Jaki jest najlepszy czas na publikowanie na Instagramie?

Trakstar

Instagram jest na fali, aby uruchomić lepsze funkcje dla swojej społeczności marketingowej. Ale nie wszyscy marketerzy są w stanie wykorzystać jego pełny potencjał.

Podczas gdy różnica w strategii publikowania zwraca uwagę, większość z nich pomija najlepszy czas na publikowanie na Instagramie i kończy się naruszonym zasięgiem.

Jest to jeden z kluczowych czynników stojących za zmiennymi wskaźnikami zaangażowania. Pomimo nakładania wysiłku i czasu na tworzenie i publikowanie wysokiej jakości postów, możesz nawet nie pojawić się przed publicznością, jeśli publikujesz w dowolnej losowej godzinie.

I to jest powód, dla którego pytanie o godzinę uderza wszystko-kiedy jest najlepszy czas na publikowanie na Instagramie?

Cóż, to ma krótką i długą odpowiedź. Krótka odpowiedź brzmi: najlepszy czas na publikowanie na Instagramie to między 6 am-11 am (PST).

Skoro krótka odpowiedź jest tak precyzyjna, dlaczego ktoś miałby się przejmować tą drugą?

Mamy gotowe powody! Teraz jest mnóstwo powodów, dla wyżej wymienionego najlepszego czasu, aby nie pracować dla ciebie. Każda firma ma swój własny spersonalizowany najlepszy czas na publikowanie, w zależności od niszy i lokalizacji preferowanej grupy odbiorców.

Trudno powiedzieć, że średni najlepszy czas na publikację dla szerokiej gamy firm, w oparciu o Dane różnych firm w różnych częściach świata, miałby również zastosowanie do Twojej firmy.

Stąd istnieje pilna potrzeba zagłębienia się w długą odpowiedź na znalezienie, że spersonalizowane najlepsze ramy czasowe. Ten blog poprowadzi cię, aby znaleźć najlepszy czas na publikowanie na Instagramie dla Twojej firmy.

Ale zanim to zrobimy, dowiedzmy się, dlaczego ważne jest, aby znać najlepszy czas na publikowanie.

Dlaczego znalezienie najlepszego czasu na publikowanie na Instagramie ma znaczenie?

Instagram nieustannie ulepsza swój algorytm, dzięki czemu terminowość ma kluczowe znaczenie dla pozycji w kanale użytkownika i dostosowuje się do nowszych funkcji. Jednak podstawowe czynniki rankingowe w mniejszym lub większym stopniu zależą od tych trzech czynników:

  1. Zainteresowanie: posty o treści podobnej do tej, którą wcześniej wykazałeś zainteresowanie, pojawią się na Twoich kanałach.
  2. Aktualność: najnowsze posty będą traktowane priorytetowo, aby uzyskać wyższą rangę w kanałach w ciągu dni lub tygodni-Starsze Posty.
  3. Związek: posty i konta, z którymi często wchodziłeś w interakcje w przeszłości na Instagramie, są lepiej oceniane w Twoim kanale.

instagram-algorithm-signalsinstagram-algorithm-signals

Ponieważ aktualność jest głównym czynnikiem w rankingu postu na Instagramie, wybór odpowiedniego czasu na opublikowanie staje się bardziej widoczny.

Jeśli więcej aktywnych osób zobaczy post, wskaźnik zaangażowania jest wyższy w ciągu pierwszej godziny od opublikowania. Na tej podstawie algorytm Instagram zadecyduje, ile więcej kanałów możesz zrobić, aby jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie długo po opublikowaniu.

Co to oznacza dla Ciebie?

Oznacza to, że jeśli wybierzesz czas publikowania, gdy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni na Instagramie, mogą szybciej znaleźć twój post, z którym będą mogli współpracować w swoich kanałach.

Ale czekaj, to nie wszystko!

Publikuj częściej na platformie w godzinach szczytu, aby wykorzystać współczynnik recency na swoją korzyść. Ma większą szansę na pokazanie Twojej marki w kanałach.

