zwiększyć prawdopodobieństwo udostępnienia treści, jeśli spłacisz swoich obserwujących. Ale jak to zrobić, żeby nie zbankrutować?

Rozdawaj darmowe treści.

Cóż, nie byle jaka Darmowa treść. Mówię o białych papierach, ebookach lub podcastach…treści, które musisz pobrać. Oto kilka sposobów, w jakie Lubię przekupić obserwujących, aby udostępnili moje treści:

  • Linki ofertowe – Wybierz kilku mocnych użytkowników Twittera, fanpage ‘ ów na Facebooku lub liderów myśli Google+ i poproś ich o udostępnienie Twoich treści. W zamian utworzysz post z informacją o osobach, które udostępniły zawartość. Pamiętaj … to nie muszą być super gwiazdy. Mogą to być ludzie, którzy są w tym samym poziomie, co Ty, dzięki czemu wymiana jest całkiem wyrównana.
  • Umieść przycisk Cloudflood na swojej stronie – Ta usługa Viper Chill sprawi, że ludzie udostępnią zawartość przed jej pobraniem. Po udostępnieniu go mogą uzyskać bezpłatną zawartość. Utwórz przycisk cloudflood tutaj.
  • Uruchom konkurs – Uruchom małą konkurencję wśród obserwujących, aby zobaczyć, ile osób może udostępnić Twój treści w sieci społecznościowej. Zwycięzca otrzymuje nagrodę i link.

Taktyka # 10: twórz treści, które warto udostępniać

Zapisałem najlepsze na koniec, ponieważ zwiększenie liczby udostępniania społecznościowego zaczyna się od tworzenie wspaniałych treści. Pisałem o tym tak dużo, że warto podzielić się niektórymi z tych postów. Mam nadzieję, że pomogą Ci stworzyć zasoby treści, którymi ludzie będą chcieli się dzielić bez konieczności ich szturchania.

Oto siedem:

  • Neil Patel ‘ s Guide to Blogging
  • Jak napisać Post na blogu
  • Szybki i brudny Przewodnik po pierwszym wpisie Gościa
  • Neil Patel Przewodnik do pisania postów na blogu
  • Zapomnij o blogowaniu jak zwykle: skandaliczne wskazówki 5 dla Super-wielkości uwagi
  • Twój post z instrukcjami nie powiedzie się, jeśli nie użyjesz tych technik
  • 10 złotych zasad przyciągania linków

Wniosek

Zwiększenie liczby udostępnień treści w sieci społecznościowej to gra liczbowa. Jest to gra, w którą pomoże Ci 10 powyższych wskazówek i wygraj.

A kiedy zaczniesz wygrywać tę grę, stanie się wiele rzeczy: zyskasz większy ruch, więcej uwagi i wyższe pozycje w wyszukiwarkach, co będzie miłą nagrodą za całą twoją ciężką pracę.

Total
0
Shares
Related Posts