10 najlepsze praktyki na Instagramie, aby zbudować swoich odbiorców

Ponieważ Instagram jest najczęściej używaną siecią społecznościową wśród użytkowników w USA, marki nie mogą sobie pozwolić na nie bądź na Instagramie. Ale nie wystarczy po prostu utworzyć profil na Instagramie dla swojej marki i pozostawić go na tym. Twoja obecność na platformie powinna służyć celowi i dostarczać jakiejś wartości biznesowej.

Aby Instagram działał dla Twojej firmy, przestrzeganie najlepszych praktyk może pomóc ci wyprzedzić grę. Obejmuje to kroki mające na celu zwiększenie widoczności marki na platformie, pozyskanie nowych obserwujących i zwiększenie zaangażowania odbiorców.

W tym poście przyjrzymy się niektórym z najlepszych praktyk na Instagramie, które mogą pomóc w budowaniu odbiorców. Przekonajmy się.

1. Utrzymuj spójny obraz wysokiej jakości

Jeśli chodzi o Instagram, wizualizacje są wszystkim. Źle sfotografowany obraz lub źle zaprojektowana grafika tego nie przetnie. Potrzebujesz wysokiej jakości zdjęć i filmów, które wyróżniają się i natychmiast przyciągają odbiorców.

Wykorzystaj kolory i filtry, aby Twoje zdjęcia nie tylko wyglądały świetnie, ale także zapewniały spójny wygląd całej strony na Instagramie. Idealnie powinieneś trzymać się kombinacji kolorów i stylów wizualnych, które pasują do Twojej marki.

Na stronie Whataburger na Instagramie, charakterystyczne dla marki białe i pomarańczowe kolory są widocznym elementem w każdym poście.

Instagram feed of Whataburger showing orange and white themes in images

2. Bądź na bieżąco ze zmianami i aktualizacjami na Instagramie

Instagram stale się rozwija, co oznacza, że marki muszą zawsze być na bieżąco z najnowszymi trendami i funkcjami. Dzięki temu będziesz w stanie wykorzystać te zmiany i aktualizacje przed konkurencją.

Platforma dodała do popularnych opcji treści, takich jak Stories i IGTV, aby wprowadzić funkcje takie jak Reels i zakupy na Instagramie, które marki mogą wykorzystać do zaangażowania odbiorców lub konwersji w sklepie. Co więcej, ulepszył nawet istniejące funkcje, aby wprowadzić trendy, takie jak filtry rzeczywistości rozszerzonej do historii na Instagramie. Marki mogą nawet tworzyć niestandardowe filtry AR, aby promować zaangażowanie odbiorców i uzyskać lepszą widoczność.

AR filter on Instagram from the Grove Collaborative profile

Bycie na bieżąco ze wszystkimi tymi aktualizacjami pozwoli Ci jak najszybciej wykorzystać je i znaleźć nowe sposoby na zaangażowanie odbiorców.

3. Zwróć uwagę na to, czego chcą twoi odbiorcy

Nawet jeśli nie wyrażają wyraźnie swoich myśli, zachowania i działania odbiorców mogą wiele powiedzieć o tym, co chcą zobaczyć. Wykorzystaj informacje z analizy mediów społecznościowych, aby dowiedzieć się, z jakimi treściami lubią wchodzić w interakcje.

W indeksie Sprout Social Index, edycja XVII: Accelerate, nasze badania wykazały pewne rozbieżności między tym, co konsumenci i marketerzy uważają za najlepszą markę w swojej klasie w dziedzinie społecznej. Priorytetem konsumentów jest Obsługa klienta (47%), a następnie angażowanie treści (46%) i przejrzystość (44%). Nie tylko zgaduj, jaki rodzaj głosu lub treści twoi klienci mogą znaleźć interesujący, upewnij się, że dostajesz outside własne uprzedzenia i za pomocą danych, aby zrozumieć, co klienci faktycznie dbają.

Social insights może pomóc ci odpowiedzieć na pytania takie jak: które Formaty treści są najbardziej zaangażowane? Jakie podejście sprawdza się najlepiej w nakłanianiu ich do komentowania? Czy pomocne jest umieszczanie pytań w podpisach?

Odpowiadanie na te pytania i inne, które pomogą Ci połączyć się z publicznością, pomoże Ci wymyślić interesujące pomysły na posty do wykorzystania w kalendarzu treści.Dostosuj strategię treści na Instagramie, aby zapewnić odbiorcom i potencjalnym klientom dokładnie to, co chcą zobaczyć.

4. Perfect your timing

Chociaż algorytm Instagram zmienia się stale, jedną rzeczą, która pozostała spójna, jest priorytet zaangażowania. Publikowanie w odpowiednim czasie, gdy Twoi odbiorcy są aktywni, może przekładać się na zwiększenie widoczności i zaangażowania.