Niech,instagram instagram to najlepszy moment na publikowanie postów na Instagramie, aby pomóc ci osiągnąć cele marketingowe na Instagramie.

Jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na Instagramie dla swojej firmy?

Istnieją dwa sposoby na znalezienie najlepszego czasu odpowiedniego do opublikowania, aby uzyskać więcej zaangażowania na profilu marki na Instagramie:

1. Korzystanie z Insights w aplikacji Instagram lub Creator Studio

Instagram 's Instagram’ s own native analytics to świetny sposób na znalezienie optymalnego czasu na publikowanie na Instagramie.

Natywne analizy Instagram można zobaczyć za pomocą dwóch tras.

Pierwszy z nich to Korzystanie z aplikacji mobilnej Instagram. Jest to wygodne narzędzie, które pozwala znaleźć znaczące informacje, takie jak lokalizacja obserwujących, ich płeć, wiek i kiedy są najbardziej aktywni na Instagramie.

Instagram audience InsightsInstagram audience Insights

Instagram Instagram Instagram business account lub profil twórcy jest koniecznością, aby uzyskać dostęp do insights na Instagramie. Kolejną dodatkową zaletą posiadania profilu twórcy jest to, że możesz uzyskać dostęp do „Instagram Creator Studio”.

I to jest druga droga. Instagram Instagram Instagram Creators Studio, podobnie jak Instagram insights, zapewnia dostęp do wielu informacji o odbiorcach, aby znaleźć najlepszy czas na publikowanie na Instagramie.

creator studio audience insightscreator studio audience insights

Jedną z wad natywnych spostrzeżeń na Instagramie jest to, że dostarczają one tylko danych o aktywności online obserwujących z ostatnich 7 dni.

Dlatego zalecamy korzystanie z usługi SocialPilot, która daje szczegółowy wgląd w pełną sekcję analizy odbiorców z ostatnich 3 miesięcy.

2. Korzystanie z analityki Instagram SocialPilot

Twój najlepszy czas na publikowanie na Instagramie zależy od trzech rzeczy-publiczności, dnia tygodnia i strefy czasowej.

Na szczęście funkcja analizy Instagram SocialPilot pomaga Ci to wszystko zrozumieć w jednym pulpicie nawigacyjnym.

Zobaczmy jak.

Filtr „zakres czasu” pozwala wybrać dokładny okres, dla którego chcesz zobaczyć dane w sekcji analityka. Możesz przeglądać, pobierać i wysyłać e-mailem raport analityczny swoich kont biznesowych na Instagramie przez okres do ostatnich 3 miesięcy.

SocialPilot Instagram analytics time filterSocialPilot Instagram analytics time filter

Istnieje również mapa cieplna, która automatycznie oblicza średnią liczbę obserwujących aktywnych w każdej godzinie i każdym dniu tygodnia w wybranym przedziale czasowym, aby zapewnić spersonalizowany najlepszy czas na publikowanie na Instagramie.

SocialPilot Instagram analytics heat mapocialPilot20Instagram20analytics20heat20map.jpg „alt=” SocialPilot Instagram analytics heat map” width=”684″ height=”404″ / >

Ta grafika mapy cieplnej dostarczy Ci wszystkich informacji o najlepszych czasach i dniach, aby uzyskać więcej zaangażowania na Instagramie dla Twojej firmy.

Co więcej, możesz zobaczyć lokalizację swoich obserwujących, ich płeć, wiek i inne znaczące spostrzeżenia obserwujących.

Instagram Instagram analytics tools to narzędzie, które pozwoli Ci porównać i wybrać najlepsze narzędzie do mierzenia kampanii na Instagramie i najlepszych czasów publikowania.

Jakie są średnie najlepsze czasy publikowania na Instagramie?

W naszych ostatnich badaniach na:

Odkryliśmy, że bardziej odpowiednie jest testowanie i znajdowanie własnych danych niż trzymanie się stałego szablonu najlepszych czasów.

