Cukierek albo psikus z UNICEF i pomoc w rozpowszechnianiu szczepionek

W tym sezonie Halloween kultowe wiadra UNICEF-u „cukierek albo psikus” zostaną wypełnione w imieniu globalnej kampanii na rzecz szczepionek, której celem jest pozyskanie i dystrybucja 1,4 miliarda dawek szczepionki COVID-19 do 130 krajów na całym świecie.

Tradycja „Trick or Treat for Unicef”, w której dzieci wykorzystują „od drzwi do drzwi”, aby zbierać słodycze i pieniądze na cele charytatywne, rozpoczęła się w 1950 roku i od tego czasu zebrała miliony dolarów na wsparcie zdrowia i dobrego samopoczucia dzieci na całym świecie. Darowizny każdego roku finansują różne kampanie wraz z całoroczną pracą UNICEF, która wspiera Globalne programy zdrowia dzieci oraz działania w zakresie edukacji i bezpieczeństwa, a także zapewnia pomoc humanitarną. Opierając się na zeszłorocznej zbiórce funduszy na wsparcie COVID-19, darowizny 2021 zostaną przeznaczone specjalnie na szczepienia COVID dla kwalifikujących się pracowników służby zdrowia, dorosłych zagrożonych i innych społeczności na całym świecie.

Uczestnicy nadal nie korzystają jednak z mocnych pomarańczowych wiaderek, ponieważ agencja ONZ kontynuuje wyłącznie wirtualne platformy pozyskiwania funduszy, które rozpoczęły się w zeszłym roku. Zamiast chodzić od drzwi do drzwi, cukiernicy mogą tworzyć osobiste linki do darowizn online, aby wypełnić swoje cyfrowe pudełka z kolekcją.

Wszystkie darowizny z tegorocznych zbiórek trafią do access to COVID-19 Tools Accelerator (znanego również jako ACT-a). Jest to współpraca między międzynarodowymi organizacjami zdrowia, takimi jak UNICEF i Światowa Organizacja Zdrowia w celu zwiększenia globalnego dostępu do zasobów COVID-19. UNICEF jest odpowiedzialny za jedną piątą funduszy-około 969 milionów dolarów-które wspierają dostarczanie szczepionek, testów diagnostycznych i zbiorników z tlenem oraz zapewniają inne wsparcie pracownikom służby zdrowia na całym świecie.

Zobacz też: jak pomóc zaszczepić się ludziom na całym świecie

W miarę zbliżania się weekendu nie jest za późno, aby odświeżyć Kostiumy na Halloween i dołączyć do (cyfrowej) zbiórki pieniędzy.

Rozpocznij własną zbiórkę pieniędzy

Jedną z zalet wirtualnej zbiórki pieniędzy jest to, że więcej osób może przyłączyć się do obchodów Halloween w tym roku, czy jako osoby prywatne, rodziny, a nawet w imieniu organizacji.

Aby rozpocząć cyfrową zbiórkę pieniędzy, Przejdź na stronę internetową UNICEF, gdzie możesz ustawić cel pieniężny i limit czasu, dodać swoje imię i osobistą wiadomość, a następnie poczekaj, aż UNICEF wyśle Ci spersonalizowany link darowizny, aby udostępnić go online znajomym i rodzinie. Głowy do góry, dzieci muszą mieć 13 lat lub starszych, aby zrobić kampanię.

Credit: Screengrab: unicef

Strony darowizny pozostaną po Halloween, więc nie martw się, jeśli jeszcze nie zrobiłeś lub nie udostępniłeś swojego linku. Wszystkie darowizny dokonane przed listopadem 14 przejdzie do ustawy-kampanii szczepień. Wszelkie darowizny dokonane po tym sezonie Halloween będą przeznaczone na całoroczną pracę w zakresie zdrowia i edukacji UNICEF.

Przekaż darowiznę na inne kampanie

Nie możesz założyć własnej kolekcji? Nadal możesz rozdawać swoje pieniądze innym. Dystrybucja 20 dawek szczepionki COVID-19 kosztuje zaledwie 37 USD (to pełne szczepienie dla 10 osób).

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje darowizny są przeznaczone specjalnie na szczepionki COVID-19, przekaż darowiznę na rzecz UNICEF i ACT-A, korzystając z tego formularza.

Możesz również przekazać darowiznę na rzecz kampanii za pośrednictwem innych organizacji filantropijnych, takich jak lokalny oddział Key Club, ale te darowizny zostaną wykorzystane na szeroką gamę programów wykraczających poza działania związane ze szczepieniami COVID-19.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z kampanią lub darowizną na Inne cyfrowe collection boxes, call 1 – (800) – FOR-KIDS.

Dołącz do innych działań cyfrowych

Oprócz Wirtualnego pozyskiwania funduszy, UNICEF stworzył również interaktywne programy dla dzieci, które nadal mogą korzystać z globalnych inicjatyw zdrowotnych i wspierać Trick-or-Treat dla UNICEF.

Kid Power! to interaktywna platforma internetowa zaprojektowana przez organizację, aby podnieść i ruszyć dzieci. Każda codzienna aktywność (zwana Power Ups!) uzupełnione przez dziecko zarabia na nich monety, które są przekazywane z powrotem do cyfrowych pudełek kolekcji kampanii UNICEF. Odblokowują również więcej interaktywnych nagród dla dzieci.

Trick-or-Treat dla UNICEF bierze również udział w tegorocznej wirtualnej paradzie Halloween Wonderama, sezonowej imprezie organizowanej przez nowojorski program telewizyjny dla dzieci Wonderama, w październiku. 30 godz. 19.00 EST. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo i będzie zawierać możliwości wsparcia kampanii Halloweenowej. Rodzice będą mieli dostęp do linku na żywo, aby zobaczyć paradę w dniu wydarzenia-wystarczy odświeżyć stronę główną wydarzenia, aby uzyskać dostęp do transmisji.

Total
0
Shares
Related Posts