Celem jest opublikowanie treści w odpowiednim czasie, gdy użytkownicy są najbardziej aktywni i najprawdopodobniej zaangażują się w to. Kiedy przeprowadziliśmy badanie dotyczące korzystania z mediów społecznościowych, nasze najnowsze dane pokazały, że wtorki były zwykle najlepszymi dniami do publikowania, A Godziny szczytu to 11: 00-14: 00.

best times to post on instagram global

Jednak konkretne optymalne czasy mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak lokalizacja, branża, w której się znajdujesz i zachowanie odbiorców. Przeczytaj nasze badanie, aby uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych branż i przejrzyj analizę konta, aby znaleźć optymalny czas dla Twojej firmy. Następnie możesz zaplanować swoje posty, aby wyjść na te czasy.

Narzędzia publikacyjne Sprout Social wykorzystują funkcje takie jak ViralPost, oferując automatyczną alternatywę dla wszystkich tych badań, określając dla Ciebie, kiedy twoi odbiorcy są najbardziej aktywni. ViralPost automatycznie wypchnie Twoje treści w optymalnym czasie wysyłania. To znacznie pomaga usprawnić wysiłki związane z publikowaniem, umożliwiając złapanie odbiorców, gdy są najbardziej zaangażowani.

Sprout ViralPost selects optimal post times for you

5. Opowiadaj wizualne historie

Aby Twoja marka wywarła trwały wpływ, musi być niezapomniana. I tu pojawia się opowiadanie historii. Instagram to idealna platforma do tworzenia intrygujących i urzekających wizualnych opowieści o Twojej marce. Zacznij tworzyć wizualizacje, aby opowiedzieć wciągające historie o historii marki, historiach klientów, doświadczeniach pracowników lub wpływie na markę.

Equinox wykorzystuje to podejście do opowiedzenia historii o fitness jako stylu życia. Marka wykorzystuje Instagram, aby dzielić się urzekającymi historiami wizualnymi, które łączą się z hasłem marki ” to nie Fitness. Takie jest życie.”

Na ich siatce obraz ten wpisuje się w bieżące motywy wizualne marki, które charakteryzują się odważnymi, wyrafinowanymi paletami kolorów, uderzającą fotografią i integrują fitness w inspirujące obrazy lifestylowe.

6. Użyj hashtagów, aby zwiększyć wykrywanie treści

Hashtagi są twoimi najlepszymi przyjaciółmi na Instagramie. Pomagają one wyświetlać treści w wynikach wyszukiwania wspomnianych hashtagów i na stronach przeglądania osób, które przeglądały lub współpracowały z podobnymi treściami. Hashtagi na Instagramie to świetny sposób na zwiększenie rozpoznawalności treści i ogólnej widoczności marki.

Wykorzystaj w pełni niszowe hashtagi i branżę-related hashtagi, które mogą pomóc ci w dotarciu do właściwych odbiorców. Wybranie najczęściej używanych hashtagów na całym świecie lub regionalnie może oznaczać, że po prostu zgubisz się w sensownych hashtagach kierowanych na hałas związanych z Twoim produktem lub usługą, jest bardziej prawdopodobne, że Twoje treści staną przed potencjalnymi klientami. I nie zapomnij udostępnić markowych hashtagów, aby zachęcić do treści generowanych przez użytkowników (UGC).

Nature ’ s Path używa mieszanek markowych i niszowych hashtagów w swoich postach na Instagramie, takich jak ten. Zamiast tłoczyć podpis, zawiera hashtagi w komentarzach.

Możesz łatwo zoptymalizować swój hashtag na Instagramie za pomocą Sprout. Oprócz raportowania hashtagów, które pomogą Ci znaleźć najlepsze opcje dla Twoich treści, nasze publikowanie na Instagramie oferuje publikowanie pierwszego komentarza, które oszczędza dodatkowe kroki, jeśli twój styl marki pozwala zachować hashtagi w pierwszym komentarzu.

7. Wykorzystaj w pełni gry, konkursy i wyzwania

Jednym z najlepszych praktyk na Instagramie, aby generować mnóstwo zaangażowania, jest korzystanie z gier, konkursów i wyzwań. Te wydają się być bardzo angażujące, ponieważ wiążą się bezpośrednio z zachęcaniem do udziału publiczności. Jeśli dorzucisz nagrodę w swoich konkursach i grach, Twoi odbiorcy będą bardziej skłonni do zaangażowania się, ponieważ mają możliwość otrzymania nagród od marek, które śledzą lub które odnoszą się do ich zainteresowania.

Możesz tworzyć zabawne quizy i gry ciekawostki, aby zachęcić odbiorców do komentowania. Możesz też prowadzić konkursy z nagrodami, w których ludzie lubią, komentują, udostępniają lub tagują swoich znajomych w komentarzach.