Z drugiej strony, jeśli jesteś nowy w promocji na Instagramie, ogólne ramy czasowe mogą być dobrym początkiem, zanim zdecydujesz się przetestować swój najlepszy czas na publikację. Istnieją duże szanse, że te ustalone czasy mogą zdziałać cuda dla Twojej marki na Instagramie.

Oto dlaczego!

Przygotowaliśmy następujące dane od popularnych firm zajmujących się marketingiem w mediach społecznościowych, sugerujące, kiedy marki powinny publikować na Instagramie.

  • Później sugeruje ramy czasowe między 9 rano do 11 pm (EST).
  • Hubspot sprzyja czas między 2 pm I 3 pm (CDT) i czwartek jako najlepszy dzień do postu.
  • Sprout Social w środę o 11: 00 i piątek od 10: 00 do 11: 00 jako preferowane przedziały czasowe.
  • Dziennik wyszukiwarek w poniedziałki, wtorki i piątki o godz. 11.00 i wtorki o godz. 14.00.

Najlepsze czasy, aby publikować na Instagramie według dni tygodnia

best time to post on instagrambest time to post on instagram

W skrócie, na podstawie wszystkich danych zebranych przez wiele marek, możemy powiedzieć, że zawsze bezpiecznie jest publikować w dni powszednie podczas:

Jak skutecznie wykorzystać wiele najlepszych razy, aby publikować na Instagramie?

W końcu dowiesz się, że nie ma jednego najlepszego dnia ani czasu na publikowanie na Instagramie po użyciu wyżej wymienionych narzędzi.

W każdym razie, nie chciałbyś świata z tylko jednym najlepszym czasem na publikowanie na Instagramie.

Ale menedżer mediów społecznościowych lub agencja marketingowa może być męcząca, aby publikować posty w wielu szczelinach czasowych podczas obsługi różnych kont w mediach społecznościowych.

Możesz puścić wiele przedziałów czasowych i wybrać jeden najlepszy czas z całego dnia lub ręcznie pisać na różnych przedziałach czasowych. Wybór pierwszego z nich spowoduje utratę innych lepszych czasów zaangażowania, a wybór drugiego zmarnuje kolosalną ilość czasu.

Tutaj potrzebujesz harmonogramu treści w mediach społecznościowych!

Na przykład SocialPilot pozwala tworzyć i planować dni postu na Instagramie, tygodnie, a nawet miesiące z wyprzedzeniem.

Instagram content scheduler SocialPilotInstagram content scheduler SocialPilot

To automatyczne narzędzie do publikowania pomoże Ci publikować w różnych przedziałach czasowych bez żadnych kłopotów. All you musisz wybrać wiele szczelin czasowych na każdy dzień miesiąca w swoim Planerze treści, a utworzone posty zostaną opublikowane na Instagramie.

Porada eksperymentuj z publikowaniem różnych rodzajów treści w różnym czasie do zera w swoim ulubionym miejscu. Zaplanuj wiele bębnów i historii na dzień, aby uzyskać gorszy zasięg.

Wniosek

Wysyłanie postów na temat godzin szczytu Twojej marki może przynieść zmianę w ogólnej wydajności. Pomoże Ci lepiej nawiązać kontakt z publicznością i szybciej pojawi się w oczach obiecujących perspektyw. Ale nie zapomnij też o zainteresowaniach, trafności i czynnikach relacji.

Jeśli Twoje treści nie wzbudzą zainteresowania, udostępnianie nawet w najlepszym momencie publikowania na Instagramie nie może uzyskać pożądanych polubień lub komentarzy.

Zauważ, że publikowanie w najlepszym czasie pozwoli tylko Twojemu postowi uzyskać scenę, aby się zaprezentować. Następnie istotne wyniki zależą od treści.

Jeśli jesteś marketerem społecznościowym żonglującym wieloma kontami na Instagramie dla swoich klientów, użyj narzędzia społecznościowego. Pomoże Ci to zaoszczędzić znaczną ilość czasu i pieniędzy, okazując się najlepszą inwestycją w historii!

Total
0
Shares
Related Posts