Czy kiedykolwiek pojawiłeś się całkowicie pusty na temat bloga?
Swędzisz, aby uzyskać wysokiej jakości post, coś, co przyciąga uwagę i poprawia twój profil na blogu. Ale nie możesz wymyślić niczego przekonującego.
Oto technika, która może Ci się przydać, A swój sukces zawdzięczasz bastionowi szanowanego dziennikarstwa kobiecego, Cosmopolitan.
Podczas serii nagłówków magnetycznych napisałem artykuł zatytułowany Dlaczego zawsze powinieneś najpierw napisać swój nagłówek. Chodzi o to, że Twój nagłówek składa obietnicę, którą musi spełnić twoja kopia sprzedaży lub treść, więc mądrze napisany nagłówek artykułu mówi dokładnie, co treść musi dostarczyć czytelnikowi, aby dotrzymać złożonej obietnicy.
Pierwsze napisanie nagłówka może nie zadziałać dla wszystkich, ale ty can uzyskaj pomysły na artykuły i posty, przeglądając atrakcyjne nagłówki i dostosowując je do swojego tematu.
Tam wkracza Cosmo.
To nie musi być Cosmo, oczywiście. Zatrzymaj się w kiosku z gazetami i sprawdź nagłówki na okładce dowolnego magazynu zorientowanego na konsumenta. Wszystkie są pisane przez profesjonalistów, którzy dobrze zarabiają, zmuszając ludzi do podnoszenia czasopism i upuszczania ich do koszyka.
Lubię Cosmo, bo temat jest tak ponury, że sprawia, że rzeczy są zabawne. Zobaczmy więc, jakie tematy blogów możemy wymyślić z grudniowego wydania Cosmopolitan z 2007 roku i rozdajmy je różnym blogerom, aby zobaczyć, czy mogą wymyślić odpowiedni post.
Cosmo Headline – “The 22 Best Relationship Tips Ever”
Hej, Brian Gardner … możesz napisać nam ten post?
Moje 22 Najlepsze Wskazówki Dotyczące Projektowania
W razie potrzeby możesz zmienić numer, ale założę się, że masz 22.
Cosmo Headline – “faceci Spill: White Lies they Tell Women All the Time”
Jim Cronin, odważysz się to napisać?
Pośrednicy ujawnili: małe białe kłamstwa, które mówimy klientom (i jak przestać)
Pamiętaj, kiedyś byłem brokerem, więc będę wiedział, czy się wstrzymujesz. 🙂
Cosmo Headline – “wyprzedź szybciej: 12 genialnych (i lekko hardkorowych) sposobów na to”
Ryan Holiday jest zapalonym biegaczem. Biegam tylko wtedy, gdy mnie gonią, ale i tak chciałbym zobaczyć ten:
Biegaj szybciej: 12 skutecznych (i lekko hardkorowych) sposobów na to
Punkty bonusowe, jeśli jedna z porad dotyczy palenia podczas sprintu (zrozumiesz to, gdy odwiedzisz Blog Ryana).
Cosmo Headline – “Twoje zdrowie seksualne: kluczowe nowe fakty twój ginekolog zapomniał wspomnieć”
Roberta Rosenberg, gdzie byłaś? Co powiesz na to jako post gościa Copybloggera?
Nagłówek pomoc: kluczowe wskazówki, że Brian Clark zapomniał wspomnieć
Rzeczy, których nie zniosę, aby zmotywować pisarzy gości, stają się coraz mniejsze.
Cosmo Headline – “szokująca rzecz, którą 68% Lasek robi w łóżku”
Trochę utknąłem w tej sprawie i musiałem przeczytać artykuł. To badanie płci kobiet, które ujawnia różnego rodzaju interesujące informacje.
68% co?
Słodko.
A Ty?
Czy możesz wziąć jeden z tych nagłówków Cosmo i zastosować go w swoim blogu? Jeśli tak, napisz to i upuść swój link w komentarzach tutaj.
Więcej informacji na temat nagłówków znajdziesz w serii nagłówki magnetyczne.