Wiele konkursów obejmuje również zachęcanie ludzi do tworzenia UGC, co dodatkowo stawia Twoją markę przed swoimi obserwatorami i daje zapas treści do budowania kalendarza wydawniczego. Podobnie możesz tworzyć wyzwania, które wiążą się z podjęciem pewnych działań przez Twoich obserwatorów. Może to być wszystko, od ułożenia makijażu rozejrzeć się wokół określonego tematu lub tańca w konkretnej choreografii. Zachęcaj ich do udostępniania treści, które pokazują im, że wykonują wyzwanie, co zwiększa widoczność marki, ponieważ używają odpowiednich markowych hashtagów i oznaczają twoje konto.

8. Użyj płatnych reklam na Instagramie, aby zwiększyć swój zasięg

Zasięg marki ekologicznej w mediach społecznościowych może być trudniejszy niż kiedykolwiek z tym, jak aktywna jest platforma. Podczas gdy Instagram radzi sobie lepiej niż inne główne platformy, analiza mediów społecznościowych wykazała, że spośród obserwujących 150,000 tylko 14,100 zobaczy organiczny post w swoim kanale.

Możesz zwiększyć swoją widoczność i lepiej promować swój Instagram za pomocą płatnych reklam. Płatne kierowanie może pomóc dotrzeć do Twoich treści poza obecnych odbiorców, którzy widzą je w swoich organicznych, obsługiwanych algorytmicznie treściach i znaleźć nowych potencjalnych klientów.

Korzystaj z płatnych reklam, aby kierować reklamy do bardzo trafnych użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoim produktem i treściami. Reklama na Instagramie pozwala uzyskać markę przed właściwymi osobami za pomocą wielu bardzo szczegółowych opcji kierowania. Oznacza to, że możesz przyciągnąć nowych obserwujących i nowych klientów.

Nawet jeśli nie chcesz regularnie inwestować w płatne reklamy, upewnij się, że jest to część twojej strategii podczas tworzenia nowej kampanii lub zwiększania zasięgu konta.

9. Współpracuj z influencerami, aby dotrzeć do nowych odbiorców

Dzięki możliwości dotarcia do setek tysięcy ludzi za pośrednictwem swoich postów, wpływowi mogą dodać paliwa do Twoich działań promocyjnych na Instagramie. Influencer marketing to kolejny sposób na zdobądź swoją markę przed nowymi odbiorcami, a zaufanie odbiorców do rekomendacji wpływowych może być ogromnym impulsem do twojej bazy klientów.

Współpracując z wpływowymi osobami, ważne jest, aby pracować z osobami, których baza odbiorców pokrywa się z Twoją. Innymi słowy, upewnij się, że współpracujesz tylko z wpływowymi osobami, które mogą dotrzeć do twojej grupy docelowej. Zazwyczaj oznacza to ludzi, którzy zbudowali wpływ na Twoją branżę lub pokrewną niszę. Na przykład, wegańskie influencerzy żywności dla marek, które produkują produkty ekologiczne i ekologiczne.

10. Podejmuj decyzje oparte na danych

I na koniec – nie lekceważ potęgi danych. Jeśli chcesz, aby Instagram działał dla Twojej firmy, kluczowe są najlepsze praktyki, takie jak śledzenie wydajności postów i mierzenie zaangażowania odbiorców. Tak długo, jak wiesz, czego szukać, dane mogą wpływać na strategię treści i decyzje marketingowe.

Oto kilka pomysłów:

  • Śledź komentarze i Publikuj wyniki, aby zobaczyć, jak Twoi odbiorcy reagują na określony styl postu. Następnie użyj tych spostrzeżeń, aby zmodyfikować strategię treści na Instagramie.
  • Podejmuj decyzje oparte na danych, z którymi wpływowymi osobami powinieneś współpracować, w oparciu o osoby, które obserwują i podziwiają Twoi odbiorcy docelowi.
  • Monitoruj trendy na Instagramie, aby uzyskać przewidywanie, jak tworzyć terminowe posty, dostosowywać kampanię lub tworzyć nową.
  • Zmierz zaangażowanie odbiorców, aby zobaczyć, jak działa Twoja kampania. Następnie poszukaj możliwości poprawy, modyfikacji lub replikacji kampanii, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Śledzenie danych daje precyzyjny wgląd w to, co działa, a jakie strategie się nie sprawdzają, co pozwala na ciągłe udoskonalanie podejścia.

Efektywne wykorzystanie danych oznacza, że nie tylko tworzysz treści i kampanie na Instagramie, ale także tworzysz nieocenione źródło wiedzy o tym, co działa na Twoją markę i bazę klientów.

Spraw, aby Instagram działał dla Twojej marki

Te najlepsze praktyki na Instagramie są idealnym punktem wyjścia dla marek dowolnej wielkości, aby zbudować nowych odbiorców lub przenieść obecność na konto na wyższy poziom.

Instagram Instagram dla Twojej firmy jest dostępny dla wszystkich, którzy chcą korzystać z Instagrama.

Total
0
Shares
Related Posts